Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [PS3 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dero Zero
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype]

Mulle tuli eilen EA:lta mailia ja otsikossa jo luki että DICE haluaa sinut Battlefield 3 Alpha-testaajaksi. Viestin alku:
Hei Pelaaja,
Koska olet arvostettu ja luotettu Battlefield-pelaaja, meillä on ilo kutsua sinut mukaan Battlefield 3 Alpha-testaukseen. Tämä viesti sisältää kaikki tarvitsemasi ohjeet.

En sitten tiedä millä kriteerillä mut on tuohon valittu, veteran status näyttää BC2:ssa vitosta, PC:llä en ole kuin ladannut ja kokeillut BF Heroesin, muuten konsolilla pelattu kaikki bäfät.

Eilen kerkesin Alphan lataamaan ja testatakki mutta eihän siitä mitään tullu kun ei ole koskaan oikeastaan PC:llä ja hiiri-näppis kombolla tullu pelattua, nettiräiskinnöistä puhumattakaan :D Itellä peli nyki niin paljon joissaki kohdissa ettei siitä mitään tullu, lagikin oli sitä luokkaa että ehin huomata ruudun keskellä tekstin että mut on tapettu ennenku hahmo otti yhtäkään osumaa :D Nykiminen voi johtua päivittämättömästä näytönohjaimesta, vaatimuksissa oli yhtä versiota uudempi mitä itellä koneessa on.. Tarvii päivitellä kun jaksaa ja testailla uusiksi ja vähän säätää grafiikkaa ja resoluutiota pienemmäks jos se sit viimeistään auttais. Muut kone vaatimukset sit täyttykin,että kyl sen pitäs toimia ihan sulavasti tällä munkin myllyllä. Ja padi tukea kaipaisin tuohon niin vois ehkä itekkin saada tapon tai pari aina välillä..

Äsken katoin sähkö postiin niin siellä oli viestiä EA:lta että mut on kutsuttu Battlefield 3 Alpha trialiin!!! =D En kyllä myös minäkään tiedä että miks mut on kutsuttu, mutta hyvä niin :) En oo mitään bäfää pelannu PC:llä (enkä kyllä muutenkaan PC:llä pelaa) mutta konsoleiden kaikkia bäfiä on tullut tahkottua. Oon muute saanu myös BC2 ja Play4Free beta kutsut/avaimet. :D Ainut huono juttu on että mun PC on vuodelta 1 ja 2 että en sillä pysty pelaamaan :( mutta kaverilla on joku uuber peli PC niin jos sitten kaverin kanssa testattais sitä =)
On muuten tosi kovat odotukset BF3:a kohtaan :) ehdottomasti vuoden peli 2011! Tai sitten UC3 :D

Ähh, pitääkin olla käytöstä poistettu sähköposti, joten en pääse itse tarkistamaan sainko kutsua betaan. Molemmista BC'istä maksimitasot ja BC2'ssakin oon jo ylittänyt sen lvl 50 vaativan pistemäärän uudelleen. :(

Edit: Eikös tässä aiheessa olltu joku linkki jollekkin sivustolle, missä voi hakea siihen alpha-betaan? En itse ainakaan löydä.

Itse sain kutsun alpha-version betatestaukseen, muttta kun tietokone on niin nuhanen, niin piti se sitten luovuttaa kaverille :/ Erittäin hyväksi hän sitä kuitenkin kehuu (ylläri). Itse olen vielä kahden vaiheilla, että hankinko tämän boxille vai ps3:lle...näiden välille tuskin mitään suuria eroja tulee olemaan?

[video=youtube;Z11aAzBVt_8]http://www.youtube.com/watch?v=Z11aAzBVt_8&feature=feedu[/video]

Onko kerrottu, että tuleeko Theater Modea tähän peliin? Peli tulee hankittua varmaanki boxille ja muutenki oon siirtymässä boxin puolelle kokonaan. :p

Battlefieldiin tollanen Theatre Mode / Cinema / tms. sopisi kuin nyrkki silmään. Siellä kun sattuu ja tapahtuu aina kaikenlaista hauskaa ja olishan se kiva, kun sais hienot tapotkin videolle. :P

Juuh, hienolta näyttää... Edelleen. CO-OP:sta odottelen innolla lisää tietoa. Meinaan että onko tehty singleplayer vain kahdelle hahmolle, vai olisiko jopa moninpelin tapainen conquest/ rush jaettu ruudulle :D

Ihan sellanen terveellinen muistutus KAIKILLE ALPHAAN MUKAAN PÄÄSSEILLE: EA:n sopimus, jonka tekin kaikki olette ruksanneet siihen alphaan päästäksenne (ns NDA-sopimus) kieltää pelistä tietojen, kuvien ja videoiden vuotamisen JA betaan kuulumisen ilmoittamisen/myöntämisen). Ja kun kuitenkin KFIN yleisesti noudattaa säädöksiä, niin shh :rolleyes:

E: Pahoittelen tätä ensimmäistä ja luultavasti viimeistä capsin käyttöä. Tässä käytölle näytti kuitenkin olevan tarvetta.

Juuh, hienolta näyttää... Edelleen. CO-OP:sta odottelen innolla lisää tietoa. Meinaan että onko tehty singleplayer vain kahdelle hahmolle, vai olisiko jopa moninpelin tapainen conquest/ rush jaettu ruudulle :D

Oheisen uutisen perusteella co-op -kampanja on suunniteltu vain kahdelle pelaajalle, erillään yksinpelikampanjasta.

Battlefield 3's online two-player co-op mode will include 10 maps, DICE has confirmed.
Battlefield 3's co-op mode will be separate to its single-player campaign.

http://www.videogamer.com/pc/battlefield_3/news/battlefield_3s_two_player_co-op_campaign_has_10_maps.html

Oheisen uutisen perusteella co-op -kampanja on suunniteltu vain kahdelle pelaajalle, erillään yksinpelikampanjasta.

Battlefield 3's two player co-op campaign has 10 maps - Battlefield 3 for PC News

Tämä on kyllä hyvä uutinen (ainakin omasta mielestä). Tarinapeliä illanistujaisissa harvoin tulisi varmaan pelattua, mutta vapaamuotoisempaa sotimista olisi ihan mukava vetää.

10 erillistä karttaa, tarkoittaakohan tämä sitä että 10 erillisellä kartalla saa sotia jaetulla ruudulla aivan vapaasti moninpelin tapaan? (PS2 MoH:Rising Sun tyyliin)
^ Ja jos on ylläolevalla tavalla niin olisikohan mahdollista lisätä samaan peliin botteja mukaan huviksi (Alkuperäisten BF-pelien SP:n tapaan tai BC2 lisäosan tapaan)

Noihin kysymyksiin tuskin ollaankaan saamassa sitten vastauksia ennen julkaisua, mutta noin itse toivoisin asian olevan.

Battlefield 3:n rakennusten tuhoutuvuutta rajoitettu? - Battlefield 3 - Uutiset - Gaming.fi

Vahvistamaton huhu johon suhtaudun todella epäillen. Siis varmasti konsoleilla on hieman jouduttu rakennuksia muuttamaan mutta uskon että ne tuhoutuvat täysin.
Mitä olen saanut ymmärtää noista videoista, niin Operation Métrossahan ei ole kovin montaa sellaista rakennusta mihin pääsisi sisään ja sellaisethan rakennukset vain romahtavat?

Konsoleilla 24 pelaajaa.

No voihan perä. Olin salaa toivonut 32:ta pelaajaa, no mutta ei niin ei. Olisivat saaneet pitää ne rakennusten julkisivut vaan läjässä, jos sillä olis päästy 32:een. Saas nähdä minkälainen versio Strike at Karkandista on luvassa. BF2:sessa mun mielestä paras oli 64 pelaajan versio, mutta 24:lle pelaajalle se on auttamatta liian iso.

Jar:ille tiedoksi jos en vaan väärin muista niin sitä aluetta pienennetään konsoleilla jotta saadaan paras mahdollinen sodan tuntu mutta ilmatila missä taistellaan lentokoneilla sun muilla värkeillä on isompi.

Jar:ille tiedoksi jos en vaan väärin muista niin sitä aluetta pienennetään konsoleilla jotta saadaan paras mahdollinen sodan tuntu mutta ilmatila missä taistellaan lentokoneilla sun muilla värkeillä on isompi.

Joo, niinhän se on Bc2:sessakin.

Strike at Karkandissa ei ollut lenkareita eikä kopuja bf kakkosessa, toivottavasti ei nytkään.

Ylös Bottom