Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Muutenkin meidän toiminta on sellaista avopallohärdelliä, jossa välillä riemastutaan iloittelemaan.

Vähän niinkuin eilen illalla, kun ajeltiin ympäri wake islandia sillä skid loaderilla. :D
 
Sehän oli objectiven pelaamista jos mikä. Ei siinä tappojen perässä oltu. Siihen vaan sellainen combo, että kuskiksi support joka heittää kauhaan bro-boxin, taakse recon joka laittaa katolle soflamin ja javelin-mies keulaan. Se on sitten nimeltään winmobile.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vähän niinkuin eilen illalla, kun ajeltiin ympäri wake islandia sillä skid loaderilla. :D

Se skid loaderin jyrääminen abramsilla vasta hauskaa oliki:D miettikääppä ku oikeasti jyräis 50-60 tonnia painavalla abramsilla tuommosen bobcatin päälle 60km/h! Saattais sielä pekkaniskalla tai lemminkäisellä olla ahdas tunnelma:D
muhahahaa!!! SYÖTTÖÄ SYÖTTÖÄ!!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Oli kyllä aika maagista olla skidloaderin kyytissä. Komeita tappojakin taisin pari ottaa SKS kourassa tuosta kauhasta, parhaat naurut tuli siitä kun tapoin yhden c-4-sankarin jeeppiinsä, vaikka se ampui sillä jeepin konekiväärillä. :D Oli mahdollisuus toki useampaankin, mutta pyllis ajeli uhrien päälle aina. :(

PS, tuon nimi on sitten nykyään TROLOLOLOADER. Vodnik jäi ikävästi kakkoseksi. :/

Näytä liitetiedosto 8794
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

pistämätön parivaljakko trolololoader ja mediheli. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hei!
Olisko tääl innokkaita pelaajia pelaamaan tämmösen paskan C4 pellen kanssa. Jos on nii eiku pelaamaan :P
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko kellään muulla ongelmia tän nettipelin kanssa? Itse en pääse pelaamaan ollenkaan. Yritän normaalisti etsiä peliä ja peli ilmoittaa, että olen menettänyt yhteyden EA onlineen. Sitten tulee disconnected from xbox live ja koko homma alkaa alusta. Joskus saatan päästä johonkin peliin, mutta en kerkeä olemaan siinä edes minuuttia, kun tulee ilmoitus, että olen menettänyt yhteyden EA onlineen. Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko kellään muulla ongelmia tän nettipelin kanssa? Itse en pääse pelaamaan ollenkaan. Yritän normaalisti etsiä peliä ja peli ilmoittaa, että olen menettänyt yhteyden EA onlineen. Sitten tulee disconnected from xbox live ja koko homma alkaa alusta. Joskus saatan päästä johonkin peliin, mutta en kerkeä olemaan siinä edes minuuttia, kun tulee ilmoitus, että olen menettänyt yhteyden EA onlineen. Mikä neuvoksi?
Mulla teki ihan samaa kun hommasin tän pelin. Ongelma ratkes sillä, että vaihdoin boksin nettiyhteyden langattomasta langalliseen. Sitä ennen kyllä langaton toimi ihan hyvin, et en tiedä onko bäfä jotenki herkempi yhteyden laadulle...
 
Mulla teki ihan samaa kun hommasin tän pelin. Ongelma ratkes sillä, että vaihdoin boksin nettiyhteyden langattomasta langalliseen. Sitä ennen kyllä langaton toimi ihan hyvin, et en tiedä onko bäfä jotenki herkempi yhteyden laadulle...

NAT-asetukset kannattaa myös tarkistaa. Tarkista myös, että Xbox Liven vaatimat portit ovat laajakaista laitteestasi auki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

EA-servut tuppaavat tosiaan vaatimaan vielä avoimemmat röörit kuin Live-pelaaminen yleensä. Jos Liven yhteystesti herjaa, että NAT on strict tai moderate, niin EA:n pelit ovat ne, jotka ensimmäisenä alkavat yskimään.

Mulla on auki portit 88, 3074, 53, 80 ja 1863 ja sillä pelittää. Lisäksi kaikki modeemin palomuurit ja sellaiset saattaa täytyä kytkeä pois.

Jos porttien availu on hepreaa, niin googleen oman modeemin nimi + "port forwarding".
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

NATti on ollu jo ikuisuuden open tilassa ja melkeinpä nuo kaikki ja vähän muitakin portteja on modeemissa auki. Tiedä sitten mistä johtu oma ongelmani. Kaipa näistä alkuperäiselle kysyjälle löytyy jo vastaus :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Juu kiitoksia vaan vastauksista. Kummallista, että juuri tuossa tunnin pelasin ilman ongelmia. Kahtena viime aamuna on vain ollut tätä lagia, mutta nyttenkin pelitti loistavasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

vähän tuossa eilen nauratti kun pelailin sitten randomeiden kanssa tuota Wake Islandin CQ:ta ja lentelin muka kamalan osaavastikkin sitä kopteria. Yhtäkkiä joku osuu meihin ei tietoa et mikä,mut tuli vaan et Bad Luck ja sit kiroon tossa pelituolissa et mitä helvettiä voi ***** *****! Ni yhtäkkiä kuulokkeista kuuluu et sitä helvettiä ja *****! Oli siinä naurussa pitelemistä ku tajusin että samassa Squadissa oli vielä pari suomalaistakin :D


Kellään mitään lähdettä tai edes pientä aavistusta tuolle patchille (twitterjumalat huom?) viikkoja,päiviä?:confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tuleeko nuo m-com defend tapot siitä, että jos olet määrännyt, tai määrätty puolustamaan MA-nummiscomia ja tapat sen lähipiiristä vihun? :)
 
Pitää tappaa virittämässä oleva vihu. Gulf of Omanissa ainakin hyviä kämppäämistaloja tohon hommaan. Tuon ribbonin saamista kyllä helpotetaan seuraavassa patchissa.

Ps. Mauri Antero on kova jätkä. Yes sir!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

DICE teases something for next week… - Battlefield 3

Toivoisin, että tämä ilmoitus koskee päivitystä ja DLC:tä. Luulen kuitenkin, että se on se kaikille rekisteröityneille BF3-pelaajille annettava haarniska Mass Effect 3:een.

DICEn kanssa tulee näköjään meikäläisestäkin pessimisti. :(

MP1st – Major Battlefield 3 Patch Planned For Spring, Will Include New Features – Possible DLC Announcement at GDC

Saattaa jopa koskea jotain kokonaan uusia featureita. Tai sitten sitä deeälseetä. Tai pätsiä. Tai panssaria. Tai kaikkia näitä. Toivottavasti.

Hinin sanoi:
Tuleeko nuo m-com defend tapot siitä, että jos olet määrännyt, tai määrätty puolustamaan MA-nummiscomia ja tapat sen lähipiiristä vihun? :)

M-Com Defenderissä pitää tappaa kolme vihollista jotka ovat virittämässä pommia M-comiin. Helpoiten ribbonin nykyisellään saa kun on Support ja kylvää C4:ää aseman välittömään läheisyyteen ja piiloutuu itse lähistölle, niin halpamaiselta kuin se kuulostaakin. Kun virittelypiippaus kuuluu, räjäytä C4 ja tarpeeksi toistoja tehtyäsi vastaanota M-Com Defender Ribbon. Näin sain aikoinaan itse sen ensimmäisen (ja ainoan) ribbonin. Vihollisten tappamisesta M-Comien läheisyydessä kyllä saa bonuspisteitä mutta nuo eivät nykyisellään anna ribbonia. Seuraavassa pätsissä melkoisen varmasti antavat.

Niin ja ärsyttää kun munat jäi vetoketjun väliin
 
Ylös Bottom