Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Eivät varmaankaan oo korjannu tota suppressionia tähän boksin patchiin? Nimittäin aika naurettava toi osumatarkkuus
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä se PS3 saa ihan tarkoituksella päivitykset ym ennen boxia :) vähän sama juttu kuin boxilla ja cod-pelisarjalla.

Niin, siis tuo sopimushan koskee "julkisesti" vain DLC:tä yms. DICEn mukaanhan peli pitää aina olla sama, joka alustalla...

No ei kai siinä mitään, skill cannon vaan valmiiksi iltaa varten.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;tirXmV49K_A]http://www.youtube.com/watch?v=tirXmV49K_A&feature=related[/video]



Aika jännä,näin kai saa sitten javelinitkin torjuttua..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mulla on pieni ongel ton BF3:n kanssa boxilla. Aina kun käynnistän pelin uudestaan kaikki asetukset menee niihin asetuksiin mitä pelissä oli kun aloitin pelin peluun kun ostin pelin. Joudun esimerkiksi alussa aina säätämään näytönkirkkauden, ajoneuvojen asetukset ja aseiden asetukset uusiksi. Pohdiskelin onko mahdollinen syy kovalevyssä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mulla on pieni ongel ton BF3:n kanssa boxilla. Aina kun käynnistän pelin uudestaan kaikki asetukset menee niihin asetuksiin mitä pelissä oli kun aloitin pelin peluun kun ostin pelin. Joudun esimerkiksi alussa aina säätämään näytönkirkkauden, ajoneuvojen asetukset ja aseiden asetukset uusiksi. Pohdiskelin onko mahdollinen syy kovalevyssä?
Itellä oli sama ongelma ja kysyin täältä apua, mut taitaa se mun kysymys olla toisessa ketjussa. Eli meet boksin sinne muistiasetuksiin --> sitten etit bäfän sieltä --> ja poistat pelitallennuksen niin ei pitäisi enää tehdä tota.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Heitti äsken ulos pelistä ja nyt tulee 172 mt päivitys!


E:katsoin kiintolevyltä mikä se oli niin luki että bf3 title update..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mystistä, olin samassa pelissä Lepionen kanssa ja en lentäny ulos, eikä mitään updatea kuulu. Noh..

EDIT: NONII! storessa ainakin palvelinvuokrauspäivitys, 1,02gb (tämäkin ilmoittaa olevansa TBA, silti sitä tässä imailen par'aikaa)
varsinaista päivitystä ei näy, pelkästään noita avauspaketteja
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Palvelinvuokrapäivitys on hiukan yli gigan kannattaa tuokin kai ladata :)) joku ***** ultimate paketti maksaa 3200 ms pointsia huhuhhu..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nyt on Battlelogikin päivitettävänä. Lopun alkua!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Palvelinvuokrapäivitys on hiukan yli gigan kannattaa tuokin kai ladata :)) joku ***** ultimate paketti maksaa 3200 ms pointsia huhuhhu..

Se giganen on se patchi, mistä on puhuttu viimeiset kolme viikkoa. Ne maksulliset on niitä kit shortcut-paketteja, jotka voi ladata jos ei jostain ihmeen syystä haluaisi pelata unlockeja auki eri classeille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Myös boksiveikoille tiedoksi; "oon ladannut XX prosenttia, kohta pelaan jee!" -viestit poistetaan. Armotta.
 
<< Poistettu täysin turha avautuminen, tarjottu tilalle virallinen varoituskortti. T: Ylläpito >>

Nyt on ladattu. Ei tosiaan oo millään perus updatenimellä vaan on vuokrapalvelinpäivitys -nimikkeellä. Ilmestymispäivämäärää ei ollu siinä vaan pelkkä TBA, silti sen sai ladattua. Lepionella ilmeisesti teknisiä vaikeuksia heti päivärin lataamisen jälkeen.

Itselläkin: Failed to connect EA online. Pitää tarkailla tilannetta.

PS: oon aika otettu tosta "varotuskortista" LOL

Edit: Assignments -kohta harmaana jostain syystä päivityksen jälkeen. Monia muita juttuja sitte ilmestyny tietty :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itellä oli sama ongelma ja kysyin täältä apua, mut taitaa se mun kysymys olla toisessa ketjussa. Eli meet boksin sinne muistiasetuksiin --> sitten etit bäfän sieltä --> ja poistat pelitallennuksen niin ei pitäisi enää tehdä tota.

Kiitos vinkistä! Se autto
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Noniin, ekoja fiiliksiä Lepionen kanssa pelatusta metro konkasta: Supressio on melko kova, ja osuminen on aiak vaikeeta sillon. Kitit tietysti menny taas ihan miten sattuu ja saa olla vaihtamassa pois sitä kaksktoistakertasta zoomia pois jostain lähitaisteluaseesta. Muuten peli tuntu melko samanlaiselta, mitä nyt minimappi tosiaan erinäkönen, varmaan selkeempikin.

Sitte toisenlainen vittumainen ongelma: Assignmentit tosiaan mulla harmaana pelin valikossa, enkä esim engineerille voi valita jo unlockaamaani g53 -asetta. Ajattelin että tähän saattaisi auttaa b2k uudelleenlataus. Noh, nyt se bäfä sitten jäätyy käynnistyksessä press start to begin kohtaan. Pari kertaa jo putkeen. Jee jee :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Noniin, ekoja fiiliksiä Lepionen kanssa pelatusta metro konkasta: Supressio on melko kova, ja osuminen on aiak vaikeeta sillon. Kitit tietysti menny taas ihan miten sattuu ja saa olla vaihtamassa pois sitä kaksktoistakertasta zoomia pois jostain lähitaisteluaseesta. Muuten peli tuntu melko samanlaiselta, mitä nyt minimappi tosiaan erinäkönen, varmaan selkeempikin.

Sitte toisenlainen vittumainen ongelma: Assignmentit tosiaan mulla harmaana pelin valikossa, enkä esim engineerille voi valita jo unlockaamaani g53 -asetta. Ajattelin että tähän saattaisi auttaa b2k uudelleenlataus. Noh, nyt se bäfä sitten jäätyy käynnistyksessä press start to begin kohtaan. Pari kertaa jo putkeen. Jee jee :)

Mulla kanssa jäätyny muutaman kerran tohon start to begin kohtaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mulla meni koko kone jumiin päivityksestä. Ilmottaa vaan koko ajan että päivitys ladattu ja alkaa lataa uudestaan automaattisesti. Kokeilin poistaa päivitystä mutta se ei anna poistaa sitä. Kokeilin poistaa myös koko BF kansiota mutta sekään ei onnistu. Onko kellään vinkkejä mitä tässä oikeen pitäis tehdä??
 
Tohon ongelmaan, buuttailin boksin, imutin jonkun title updaten (~170mb) mitä se ei mulle aikasemmin jostain syystä tarjoillu. Noh, imailin sen ja ajattelin että nyt toimii. Jumitin taas kuitenkin start to begin ruudussa jonkun minuutin, mutta väsytystaktiikka toimi ja peli käynnisty. Assignmentitkin näkyy.

Edit: Tässä jokusen pelin pelanneena ja perus porukalla listan kärjessä keikkuneena voisin sanoa että itelle tämä ainakin maistuu. Tuntuu kaikinpuolin sujuvammalta. Pleikkaripuolen kitisijöillä on vaan aiemmin ollu väärä pelityyli tai jotain kun ei kelpaa. Eihän ne käyttäny ees javelineita ennen päivitystä, tai savuja tankissa. LOL.

Imaskaa päivitys ja tulkaa kentille ja todetkaa se ihan hyväks!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

olis kiva saada toi "palvelinvuokrauspäivitys download" pois tosta vilkkumasta :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Aukasin pelin. Sitten se kysyy haluadko ladata uuden päivityksen, painan kyllä. Nii sitten se sanoo etten voi ladata sitä nyt ja siinä lukee joku virhe koodi. Missä vika :P
 
Ylös Bottom