Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Toivottavasti tuon päivityksen jälkeen voi pelata taas normaalia maataisteluakin, ettei tarvitse kokoaika kuolla ilmassa pörrääviin härveleihin. Tuntuu että serveripäivityksen jälkeen kaikki kentät joissa on kopteri, menevät täysin rapetukseksi.

ei niitä ainakaan tankilla/javelinilla saa alas :mad: igla/stinger tai AA ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nykyään Iglan ja Stingerin lukittautumis range on älyttömän pieni. Jotain 10-20m. Soflam ja Javelin siis ------>
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Nykyään Iglan ja Stingerin lukittautumis range on älyttömän pieni. Jotain 10-20m. Soflam ja Javelin siis ------>

Joo , mutta hekot pystyy harhauttaa flarella jopa laserlukittuja ohjuksia , ja flaren latautumisaika pienennetty 11 sek , jess . Myös yleensä hekot huomaa soflamit ja tyhjentää asevarastot siihen . Taisteluhekon ohjuspattereiden tarkuutta on myös parannettu jotta se tankki varmasti tuhoutuu yhdellä hyökkäyksellä eikä tankilla ole mitään mahdollisuuksia tuhota osaavan pilotin hekoa guided shellin naurettavan pitkän latausajan takia . Heko ehkä voi tipahtaa jos tankissa on maalaja , kuskilla guided shellin ja kk-miehellä javelin
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

En tajua miten joidenkin mielestä roundin aloituslaskurin poistaminen on hyvä juttu. Laskuri oli pieni ja toimiva idea: pelaajilla oli aikaa säätää aseita ja kaikki pääsivät yhtäaikaa liikkeelle. 25 sekuntia, sekin oli joillekin liian kauan.

Ylipäätään patchissa olisi pitänyt vain korjata hajalla olevat asiat, eikä alkaa kokeilemaan kokonaan uusia juttuja. Seuraavaa päivitystä saadaan odottaa ainakin dlc:hen asti. Mikäli Dice edes myöntää tehneensä nyt huonoja ratkaisuja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

En tajua miten joidenkin mielestä roundin aloituslaskurin poistaminen on hyvä juttu.

Onko se nyt poistettu kokonaan?

Rush on ainakin pilalla jos se on poistettu kokonaan. Ajatelkaapa vaikka Bazaaria, siinä ei ehdi kyllä yhtään sitten jäädä säätämään kittejä, samantien on hyökkääjillä pommit päällä tai puolustajilla spawntrap aseteltuna. Ja tietty Seine ja Metro ja ja ja...

EDIT: http://youtu.be/zaYQiSG-71c :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

En tajua miten joidenkin mielestä roundin aloituslaskurin poistaminen on hyvä juttu. Laskuri oli pieni ja toimiva idea: pelaajilla oli aikaa säätää aseita ja kaikki pääsivät yhtäaikaa liikkeelle. 25 sekuntia, sekin oli joillekin liian kauan.

Ylipäätään patchissa olisi pitänyt vain korjata hajalla olevat asiat, eikä alkaa kokeilemaan kokonaan uusia juttuja. Seuraavaa päivitystä saadaan odottaa ainakin dlc:hen asti. Mikäli Dice edes myöntää tehneensä nyt huonoja ratkaisuja.

Samaa mieltä. Kyllä tässä pitäisi saada aikaa aseistuksen valintaan kentästä riippuen. Jospa ne osaisivat poistaa sen mav-lentelyn siihen mennessä kun boxille tämä tulee, eikös päivitykset ole myös sitä varten että pelaajien löytämät klitsit poistetaan? Hekot ovat osaavien lentäjien käsissä liian ylivoimaisia esim: Wake islandin viimesillä comeilla on aika raiskausta hyökkääjiltä lähes joka pelissä. Kai se on alettava taas mättämään tätä oluen voimalla tänään.
 
Kyllä minä ainakin ehdin tuunaamaan sitä kittiä kuoleminen välillä. Sundmanilla ja Hacalla ei tätä vaihtoehtoa kyllä valitettavasti ole koska eivät sitä kuolemista harrasta, eli siinä mielessä huono uudistus ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Saapuis edes boxille se päivitys niin sais sitte vinkua siitä ihan omakohtasten kokemusten perusteella!
 
Saapuis edes boxille se päivitys niin sais sitte vinkua siitä ihan omakohtasten kokemusten perusteella!

Pessimisti ei koskaan pety. Eli aina kannattaa valittaa etukäteen. :D

Tankeista:

- Kuulemma disabloituu heti yhdestä Javelinista.
- Canister shelliä nerffattu
- CITV:sta loistaa nyt punainen valo kun lukittaa johonkin, eli nerffattu sitäkin
- Jettien guidoja buffattu, lukittuvat nopeammin
- Jettien rocket podseja buffattu, taitavat olla entistä tarkempia
- TV-missile ilmeisesti tuhoaa tankin laakista
- Hitsipilli korjaa hitaammin
- Hitsipilli tuhoaa ajoneuvoja nopeammin
- Flaret voivat harhauttaa tankin guided shellin
- Toinen tankki tekee enemmän damagea toiseen tankkiin ja kylkiosumakin saattaa disabloida heti. Eli se joka osuu ensimmäisenä tankkitaistelussa, voittaa.

Ehkä arvaattekin, että ei henk. koht innosta hirveänä tuo patchi. Mitähän noilla tankeilla pitäisi tehdä? Vodnikissakin on enemmän panssaria.

Saa nähdä sitten joskus.

Kyllä minä ainakin ehdin tuunaamaan sitä kittiä kuoleminen välillä. Sundmanilla ja Hacalla ei tätä vaihtoehtoa kyllä valitettavasti ole koska eivät sitä kuolemista harrasta, eli siinä mielessä huono uudistus ;)

Joskus olen hävinnyt Bazaarin rushin eka basen sen takia kun en muistanut ottaa sprinttiä käyttöön. Kai se vain on niin, että ES-päissään vetävät ADHD-sukupolven lapset eivät jaksa odottaa puolta minuuttia. :rolleyes:

EDIT: Ja ei, en tule koskaan käyttämään multi-quote ominaisuutta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Aika huonolta kyllä vaikuttaa näin tankki/IFV-kuskin näkökulmasta. Varsinkin kun yleensä joudun itse myös korjaamaan omat ajoneuvoni. Toisaalta ajoneuvojen varastaminen käy nyt helpommin kun hitsipilli tekee enemmän vahinkoa. Sitten taas jos sillä varastetulla purkilla ei saa mitään aikaan, niin tulos on aika fää.
No tankkiin vaan sitten LMG canister shellin tilalle. Ainakin jalkaväkipainotteisissa kentissä.
Kuulemma Khargin rushiin on hyökkääjillä yksi alun kolmesta LAV-25:sta vaihtunut LAV-AD:ksi. Toivottavasti hiukan tasapainottaa sitten tuota tankkinerffiä siinä kartassa.

Onneksi on tullut viimeaikoina reenailtua tuota ilmailua eri laitteilla.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Aika huonolta kyllä vaikuttaa näin tankki/IFV-kuskin näkökulmasta. Varsinkin kun yleensä joudun itse myös korjaamaan omat ajoneuvoni.

Kuinka aikaisin muuten nykyään pelailet aamulla? Itse pääsen ensi viikosta lähtien pelaamaan 8.30 alkaen, aina ma, ke ja pe. :)

Ei tarvisi sinunkaan enää omaa tankkia korjata, vaan minun. :D
 
Mulla alkaa työvuoro juuri 8:30. Normi peliaika on 5:30-7:30 :) Lepionen kans välillä tulee tuohon aikaan pelailtua. Hieno mies.
Mutta olis kyllä mahtavaa teikäläisenkin kanssa taas pelata niin saisi pisteitäkin siitä korjaamisesta;) Koitan ängetä viikonloppuna taas peleihin jos saan vaimon ja lapset tainnutettua ajoissa.

Stop. Hammertime!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Olenko nyt sekaisin, vai onko javelin nyt sellainen että sillä voi lukittaa helikopuihin (ehkä muutkin ilmahärvelit) ilman maalausta? Tuommonen "bugi" tuli huomattua tänään kun pelailin. Ainakaan mitään maalausta kopterissa ei ollut kun javelinilla lukitin ja samantien disabloitui. Ennen ainakaan omat javelinit ei lukittuneet lentohärveleihin ilman maalausta, vai onko mulla vaan ollut päässä vikaa. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Joskus ei mulla näy että joku kopu ois maalattu mutta äänestä kuulen että tankissa kolmosheppu on jotain maalannut niin olen sitten voinut lukita ja ampua. Kait se vähän välillä bugailee. Muutenhan tässä ei mitään bugeja olekaan :D
 
Kuljetus koptereihin ei tuu sitä neliötä, mut ne silti pystyy ampuu kun ne lukitsee. Sama taitaa olla etanassa.
 
Taitaa toi kuljetuskalusto muutenkin hieman bugata, kun niistä ei aina tule edes hitmarkereita.
Pari kertaa olen itsekin saanut lukitettua javelinin hekoon vaikka siinä ei "salmiakkia" päällä ollutkaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

"The Xbox 360 Battlefield 3 patch will be released April 3rd between 9 AM UTC and 1 PM UTC via Xbox LIVE. The patch includes fixes, tweaks, and updates as well as introducing rentable dedicated servers to the Xbox 360. Full details and patch notes are available at the Battlefield blog: http://blogs.battlefield.com/?p=3497"


Facebook kertoo tuommosta. :)

Lähde; https://www.facebook.com/battlefield
 
Vastaus: Battlefield 3 [X360] - keskustelua pelistä

Sattumalta tasan viikko PS3 patchin jälkeen. "Ei meillä mitään sopimusta Sonyn kanssa ole."
 
Ylös Bottom