Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jeps, itellä kans on kyllä pelit jääneet todella vähälle tuon suckspressionin takia. Onhan siitä toki joissakin tilanteissa hyötyä, mutta mitä hiton järkeä opetella pelaamaan kokonaan uudestaan peliä joka hiukan jo alkoi kaiken vattumaisuuden keskellä näyttämään järkevältä. Välillä tuntui jopa, että osasi pelata, nyt vain kiroiluttaa ja itkettää kun tuollainen pelin raiskaus on lisätty. Jollakin tasolla ymmärrän toki idean ja taktiset elementit joita se antaa lisää. Tokihan fiksuna voisi aina vaihtaa magnumia kehiin, koska se ei kärsi tuosta suppressionista lainkaan. Tietysti se blurri heittäytyy ruudulle, mutta kuitenkin. En tiedä sitten miten muut pistoolit ja reukut, mutta näin olen käsittänyt että sidearm toimii normaalisti sokeudesta huolimatta. Kai sitä pitää lonkkalaukauksiin vaihtaa taktiikka ja toivoa parasta 1vs1- ja 1vs2-tilanteissa

Jos jotain plussaa pitää hakea, niin ainakin tulee vedettyä useammin munat turpeeseen nykyään, kuten oikeastikin tehtäisiin. ;) Omaa peliä tuo hieno uudistus on kuitenkin pääsääntöisesti passivoittanut ja muuttanut jopa ylivarovaiseen suuntaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jos jotain plussaa pitää hakea, niin ainakin tulee vedettyä useammin munat turpeeseen nykyään, kuten oikeastikin tehtäisiin. ;) Omaa peliä tuo hieno uudistus on kuitenkin pääsääntöisesti passivoittanut ja muuttanut jopa ylivarovaiseen suuntaan.

Itsehän vedän aina vaan vihulle pikku suppressionit silmille ja ne ei voi mitään. Paras taktiikkahan on ampua ensin vähän ohi, niin vihu ei voi enää ampua takaisin. :D

Toivottavasti nuo "twiikkaa" tuota pian, aika hölmö tuo suppression on tällä hetkellä. Monesti käynyt sillä tavalla että 1 vs 2-lähitaistelutilanteissa olen mukamas laittanut molemmille vihuille sarjan kasvoihin, mutta eihän ne luodit osukaan ja molemmat vihut jää henkiin. Ehkä sotilaat ampuvat "suojatulta" oikeassakin elämässä myös alle kymmenen metrin matkalla...

Kaikista paras oli kun suppressoiduin LMG:stä vaikka olin sen äijän selän takana, joka sitä ampui.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Taidan olla kai sitten taas tällainen erilainen nuori, mutta minulla on päivityksen jälkeen pelkästään statistiikkaa tuijottaen lähtenyt sekä SPM että K/D selkeään nuosuun. Vihaan kyllä suppressio-efektiä, mutta se ei ole niin hirveästi haitannut, kun siihen on tottunut. Ehkä tähän fiilikseen vaikuttaa se, että en ole ihan joka ilta paukuttanut Bäfää tunti tolkulla.

Enemmän minua pännii useiden sarjatuliaseiden villinä pomppiva rekyyli. Välillä pääsen tulittamaan aivan ylivoimaisesta asemasta ja silti häviän taistelun. On vähän sellainen tunne, että heavy barrel ei oo mun juttu, vaikka sen autuutta kaikki niin toitottavatkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Lollero.. Pitäiskö sdc jätkien ottaa kfin tagi pois servulta jos tiukemmat suomipelit ei kiinnosta. Voihan sitä rauhassa stäkätä jengin täyteen omia ja ampua nyyppiä mut ei siihen mitään kfin tageja tarvita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Lollero.. Pitäiskö sdc jätkien ottaa kfin tagi pois servulta jos tiukemmat suomipelit ei kiinnosta. Voihan sitä rauhassa stäkätä jengin täyteen omia ja ampua nyyppiä mut ei siihen mitään kfin tageja tarvita.

juu kuules otetaan aivan rauhassa tiukempia suomipelejä tos joku päivä , mitä nä tänne tuut vinkumaan ? , jos on asiaa niin oisit tullu partyyn siitä puhumaan niinku sundman teki ja sanoin sille et meillä alkaa omat jutut.h****.ja siel oli mun lisäksi altered ja jarkko.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sundman siellä kävi jo puhumassa ja kertoi mitä sanottiin niin ei kai se auta eriksee joka jätkän käydä. Sen verran pelleä hommaa potkia vihuja vaan sen takia että ne on parempia että pitihän siitä ihan julkisesti sanoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sundman siellä kävi jo puhumassa ja kertoi mitä sanottiin niin ei kai se auta eriksee joka jätkän käydä. Sen verran pelleä hommaa potkia vihuja vaan sen takia että ne on parempia että pitihän siitä ihan julkisesti sanoa.

niin justiinsa , meehän juippi kuules itteesi.kiitos tosta kirjotuksesta , saatiinpahan jätkien kans ainaki päivän/illan naurut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Teidän mielestäkö on ihan ok et pelataan vaan silloin kun voitetaan? Naabeja raiskataan jengillä mutta jos menee tiukaks niin äkkiä kickban ettei kd laske? Toinen vaihtoehto varmaan ois ollu tasottaa tiimejä adminoikeuksilla tai tulla sinne meiän partyyn sanoon että vaihdellaan puolia. Mut ei, annetaan fudua kun ei pärjätä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Teidän mielestäkö on ihan ok et pelataan vaan silloin kun voitetaan? Naabeja raiskataan jengillä mutta jos menee tiukaks niin äkkiä kickban ettei kd laske? Toinen vaihtoehto varmaan ois ollu tasottaa tiimejä adminoikeuksilla tai tulla sinne meiän partyyn sanoon että vaihdellaan puolia. Mut ei, annetaan fudua kun ei pärjätä.

Ei , turpaan on tullu ja monestikki omalla servulla.kirjotin jo aikasemmin että meillä alkaa omat jutut,.ja mulle on yks ***** hailee Kd/lle.pysy vaan siel omalla servulla niin ei tuu paha mieli. tulkaa sitten ku meitäki on saman verran mitä teitä .aivan uskomatonta kitinää.kapteeni J.väänästä lainaten , se on vaan kyynel.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Meiltä sai koko poppoo kenkää ja sen jälkeen näkyi vielä servulla 17 peluria..
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Meiltä sai koko poppoo kenkää ja sen jälkeen näkyi vielä servulla 17 peluria..

Ei kannata varmaan tollasten kanssa hirveästi vääntää. Kun ei kiinnosta pelata, niin ei kiinnosta. Siisti "klaani". :D

Ollaan kyselty aika monta kertaa jo että milloin pelataan, mutta kai teillä on niin kiire sen publastäkkäyksen kanssa että ei ehdi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sanottakoon nyt vielä että en koko klaania tuomitse ihan pelleiksi koska siellä on hyviä tyyppejä myös. Servulla olleet/potkimiseen ryhtyneet varmasti tietävät keitä tarkoitan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kappas Bf3 maailman kovimmat pelurit(kitisijät) heti näin aamusta liikenteessä avautumassa ku eivät saaneet aamu kaffee ja asiat eivät mene niinku he haluavat.juu homman nimi on semmonen et teitä ei nöyristellä , minä eikä kukaan muu ainakaan sdc porukasta, niinku teistä kaks äänekkäintä nähtävästi kuvittelee.
Jos teillä ottaa nuin kovasti nuppiin se että fudua tulee serveriltä ku meillä alkaa omat jutut niin siirtykää vaikka pelaamaan Zyngan Farmville peliä.
Siinä ei kellekkään pitäs tulla paha mieli :).
Mun osalta tää keskustelu on nyt täsä.
Jos vielä on jtn epäselvää niin tervetuloa illalla meijän partyyn.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

:D Omat jutut.

Olisitte tasoittaneet puolet kun meitä oli kerran "liikaa" siellä servulla.

Hydro vois laittaa jotain kuria tuohon porukkaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tapelkaa, niin saatte tupakkia. :p

Alkaa tuo potkiminen/bannaaminen syödä miestä. (Mie kyllä saan potkuja varmaan enemmän sen vuoksi kun olen niin paska pelaaja.) Ja niitä DICEn servuja ei enää löydä mistä ei saa kenkää kun kaikki on keksinyt lisätä DICEn oman servun nimeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

SDC:n serverillä ainakin tietää kummalla puolella riehuu admin(it). Minäkin sain banaania serveriltä kaverini kanssa.. Tuli kyllä mieleen, että oltiinko adminille liian hyviä vastuksia vai miksikö antoi banaanit? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kappas Bf3 maailman kovimmat pelurit(kitisijät) heti näin aamusta liikenteessä avautumassa ku eivät saaneet aamu kaffee ja asiat eivät mene niinku he haluavat.juu homman nimi on semmonen et teitä ei nöyristellä , minä eikä kukaan muu ainakaan sdc porukasta, niinku teistä kaks äänekkäintä nähtävästi kuvittelee.

Tuskin tässä nyt mistään nöyristelystä oli kyse. Kohteliaisuus sen sijaan tuntuu olevan nykyään aika harvinaista.

Sulla on kuitenki ihan kaunis angsti jo valmiiks päällä ja erityisesti tykkään tosta pisteiden, pilkkujen ja isojen alkukirjainten luovasta käytöstä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä minäkin eräältä servulta lähdin ihan kiltisti pois kun tultiin kertomaan että nyt alkaa klaanin sisäiset mittelöt. Eipä siinä mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

SDC:n serverillä ainakin tietää kummalla puolella riehuu admin(it). Minäkin sain banaania serveriltä kaverini kanssa.. Tuli kyllä mieleen, että oltiinko adminille liian hyviä vastuksia vai miksikö antoi banaanit? :D

Tervetuloa uudelleen , sun nimeä ei näy missään bannilistassa niin lopetatko bullshitin jauhamiset.sinne en ole ketään laittanu ,ketään ei bannita jos on hyvä.
 
Ylös Bottom