Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä se PS3 saa ihan tarkoituksella päivitykset ym ennen boxia vähän sama juttu kuin boxilla ja cod-pelisarjalla.
Niin, siis tuo sopimushan koskee "julkisesti" vain DLC:tä yms. DICEn mukaanhan peli pitää aina olla sama, joka alustalla...
No ei kai siinä mitään, skill cannon vaan valmiiksi iltaa varten.
Itellä oli sama ongelma ja kysyin täältä apua, mut taitaa se mun kysymys olla toisessa ketjussa. Eli meet boksin sinne muistiasetuksiin --> sitten etit bäfän sieltä --> ja poistat pelitallennuksen niin ei pitäisi enää tehdä tota.Mulla on pieni ongel ton BF3:n kanssa boxilla. Aina kun käynnistän pelin uudestaan kaikki asetukset menee niihin asetuksiin mitä pelissä oli kun aloitin pelin peluun kun ostin pelin. Joudun esimerkiksi alussa aina säätämään näytönkirkkauden, ajoneuvojen asetukset ja aseiden asetukset uusiksi. Pohdiskelin onko mahdollinen syy kovalevyssä?
Palvelinvuokrapäivitys on hiukan yli gigan kannattaa tuokin kai ladata ) joku ***** ultimate paketti maksaa 3200 ms pointsia huhuhhu..
Itellä oli sama ongelma ja kysyin täältä apua, mut taitaa se mun kysymys olla toisessa ketjussa. Eli meet boksin sinne muistiasetuksiin --> sitten etit bäfän sieltä --> ja poistat pelitallennuksen niin ei pitäisi enää tehdä tota.
Noniin, ekoja fiiliksiä Lepionen kanssa pelatusta metro konkasta: Supressio on melko kova, ja osuminen on aiak vaikeeta sillon. Kitit tietysti menny taas ihan miten sattuu ja saa olla vaihtamassa pois sitä kaksktoistakertasta zoomia pois jostain lähitaisteluaseesta. Muuten peli tuntu melko samanlaiselta, mitä nyt minimappi tosiaan erinäkönen, varmaan selkeempikin.
Sitte toisenlainen vittumainen ongelma: Assignmentit tosiaan mulla harmaana pelin valikossa, enkä esim engineerille voi valita jo unlockaamaani g53 -asetta. Ajattelin että tähän saattaisi auttaa b2k uudelleenlataus. Noh, nyt se bäfä sitten jäätyy käynnistyksessä press start to begin kohtaan. Pari kertaa jo putkeen. Jee jee