Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Just pari päivää sitten kävi näin, erona vaan se että olin 'voittajien' puolella. Ei se silti kivaa ollut, kun itse saatiin vallattua kaikki liput heti matsin alussa, vastustajat eivät edes yrittäneet tehdä mitään vaan jäivät spawniinsa istumaan.Toinen mikä ottaa konkassa päähän on, kun toinen osapuoli saa kaikki liput niin sen jälkeen ahistetaan vihu jäämään omaan beissiin ja matsi onkin enää kalojen ampumista tynnyriin.
No tulihan perkele avauduttua.
Mut lopettakkee se raiskaaminen!1"!"
Peace!
Minulla on LE edition battlesta, mutta en saanut ladattua tuota btk:ta. Auttakaahan miestä mäessä, miten tuon latauksen saa aktivoitua.
Mitä ihmettä? Nyt näkyy B2K servut, mutta kun niihin menee, heittää Grand Bazaariin.
Mitä ihmettä? Nyt näkyy B2K servut, mutta kun niihin menee, heittää Grand Bazaariin.
Back to Karkand löytyy storesta nyt ja vie 1326 MB eli varautukaa pitkään latausaikaan.
Olipas typerää. Piti olla kirjautuneena sillä käyttäjällä, jolla tuo peli on asennettu ja online koodi aktivoitu. Muuten tarjosi btk pakettia vain rahaa vastaan :-(
Mitä sitten olisi tehty, jos tuo käyttäjä olisi tässä välissä poistettu.
Osaisko joku muuten kertoa, että miten tuolla jetillä pitää ampua? Puhun siis machine gunista, mihin kohtaan pitää tähdätä, kun ei ikinä tunnu osuvan. Ruudullakin on niin monen näköstä tähtäintä että ei tiedä mikä niistä on mikäkin. Olen nyt olettanut, että se keskimmäisin tähtäin joka pysyy paikallaan on se tähtäin, mutta mikä se siinä ympärillä pyörivä tähtäin on?
Tietääkseni ohjuksiakaan noissa ei ole, vaan ne pitää unlockata? Flaret löytyy jo, mutta ei nekään yleensä mitään tunnu auttavan, kun en edes tiedä milloin ne pitäisi käyttää. En ole edes kertaakaan nähnyt koko ohjusta, joka siellä takana tulee, sitten se vaan yhtäkkiä osuu ja pitää hypätä pois.
Niin koskas jotain uutta patchia oli tulossa? Alan olemaan pikku hiljaa erittäin turhautunut ja tekisi mieli heittää levyllä vesilintua, kun peli ei toimi edelleenkään. Eli siis aiemmin jo kävin valittelemassa, että peli jäätyy "Checking Data" ruutuun. Peli toimii noin 15 minuuttia, kun poistaa kaikki bäfä 3 tiedostot ja asentaa uudelleen, kunnes peli crashaa. Sitten kun pelin sammuttaa ja käynnistää uudelleen, niin ruutu jämähtää samaan kohtaan (tapahtuu aina sammuttaessa ilman crashausta). Mitä nyt olen aika paljon foorumeita yms. netistä lukenut aiheesta, niin tuntuu, ettei kenelläkään ja varsinkaan EA:lla ole minkään asteista ratkaisua ongelmaan. Great! Siksipä toivonkin, että ongelmaan tulisi joku ratkaisu patchin kautta.Ja mainittakoot, että konsoli pyörittää mainiosti kaikkia muita pelejä. Mukaan lukien kaikki muut omistamani EA:n pelit. Täytyy vielä joku päivä käydä kokeilemassa kaverin pleikkarilla, että toimiiko levyni siinäkään.
Tällä hetkellä on pelistä ja EA:sta erittäin paska maku suussa. Oikeasti pian levy lentää mäkeen ja tämä poika liittyy COD-leiriin. Olkoot vaan paskempi peli, kunhan sitä voi sentään pelata. >____>
Heh. Tosiaan Snokenhan on nykyään DICE:llä videoeditoijana. Olis kyl mahtavaa, jos tekis Mine 3 :] Saa nähdä...Päivän naurut tosta Mine dog tagista "Are those subtitels?".