Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HAHHAA!! Ei mahda stingerit, iglat tai tankit mitään kun ovat niin hitaita.

SOFLAM + Guided Shell olkoon turmiosi. Eilen meni vihuilla hetki aikaa tajuta mitä minä ja kaverini puuhataan. 3 x neljän tapon multikillin jälkeen muuttivat hiukan taktiikkaa kun saivat juonesta kiinni ja ymmärsivät että nyt on flaret yhtä turhaa kuin mukana matkustava engineerikin. Kyllä me ne silti vielä kerran pudotettiin, video tapahtumista alla:

[video=youtube;IbEqIMQmpvo]http://www.youtube.com/watch?v=IbEqIMQmpvo[/video]

Tuoppi90 sanoi:
Kertokaapa kokemattomalle mistä tiedän, että joku osoittaa esim SOFLAMilla kohdetta, kun itse toimin vaikkapa Javelinia kantavana engineerinä. Huomaako sen vaan tähtäimen läpi tuijottamalla, vai kuinka? Ei oo nimittäin vielä kertaakaan tullu vastaan tilannetta, että oisin saanu pamauttaa toisen antamaan kohteeseen. Vaikka taitaa olla ilmeisesti ikävän harvinaista ton tapanen tiimityö randomporukassa pelatessa :S

Taistelukentälle ilmestyy punainen neliö kun kohde on merkattu SOFLAMilla. Sinne voi sitten javelinilla tai guided shellillä pamauttaa. Näitä tosin harvemmin randomeitten kanssa näkyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämän huomasin itsekin Canalsissa. Smurffi ottaa sen ainoan helikopterin ja minä tietysti kyydissä, kun olisin halunnut sillä vähän jeesata omaa joukkuetta. No yhtäkkiä smurffi huomaa maassa (n. 50m basesta) yhden vastapuolen pelaajista, hyppää pois kopterista, että pääsee jalkamiehenä tappamaan sen vastustajan. Pakkohan siitä oli sitten hypätä pois, ennenkuin kuolema korjaa itsenikin. Mielestäni aika hyvin käytetty helikopteri. Joukkue kiittää ja kuittaa.

Tämän kuunteleminen korvanapista samalla, kun smurffi ajaa tankilla minä kyydissä rautatietä pitkin ulos pelikentältä, aiheutti kohtuullisen kokoisen repeämisen :D Oikeasti, smurffit pitäisi kieltää lailla.. E: nyt en ole kyllä varma oliko sama matsi.. Eilen kuitenkin

Caspianin torni kaatuu nykyään, kuten joku sanoikin aiemmin, siinä vaiheessa kun ryssillä on muutama tiketti jäljellä. Väittäisin, että sitä ei itse saa ammuttua alas vaikka molemmat tiimit ottaisi sen asiakseen kaataa. Seison kyllä mielelläni korjattuna tämän suhteen.

SOFLAM + Guided Shell olkoon turmiosi. Eilen meni vihuilla hetki aikaa tajuta mitä minä ja kaverini puuhataan. 3 x neljän tapon multikillin jälkeen muuttivat hiukan taktiikkaa kun saivat juonesta kiinni ja ymmärsivät että nyt on flaret yhtä turhaa kuin mukana matkustava engineerikin. Kyllä me ne silti vielä kerran pudotettiin, video tapahtumista alla:

Tämä.
Irfanin kanssa pudoteltiin muistaakseni konnaa ja kumppaneita muutaman kerran peräkkäin, ennen kuin oppivat tulla maata pitkin :cool: Olivat jotenkin kiukkuisen oloisia tullessaan kentällä vastaan jalkamiehinä.. Smurffien kanssahan tämän ei onnistu, koska A) ei ole CITV:tä B) smurffin ollessa kuskina, tankki pitää ajaa ensimmäiseen miinaan mikä tulee vastaan. Ja suomalaisia vastaan niitä miinoja kun riittää..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

SOFLAM + Guided Shell olkoon turmiosi. Eilen meni vihuilla hetki aikaa tajuta mitä minä ja kaverini puuhataan. 3 x neljän tapon multikillin jälkeen muuttivat hiukan taktiikkaa kun saivat juonesta kiinni ja ymmärsivät että nyt on flaret yhtä turhaa kuin mukana matkustava engineerikin.

Taistelukentälle ilmestyy punainen neliö kun kohde on merkattu SOFLAMilla. Sinne voi sitten javelinilla tai guided shellillä pamauttaa. Näitä tosin harvemmin randomeitten kanssa näkyy.

Niinpä. Tiedän. Mutta kuten totesit randomeitten kanssa ovat harvinainen yhdistelmä :D Ja eipä sekään ole ongelma kun kerta pätsi hoisi homman niin että hekot & tankit spawnaavat uudestaan nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.. Tietyt kentät muuttuneet tästä syystä Rushissa ihan älyttömiksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaikka en pisteistä tai ribboneista välitä, niin ohan hyvä tuo on. Kannustaa toivon mukaan tiimityöhön vähän enempi.
No ei ole. Toki kopterin korjaamisesta pitää saada pisteitä, mutta ei sitä ilmassa pitäisi voida tehdä. Sama kun CITV-station antaisi korjata tankkia sisältäpäin, poislukien että CITV pitää sentää avata vaivalla. (Teillä) oli normissa tietty jo ennestään se naurettava autorepair, mut tää on vielä idioottimaisempi ratkaisu.

SOFLAM on näköjään naurettavan helppo huomata, oman elinaika on usein hyvin lyhyt vaikka HC:ta pelaankin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ei ole. Toki kopterin korjaamisesta pitää saada pisteitä, mutta ei sitä ilmassa pitäisi voida tehdä. Sama kun CITV-station antaisi korjata tankkia sisältäpäin, poislukien että CITV pitää sentää avata vaivalla. (Teillä) oli normissa tietty jo ennestään se naurettava autorepair, mut tää on vielä idioottimaisempi ratkaisu.

SOFLAM on näköjään naurettavan helppo huomata, oman elinaika on usein hyvin lyhyt vaikka HC:ta pelaankin.

Mä olen niin tottunut tuohon kopun korjaamiseen jo BC2:sen ajoilta, että se ei tuossa määrin häiritse. Autorepair on aivan typerä ajatus mun mielestä sekä regeneroituva health muutenkin. Jos pelissä on laastaripakkauksia, niin luulisi, että niille olisi jotain käyttöäkin. Mutta taitaa suurin osa jengistä ottaa mielummin tuubin käyttöön, kuin healata porukkaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämän kuunteleminen korvanapista samalla, kun smurffi ajaa tankilla minä kyydissä rautatietä pitkin ulos pelikentältä, aiheutti kohtuullisen kokoisen repeämisen :D Oikeasti, smurffit pitäisi kieltää lailla.. E: nyt en ole kyllä varma oliko sama matsi.. Eilen kuitenkin

Juurikin se sama matsi. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taistelukentälle ilmestyy punainen neliö kun kohde on merkattu SOFLAMilla. Sinne voi sitten javelinilla tai guided shellillä pamauttaa. Näitä tosin harvemmin randomeitten kanssa näkyy.

Ja tää punanen neliö, jonka joku muu on lukinnut, näkyy sitten ihan vaikka mulla ois sillähetkellä rynkky kädessä, että tiiän ottaa javelinin esiin, vai? :p

EDIT.
Caspianin torni kaatuu nykyään, kuten joku sanoikin aiemmin, siinä vaiheessa kun ryssillä on muutama tiketti jäljellä. Väittäisin, että sitä ei itse saa ammuttua alas vaikka molemmat tiimit ottaisi sen asiakseen kaataa.
Tää kuullostaa kyllä ihan loogiselta, ja sopis omaankin skenaarioon, nimittäin matsi loppu aika pian tornin kaatumisen jälkeen
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään kolahti peli postista ja ensimmäinen asia jonka huomasin oli aivan jäätävä ohjain lagi. Ihan virallinen DS kyseessä eli siitäkään ei voi olla kiinni. Onko tuohon jotain vippaskonsteja vai pitääkö odottaa kiltisti ruotsalaispoikien korjauksia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Valitettavasti ainoa keino taitaa olla pakottaa pleikkari SD resoon. Eli asetuksista 720p ja 1080p pois ja se 576p päälle. Tai vaihtoehto B, odottaa korjausta. Sehän tässä omituista on ettei beta lägännyt ohjauksen suhteen. Näin muistelisin...

E. Ohjaukseen tottuu kyllä ajan kanssa, pitää vaan antaa itselle mahdollisuus siihen. Tähän auttaa paljon kun pelaa mukavien kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No niin laitetaan oma korsi foorumin kekoon.

Pelihän itsessään on loistavaa bäfä laatua. Löytyy pauketta ja räminää joka lähtöön. Ajattelin kuitenki kirjata omat plussat ja miinukset pelistä nyt kun eka pätsi on saatu testattua.

+ Toimintaa riittää, jokaisella classilla on jotain millä tekee paljon joukkueen eteen.
+ Nätiltähän tuo näyttää kaikkine räjähdyksineen.
+ Kentissä vaihtelua, vaikka ne jo kovin tutuiksi on tullutkin.
+ Jokainen taistelu erilainen, jopa metron taistelut :)
+ Laatuviihdettä vähän ikääntyneellekkin bäfämiehelle.
+ Platoonat (viä ku pääsis useammin näihin KFIN-matseihin. Muutamaan hassuun oon törmänny.)

- Rankkien nousu ja muu unlockaus nopeus. Ei olisi BF2:n jälkeen (jota hakattiin se n.400 tuntia), että karvan verran yli 50 tunnissa ollaan "samassa" arvonimikkeessä :)
- DICE:n pätsit. Justiin sama homma oli BF2 aikoina, kun pätsejä tuli. Äärilaidasta toiseen. (Esim. IR-tähtäin, vihollisen miinojen näkyvyys minimapissa, helikoptereiden kestävyys. Toki nyt aletaan korjaamaan tätä ongelmaa tuolla CITV-systeemillä ja toivotaan että Javelinit löytyy edes joltain.)
- Kerrasta ketoon kuolemat. (Näitä on täällä jo paljon valiteltu ja niitä on tullu kyllä todella paljon vastaan. Tyhjennä lipas kaverin selkään ja ota itse nekkuun.)

B2K-pakettia ja tulevia pätsejä odotellaan tärinäs, mutta siihen asti mennään näillä eväillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

- DICE:n pätsit. Justiin sama homma oli BF2 aikoina, kun pätsejä tuli. Äärilaidasta toiseen. (Esim. IR-tähtäin, vihollisen miinojen näkyvyys minimapissa, helikoptereiden kestävyys. Toki nyt aletaan korjaamaan tätä ongelmaa tuolla CITV-systeemillä ja toivotaan että Javelinit löytyy edes joltain.)

This... Voisivat ihan varovaisesti muutella noita juttuja eikä kerralla vetää käyttökelvottomaksi/OP:ksi. Tätä kyllä vaikeuttaa se, että patchien pitää mennä tuo Sonyn tarkastus läpi, joten jos joku menee päin persettä niin saadaan kärsiä siitä sen aikaa kun ne tekee uuden patchin ja sitten vielä Sony tarkastaa sen. Ja sitten ne taas ei halua tehdä pieniä muutoksia, koska uuden patchin tarkastus kestää niin kauan aina.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelatessani damavand peak conquestia oli mukava kun ekaksi spawnasin A:lle vihollinen kyttäsi sieltä vuorenpäältä ja ei kauheasti kerennyt tekemään mitään kun pääsi jo uudestaan spawni valikkoon. Sitten uudestaan spawni ja samaan paikkaan ja sama juttu. Ei tuo patchi kyllä tuota vihollisen lähelle spawnimista täydellisesti korjannut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en oikeen ymmärrä. Onko siis joillain jotain ohjain lagia tms.? Onko se kaikilla ja mä en huomaa, vai onko se vain jollain tv-konsoli-ohjain komboilla? Toki huomasin, että kun joudun välillä mun vanhalla sd-telkulla pelaamaan, menee todella hyvin ja hd-telkulla pitää aina vähän totutella, muttei mitään tuloseroa, pelkkä pieni fiilis. Ei siis vaikeuksia tähdätä yms. vaan pienen pieni vaikeasti havaittava outo fiilis.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ilmeisesti DICE on tuon pätsin mukana alentanut noiden cooppi aseiden avaamiseen vaadittavaa pistemäärää, oli nimittäin KH2002(?) auki kun cooppi tilastoja huvikseni kattelin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, päivitys ladattu ja kohta aloittelemaan pelejä. Anteeksi laiskuuteni, kun en itse jaksa alkaa selvittämään asiaa, mutta voisiko joku siis tehdä pienen koonnin siitä, miten toi patchi vaikutti aseisiin, lisävarusteisiin sekä muihin pelin sisäisiin asioihin. Minkä tehoja ollaan laskettu, nostettu jne. Kiitän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei hitto... Onko MAVikin saanut pätsissä jotain lisätehoa?

Ekaksi naureskelin kun joku härnäsi MAVilla matsin aikana. Pari ensimmäistä roadkilliä meni vielä naurun puolelle. Kolmas, neljäs ja viides ei enään naurattanut. Vilkaisu scoreboardille ja kyseisen heepon statsit 21/1 :mad: En edes kämppinyt vaan kokoaika olin liikkeessä. Iglallakaan en pirulaista saanut alas kun aina osasi tehdä jonkun kikka kolmosen. Koko helkkarin matsin pörräs samalla MAVilla ja jyräs porukkaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en oikeen ymmärrä. Onko siis joillain jotain ohjain lagia tms.? Onko se kaikilla ja mä en huomaa, vai onko se vain jollain tv-konsoli-ohjain komboilla? Toki huomasin, että kun joudun välillä mun vanhalla sd-telkulla pelaamaan, menee todella hyvin ja hd-telkulla pitää aina vähän totutella, muttei mitään tuloseroa, pelkkä pieni fiilis. Ei siis vaikeuksia tähdätä yms. vaan pienen pieni vaikeasti havaittava outo fiilis.

Tuskin. Se on sitä samaa mitä kaikki tässä ketjussa valitteli pelin saatuaan ekaa kertaa tulille. BF3:sen ohjaushan on hiukan jäykähkö verrattuna genren muihin peleihin, mikä nyt paljon pelanneena tuntuu äärimmäisen luontevalle. Äijät on raskaan oloisia kuten oikeassakin elämässä juostuaan kenttää monta kilometriä ees taas.

Samueel sanoi:
Mitä on smurffit tässä pelissä?

Sellaisia pieniä sinisiä miehiä jotka ei saa mitään aikaiseksi. Etäisesti samaa kastia kuin linkkaamasi kuva, hiukan hyödyttömämpi vain :) Saattaa olla sukua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muut huomannu, että b2k aseet ovat jo siellä kustomointi valikossa lukittuina. L85 näyttää kyl ehkä vähä huonolta, sillä rate of fire vaan 650 verrattuna famasin 900. Tietenkin tuo l85 voi olla hyvä jos tekee vähä enemmä vahinkoo ku muut rynkyt, mutta tuollasena taitaa jäähä sinne samaan sarjaan ku an-94 eli lähes kukaan ei sitä käytä kun muilla vaan tappaa nopeemmin.

Kerranki oli randomi smurffista apua co-opissa, sain hänen avullaan unlockatua kh2002 sekä sain "Fire from the skystä" sen trophyn. Tietenkin ite tuli lennettyä, saattaa olla sekin syynä että päästiin läpi.
 
Ylös Bottom