Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoNzZu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Saa. Ja voit pelata sillä vaikka ilman tähtäintä. Tuolta battlelog-sivulta kätevästi näkee mitä kaikkea kivaa aseisiin saa unlockattua. :)

Battlelog / Sign in to the Open Beta

Sehän olisikin hauskaa jos voisi ilman tähtäimiä pelata. :D Tarkoitit varmaan rautatähtäimiä, ei oikein ollut mun makuun ne, rajoittaa liikaa myös tuota pitkän matkan sohimista. Kiitoksia infosta, täytyypi tutustua tarkemmin tuohon battlelogiin.

Mjoo onhan niitä bugeja ja yms. Anyways tuli pelattua eilen bc2:sta heti ton betan jälkeen ja jopas tuntukin bc2:sen ohjaus kankealta ja hitaalta

Ensi kaikki odottaa tätä betaa ja pelin ilmestymistä viikkoja ja sitte vielä haukutaan ja trollataan.
HYVÄT IHMISET TÄÄ ON BETA! Pelin julkaisuun on 3 vk ja 2 pv. Kyllä ne graffat siitä muuttuu ja bugit lähtee pois.

RYHDISTÄYTYKÄÄ

Tottakai pelinkehittäjällä on paineita kun on noin kovat ennakkoluulot teillä!

Ensi kaikki odottaa tätä betaa ja pelin ilmestymistä viikkoja ja sitte vielä haukutaan ja trollataan.
HYVÄT IHMISET TÄÄ ON BETA! Pelin julkaisuun on 3 vk ja 2 pv. Kyllä ne graffat siitä muuttuu ja bugit lähtee pois.

RYHDISTÄYTYKÄÄ

Tottakai pelinkehittäjällä on paineita kun on noin kovat ennakkoluulot teillä!

Beta-testi kuukautta ennen julkaisua...josta ilmeisesti bugit on jo korjattu etukäteen...mitä järkeä? Parempi nimi betan sijaan olisi demo vanhalla koodillla, mutta mitäs järkeä siinä sitten on? Montako pelaajaa käännytetään kilpailijalta BF-puolelle tällä kuralla mitä nyt on tarjolla? Tuskin ensimmäistäkään. Ja jos kerran servut kaipaa testaamista, niin sitäkö ei voi tehdä uudella, bugittomalla versiolla? Kohtuullisen järjetöntä toimintaa.

Beta-testi kuukautta ennen julkaisua...josta ilmeisesti bugit on jo korjattu etukäteen...mitä järkeä? Parempi nimi betan sijaan olisi demo vanhalla koodillla, mutta mitäs järkeä siinä sitten on? Montako pelaajaa käännytetään kilpailijalta BF-puolelle tällä kuralla mitä nyt on tarjolla? Tuskin ensimmäistäkään. Ja jos kerran servut kaipaa testaamista, niin sitäkö ei voi tehdä uudella, bugittomalla versiolla? Kohtuullisen järjetöntä toimintaa.

Daniel Matros: "A lot of what you are seei…" « Deck.ly

Ja itse tykkäsin betasta paljon. Ei ollut kuraa mielestäni vaan battlefieldiä paremmilla controlleilla ja bc2 vielä paremmalla äänimaailmalla.

Eilen tuli hyva parin tunnin sessio broidin kanssa. Sattui huonosti kun eri puolille jouduttiin. Noh tasaista vaantoa saatiin silti. Vaikka oma squad ei ennen BF pelia tuntunut olevan koskaan pelaanneen. Noh pitaisi tasoittua kun ne pelista joutuvat maksamaan. Tosin kolmannessa hyokkays kohteessa aina tule hyvaa taistelua kun siina ei pahemmin jousta paattomasti.

Sori, ei Suomi keyboard.

Tuosta aim assist:ta vähän.. Sundman tossa pari sivua taaksepäin heitti juttua, että vahvasti lähtee seuraamaan vihollista, kun assist on päällä, mut mulla ei kyl inahdakkaan tähtäin.
Eilen varta vasten kokeilin. Vihu juoksi ohitseni muutaman metrin päästä, olin ase lonkalla ja nostin tähtäykseen, vihu paineli ohi ja oma tähtäin ei liikahtanutkaan samaan suuntaan. Sama homma kävi myös hieman kauempaa. Joten ihmettelen koko aim assist tsydeemiä, kun ei ainakaan mulla skulaa. Optionseista kokeilin myös ottaa pois sen päältä ja sitten myöh takaisin päälle. Ei mitään eroa?
Muilla samaa "onkelmaa"?

Tuosta aim assist:ta vähän.. Sundman tossa pari sivua taaksepäin heitti juttua, että vahvasti lähtee seuraamaan vihollista, kun assist on päällä, mut mulla ei kyl inahdakkaan tähtäin.
Eilen varta vasten kokeilin. Vihu juoksi ohitseni muutaman metrin päästä, olin ase lonkalla ja nostin tähtäykseen, vihu paineli ohi ja oma tähtäin ei liikahtanutkaan samaan suuntaan. Sama homma kävi myös hieman kauempaa. Joten ihmettelen koko aim assist tsydeemiä, kun ei ainakaan mulla skulaa. Optionseista kokeilin myös ottaa pois sen päältä ja sitten myöh takaisin päälle. Ei mitään eroa?
Muilla samaa "onkelmaa"?

Sama juttu aim assistant ei ole päällää tai toimi. Ainoa paikka missä siirtyy autom. on liukuportaat ;-)

Muilla samaa "onkelmaa"?

Mulla kyllä aika härskisti lähti seuraamaan lähellä olevaa vihua kun ase oli nimenomaan lonkalla. Ja toisen tilanteen muistan kun tosiaan oli pitempi matka ja 8x-kiikari, niin tähtäin lähti seuraamaan ohi juoksevaa vihua. Olin juuri ampumassa pääosumaa, niin peli päätti että ammu mielummin tuota toista. En saanut sitten kumpaakaan.

Nyt en ole hirveästi huomannut tuota aim-assistia, mitä nyt välillä aika hyvin tuuppasee tuota tähtäintä oikeaan suuntaan. Ehkä se lähtee sitten auttamaan siinä tähtäyksessä jos itse tekee ensin sen "aloitteen"? Kunhan nyt liipaisimesta saisi vielä itse vetää.

Alkoi muuten beta näyttää vähän siedettävämmältä kun vaihtoi eri töllöön ja sääti värejä vähemmäksi. Ei tuo silti mikään kedon kaunein kukka ole. Lagiakin oli paljon vähemmän tänään. Oli välillä jopa mukava pelata :D

Mikäs ihmeen juttu tää aim assist oikeen on, kun mä en sellasta huomannut ollenkaan tossa viime viikolla pelatessani?:O Mikäs hemmetin järki sellasessa oikeen olis muutenkaan multiplayerissä, luulen että se on tarkotettu vain yksinpelikampanjaan, mutta muutama onnekas täällä on siitä päässyt nautiskelemaan myös MP:ssä :P (bugi?).
Joopajoo laitetaan sit kaikille samantein autoaimit, niin sit kaikki on samalla viivalla ja peli on erittäin palkitseva :).

Mikäs ihmeen juttu tää aim assist oikeen on, kun mä en sellasta huomannut ollenkaan tossa viime viikolla pelatessani?:O Mikäs hemmetin järki sellasessa oikeen olis muutenkaan multiplayerissä, luulen että se on tarkotettu vain yksinpelikampanjaan, mutta muutama onnekas täällä on siitä päässyt nautiskelemaan myös MP:ssä :P (bugi?).
Joopajoo laitetaan sit kaikille samantein autoaimit, niin sit kaikki on samalla viivalla ja peli on erittäin palkitseva :).

Muistaakseni aim-assist on päällä oletuksena?! Itse en ole myöskään huomannut. Tosin ekalla testikerralla otin sen asetuksista pois, joten en tiiä onko tallentunut sinne?

Sit olis kysymys vanhoille BF konkareille. Onks tolla squad leaderillä jotain merkitystä. Eli jos olen squad leader saako vastustaja jotain ekstraa mun tiputtamisesta vai onko mulla sillä hetkellä jotain speciaalia? Lisäksi arpooko kone tuon squad leaderin vai tuleeko se ihan jostain syystä?

Taitaapi olla aim-assist kaikissa nykyräiskyttelyissä. BC2:ssakin on, sitä ei kyllä huomaa. Yleisin taitaa olla ns. "liima", joka hidastaa tähtäintä vihun kohdalla pikkaisen.

Joko nuo mun BF3 betan häröilyt on bugeja tai sitten olen multipersoonainen ja joku muista persoonistani otti hetkeksi vallan ja siirsi tähtäintä. Oli kyllä sen verran härskejä tapauksia ainakin kolme kappaletta, että niitä ei voinut olla huomaamatta. Todellakin tähtäin alkoi itsestään seuraamaan vihua. Eilen ei ollut mitään havaintoa aim-assistista. :confused:

Täytyy varmaan testailla tätä sitten 27. päivä. Mukava nähdä miten on eroa betalla ja loppuversiolla.

Kyllähän tossa aika härskisti välillä toimii toi aim assist. Kerran kun pötkötin kulman takana health packin päällä, huomasin että puolen metrin päästä juoksee jalat ja samassa oma äijä kääntyy 180 astetta ilman että itse ehdin reagoida. No laukaus haulikolla ja pisteet kotiin. Ruuhkassa jää taas monest tapot saamatta kun tähtäin hyppii kesken sarjan toiseen tyyppiin.

Noh. Eiköhän se siitä hiukan parane.

Muistaakseni aim-assist on päällä oletuksena?! Itse en ole myöskään huomannut. Tosin ekalla testikerralla otin sen asetuksista pois, joten en tiiä onko tallentunut sinne?

Sit olis kysymys vanhoille BF konkareille. Onks tolla squad leaderillä jotain merkitystä. Eli jos olen squad leader saako vastustaja jotain ekstraa mun tiputtamisesta vai onko mulla sillä hetkellä jotain speciaalia? Lisäksi arpooko kone tuon squad leaderin vai tuleeko se ihan jostain syystä?

Squad leaderillä ei ole tässä pelissä mitään merkitystä. Voi olla, että pisteitä pisteitä saa enemmän tai sitten ei, mutta aika turhanpäiväinen ominaisuus näin karsittuna. BF2:n ryhmänjohtajat jakoivat tehtäviä yms. Tässä pelissä, joku arvotaan johtajaksi ja thats it. Commanderitkin on otettu pois, koska Dicen mukaan se oli tylsää. Tietokoneella tätä betaa pelatessa tulee jos minkälaista ongelmaa ja konsoleilla olisi mukava kokeilla miltä kunnon mapit tuntuisi, kun mukana on tankit,taistelu helikopterit, APC:t, veneet(?) ja kuljetus kalustot. Jääkö konsoleilla tavallista jalkaväkeä ollenkaan jäljelle kuin muutama, kun tankit ynnämuut ovat mapissa käytössä :eek:

Nyt kun tuli tuota pc-versiota kokeiltua niin ei voi muuta kuin ihmetellä, että onko tämä edes sama peli. Konsoliversio on aivan jäätävää sontaa verrattuna pc-versioon. Kaikki toimii pc:llä paremmin, bugeja on reilusti vähemmän ja grafiikasta en uskalla edes mainita enää. Vähän sama fiilis tulee, kun aikoinaan vertasi Rainbow Sixin tai Carmageddonin pleikkari-versiota pc-versioon. Molemmat lukeutuvat konsolin surkeimpiin tekeleisiin ja kaikkien aikojen surkeimpiin käännöksiin. Joo, tämä on edelleen beta, mutta ei hyvältä näytä, ei todellakaan :D.

Ylös Bottom