Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko porukalla mitään vinkkiä, että miten sais kokemuspisteitä noilla jeteillä? Toi on vaan niin onnetonta pistää menemään pelkällä konekiväärillä, jolloin ite en ainakaan saa oikeestaan mitään aikaseks sillä (ainakaan tuhottua mitään maasta, ilmassa välillä 1 vs 1 ).

Olisivat saaneet tehdä tuosta jetin kuomusta isomman, eli se lasi ulottuisi taaemmaksi, jolloin näkisi paremmin ylös ja kaartaessa ei esim. niin helposti hävitä viholliskonetta jos pelaa HC, jossa ei voi vaihtaa 3rd person viewiin. Nyt tuntuu, että jetistä tarkastelee maailmaa vähän ku vessapaperirullan läpi.....ehkä vähän karrikoitua, mutta siis samanlainen ohjaamo, kuin yksinpelissä siinä yhdessä tehtävässä, niin olisi hyvä juttu :d

EDIT: Ihan lahjakkaasti ottaa pannuun noi ns. "boostaajat", eli jossain nurkassa hinkataan kaverin kanssa jtn, että saadaan noita pisteitä, tarkalleen en tiedä miten toi toimii ja eipä oikeestaan kiinnosta. Voiko tosta boostaamisesta ilmottaa johonki? Eihän se ole huijaamista, mutta vie kyllä peli-intoa pois, kun pelaa 10 vs 12 sen takia, että joku janoo pisteitä niin paljon, että ei jaksa tehä työtä niiden eteen.

Ainaki seuraavat herrat harrasti tota äsken:

UK TONGEY
Padama
RequestedRamon
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mikä järki tuossa boostaamisessa edes on Battlefieldin tyylisessä pelissä? :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vohvelirauta : Eipä siinä taida olla muuta kerrottavaa kuin, että konekivääreillä se on jetillä ammuttava alkuun. Ne on sen verran surkeat, että harvoin kannattaa edes yrittää ampua maassa olevia kohteita (ellet sitten ole supertaitava lentäjä). Sen sijaan kantsii keskittyä ampumaan alas vihollisen lentokoneita ja helikoptereita. Tiedän tunteen, kun lentää jetillä ilmassa kauan saamatta mitään aikaan. :) Mutta onneksi niitä konekiväärejä ei tarvitse kauaa sietää, heat seekerit saa avattua jo kun on tiputtanut n. 5 viholliskonetta. Itse sain eilen auki heat seekerit, mutta vielä en ole päässyt kokeilemaan, että mitenkäs niillä onnistuu.

Tosiaan, Battlefieldissä boostaaminen on turhinta puhaa mistä olen vähään aikaan kuullut puhuttavan. Battlefieldissä kun ei ole killstreakeja eikä killstreakeista taida saada mitään kummempaa kuin yhden ribbonin ja pisteitä, mutta onkohan se kuitenkaan vaivan arvosta? Täällä statsitkaan ei ole niin näkyvässä osassa kuin CoDeissa, joten egoilukaan ei voi olla syynä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;RxqG-Km1p98]http://www.youtube.com/watch?v=RxqG-Km1p98[/video]

Juuri näin
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mun mielestä alkuun oli helpompi jeteillä tuhota tankkeja, mäihällä vaan spottaa maasta tankin ja sit päin ja toivoo ettei mennä nenä edellä nurmikkoon. Nyt vähän aikaa heatseekereillä vetänyt ja olen tullut siihen lopputulemaan et treenaan konekivääriä koska kaikilla alkaa olla jo flaret.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Siis jeteillähän saa maassa olevia tankkeja ja jeeppejä napsittua paljon helpommin, kuin ilmassa olevia IR. spämmääviä lennokkeja. Tankin spotattua vaan hyvä kierto kulmaan, josta syöksy tankin rear-armoria kohti KK laulaen. Ei tarvitse kauankaan pitää tähtäintä kohteessa, että pamahtaa. Frogfoot on noussut omaksi suosikiksi tässä touhussa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Millä levelillä porukka vetelee? Ite oon 42 ja pelikelloon kertynyt runsaat 72 tuntia. Eilen tuli pelattua mahtava konkka matsi canals mapissa. MVP ja 11300 pistettä ja vielä voitto! On kylllä mahtava peli :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;RxqG-Km1p98]http://www.youtube.com/watch?v=RxqG-Km1p98[/video]

Juuri näin
Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, että missä kentässä pääsee tollasta kokeilemaan? Kaikki kentät oon muutamaan kertaan moninpelissä käyny läpi, mutta en oo tollaseen paikkaan törmänny :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, että missä kentässä pääsee tollasta kokeilemaan? Kaikki kentät oon muutamaan kertaan moninpelissä käyny läpi, mutta en oo tollaseen paikkaan törmänny :confused:

Davamand Peak rush. Toisen basen jälkeen tulee.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Millä levelillä porukka vetelee? Ite oon 42 ja pelikelloon kertynyt runsaat 72 tuntia. Eilen tuli pelattua mahtava konkka matsi canals mapissa. MVP ja 11300 pistettä ja vielä voitto! On kylllä mahtava peli :cool:

Ite huitelen siinä 27 lvl ja pelikellos on varmaa jotain 28-32h
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;RxqG-Km1p98]http://www.youtube.com/watch?v=RxqG-Km1p98[/video]

Juuri näin

Tää video on just sitä parhautta mitä FPS-peleillä on tarjota, nimenomaan Battlefield peleillä.
Jos olet erimieltä, niin muista huomenna ostaa Modern warfare 2.5 map pack :)


EDIT: LVL24, n.20h takana
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Taitaa olla niin ettei tätä bf3 voi pelata sillai nopeesti ajantappona muutamaa erää kuten cod:ia vaan tätä täytyy pelata rauhassa vähintään pari tuntia kerrallaan ja sittenkin on sellainen olo että jää pahasti kesken. Cod on enemmankin sellainen huvipeli ja sellaisena erinomainen ja viihdyttävä mutta tätä vetää huomattavasti enemmän tunteella. Suurin ongelma on löytää aikaa pelaamiselle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Taitaa olla niin ettei tätä bf3 voi pelata sillai nopeesti ajantappona muutamaa erää kuten cod:ia vaan tätä täytyy pelata rauhassa vähintään pari tuntia kerrallaan

Juu sama homma. On mennyt joka pelisessiossa 2-3 ekaa matsia suht huonosti. Sitten vasta alkaa jotenkin kulkea. Ja silloin onkin jo eka tunti peliajasta mennyt :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

17,5 tuntia takana parhautta ja lisää edessä. Kyllä on mannaa koko moninpeli, myös kaikkia ärsyttävyyksiä myöten. Eniten ärsyttävät löytyy taskulampuista ja lasertähtäimistä, joista ensin mainittuun tulee välillä itsekkin sorruttua. Kvkk, johon kiinni holo-tähtäin, foregrip ja "tuikutin", mainio ahtaanpaikan lipun puolustamiseen.:cool:

Rushia ja konkkaa tullut vain harrastettua, joista konkka maistuu paremmin. Vielä kun jengi tekisi jotain kaikille spotatuille tankeille ja vihollisille. Välillä tuntuu että ensin reconina spottailet, sitten itsemurha ja engineerinä eteenpäin. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Millä levelillä porukka vetelee? Ite oon 42 ja pelikelloon kertynyt runsaat 72 tuntia. Eilen tuli pelattua mahtava konkka matsi canals mapissa. MVP ja 11300 pistettä ja vielä voitto! On kylllä mahtava peli :cool:

Colonel 4 star, eli periaatteessa 49.. Toi rankin saaminen hidastuu aika rankasti jahka sen 45 rankin saa.. sen jälkeen jokaiseen leveliin tartteekin sitten sen 230 tuhatta pojoo. Peliaikaa 72h ja score per minute on viime aikoina pyöriny siinä 610 ympärillä. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Millä levelillä porukka vetelee? Ite oon 42 ja pelikelloon kertynyt runsaat 72 tuntia. Eilen tuli pelattua mahtava konkka matsi canals mapissa. MVP ja 11300 pistettä ja vielä voitto! On kylllä mahtava peli :cool:

Levelillä 22 menossa ja pelikellossa on jo 35h ja risat. Ei kovin kummoinen tahti, mutta hiljokseen paranee, kun siirryin konkkaan ja aloin opetella tankilla ajelua.

Harmittavan monessa kentässä konkassa omat eivät tajua hakea tankkeja basesta. Pitää koko ajan itse spawnata baseen, että oma puoli pysyy edes joten kuten matkassa tankkitaisteluissa. Toinen mitä toivoisi on, että ihmiset hyppis enemmän kk-mieheksi tankkeihin. Itse tykkään siitäkin hommasta, kun yleensä siinä pysyy hyvässä turvassa kun vaan tankkikuski hoitaa tankit ja itse voi hoitaa at-miehet.

Hauska peli kyllä, toivoisi vaan, että suurempi osa rakennuksista menisi tuhannen ****** päreeksi a la BC2.
 
Kyllä mullekin tankit kelpaa. On vielä jotenkin jopa tehty paremmiksi kuin bc2:ssa. Tankkeja on helppo tuhota ja samalla oma on helppo pitää "elossa". Aika erikoinen yhtälö.

Vielä kun oppisi lentämään eri vehkeillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä mullekin tankit kelpaa. On vielä jotenkin jopa tehty paremmiksi kuin bc2:ssa. Tankkeja on helppo tuhota ja samalla oma on helppo pitää "elossa". Aika erikoinen yhtälö.

Tosiaan, osaavan engineerin kanssa on tullut vedettyä tankilla tyyliin 15-0 roundeja, mutta toisaalta on joskus tullut yksin ajettua tankilla vähän matkaa jonka jälkeen 2 rpg:tä persuksiin ja tankki sanoo poks - mikä on tietty ihan realistista ja pelin kannalta hyvä asia :cool:
 
Ylös Bottom