Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

500 % Metro ja vikat baset. Ollaan puolustajina. Statsit: jtn 130 tappoo, noin 70 kuolemaa, pointsei päältä 20 000 ---> Boksi jäätyy, kun vihulaiset sai tuhottuu A:n ja B olis ollu vielä jäljellä

Mikäköhän tuossa metrossa tosiaan. Itsellenikin pukannut jäätymisiä sen jokusen kerran noissa pidemmissä matseissa ja nimenomaan siellä rundin lopussa. Battlelogista tulee kyllä aina tarkistettua, että tallentuiko sellaisesta matsista statseja ja kyllähän niitä tallentuu jäätymisistä huolimatta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mikäköhän tuossa metrossa tosiaan. Itsellenikin pukannut jäätymisiä sen jokusen kerran noissa pidemmissä matseissa ja nimenomaan siellä rundin lopussa. Battlelogista tulee kyllä aina tarkistettua, että tallentuiko sellaisesta matsista statseja ja kyllähän niitä tallentuu jäätymisistä huolimatta.

Kultainen sääntö jäätymisten jälkeen on se, ettei mene takaisin samalle servulle ennen kuin uusi roundi on alkanut. Muuten se nollaa kaiken mitä olet tehnyt ennen jäätymistä ja aloittaa pisteiden laskemisen alusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Juu on mulla premium, mutta en siis voi saada camoja mihinkään muihin aseisiin kuin niihin joissa on jo valmiina? :O
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Juu on mulla premium, mutta en siis voi saada camoja mihinkään muihin aseisiin kuin niihin joissa on jo valmiina? :O
Ei tällä hetkellä, mutta Premiumin kalenterista päätellen noita tuodaan pikkuhiljaa lisää.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko kukaan testannut voiko mitään päivitystä poistaa? BC2:ssa ainakin joku vanha päivitys jäi uusien myötä turhaksi ja vei vain tilaa kovalevyltä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä pystyy!

Menet vain konsolin asetusten kautta katsomaan kovalevyn tarkempia tietoja. Niin voit halutessa poistaa myös jopa pelien tallennukset tätä kautta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä pystyy!
No tarkennetaan sitten:

Voiko mitään päivitystä poistaa ilman että sulkeutuu nettipelistä pois? BC2:ssa jotkin uudemmat päivitykset sisälsivät kaikki vanhojenkin päivitysten sisällöt, jolloin vanhat saattoi huoletta poistaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Voiko mitään päivitystä poistaa ilman että sulkeutuu nettipelistä pois?
Voi. Jos mitään päivityksiä ei ole, peli lataa pakostakin kaikki tarvitsemansa päivitykset ensimmäisellä käynnistyskerralla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

No tarkennetaan sitten:

Voiko mitään päivitystä poistaa ilman että sulkeutuu nettipelistä pois? BC2:ssa jotkin uudemmat päivitykset sisälsivät kaikki vanhojenkin päivitysten sisällöt, jolloin vanhat saattoi huoletta poistaa.

Itelläkin loppu tila kovolta viime päivityksen jälkeen joten tuli sitten poisteltua parikin vanhempaa päivitystä ja pelittää ilman mitään ongelmia. Kannattaa tosin kattoo aika tarkkaan mitä poistaa ettei uudestaan joudu lataamaan nimimerkillä Back to Karkand x 2 :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mukavaa tarinaa piti tuo kyllä sisällänsä,itsekkin tuota mietin että pitäisikö tuo premium sitten ostaa,mutta taitaa jäädä tälläkerralla ostamatta,katsotaan siiten jossainvaiheessa.


Itsehän olen tässä sotatantereilta ollut jo yli kuukauden päivät poissa,ehdin jo yhden bäfäkolmosen laittaa jo vaihtoonkin ja ajattelin sen nyt taas ostaa.Saapa nähdä jaksaakohan noilla uusilla aseilla jaClose Quartersilla sitten tahkota itsensä sinne 100. rankkiseksi vai ei. battlefield Bc2:sessa ei tehnyt edes tiukkaa hakata itseään päätyrankkiin,ja se oli vielä jopa hauskaa,tässä saa jopa välillä turhaantua,kun ei edes ole mitään mitä unlokkailla paitsi iänikuiset dogtagit.

Toinen juttu mistä olin tietysti innoissani tässä lisärissä oli tuo AUG A3,mutta pahastippahan se DICE senkin sitten kusi,hyi helvetti niitä rautatähtäimiä. FAMAS,TAR ynnä kaikki muut,ovat jokaisen katsomani videon perusteella aivan kauheita rautatähtäimineen.


OT->Miettikääpäs vaikka MW2:sen Famasin tähtäintä,NAM. :) Jokohan se suppression on jo korjailtu ja lagittvat pelit?:o Onneksi bäfässä ei sentään ole kokemusteni mukaan ollut samanlaista kuin MW3:sessa jossa tuntuu kaikki tapahtuvan sekunnin tai puoli sekuntia jäljessä,kuolen ihan instakillinä.. <-OT
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Lepi;

Sitä varten niissä on niitä tähtäimiä enemmänkin mitä unlockata/valita. Ilmeisesti se ongelma tulee lähinnä siitä, että tuo rautatähtäin taitaa olla 1:1, kuten pitääkin, joten sitä suurennos efektiä ei tule kai nimeksikään. Ei kai kukaan oikeasti edes käytä niitä rautatähtäimiä BF3:ssa? Ite käytän ainoastaan haulikoissa. Suppressionia on laskettu aika paljon, eli nykyään jopa osuukin ja lagia ei kyllä mielestäni niin paljon ole ollut, ellei sitten jenkkejä tai muita jokirosvoja linjoilla pyöri.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itse taidan sitten kuulua tähän pieneen vähemmistöön mikä käyttää rautatähtäimiä. Ja varmaan aika moni on huomannut että aika monessa aseessa on prikulleen samanlainen tähtäin oli sitten kyse M26:sesta tai Ar:stä tai pulttilukkosesta kivääristä,toki joukkoon mahtuu yllätyksiäkin :)

Juu mutta,uskon että tuo lagi olisi muutenkin vähentynyt mun uuden laajakaistan ansiosta, pingi luokkaa 10-15 ms :) antakaas nyt rehellisiä mielipiteitä Premium jäsenet että kannattaako ostaa vai ei? Yleensä olen ostanut kaiken mahdollisen jokaiseen Bf-sarjan peliin. Turhin oli varmaan Onslaught,mutta saipa gamerscoret ainakin. Tuo palveluhan tuo käsittääkseni melkeenpä ainoastaan nuo DLC:eet selvästi halvemmalla,mutta päätarkoitus on varmaan se silmäkarkki. Olisikohan noista camoista jossain lisätietoa? :o
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä tuo close quarters ainakin on omasta mielestä mukavaa ja saahan sitä premiumi tyypit dog tageja sun muuta roinaa ja uudet mapit ja sälät ennen muita unohtamatta double xp judansseja :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä mulla ainakin tämä Close Quarters sai lopahtaneen BF-innon syttymään uudestaan. Piristävää mättöä tuohon normaaliin surffailuun ja kun on taas hetken tätä hakannut niin tuntuu piristävältä heittää jotain Karkandia sitten vaihteeksi. Selkeästi lisää ulottuvuutta että jos ei joku Caspian Border nappaa kun ei ole äksöniä niin sitten voi lähteä mättämään näihin ja toisinpäin.

Ite oon varsinkin tosta Gun Masterista innostunut, tuollaiset pelimuodot on aina napannu ja meinasin kerran pelkästään gun gamen takia mennä black opsin ostamaan, mutta jätin sentään väliin. Tästä gun masterista tykkään jopa vähän enemmän koska ei ole ihan niin hektistä ja vaatii paljon enemmän voittaakseen. Aika vituttavaahan se välillä on, varsinkin kun joihinkin aseisiin välillä jää aika ankarasti junnaamaan. Itellä suurimmat kynnykset on heti eka pisla MP443 joka on niin täyttää schaibaa ettei uskoisi. 1 vs 1 toista samanlaista vastaan juuri ja juuri menee mutta jos kaveri on jo 93R:ssä tai pidemmällä menossa niin aina jää kakkoseksi. Onko väärä havainto vai kärsiikö tossa pislassa rate of firekin suppressattuna, ainakin omasta mielestä jotkut naksautukset aina tulee rytmistä vähän jäljessä jos on ruutu töhnässä. Parashan tapa edetä siitä on pölliä jonkun tappo vaan kylmästi... Toinen on sitten jackhammer, voi jumankauta kuka on keksinyt laittaa fragit siihen. Eihän niillä saa ketään. Ja kun se damage tulee vielä niin ilkeästi jälkijunassa niin usein kerkiää ite kuolla ennen kuin edes tietää että kuoliko kaveri vai ei. Mulle sniput tai se M320 LVG ei ole ikinä oikeastaan ollut mikään kynnyskysymys, tosin LVG nyt vähän riippuu mapista kuinka onnistuu.
Tosin nykyään on alkanut toi homma sujumaan siihen malliin että pahempia junnaamisia ei tule ja ainoastaan voitto enää kelpaa. Viimeisestä 8 matsista taitaa olla 7 voittoa nytkin... :D Tosin mulla tuppaa vähän menestys riippumaan mapistakin aika pitkälle. Zibassa onnistuu aina, Donya ja 925 yleensä hyvin mutta Scrapmetallissa en pärjää koskaan. Lähinnä sen takia oonkin vedelly viime aikoina noita Ziba 24/7 servuja lähinnä, onhan se nyt toimivin mappi noista.

Niin ja noista rautatähtäimistä joku puhui... Itekkin joissakin aseissa oikeasti käytän niitä, esim. F2000 jota oon helposti eniten käyttänyt (en nyt tosin pitkään aikaan ole) niin siinä oon aina vetäny raudalla. Jotenkin onnistuu ainakin siinä aseessa paremmin kuin tähtäimillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onhan se tietysti ihan siitä kiinni, mihin tottuu, mutta kolmos Bäfässä en näe mitään järkeä käyttää rautatähtäimiä. Ainakaan sen jälkeen kun olen saanut kobra/punapisteoptiikan auki.

Eikä tähtäimen kanssa tarvitse varsinaisesti edes tehdä valintaa, toisin kuin vaikkapa Bad Company 2:ssa, jossa optiikat olivat samassa specialization slotissa monien muiden käyttökelpoisten ominaisuuksien kanssa. Bäfä 3:ssa ei ole optiikan ottaminen mistään pois.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Eipä kyllä pahemmin innostanut tuo close quarters, pienissä erissä ihan jees mutta liian adhd-tyyliä itselle, custom servut innostavat sitten sitäkin enemmän kun matsit alkavat venyä +1h :cool: Toivottavasti tulevat lisärit ovat enemmän bäfää kuin codia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Close quarters oli juuri sellainen kuin odotin eli CoD mappeja. Gun Master tuo kyllä mukavasti vaihtelua normaaliin peleihin, mutta ei sitäkään jaksa montaa erää illassa. Onneksi seuraavassa DLC:ssä päästään taas Battlefieldin ytimeen.
 
Ylös Bottom