Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä
Vai että baserape on suositeltavaa.. Jepjep, millainen jengi tätä konsolifiniä oikein tuolla taistelukentillä edustaa? Siinä vaiheessa kun toinen tiimi on pahasti alakynnessä ja varmaan moni vaihtanut serveriä epätasaisten tiimien vuoksi, niin ei ilmeisesti tule mieleenkää vaihtaa häviäjien puolelle, jotta tiimeistä tulisi tasaiset ja pelaaminen olisi kaikilla mukavampaa. Sen sijaan keppimiehet-mitkälie käyvät "possujahtiin". Ei hyvää päivää..
A: Yhdistyneet kebabinmetsästäjät (YKM) eivät edusta Konsolifiniä millään tavalla, vaikka tämä hieno sivusto onkin.
B: Battlefield 3-pelin conquest pelimuodossa ei voi "pesäraiskata" vastustajaa ns. suoja-alueen johdosta. Lentohipsuttimilla toki voi, mutta kebab-miehet eivät sellaista harrasta, ellei sitä ole ensin tehty meille. En mene tosin takuuseen kaikista. Minua ei tämä sinällään haittaa, olen istunut samantien räjähtävään jettiin monet kerrat. Pelissä on myös valmiit säännöt, sinun, eikä kenenkään muunkaan tarvi niitä keksiä lisää.
C: Pidän tämän(kin) pelin pelaamisesta ystävien kanssa, samalla puolella ja eri puolella. Suurimman osan ajasta pelaan kuitenkin samalla puolella koska smurffien kanssa pelaaminen vaikuttaa negatiivisesti mielenterveyteen, sekä joukkuepelaamisen "harjoittelu" onnistuu luonnollisesti paremmin samalla puolella ollessa.
D: Erittäin monesti olemme spawnanneet yhden squadin voimin peliin jossa vastustajalla on kaikki liput ja tämä ns. "baserape" käynnissä. Emme ole tulleet itkemään maailman kylmyydestä foorumeille, vaan olemme lähteneet POIS SIELTÄ BASESTA ja yleensä tilanne onkin kääntynyt. Emme myöskään aina voita kaikkia pelejä, emmekä myöskään lähde lagittomasta pelistä vaikka vastustaja olisi kuinka kova tahansa.
E: Joskus esim. Metrossa olemme antaneet vastustajalle KAIKKI liput takaisin. Vihulla on vain kestänyt n. 10 minuuttia ottaa ne vaikka lähes koko tiimi on basen takana pitämässä tupakkataukoa. Siinä voi miettiä vastustajan taitotasoa ja ehkä tuollaista peliä ei kannata pitkittää vaan antaa serverin täyttyä paremmista pelaajista. Jos tässä tilanteessa vaihdamme yhden Suomi-squadin toiselle puolelle, pelit ovat yleensä olleet 4vs4, smurffien istuessa siellä omassa basessaan.
F: Olemme kaikki maksaneet pelistä täyden hinnan ja pelaamme sitä kuten haluamme. Pelaamme reilusti, emme käytä mitään huijauskeinoja tms. Ennen patchia oli tämä kuolemattomuus-glitchi ja sanoinkin jätkille, että jos huomaat olevasi kuolematon, niin se on heti itsemurha (pelissä siis) tai kenkää porukasta.
Mitä tulee vastustajan kunnioittamiseen yms. niin minun mielestä on erittäin epäkunnioittavaa juurikin tuo että annetaan kaikki liput vihulle jne. Eihän jääkiekossakaan tahallaan päästetä omiin että peli olisi tasaisempi. Eihän formulatkaan hidasta tahallaan suoralla että kaveri saisi kiinni. Minulle vastustajan kunnioittaminen on sitä että pelataan niin hyvin kuin pystyy ja annetaan vastustajalle niin kova peli kuin mahdollista, pelin sallimilla keinoilla, ei lähetetä "hate-mailia", mutta kehutaan kun on hyvä peli. Siinähän sitä oppiikin kun ottaa kunnolla turpaan. Been there.
Vai oletko sinäkin tätä "kaikki pelaa-pullamössö-antakaa mulle kaikki heti nyt-ei saa lämätä noin lujaa" sukupolvea?