Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoNzZu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Uusi moninpelitraileri on julkaistu:

[video=youtube;_kK4mwRbYns]http://www.youtube.com/watch?v=_kK4mwRbYns[/video]

Kyllä tässä nyt aika malttamattomana menee tämä viimeinen viikko. Toivottavasti peli tippuu postilaatikkoon julkkarina.

Onko tekijöiltä missään ollut kommenttia, miten ainakin BC2:ssa jossain kentissä vaivanneeseen helikopteri-respahoonaukseen on puututtu?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Battlefield 3 kannattaa asentaa Xbox 360:n kovalevylle | Pelaajalehti

Tämähän seikka oli osittain tiedossa, mutta itse olin siinä käsityksessä, että itse peli tulee 2:lla DVD-levyllä. Nyt siis ilmeisesti ite peli on yhdellä levyllä (SP+MP, eli SP ja MP eivät ole erillisillä levyillä) ja tuo ns. "textuuripaketti" on toisella levyllä. Tuon textuurisetin asentamalla sitten pitäisi ulkoasu parantua HUOMATTAVASTI!

Aloin vähän huolestumaan, että mitenhän tuo 20gb kovalevy riittää :o Täytyyhän tuolta nuo demot yms. siivota tietysti, mutta kun haluan asentaa tuon textuurijutun lisäksi myös tuon itse pelin kovolle, jotta levyasema ei rauskuta ja säästää muutenkin boxia hieman. Pelihän vie jo useamman gigan ja en nyt oikein usko, että tuo textuuripaketti mikään pieni myöskään on...ei tekisi mieli saveihin kajota :D

EDIT: http://www.gaming.fi/keskustelu.php?ketju_id=6092&kat_id=9998

"...Tiettävästi grafiikoiden asentaminen vaatii yli 6 gigaa vapaata tilaa."

Kai sitä sitten täytyy alkaa siivomaan tota lättyä oikein huolella, jos väite osoittautuu paikkansa pitäväksi. Demot poies ja Forzan päivitykset yms. tilarohmut, niin eiköhän tolle ja itse pelille saada järkättyä tavittava tila....toivottavasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Oli kyllä tosi hienoa ja sykähdyttävä aloitus tuolle yhdellä pelillä, kun kaikki hyppäävät laskuvarjoilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype]

Uusi moninpelitraileri on julkaistu:

Hitto,ku tossa alussa ne hyppäs niillä laskuvarjoilla sinne vihollisten baseen,niin kyl oli fiilikset pinnassa.:D Se oli vaan niin hienon näköstä.:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Johan siellä on Jewtuubi pullollaan PS3 -gameplaytä kun jampat saaneet pelin vähän aikaisemmin:

[video=youtube;ruN0VWGnb1E]http://www.youtube.com/watch?v=ruN0VWGnb1E&feature=related[/video]

[video=youtube;4XaxD3GNfOk]http://www.youtube.com/watch?v=4XaxD3GNfOk[/video]

Kohtuullisen makoisaa etten sanoisi. Viikko ei voi kulua tarpeeksi nopeasti, sellaiset kuumotukset alkaa jo olemaan päällänsä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]


Jos nuo oikeasti ei ole feikkejä kuvia boxi versiosta, niin syvimmät osanotot heille, joilla on kovalevytön boksi eikä voi saada tuo textuuripakettia hyödynnettyä. Näitä pelaajia on kyllä kusetettu oikein olan takaa näillä BF3 mainoskampanjoilla/trailereilla, vaikka selvää on ollut, että kyseessä on ollut PC:n gameplaytä yms, mutta ei se ero kyllä ihan noin suuri saisi olla.

Tietenkin noi kuvat nyt eivät varmasti anna koko totuutta asiasta. Olisi kiva nähdä joku maisemakuva yms, joka kertoisi koko totuuden.

Täytyy vain toivoa, että torstaina peli lunastaa kaikki omat odotukset myös graaffiselta puolelta.....ja siis textuuripaketin tulen hyödyntämään :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Täytyy kyllä myöntää, että noi ekat kuvat vähän säikäytti. Mutta tää maisemaotos taas palautti sykkeen takasin :D Tuon HD:n kanssa mielestäni ulkoasu ihan kelvollinen, en mene ylistämään, ennen kuin torstaina olen omin silmin nähnyt :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Jos nuo oikeasti ei ole feikkejä kuvia boxi versiosta, niin syvimmät osanotot heille, joilla on kovalevytön boksi eikä voi saada tuo textuuripakettia hyödynnettyä. Näitä pelaajia on kyllä kusetettu oikein olan takaa näillä BF3 mainoskampanjoilla/trailereilla, vaikka selvää on ollut, että kyseessä on ollut PC:n gameplaytä yms, mutta ei se ero kyllä ihan noin suuri saisi olla.

Tietenkin noi kuvat nyt eivät varmasti anna koko totuutta asiasta. Olisi kiva nähdä joku maisemakuva yms, joka kertoisi koko totuuden.

Täytyy vain toivoa, että torstaina peli lunastaa kaikki omat odotukset myös graaffiselta puolelta.....ja siis textuuripaketin tulen hyödyntämään :D

Vaikkei kiintolevyä löydykkään, niin ei esim 2GB tikku maksa käytännössä mitään, ja tuo reso-päivitys mahtuu moiselle. Jos haluaa "isohkon kiintolevyn", ei montaa kymppiä joudu myöskään 32GB tikusta köyhtymään. Halpa vaihtoehto boksin omille riisto-hinta-levyille.

EDIT: Ilmeisesti näitä resoja ei voi asentaa sittenkään ulkoiselle kiintolevylle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaikkei kiintolevyä löydykkään, niin ei esim 2GB tikku maksa käytännössä mitään, ja tuo reso-päivitys mahtuu moiselle. Jos haluaa "isohkon kiintolevyn", ei montaa kymppiä joudu myöskään 32GB tikusta köyhtymään. Halpa vaihtoehto boksin omille riisto-hinta-levyille.

Paitsi, että muistitikun suurin koko voi olla 16Gb ja niitä voi olla kaksi kiinni, yhteensä siis 32Gb.

Kolme päivää enää :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Kuinkas moni on tilannut Battlefield 3 Limited Editionin tuolta Verkkokauppa.com Ahvenanmaan varastolta? Kelasin vaan, että ilmeisesti yhtäkään erää ei ole vielä Ahvenanmaan varastolle saapunut, jos on luottaminen Verkkiksen sivuihin ja ainakaan itse en ole saanut mitää viestiä tilauksen etenemisestä. Oman tilauksen laitoin jo vetämään pauttiarallaa kuukaus sitten. Mitenhän ton pelin saapuminen julkkariks onnistuu? :o
 
Kuinkas moni on tilannut Battlefield 3 Limited Editionin tuolta Verkkokauppa.com Ahvenanmaan varastolta? Kelasin vaan, että ilmeisesti yhtäkään erää ei ole vielä Ahvenanmaan varastolle saapunut, jos on luottaminen Verkkiksen sivuihin ja ainakaan itse en ole saanut mitää viestiä tilauksen etenemisestä. Oman tilauksen laitoin jo vetämään pauttiarallaa kuukaus sitten. Mitenhän ton pelin saapuminen julkkariks onnistuu? :o

Itse tilannut myös sieltä. Omat epäilyt on, että tulee viimeistään tiistaina/keskiviikkona.

Varauduin siihen, että tulee myöhässä mutta olen viikonlopun matkoilla niin ei itseäni kauheasti haittaa jos tulee myöhässä.

Mutta toivotaan, että kolahtaa torstaina luukusta sisään.

EDIT: Tilauksessani lukee, että odottaa käsittelyä ja tänään on nähtävästi kaksi yli 25 kpl erääkin tullut Ahvenanmaan varastoon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Täällä CDON.COM

Tänään about 12.50 muuttui tilauksen status.

"Tuotteita pakataan" !, eli torstaina perillä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Itse tilailin myös Ahvenanmaan kautta, mutta VPD:lta. Kenellekään sieltä tilanneelle tullut mitään tietoa tilauksen käsittelystä/saapumisesta vielä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360 Hype ja osto/hankinta/tilausmouhotus]

Jaahas, aika ruveta valmistautumaan. "tilausta pakataan", pelkään että seuraavaksi emäntä pakkaa matkalaukkuja :) Akut lataukseen, kaappi täyteen ruokaa ja juomaa, tästä tulee pitkä sota, ei mikään "jouluksi kotiin pikamarssi" Pitää varmaan viedä emäntä syömään, ostaa kukkia ja suklaata jne. Tätä meidän perheessä on pelätty ja odotettu.
 
Ylös Bottom