Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Oma BF hetki oli eilen CQ matsissa. Karttana taisi olla Operation Firestorm. Vastustaja oli tankin kanssa meidän(siis lahimpänä) olevaa lippua. Spawn paikka sattui olemaan parisen sata metria tämän lipun päällä. Ei muuta kun laskuvarjolla tankin päälle ja muutama C4 kyytiin. Helpoin tankin tappo ikinä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mites muut, löytääkö server browser teillä eurooppalaisia servuja? Itselläni on ollut julkaisusta asti sama homma eli euro-servuja ei vain löydy kuin max. 10kpl.

Servuselain ei oletusasetuksilla näytä täysiä servuja ollenkaan, eli kyllä niitä on mutta suurin osa on täynnä. :p Itse pidän regionista päällä Europea ja US Eastia, ihan hyviä pelejä rapakon takaakin löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs nuo bc1, bc2 ja 1943 dogtagit saapi itelle käyttöön tai sen mass effect 3 tagin?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Caspian Border, Operation Firestorm ja Kharg Island conquestina ovat kyllä parasta tässä pelissä. Jotkut ovat valittaneet, että nuo kartat ovat liian isoja eikä vihollisia näy missään. Kyllä niitä vihollisiakin näkee, kun vain valtaa ja puolustaa lippuja aktiivisesti, mutta kartalla on myös tilaa liikkua rauhassa näkemättä vihollisia. Tämä tekeekin niistä mielestäni niin hyviä karttoja.

Grand Bazaar ja Seine Crossing ovat sen sijaan hyviä karttoja nopeampitempoiseen jalkaväkimättöön. Tehran Highwaysta en oikein pidä, ja kyseinen kartta lagaa jostain syystä melkein aina. Operation Metro taas on ihan täyttä paskaa. Peli jumittuu aina keskimmäiselle lipulle, kun kukaan ei pääse siitä pullonkaulasta etenemään, ja se joukkue joka saa sen lipun vallattua, voittaa melkeimpä pakosti. Damavant Peakissa on vähän samaa vikaa, mutta ei läheskään niin pahasti. Noshar Canalsia olen kokeillut vain pari kertaa, eikä se erityiseltä vaikuttanut.

Rushia en ole oikein jaksanut pelata, mikä on aika yllättävää, kun BC2:ssa pelasin sitä suurimman osan ajasta. Tässä CQ tuntuu vain paremmalta.

Engineer on kyllä hahmoluokista ylivoimaisesti paras ja sillä tuleekin pelattua melkein koko ajan. Miinat ja singon voi ottaa käyttöön yhtä aikaa, joten hamosta voi tehdä kunnon anti-tank miehen jos ei ole korjausvehkeille tarvetta. Lentokoneita on myös mukavaa ammuskella alas, mutta niiden flaret kyllä latautuvat aivan liian nopeasti.

Itse olen päässyt jetin puikkoihin pari kertaa, ja kyllä olen ilmassa pysynyt, mutta mitään en saa aikaan. Sama helikoptereissa. Pelkkä kopterin ilmassa pitäminen vaatii kaiken keskittymisen, joten samaan aikaan vihollisten tappaminen on kyllä aika mahdotonta.

Yksi asia, mikä minua eniten ärsyttää tässä pelissä on se, että kun yritän liittyä servereille, peli heittää minut mustan latausruudun kautta päävalikkoon ja tulee teksti "connection lost". Tätä tapahtuu koko ajan ja serverille pääseminen tuntuu välillä ihmeeltä.
Muuten on kyllä todella hyvä peli, eikä varmaan tarvitse enää BC2:een palata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mitenkäs nuo bc1, bc2 ja 1943 dogtagit saapi itelle käyttöön tai sen mass effect 3 tagin?

Battlelogin lisäksi, myös pelin kautta onnistuu vaihtaminen.
My soldier valikosta löytyy my dog tag, jossa RB ja LB namiskoilla pystyy valitsemaan kumpaa tagia haluaa vaihtaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Battlelogin lisäksi, myös pelin kautta onnistuu vaihtaminen.
My soldier valikosta löytyy my dog tag, jossa RB ja LB namiskoilla pystyy valitsemaan kumpaa tagia haluaa vaihtaa.

Mulla taas esim. battlelogissa näkyy noi ME3 tagit, mut itse pelissä niitä ei sieltä tageista löydy? :)

Itse kun en ole näitä battlefieldejä aikaisemmin pelannut niin voisiko joku kertoa, mitä eroa on noilla game modeilla on (normal/hc/infantry)? Tai oikeestaan mikä toi infantry on? Eilen pikaisesti hc moodia ja oisin kuvitellu, että minimapit jne. ois loistanut poissaolollaan, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Lisäksi haluaisin lisätä tyhmien kysymysten listaani mitä eroa on rush/squadrush pelimuodoilla. ku eikös se betassa ollut rush? Mutta itselleni näin nopeasti ajateltuna vaikutti squadrushilta?!

Kiitos ja anteeks
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mulla taas esim. battlelogissa näkyy noi ME3 tagit, mut itse pelissä niitä ei sieltä tageista löydy? :)

Itse kun en ole näitä battlefieldejä aikaisemmin pelannut niin voisiko joku kertoa, mitä eroa on noilla game modeilla on (normal/hc/infantry)? Tai oikeestaan mikä toi infantry on? Eilen pikaisesti hc moodia ja oisin kuvitellu, että minimapit jne. ois loistanut poissaolollaan, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Lisäksi haluaisin lisätä tyhmien kysymysten listaani mitä eroa on rush/squadrush pelimuodoilla. ku eikös se betassa ollut rush? Mutta itselleni näin nopeasti ajateltuna vaikutti squadrushilta?!

Kiitos ja anteeks

Rushissa pelataan max. 12 vs 12 kun squadrushissa on vain 4 vs 4.
HC-modessa ainakin bc2:ssa minimappi puuttui, lonkalta tähdätessä ei ollut tähtäintä, omia pystyi ampumaan ja kuolema korjasi helpommin, bf3 nettipeliä en ole viel testaillut mut luulisin että suht samanlaiset asetukset siinäkin.
Infantrystä en osaa sanoa, mutta vaikkaisin että siinä puuttuu ajoneuvot mapista kokonaan, eli siihen karttakiertoon ei kuuluisi kuin näitä pieniä jalkaväkimappeja.? korjatkaa toki jos olen väärässä kunhan mutuilin.

PS. ei täällä anteeksi tarvitse pyydellä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itse olen päässyt jetin puikkoihin pari kertaa, ja kyllä olen ilmassa pysynyt, mutta mitään en saa aikaan. Sama helikoptereissa. Pelkkä kopterin ilmassa pitäminen vaatii kaiken keskittymisen, joten samaan aikaan vihollisten tappaminen on kyllä aika mahdotonta.

Jetit tuntuu tosiaan vähä "tehottomilta", mut kopterilla saa ihan muikeaa mayhemia aikaseks kuhan saa niitä kilkkeitä auki. Kannattaa kokeilla niitä erilaisia button/stick -layoutteja, koska ainakaan omaan käteen noi defaultit ei vaan yksinkertasesti sopinu. Päädyin kopterien osalta alternative buttons + legacy sticks -vaihtoehtoon ja ihan mukavasti pysyy ilmassa, ellei tyyliin _kaikki_ ammu samaan aikaan heat seekerillä.

Lagi on kyl välillä ihan hirvee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Itse aloitin eilen tätä Xbox versiota pelaamaan ja täytyy ihmetellä miten hyvin tämä taipuu konsoleillekkin. PC:llä olen julkaisusta asti pelannut ja onhan se hieno pelata 64:n pelaajan servereillä ja kauniilla grafiikoilla, mutta silti jostain syystä eilinen meni boxi versiota hakatessa ja eikä tuntunut ollenkaan pahalta. Tuntuu, että lentovehkeet pysyy paremmin taivaalla padilla ohjastettaessa kuin hiiri+näppis kombolla (tai sitten en vain osaa :D) ja muutenkin meininki oli riehakasta. Alkuun vierastin ajatusta noista isoista conquest mapeista 24 pelaajalla, mutta hyvinhän nuo pelittää. Taitaa jatkossa mennä peliaika aika tasan boxiversion ja PC-version kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hyvin noilla jetin konaareilla tankit tuhoutuu ja ku lämpöohjukset saa, tippuu koneet ja kopteritkin hienosti. Erityisesti lentäessä ja muutenkin häiritsee, kun porukka ei tota spottausta oikeen tunnu harrastavan. Ainaki pilottien hommaa helpottais.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Turpaan tulee niin että tukka lähtee ...mut silti on vaan niin pirun hauskaa. Jotenkin tuntuu ettei tälläinen vanha koira opi enää uusia jippoja, tai sit mun reaktioaika on vaan noin puolitoista sekunttia. :) Tähän kun saisi vielä suomiservut niin olis täydellinen peli... Random possen kanssa pelatessa Conquestistä on tullut oma suosikki. Rushista ei vaan tunnu tulevan mitään kun suurinta osaa porukkaa kiinnostaa enemmän tapot kuin erän voittaminen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Saisivat korjata ton lagin. Ei pelaamisesta tullut mitään, kun ukko pomppii minne sattuu ja sitten on viellä noi perkuleen tyypit jotka tuntuu osaavan pelkästään ryömiä pitkin mappeja. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Saisivat korjata ton lagin. Ei pelaamisesta tullut mitään, kun ukko pomppii minne sattuu ja sitten on viellä noi perkuleen tyypit jotka tuntuu osaavan pelkästään ryömiä pitkin mappeja. :mad:

Mulla tais olla kokonaista 2 erää tänään, jotka ei oo lagannu. Loput peleistä ihan jäätävää diashowta ja jumitusta. Jotenki kumma, ettei _edelleenkään_ minkään pelin julkaisun tienoilla näitä hommia saa toimimaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllähän siellä lagia on... välillä pahastikin, mutta kunhan pelaa yksin niin on huomattavasti helpompaa. Squadin kanssa kun yrittää mennä matsiin, niin joko päätyy eri puolille tai sitten lagi on ihan älytön. Tosi mukavaa kun vahvasti tiimipeliin nojaavassa toiminnassa joukkuepelistä ei kovin usein tule yhtään mitään. :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ketuttaa kun ei julkkaripäivänä tullu hankittua noihin lentovehkeisiin flareja. Nyt kun yrittää kopterilla/jetillä jotain saada aikaan, niin noususta alle minuutin sisään on kaiken maailman heat seakerit yms. perässä :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nytpä on moninpeliä pikaisesti kojotettu uudella äxlootalla, hyvin näytti pyörivän. Mielestäni tämä kuitenkin on jopa rumempi kuin BC2? Tähtäys ja muut toiminnot on sitten sujuvampia, ei pidä valittaa niiden osalta. :) Helo tipahti ekalla putken heilautuksella ja tankit tuhoutuu kivasti myös noilla perussingoillakin. Hyvä peli ja hyvä fiilis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mulla taas esim. battlelogissa näkyy noi ME3 tagit, mut itse pelissä niitä ei sieltä tageista löydy? :)

Itse kun en ole näitä battlefieldejä aikaisemmin pelannut niin voisiko joku kertoa, mitä eroa on noilla game modeilla on (normal/hc/infantry)? Tai oikeestaan mikä toi infantry on? Eilen pikaisesti hc moodia ja oisin kuvitellu, että minimapit jne. ois loistanut poissaolollaan, mutta näin ei kuitenkaan ollut. Lisäksi haluaisin lisätä tyhmien kysymysten listaani mitä eroa on rush/squadrush pelimuodoilla. ku eikös se betassa ollut rush? Mutta itselleni näin nopeasti ajateltuna vaikutti squadrushilta?!

Kiitos ja anteeks

Normal:
Perus härväystä normaaleilla hengillä ja luodin tehoilla. kaikki hud elementit päällä. Health regen päällä.

HC:
Omasta mielestä se ainoa oikea pelimuoto. Health pointteja laskettu bullet damagea lisätty eli kuolet helpommin ja muut tippuvat herkemmin, health regen pois päältä, kaikki vekottimet käytössä hud elementeistä vain Minimappi päällä joka on hieno uudistus niin spottauksessakin on jotain järkeä.

Infantry:
Periaatteessa Normia mutta käytössä ei ole lentokoneita, taistelu helikoptereita eikä tankkeja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kellään mitään havaintoa miten peleihin pääsee mukaan 4 tyyppiä (yhtä squadia) isommalla porukalla? Kavereiden kanssa vähän ongelmia keksiä parasta tapaa liittyä peleihin yhdessä :confused:
 
Ylös Bottom