silber55
Member
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä
En tiedä sitten miten nämä sankarit lonkalta aina osuvat.

Niin ja näyttää että nimenomaan näillä pitää ampua lonkalta, ei tähdätä missään nimessä. Muuten rekyylin ansiosta nousee piippu otsaan, tähän ei auta edes foregrip nykyään. Näin ainakin itsestäni tuntuu. Itse en käytä LMG ilman bipodia enään ollenkaan, kun tuossa lonkalta ampumisessa jään kuitenkin aina häviäjäksi.Lmg aseilla moni nykyään räiskii, ison lippaan ja Supression vaikutuksen takia, esim: M249 , Pecheneg jne.
En tiedä sitten miten nämä sankarit lonkalta aina osuvat.

, ainakin pari kertaa kattonut mitä teillä on mappi rotaatiossa. Kerran olen mikin kanssa YKM-servulla pelannut ja kolme ensimmäistä mappia missä olin mukana oli suoraan minun listassa huonoimmat mapit eli: metro, basaar ja seine. Niissä olinkin aivan paska, sitten tulikin oman ja sain heti mvp3:sen, mukavia tyyppejä tuntui olevan siellä linjoilla. Tässä on mielestäni aika helkkarin vaikea pärjätä mapeissa mitä on pelannut vähän. Noi isot mapit on konkassa välillä perseestä kun se on sitä lipulta toiselle juoksemista ja muita ei näy missään, ainakaan vihuja. Oispa boxillakin 64 pelaajaa..
, ainakin pari kertaa kattonut mitä teillä on mappi rotaatiossa. Kerran olen mikin kanssa YKM-servulla pelannut ja kolme ensimmäistä mappia missä olin mukana oli suoraan minun listassa huonoimmat mapit eli: metro, basaar ja seine. Niissä olinkin aivan paska, sitten tulikin oman ja sain heti mvp3:sen, mukavia tyyppejä tuntui olevan siellä linjoilla. Tässä on mielestäni aika helkkarin vaikea pärjätä mapeissa mitä on pelannut vähän. Noi isot mapit on konkassa välillä perseestä kun se on sitä lipulta toiselle juoksemista ja muita ei näy missään, ainakaan vihuja. Oispa boxillakin 64 pelaajaa..