Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko muuten kukaan saanut tuota complete warrior achievementia, eli tappo jetillä, tankilla ja rynkyllä saman elämän aikana? On aika paha ainakin mun uskomattomilla suihkari-skillseillä.

En ole, enkä tule ikinä saamaan. Tappo jetillä tuntuu olevan minulle täysi mahdottomuus.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

No nyt voi päivittää kun peli meni yksinpelipuoleleta läpi.

No joo, ilman päivitystä muutama killeri bugi vaati Resume Last Checkpointin.
Ihan kiva mutta liika QUicktime eventtejä. Vielä ärsyttävästi paina nappia, ukot painii parikyt sekuntia tulee uusi quicktime event jne...
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Onko muuten kukaan saanut tuota complete warrior achievementia, eli tappo jetillä, tankilla ja rynkyllä saman elämän aikana? On aika paha ainakin mun uskomattomilla suihkari-skillseillä.

Operation firestormissa rushin hyökkääjänä toisella yrityksellä. Ensin lentokoneella tappo,takas omaan baseen kyttään tankkia ja sit sillä tappo,tankista ulos ja joku reppana juoksi just sopivasti rynsesterin piippua päin.
Ei ole läheskään niin vaikea kuin alkuun kuulostaa,mutta tuskin normaalin pelin tuoksinnassa onnistuu, vaan pitää oikein yrittää.

Cobalos,
ei tarvitse olla F-35,mikä tahansa hävittäjä kelpaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Jahas. Tuli sitten suoritettua viimeinenkin assignement ja vielä aika tyylikkäästi. Tupla roadkill DPV buggylla, like a bauws!!
Onko muuten kukaan saanut tuota complete warrior achievementia, eli tappo jetillä, tankilla ja rynkyllä saman elämän aikana? On aika paha ainakin mun uskomattomilla suihkari-skillseillä.

Löytyy myös täältä. Firestormin konkassa varmaan helpoin tehdä. Siinä vaiheessa kun oli jetti ja tankkitappo alla ja piti se yks rynkkytappo saada kyllä alko vähän jännittää kun juoksi parin kontin takana suojassa vihutankkia piiloon ja koitti keksiä jostain jonkun jalkamiehen :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tiiä sitten onko ollu täällä jo, mut pisti ainaki allekirjottaneen hymyileen parissa kohtaa:

[video=youtube;GAabVQ_XkJ4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GAabVQ_XkJ4[/video]
 
Mahtava kyllä tietää toi kranun pitämis mahdollisuus vaikkei keittää voikkaan.

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kiintoisa bugi tapahtui tuossa aiemmin päivällä pelatessa. Omassa squadissa oli nimittäin viisi jäsentä. Nappasin kuvankin.

Näytä liitetiedosto 8503Näytä liitetiedosto 8504

Tuli jonkin aikaa sitten avattua nuo viimeisetkin B2K -aseet, ja se Jackhammer -haulikkohan on liki USASin veroinen myllytin. Parempi kuin Saiga ainakin. Vielä kun saa fragit auki niin avot.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Mahtava kyllä tietää toi kranun pitämis mahdollisuus vaikkei keittää voikkaan.

Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk

Miten voin pidättää tota kranaatin heittämistä? Aloittelija kun olen niin en tiedä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

...pidättää tota kranaatin heittämistä? Aloittelija kun olen niin en tiedä.

Heittonappia ja välittömästi RT pohjaan. Vastaus olisi löytynyt muutamaa sivua aikaisemmin ja jewtube-linkillä vieläpä! ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Hohhoijaa, taitaa Raipella olla taas menkat tuloillaan.

Ja terveisiä Keski-Euroopasta!

Mikä sua Raipe oikein vaivaa? Koko ajan pitää yrittää vittuilla jotakin. En edes jaksa vastata noihin sun hienoihin väittämiin mitään. Nautin pelistä kavereiden kanssa ja ilman, enemmän tietenkin kavereiden kanssa.
Minua ei vaivaa mikään, ympärillä on yhteisö joka tämän pelin tiimoilta pelaa joukkueen eteen ihan ilman klaaniakin. Vittuilla? Höpö höpö. Sitäpaitsi, ilmeisesti "kevyt kenttävittuilu" on enemmän kuin suotavaa tällä foorumilla. Jaksaisit nyt kuitenkin edes vähän; ilman kavereita menee boksilla mielenterveys mutta se on silti nautittavaa? Ok.

Kyllä minä muistan kun pelasit boksilla ja sun piti lähettää omille pelikavereille hatemailia kun he tekivät jonkun "virheen" pelissä. Voiko enää säälittävämpää asiaa olla?
Kyllä minäkin muistan miten sinä huusit mikkiin että "mitä ****** te teette". Eri ilmaisutapa, sama pyrkimys; tiimikavereiden hölmöily kenkuttaa. Minun mielestäni säälittävämpää on esimerkiksi asua Oulussa, mutta moisiin mielipide-eroihin on tuskin syytä kajota.

Hanki Raipe ystäviä (tuskin se on sulle mahdollista) äläkä avaudu tänne foorumille sun patoutumista. Käsittääkseni olet kuitenkin aikuinen mies, miksi siis käyttäydyt kuin viisivuotias kakara?
Paljon ystäviä haalittu, kiitos kysymästä! Patoutumista? Höpö höpö, taas. Käsittääkseni olen keskustellut pelistä ja subjektiivisista kokemuksistani sen yhteisöön liittyen. Jos sinä koet sen "avautumisena", niin ole hyvä. Ongelma lienee kuitenkin sinun päässäsi.

EDIT: Ja jos sulla on vielä jotain asiaa mulle, niin voin lähettää puhelinnumeroni yksityisviestillä.
En tarvitse, kiitos. Pidän kuitenkin huomionarvoisena sitä, että tarjoat puhelinnumeroasi tuiki tuntemattomalle ihmiselle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Kyllä minäkin muistan miten sinä huusit mikkiin että "mitä ****** te teette". Eri ilmaisutapa, sama pyrkimys; tiimikavereiden hölmöily kenkuttaa. Minun mielestäni säälittävämpää on esimerkiksi asua Oulussa, mutta moisiin mielipide-eroihin on tuskin syytä kajota.

Jos jotain tuollaisia sanomisia muistat, niin onko tämä nyt sitä, mikä sinulla on jäänyt hampaankoloon? Otatkohan tämän hieman liian henkilökohtaisesti? Tämä on kuitenkin vain PELIÄ!

Tiimikavereiden kokemattomuutta/välinpitämättömyyttä voi ainakin yrittää kompensoida omalla esimerkillään. Eikä tämä ole mitenkään pelialustakohtaista. Mullakin on 23 matsin voittoputki menossa uppioutojen pelikavereiden kanssa, joilta tuli myös kaksi frendikutsua. :p

Ja tuo Oulu-letkautus... pliis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Tiimikavereiden kokemattomuutta/välinpitämättömyyttä voi ainakin yrittää kompensoida omalla esimerkillään. Eikä tämä ole mitenkään pelialustakohtaista. Mullakin on 23 matsin voittoputki menossa uppioutojen pelikavereiden kanssa, joilta tuli myös kaksi frendikutsua

Mua ei kyllä haittaa vaikka oma tiimi ei osaisikaan pelata, tärkeintä on että yrittää. Voitto ei ole kaikki kaikessa, mutta olen huomannut että pelit ovat kaikkein parhaimpia silloin kun molemmat joukkueet siitä pelaavat. Tässä vaikka pari esimerkkiä eiliseltä:

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Suurin osa omasta tiimistä oli sellaisia, että kiinnostaa enemmän oma K/D, pisteet, kiveksien nypläily basessa tai sitten ei vain osattu. Tehranin jälkeen squadikaveri (Aristonsparta) laittoikin viestiä, että "atleast ur good". Eivätkä nuo rundit omaltakaan osalta mitään parhaita olleet, mutta yksin ajoneuvossa ollessa on joskus vähän hankalaa...

Mielenterveys ei tällä kertaa ollut koetuksella, mutta kyllä jo yksikin kaveri samassa squadissa helpottaa hommaa todella paljon.

Enkä oikein ymmärrä, että mikä idea on ollut laittaa peliin ainoastaan lukittavia ohjuksia ja samalla hieman kyseenalainen unlock-systeemi. Jos käytät Javelinia, kellään ei ole SOFLAMia tai CITV-asemaa. Jos itse käytät SOFLAMia, kellään ei ole guided shelliä tai Javelinia...:D

Tuokin asia tekee turhan suurta eroa matala-rankkisten ja kotkien välillä.

Moninpelitutoriaali olisi myös aika päheä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Älkääpä poijjaat viitsikö riidellä. Tottahan se on, että toisinaan omien kykenemättömyys välillä haittaa omaakin pelaamista, mutta jos tuntuu että ei suju, niin voi vaikka sitten harjoitella erilaista pelityyliä. Ja tässä pelissähän niitä erilaisia pelityylejä ja lähestymistapoja riittää. Jos randomien kanssa tuntuu että ei suju, niin aina voi vaihtaa serveriä, tai yrittää esimerkillään tehdä pelistä pelattavan. Monesti kyllä on olen turhautunut siihen että kun tosissaan yrittää, niin oma porukka vaan sniputtaa. Vaikeapa sitä peliä yksin on kääntää ja vääntää.

Peace UND love!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

[video=youtube;fa6lOgjMrBU]http://www.youtube.com/watch?v=fa6lOgjMrBU[/video]

HÖHÖHÖHÖHÖHÖÖH! Kostomme tulee olemaan kauhea!
 
Hah! Kyllä me tiedetään sun ja Anarin salajuonet. Sopii yrittää! :D

:))))))) Toivottavasti meidän juttuja ei oteta ihan liian tosissaan. Kuitenkin tarkoituksena on (ainakin minulla) että kun liityn "YKM-peleihin", niin koitan olla siellä vastapuolella. Jos saisin vaikka hiukan hidastettua täydellistä ylijuoksua. Jos vaikka tulisi enemmän panosta/jännitystä noihin peleihin. Kuitenkin n. 95% pelaamastani ajasta pelaan randomeiden kanssa aamuisin. [Stab]

Hyvässä hengessä mennään. Veljellinen v****iluhan on sitä suomalaista small talkia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

:))))))) Toivottavasti meidän juttuja ei oteta ihan liian tosissaan. Kuitenkin tarkoituksena on (ainakin minulla) että kun liityn "YKM-peleihin", niin koitan olla siellä vastapuolella. Jos saisin vaikka hiukan hidastettua täydellistä ylijuoksua. Jos vaikka tulisi enemmän panosta/jännitystä noihin peleihin. Kuitenkin n. 95% pelaamastani ajasta pelaan randomeiden kanssa aamuisin. [Stab]

Ollaan tässä Turbon kanssa viimeaikoina pelattu vähän "omia" pelejä, kyllähän nuo tuppaa menemään aika tylsäksi nuo Suomi-pelit. Ehkä kaikista mukavinta on pelata rushia yhdellä Suomi-squadilla. Taas eilen loppu-illasta liityin kavereiden peliin, niin olihan se erittäin tylsää, joten lopetin siihen. Olisi mukava jos jossain välissä tulisi vaikka ne privaserverit.

Ranskalaiset muuten lagittaa ihan mukavasti, paremmin toimi pelit jenkkiservuilla kuin patonkimiesten valtaamalla EU-servulla. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Avautumista...

Mikä ***** nuita ***** ****päitä ***** vaivaa?! Rushissa "puolustetaan" kyllä ihan "hyvin" siihen asti, kunnes laatikot rupee laulamaan, mutta kukaan ei tee minkäänlaista yritystä sen pommin purun suhteen. Siis *****, että osaa ********! *******! ********* koko ***** *****! *****! Pelaisivat sitä TDM:ia, kun DICE on sellaisen tähän laittanut, mikäli ei kiinnosta pelata sitä objektiivia. *******, ***** ärsyttävää.

Rushissa näkyy myös hemmetin paljon enemmän pieni rankkisia pelaajia kuin konkassa.
 
Tämä saattaa olla täällä hieman daa tietoa, mutta kaikki ei välttämättä tiedä, että MAV:in saa javelinilla tuhottua ilman laser-maalaamista. Javelinin oma lukitus riittää osumiseen. Tuo MAV on yksi perkele osaavissa käsissä ja sitä on nyt tullut itsekin käytettyä kämppivien snipxzoreiden spottaamiseen ja härnäämiseen.

Esim. Karkandin pääkadun päässä olevan korkean talon katolla oli koko squadillinen reconeita snipailemassa. Sinne sitten pörräämään MAV:in kanssa. Hetken päästä kaikkien huomio oli keskittynyt meikäläisen MAViin ja meidän oma snaipperi sitten tiputteli nämä sankarit yksi kerrallaan. En nyt väitä, että itse osaisin kyseistä pörriäistä käyttää, mutta tuo toiminta oli ainakin joukkuetta auttavaa.

Myös stingerillä ja iglalla saa luonnollisesti MAV:in alas.
 
Ylös Bottom