Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis miten ton nemesis ribbonin oikeesti saa? Oon pelannu 56h enkä oo saanu. Ainut ribbon mikä puuttuu.

Ps3trophies.comissa lukee että tapat 2 kertaa jonkun joka on tappanu sut 5 kertaa putkeen.
No siinä sitte tuli oiva tilaisuus squad rushissa kun olin yksin neljää vastaan. Noh, annoin se yhen jätkän tappaa mut 5 kertaa putkeen. Ja tapoin sen sit 2 kertaa. Ekast tuli nemesis kill tai joku lisäpojotus, mut tokast ei. Siis pitääkö oikeesti kahen jätkän tappaa sut 5 kertaa putkeen ja sitte itte pitää tappaa ne?
Vai bugittaaks tää vaan mulla kun highest nemesis streak näyttää 0.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikäs läppä tää on, ettei heitetyt C4:t enää katoa samalla, kuin itse kuolee? Tankkien räjäyttämisestä häviää aika paljon haastetta, kun räjähteet voi sytyttää sit vasta seuraavassa elämässä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikäs läppä tää on, ettei heitetyt C4:t enää katoa samalla, kuin itse kuolee? Tankkien räjäyttämisestä häviää aika paljon haastetta, kun räjähteet voi sytyttää sit vasta seuraavassa elämässä.
Samoin kuin claymoretkaan eivät enään katoa kuoleman jälkeen. Tosin miinat,C4 ja claymoret ovat tavallaan hyödyttömiä koska vihollinen voi ne spotata ja näkyvät minimapissä, jos vaan vihollinen spottaa ne pelimuodosta riippumatta.

PS:Botinkiusaajat ja palstapoliisit älkää lukeko viestejäni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis miten ton nemesis ribbonin oikeesti saa? Oon pelannu 56h enkä oo saanu. Ainut ribbon mikä puuttuu.

Ps3trophies.comissa lukee että tapat 2 kertaa jonkun joka on tappanu sut 5 kertaa putkeen.
No siinä sitte tuli oiva tilaisuus squad rushissa kun olin yksin neljää vastaan. Noh, annoin se yhen jätkän tappaa mut 5 kertaa putkeen. Ja tapoin sen sit 2 kertaa. Ekast tuli nemesis kill tai joku lisäpojotus, mut tokast ei. Siis pitääkö oikeesti kahen jätkän tappaa sut 5 kertaa putkeen ja sitte itte pitää tappaa ne?
Vai bugittaaks tää vaan mulla kun highest nemesis streak näyttää 0.

Siis minun käsityksen mukaan se menee niin, että tapat kaksi eri pelaajaa viisi kertaa putkeen silleen, että kyseiset pelaajat ei tapa sinua kertaakaan, mutta muut pelaajat kyllä voivat tappaa sinut.
Noin se minun mielestä menee, korjatkaa jos olen väärässä. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis minun käsityksen mukaan se menee niin, että tapat kaksi eri pelaajaa viisi kertaa putkeen silleen, että kyseiset pelaajat ei tapa sinua kertaakaan, mutta muut pelaajat kyllä voivat tappaa sinut.
Noin se minun mielestä menee, korjatkaa jos olen väärässä. :)

Periaatteessa noinkin. Tai sitten vaan tapat jonku kaverin kuudesti koska ensimmäisen bonuksen jälkeen saadut nemesistapot tuovat uuden bonuksen. Nemesis paybackeillä ei tuota ribbonia kumminkaa saada.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Samoin kuin claymoretkaan eivät enään katoa kuoleman jälkeen. Tosin miinat,C4 ja claymoret ovat tavallaan hyödyttömiä koska vihollinen voi ne spotata ja näkyvät minimapissä, jos vaan vihollinen spottaa ne pelimuodosta riippumatta.

PS:Botinkiusaajat ja palstapoliisit älkää lukeko viestejäni.

Tuo C4 bugi oli BC2:ssa myös yhdessä vaiheessa.

C4:n kanssa osa kikseistä häviää kun voit uudelleen spawnattuasi painaa napista ja sinut tappanut tankki häviää savuna ilmaan. Itsellä tämä on näin päin.
Joitain tietenkin ketuttaa se että saa tankin puikoissa ammuttua sen päälle höökivän supportin ennenkuin tämä kerkeää napista painamaan, onnistuneen puolustautumisen jälkeen ei kamalan reilulta tunnu että toinen voi painaa napista oman basen turvassa ja lähettää pannusi kierrätykseen...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tässä pelissä mahollista pelata kaksinpeliä netissä? siis jotakin tehtäviä ynm..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä hyvä.. se on yks asia joka ratkasee hankinko tämän vai MW3:sen. pitäs päästä veljen kanssa pelaileen netin välityksellä..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^ Sir, selvennän että tää ei sitten ole splitscreen, sain jotenki sellasen käsityksen että siitä puhut.

Ei pääse pelaamaan tällä hetkellä :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis ei mitään splitscreenejä.. vaan ihan netin välityksellä kahdella eri konsolilla jotakin tehtäviä eteenpäin tms..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Periaatteessa noinkin. Tai sitten vaan tapat jonku kaverin kuudesti koska ensimmäisen bonuksen jälkeen saadut nemesistapot tuovat uuden bonuksen. Nemesis paybackeillä ei tuota ribbonia kumminkaa saada.

Ahaa... No eiköhän se sitte joskus tuu.
Mut miks mulla statseis on highest nemesis streak 0, vaikka aina niis matsin statseis on 5-3?

Oli muuten hauska toi ninjas trophy. Ilman mikkejä vielä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Juu, ei pääse. Onlinepeli katkesi klo 10:05 omalla kohdalla. Tänään on jokin päivitys n. 14:00 asti.
Ärsyttävää, että en voi pelata edes yksinpeliä. Ilmoittaa:"The connection with EA Online was lost". Eihän yksinpelillä pitäisi olla mitään liityntää nettiin. Yksinpeli ei toiminut ennen 10:05, vaikka moninpeli toimikin. Olenkohan säätänyt jotakin asetusta, ettei yksinpeli enää toimi ?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

"BE ADVISED - We will be performing maintenance on Xbox 360, PlayStation 3, PC, and Battlelog in preparation for Karkand and upcoming updates. All Battlefield online services will be down between 9:00 CET and 13:00 CET. OVER."

Laitoin tämän boksipuolelle, niin laitetaan tännekin. Facebookista poimittua tämä tieto siis.
 
Juu, ei pääse. Onlinepeli katkesi klo 10:05 omalla kohdalla. Tänään on jokin päivitys n. 14:00 asti.
Ärsyttävää, että en voi pelata edes yksinpeliä.

Luulisi, että yksinpeliä pääsee pelaamaan. Sitä voisi kokeilla, että kirjaantuu ulos PSN palvelusta ja sitten aloittaa yksinpelin pelaamisen.


Sent from my X10i using Tapatalk
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huomenta!

Onko kenelläkään mitään tietoa paljon tuo B2K tulee maksamaan?

ei mulla muuta:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tässä pelissä mahollista pelata kaksinpeliä netissä? siis jotakin tehtäviä ynm..

Tuohonkin olisit löytänyt vastauksen ketjun ensimmäisestä viestistä. Yhteistyöstä löytyy sekä private, että public-puoliskot. Jälkimmäisessä peli hakee peliseuran nopeasti verkon yli ja seikkailut voivat alkaa. Vaikeustasoja on useita, mutta easyllakin on mahdollisuus epäonnistua, jos on täysin kujalla missä mennään. Kaveria pääsee nostelemaan hänen haavoituttuaan, panoksia ja aseita hakemaan laatikosta ja ajoneuvoillakin kulkemaan. Hyvät hetket tulee helikopteritehtävästä, jossa toinen hoitaa lentämisen ja toinen taas sieltä ampumisen. Mikrofonit helpottaa huomattavasti, mutta satunnaisessa seurassa on ilmankin pärjätty.
 
Ylös Bottom