Vastaus: Battlefield 3 [PS3 Hype - julkaisu Suomessa 27. lokakuuta]
Maan alle vajoamiset katosivan serverifixin jälkeen. Hyvä näin.
Toivottavasti toimii valmiissa versiossa tuo muokkautuvuus.
Vääntöä pelistä kyllä löytyy. Putkikentästä huolimatta meno on ihan eri luokkaa kuin genren muissa vastaavissa. Päätön ryntäily ei palkitse vaan taktisesti ryhmällä sillanpääasemien muodostaminen.
Ja tässä 12 pelaajaa /puoli on ihan riittävä. PC:llä taidetaan tykätä siitä, että yhdellä munkkikranaatilla putoaa 20 tyyppiä.
Slugi on kokenut inflaation, toisaalta nythän pelataan corea. Joutuu välillä vetämään kahdesti että putoaa. Myös kantama on pienentynyt.
Tai sitten johtuu lagimisesta.
Lagista on ihan turha puhua koska kyseessä on beta ja kaikki samalla serverillä.
Pistää korpeamaan noin fikkarijantterit. Kaipa ne katoavat sitten pikkuhiljaa kun kokoversiossa koittavat tuikkia Abramssia
Vähän polttelis päästä vetämään jo kunnon konkkaa isoille mapeille hyvällä squadilla.
Oletteko muuten törmänneet psykedeelisiin kumilankaefekteihin?
Muutaman kerran yltynyt meno sellaiseksi, että pelaaminen on ollut kippurassa nauramisesta johtuen mahdotonta.
Esimerkkejä:
Tyyppi ryömii maassa, pää noin metrin edellä muuta ruumista. Peli piirtää silti kauniin joutsenkaulan kaverille.
Herra X seisoo keskellä kenttää piikkisuorana, kädet sivuille ojennettuna, vieressä maassa makaava Herra Y näyttää hajoavan paloiksi.
Sotilas juoksee puistosta kohti auki räjähtänyttä metrotunelia. Jostain kumman syystä etenemisasento näyttäisi olevan noin 20 senttiä maan alle uponnut kyykky. Lopputuloksena mallikas ripaskajuoksu. (tää räjäytti potin omalla kohdalla, vähän harmitti ettei ollut mitään keinoa tallentaa videolle tapahtumaa)
Muutama kansallisperinteinen laitamyötäisessä eteneminen, hahmo liikkuu eteenpäin noin 45 astetta sivulle kallistuneena.
Onkohan kyseessä bugi vai feature. Battlefield tarjoaa silti aina hauskimman pelikokemuksen.