Finalisoija
New Member
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Bf3 on hieno peli mutta perusideassa on muutama iso moka. Isoin moka on mikkien/voicen bugisuus. Toisten äänistä ei saa mitään selvää ja kun bäfä nimenomaan perustuu tiimityöhön niin koko hommasta ei tule oikein mitään ilman voiceja. Kuitenkaan kovin monella ihmisellä ei taida olla telepaattisia kykyjä millä voisi takuja sopia.
Toinen iso moka on mielestäni aseiden lisäosien ja muiden härpäkkeiden liian helppo avattavuus. Tämä myös syö tiimissä toimimisen edellytyksiä koska kaikki voi käyttää lähes kaikkia varusteita mitä pelistä löytyy kohtuullisella peliajalla. Toki voidaan ajatella/avautua siitä että enemmän pelaavilla olisi etulyöntiasema mutta niin se vain menee. Sota kun ei ole reilua. On reserviläisiä, ammattisotilaita ja erikoisjoukkoja. Mielestäni olisi parempi jos avaamisiin kuluisi pidempi aika joka tarkoittaisi että voisi helpommin löytää oman roolinsa joukkueessa ja joka myös tarkoittaisi sitä että joukkuetta rohkaistaisiin toimimaan joukkueena. Nyt pelit ovat melko usein codin tyylistä ramboilua.
Mielestäni medicin henkiinherättämisloitsu on liian vanhanaikainen juttu tälläiseen moderniin räiskintään. Medikitti on jo itsessään tehokas apuväline ja kun ottaa huomioon että kyseisellä luokalla on muutenkin parhaat aseet niin koko luokka on imba. Tasapainottaakseen koko peliä olisi mielestäni hyvä juttu että normissakaan ei olisi regeneroituvaa terveyttä muuten kuin medikitin avustuksella.
Neljäs ei ihan niin iso moka on lagi/yleinen bugisuus. Mutta tämä taitaa olla niin monimutkainen asia näin monimutkaisessa pelissä että tuskin siitä pääsee ikinä eroon.
Jos nämä kolme isoa asiaa olisi kuvailemallani tavalla niin tämä olisi ainakin minulle unelmapeli jota voisi tahkota ehkäpä vuosia.
Bf3 on hieno peli mutta perusideassa on muutama iso moka. Isoin moka on mikkien/voicen bugisuus. Toisten äänistä ei saa mitään selvää ja kun bäfä nimenomaan perustuu tiimityöhön niin koko hommasta ei tule oikein mitään ilman voiceja. Kuitenkaan kovin monella ihmisellä ei taida olla telepaattisia kykyjä millä voisi takuja sopia.
Toinen iso moka on mielestäni aseiden lisäosien ja muiden härpäkkeiden liian helppo avattavuus. Tämä myös syö tiimissä toimimisen edellytyksiä koska kaikki voi käyttää lähes kaikkia varusteita mitä pelistä löytyy kohtuullisella peliajalla. Toki voidaan ajatella/avautua siitä että enemmän pelaavilla olisi etulyöntiasema mutta niin se vain menee. Sota kun ei ole reilua. On reserviläisiä, ammattisotilaita ja erikoisjoukkoja. Mielestäni olisi parempi jos avaamisiin kuluisi pidempi aika joka tarkoittaisi että voisi helpommin löytää oman roolinsa joukkueessa ja joka myös tarkoittaisi sitä että joukkuetta rohkaistaisiin toimimaan joukkueena. Nyt pelit ovat melko usein codin tyylistä ramboilua.
Mielestäni medicin henkiinherättämisloitsu on liian vanhanaikainen juttu tälläiseen moderniin räiskintään. Medikitti on jo itsessään tehokas apuväline ja kun ottaa huomioon että kyseisellä luokalla on muutenkin parhaat aseet niin koko luokka on imba. Tasapainottaakseen koko peliä olisi mielestäni hyvä juttu että normissakaan ei olisi regeneroituvaa terveyttä muuten kuin medikitin avustuksella.
Neljäs ei ihan niin iso moka on lagi/yleinen bugisuus. Mutta tämä taitaa olla niin monimutkainen asia näin monimutkaisessa pelissä että tuskin siitä pääsee ikinä eroon.
Jos nämä kolme isoa asiaa olisi kuvailemallani tavalla niin tämä olisi ainakin minulle unelmapeli jota voisi tahkota ehkäpä vuosia.