Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 sekalaiset kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The_Akzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 sekalaiset kysymykset

Jos ostaa battlefield 3 pc:lle ja aikasemmin pelannu sitä ps3:lla niin näkyykö battlelogissa molempien alustojen scoret? Olen tässä nimittäin uutta tietokonetta ostamassa ja battlefield pc:lle jo tilattu. :D

Kertokaa tietämättömälle paljon tarvitsee pisteitä coopista, että saa service starin ja dogtagin?

Onko täällä PC bäfä 3 pelaajia? Mulla olis ärsyttävä ongelma, joka tulee aina kun koitan pelata BF3 pc:lläni. Siis menen peliin kaikki näyttää normaalilta, mutta minuutin parin pelaamisen jälkeen koko peli kaatuu ja joutuu ctrl,alt,delete painamaan ja tulee sellanen "Battlefield 3 lakkasi toimimasta" ilmoitus. En tiedä missä vika, olen yrittänyt googlettaa ongelmaa ja kokeillut kaikkea. Ajurit päivitetty uusimpiin totta kai ja kokeiltu ajaa järjestelmän valvojana. En tiiä mistä johtuu, mutta en usko että se voisi olla kiinni muistista? Käytössä siis Windows 7 32-bit, en saanu ilmaseksi muuta, mutta tulen jossain vaiheessa tuon päivittämään 64-bittiseen, että saan kaiken muistin käyttöön. Kaikki muut pelit mitä olen kokeillut ovat toimineet normaalisti mm. mw3, alan wake, gta iv, bad company 2.

Koneen tietoja:

Näyttis: Nvidia GTX 560 1GB
Prossu: i7-2600k 3,4 ghz
Ram: 8GB DDR3 1600mhz

Näytä liitetiedosto 9341

Kannattaa tsekata MuroBBS:n BF3-ketjua. Siellä on vähän enemmän PC-pelaajia kuin täällä.

Ei varsinaisesti liity bäfään, mutta saat asennettua 64-bittisen Win7:n samalla avaimella kuin 32-bittisenkin eli siltä osin ei tarvinne tehdä lisähankintoja.

Tuossa premiumin mukanaa tulee statsien nollaamis toiminto. Nollaako tuo kaikki rankit jne. vai tietyn osan statseista? Jos se nollaa tietyt osat niin mitkä?

Tuossa premiumin mukanaa tulee statsien nollaamis toiminto. Nollaako tuo kaikki rankit jne. vai tietyn osan statseista? Jos se nollaa tietyt osat niin mitkä?

Alla olevat nollautuu, sikäli mikäli koko toiminto ees toimii :D Ei oo tullu vielä testattua.

Score/Min
W/L ratio
Accuracy
K/D ratio

All Time Statistics and all other values will be unaffected

Voinko jossain vaihtaa tuota soldierin nimeä?
PS3 alustana

Kuinka kauan tai mihin rankkiin saakka täytyy pelata battlefield 1943:sta et saa battlefield 1943 veteran dog tagin?

Kuinka kauan tai mihin rankkiin saakka täytyy pelata battlefield 1943:sta et saa battlefield 1943 veteran dog tagin?
Sun pitää lisätä se sun EA accoon täältä. Sivu on jääny vissiin vähän unholaan kun ei kukaan EA&Dice sektorilla ole sitä tuolta BC2:n sivuilta siirtänyt esim. battlelogiin.

Sun pitää lisätä se sun EA accoon täältä. Sivu on jääny vissiin vähän unholaan kun ei kukaan EA&Dice sektorilla ole sitä tuolta BC2:n sivuilta siirtänyt esim. battlelogiin.

Tänks, sain sen jotenki ronklattuu pleikan selaimella mut ihmeen hankalaks toi tehty.

Olisin kysyny kumpaa pidätte tärkeämpänä specilization osoiossa: SQD covering tahi SQD suppressive?

Olisin kysyny kumpaa pidätte tärkeämpänä specilization osoiossa: SQD covering tahi SQD suppressive?

Riippuu ihan siitä mitä muilla on käytössä ja mikä on tilanne. Omalla tarkkuusprosentilla mulla on yleensä suppression käytössä ja squadissa saattaa olla cover myös. Yleensä omassa squadissa on suppression, cover, fragit/sprint, flak/explosive.

Riippuu ihan siitä mitä muilla on käytössä ja mikä on tilanne. Omalla tarkkuusprosentilla mulla on yleensä suppression käytössä ja squadissa saattaa olla cover myös. Yleensä omassa squadissa on suppression, cover, fragit/sprint, flak/explosive.

Itellä on 13,6% tarkkuus. Pienessä mapissa esim. metro, basaari tahi seine niin suppression on hyödyllisempi minulle? Oma pelityyli perustuu kyllä suojatulen antamiseen rekonista assaulttiin.

Ylös Bottom