Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoNzZu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Hauskin tapaus oli kyllä se kun kaveri seisoo keskellä nurtsia liikkumatta ja ammun siihen kaksi lippaallista SVD:llä. Ei edes hitmarkkeria. Kranaatti tappoi sitten sen.

Juurikin eilen M24:lla kahden metrin päästä liikkumatonta kaveria päähän , ei tapahdu mitään , lippaallinen pistoolista niin viimeinen 17. luoti sen tappoi , samoja ongelmia on jatkuvasti BC2:ssa että BF3:ssa
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Here's a pro tip for you: Katso sitä ukkoa, eläkä sitä nimeä. Oman puolulaiset ja vastustajat ovat erinäköisiä. Kuka olisi uskonut? Itte en ainakaan niitä nimiä seuraa siellä kentällä ollenkaan ja vaikka siinä oman puolulaisen nimi sattuu sopivasti olemaankin yläpuolella, niin kyllä sitä silti voi ampua. Ei se siitä kuole, jos se oikeasti saman puolen kaveri on.

Alkaa nämä sundmanin urputukset muistuttaa jo kovasti pleikkapuolelta tutun Beemerin ujellusta BC2:sta.

Olen pahoillani etten ole niin loistava pelaaja ja ihminen kuin sinä. Pyrin tästä lähtien vain kehumaan peliä ja kertomaan kuinka loistava se on kaikin puolin. Olen myös yrittänyt kantaa korteni kekoon "virallisilla" foorumeilla ja ilmoittaa mahdollisista virheistä ja epäkohdista pelissä. Todella monella on ollut samanlaista ongelmaa, jossa eivät erota eri puolia kunnolla vaatetuksen perusteella tai kun vihollinen makaa ruumiskasassa. Ilmeisesti nämä muutkin ihmiset kaipaavat sinunkaltaisesi ammattilaispelaajan vinkkejä, kuten myös DICE, joka yrittää hieman parantaa tätä ongelmaa. Pelissähän ei ole mitään ongelmia ja vaikka olisikin, niin niitä ei saa ääneen sanoa. Saati sitten antaa palautetta kaikkivaltias DICE:lle.

Toivottavasti voit jakaa näitä loistavia vinkkejä meille tavallisille peruspelaajille myös jatkossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Olen pahoillani etten ole....
Etkö sinä osaa vastata asiallisesti vai mikä sinua vaivaa? Koitin kertoa, että eripuolen jätkän näyttää erilaiselta ja sinä leimaat minut sen perusteella jotenkin paremmaksi ihmiseksi ja mitä kaikkee paskaa nyt kirjoititkaan. Hohhoijaa..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Kyllä itsellekkin välillä tuo oman ja vihollisen erottaminen on tässä betassa aiheuttannu harmaita hiuksia ja vaikka itse sanonkin, niin olen ehkä aavituksen sitä "peruspelaajaa" parempi.

Esimerkiksi muutamalla kerralla vihollinen on ollut jossain nurkassa ja sen päällä on näkynyt oman puolulaisen nimi, joka on ollut jossain paljon kauempana, mutta sattunut kentällä sellaiseen kohtaan, että nimi näkyy juuri sen vihollisen kohdalla. Eipä siinä mitään, kun on core kyseessä niin räiskii vaan kaikkea mikä liikkuu, mutta HC:ssä homma ei ihan pelitä tuollla tavalla. Hyvin nopeesti lennät servulta ulos ja ei se kivaa katottavaa ole statseissakaan, eli homma nyt ei ole ihan niin yksinkertainen kuin joku täällä antaa ymmärtää.

Sinäänsä muuten toi nimien näkyminen ei kauheasti ole itse haitannut, kun oman puolulaisten nimet näkyy selkeästi, niin räiskii niitä ukkeleita, joilla ei näy sitä nimeä.

PS. Eilen sain itse kokea ensimmäisen kerran järkyttävää hitreg-bugausta. UMP tai saati sitten muilla aseilla sai lippaita tyhjentää viholliseen toisen perään ja mitään ei tapahtunnu. Kerran pääsin selästä tulemaan ja lippaallinen lyijyä selkään/päähän --> vihollinen kääntyy ja suolaa mut tavalliseen tapaan. Killcamissa näky, että vihollisella vielä 100% health. Vähän nostatti tunteita :o
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Pelissähän ei ole mitään ongelmia ja vaikka olisikin, niin niitä ei saa ääneen sanoa. Saati sitten antaa palautetta kaikkivaltias DICE:lle.

Toivottavasti voit jakaa näitä loistavia vinkkejä meille tavallisille peruspelaajille myös jatkossa.

Kyseessä ei ole peli, vaan vanhan buildin BETA-testaus pelistä. Ei sen pitäisi olla niin vaikeaa ymmärtää...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Tänään aamulla tiukka glitchi tai joku muu bugi, ekojen basejen jälkeen kun siirrytään metro tunneliin. Ulkona kulmassa olevan rakennuksen katolle kiipeää porukkaa pilvin pimein ja kaikilla snipu kädessä. Henkiä lähtee kuin liukuhihnalta, ennen kuin kukaan kerkeää tunkee nenää tuonne metro tunneliin. Kaikkein huvittavinta on että snipasin itse yhden kiipeilijän joka näytti ruudulla kuin olisi kiivennyt näkymättömiä tikapuita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Etkö sinä osaa vastata asiallisesti vai mikä sinua vaivaa? Koitin kertoa, että eripuolen jätkän näyttää erilaiselta ja sinä leimaat minut sen perusteella jotenkin paremmaksi ihmiseksi ja mitä kaikkee paskaa nyt kirjoititkaan. Hohhoijaa..

No, ihan selvästi viestissäsi vittuilit kun en erota vihua ja oman joukkueen pelajaa toisistaan. Mitä nyt olen noita videoita katsonut, niin tuotakin seikkaa on parannettu. Mikä on mukavaa.

DICE sanoi että antakaa palautetta betasta, olen sitä myös itse niille antanut. Monia asioita on jo korjattu mistä ihmiset ovat valittaneet. Sekin on mukavaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Tänään oli varmaan mun osalta viimeset betan maistelut, kun huomenna jo loppuu...ja oli muuten paska lopetus! Ei herran Jumala! Oli kyllä niin aivokuolleita omat tiimitoverit, kun olla ja voi. Mie yritän Squad Leaderinä toimii spawn pisteenä, että jään sinne lähelle niitä pommeja, kun hyökätään niin voidaan mennä voimalla sinne. Noh kyllähän nää muhun respaa ja joku uskaltautuu pomminki asettamaan, mut sit nää vaan ryntää sinne pommin viereen naattisateen ja RPG:n raiskattavaks ja jos ite sattu kuolemaan niin oho, eipä oo ketään enää lähelläkään pommeja. Sitten ku alko ticekit olee vähissä, niin silti painetaan sitä samaa reittiä siihen vihollisten suolattavaks ja respataan omaan respaan ja taas sama. Pistäkää ihmeessä joku tonne se boxi puolen Platoon pystyyn, että tosta pelaamisesta edes tulee jtn. En mä sitä sano, joskus random porukalla homma toimii, mut tällässet pelit pistää miettimään just sitä, että ei voi kauhalla vaatia, kun on lusikalla annettu. Ja porukka tosiaan oli sellasta +10/+20 levelisiä, että ilmeisesti porukka tahkoo tota monta tuntia, kun noilla statseilla mitä ne kiskoo, niin noita leveleitä ei nopeesti saavuteta.

Ja jos sanoo, että kaikki ei oo sellassii wannabe pelaajia, että jotkut vaa haluu pitää hauskaa, niin jos se on hauskan pitämistä, että juostaa spawn poitista jatkuvasti sitä samaa reittiä ja kuollaan aina samaan kohtaan, niin muissa peleissä on kyllä mahdollisuus pistää pistää private match pystyyn ja sit kaveri voi vaikka tapattaa suo niin monta kertaa kun haluaa..

...mutta jooh, eihän tää niin vakavaa ole :p Julkasuu odotellessa....
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Pistäkää ihmeessä joku tonne se boxi puolen Platoon pystyyn

Oisko ideaa että julkaisupäivänä tai viikonloppuna (jos servut toimii) yritettäis vetää Suomiporukalla? Jos siinä on se serveriselain ja switch team-toiminto, niin saataisiin varmaan täyteen Suomalaisia jamppoja ja voitais aina tasoittaa tiimejä tarpeen tullen.

Vai haluatteko vain niistää nyyppiä nopean rankin nousun takia? :p

Suurin osa kebab-miehistäkin hommaa tämän pelin ja jopa minä, valittajien kuningas, aion hommata heti julkkarissa. Mitä noita videoita taas katsonut, niin erittäin hyvältä näyttää! Toimiikohan muuten reload-cancel vielä retail-versiossakin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Suurin osa kebab-miehistäkin hommaa tämän pelin ja jopa minä, valittajien kuningas, aion hommata heti julkkarissa. Mitä noita videoita taas katsonut, niin erittäin hyvältä näyttää! Toimiikohan muuten reload-cancel vielä retail-versiossakin?

Niin se mieli muuttuu. :). Eikös sen 99% kebabeista tämän hanki. Tumbbu ainoana rintamakarkurina.

Eilen muutama mielenkiintoinen kuolema..
- Kakkos basen puolustus A-com vieressä kuolema, Kilcam näyttää ykkösbasessa olevaa vihua joka makaa selällään:rolleyes:

- Puolustan kolmannella basella B:tä siellä vasemmassa käytävässä makuulla. Ketään ei näy, yhtäkkiä kuolo korjaa. Killcam näyttää portaikossa olevaa vihua joka on selällään ja ammuskelee pistoolilla ylöspäin :eek: ja tämä tapahtui useamman kerran!

Mutta ylipääten jäi positiivinen kuva betasta, tulisi vaan jo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

No, ihan selvästi viestissäsi vittuilit kun en erota vihua ja oman joukkueen pelajaa toisistaan.
Pahoittelen, en tarkoittanut vittuiluna. Olisi pitänyt pistää jonniinmoinen silmäniskunaama siihen loppuun.

Oisko ideaa että julkaisupäivänä tai viikonloppuna (jos servut toimii) yritettäis vetää Suomiporukalla?
Aikalailla saletisti siellä monet suomalaiset tulee hyppimään samoilla servuilla, kun jokaisen kaverilistalta löytyy varmaan ainakin kymmenen muutakin, jotka pelailevat tätä. Suht laajasti kuitenkin verkostoitunut tämä KFIN-porukka tuolla bäfämaailmassakin.

Betan loppukaneettina voisin sanoa, että aluksi mappi ei maistunut ollenkaan, mutta muutaman tunnin pelailun jälkeen se vaikuttukin jo oikein mukavalta. Hyökkääjänä vaan en päässyt kovinkaan moneen otteeseen sinne viimeisille laatikoille asti.

Ennakkovaraus on ja pysyy. Toivottavasti vaan tulee verkkokaupasta sillon perjantaina, että pääsee viikonloppuna pelailemaan. Arki-iltoina ei meinaa jaksaa, kun pitää töitäkin tehdä nykyään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Nytten kun olen parin kaverin kanssa päässyt kokeilemaan peliä niin on kyllä mahtavaa mannaa!:) Hakkasin eilen jtn. 10 lvl eteenpäin,yhdeltä seisomalta.

Eniten varmaan pelattu nyt engineerillä med UMP-45 se on jotenkin tuttu ja turvallinen ase:) työt verottaa pelaamista,harmittaa että pääsin vasta tänä viikonloppuna pelaamaan vasta kunnolla,vaikka mulla oli se 48h etumatkakin. Tällähetkellä huitelen siinä 22 lvl,eli suurinosa avattavasta materiaalista jää kyllä saamatta.

Toivonmukaan Dice pitää lupauksensa että tähän olisi oikeasti sitten moninkertainen määrä tavaraa avattavissa vertail. BC2:nen,kun aloin miettimään kyllähän sitä avattavaa löytyy mutta suurinosa niistä on sitten tähtäimiä yms..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

- Puolustan kolmannella basella B:tä siellä vasemmassa käytävässä makuulla. Ketään ei näy, yhtäkkiä kuolo korjaa. Killcam näyttää portaikossa olevaa vihua joka on selällään ja ammuskelee pistoolilla ylöspäin :eek: ja tämä tapahtui useamman kerran!

Noin kävi itellekkin paitsi et siellä portaissa kupsahdin pari kertaa puukkoon ja killcami näytti et tyyppi oli ihan jossain muualla:rolleyes:

Betasta sen verran että melkosta shittiäpä oli omasta mielestä:mad: Eipä tuota tullutkaan pelattua kuin jotain 3 tuntia.

Silti ennakkotilaus yhä voimassa onhan siinä ainakin yksinpeli jos ei muuta:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Pahoittelen, en tarkoittanut vittuiluna. Olisi pitänyt pistää jonniinmoinen silmäniskunaama siihen loppuun.

Aikalailla saletisti siellä monet suomalaiset tulee hyppimään samoilla servuilla, kun jokaisen kaverilistalta löytyy varmaan ainakin kymmenen muutakin, jotka pelailevat tätä. Suht laajasti kuitenkin verkostoitunut tämä KFIN-porukka tuolla bäfämaailmassakin.

Pahoitellaan täältäkin päästä. Ei pitäisi valittaa koko ajan vaan joskus voisi vetää Marcohalihalipusinami-vaihteen päälle ja olla iloinen. :)

Se vaan että bäfä on AINOA peli mitä pelaan, niin vähän pelottaa että mitä sieltä tulee. Varmasti julkkariviikonloppuna on servu täynnä Suomiporukkaa, sattuu sopivasti itselläkin olemaan "vapaata".

Reload-cancel-glithcikin on korjattu :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Jostain syystä en saanut makuani tähän peliin PC:n puolella. Ihan kivan näköinen jne, mutta jotenkin tästä puuttui vain se "Battlefieldin taika" vaikka CB:a tuli myös kokeiltua vähän aikaa. No latasin tämän boksillekin ihan vain vittuillakseni ja jostain kumman syystä pidin :confused: Joten päräytin tämän ennakkoon myös boksille. Tosiaan harvemmin tulee boksilla pelattua netissä, joten kaverilista näyttää puhdasta nollaa niinkuin fps taidotkin. Täytyy julkaisusta heti aloittaa kauhee reenaaminen, että kehtaa jossain vaiheessa liittyä foorumistien seuraan tiimipelaamisen merkeissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Tosiaan harvemmin tulee boksilla pelattua netissä, joten kaverilista näyttää puhdasta nollaa niinkuin fps taidotkin. Täytyy julkaisusta heti aloittaa kauhee reenaaminen, että kehtaa jossain vaiheessa liittyä foorumistien seuraan tiimipelaamisen merkeissä.

Lol. Jos pelaat klo 20.00-02.00 niin lisää vaikka minut, eli sundman666. Joka päivä tulen varmaan isossa porukassa pelailemaan, sinne vaan mukaan. Samalla viivalla mekin ollaan, kukaan meistä ei ole pelannut BF3:sta ennen :D

Mikki kannattaa laittaa toimintaan, niin pääsee paremmin osallistumaan erittäin laadukkaisiin juttuihin. Monesti ollut mukana näitä vasta-alkajia ja aina on ollut mukavaa. Varsinkin kun porukka on iältään 16-36? tjsp. Ei tarvi osata mitään pelissä, kunhan kertoo hyviä juttuja. Ei mekään osata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Arthur Gies kirjoitteli hyvän artikkelin Joystiqille tästä betasta. Hänen mielestä virhe EA'lta julkaista tämä.
linkura
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Omat pelailut jäivätkin nyt betan myötä parin viikon tauolle ja uutta Gold-aikaa ostan BF3:n julkaisun aikoihin joten palaillaan taistelukentille silloin! ;)
 
Ylös Bottom