Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, eipä mahda perus insinööri noille HeKoillekkaan mitään. Itse pamautin 4 laakia stingereitä persuksiin ja neljännellä tuli disabled... Vasta neljännellä! Noh, toivotaan että tuo korjataan päivityksessä [en tosin tiedä oliko siellä korjaajana yksi peluri] Sopivaksi itse kokisin 1 kuti -> disabled ja toisella kopu alas komeasti tuhannen palasina. Ja jos sattuu käymään niin että kopukassa on se insinööri korjaamassa, niin souwot. Antaa olla. Mukavempi kattella kun komealla yhteistyöllä saa kopukan alas, jota korjataan alituisesti. Tuloo kill streakkia ;)

Tekis mieli ottaa matsia, mut ei pysty. Aamulla pitää nousta jo ennen viittä, niin ei jaksa herätä jos myöhään menisi.

Katellaan huomenillalla sitten! Siinä 21-22 jälkeen :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, eipä mahda perus insinööri noille HeKoillekkaan mitään. Itse pamautin 4 laakia stingereitä persuksiin ja neljännellä tuli disabled... Vasta neljännellä! Noh, toivotaan että tuo korjataan päivityksessä [en tosin tiedä oliko siellä korjaajana yksi peluri] Sopivaksi itse kokisin 1 kuti -> disabled ja toisella kopu alas komeasti tuhannen palasina. Ja jos sattuu käymään niin että kopukassa on se insinööri korjaamassa, niin souwot. Antaa olla. Mukavempi kattella kun komealla yhteistyöllä saa kopukan alas, jota korjataan alituisesti. Tuloo kill streakkia ;)

Tekis mieli ottaa matsia, mut ei pysty. Aamulla pitää nousta jo ennen viittä, niin ei jaksa herätä jos myöhään menisi.

Katellaan huomenillalla sitten! Siinä 21-22 jälkeen :)

Ite pamautin SMAWilla paikallaan lentävään hekoon ja eihän siitä tullut edes disablea. SMAWilla/RPGllä pitäs tulla kyllä yhdestä disable, kun ei niillä saa lukitustakaan. Sitten tolla stingerillä aina ekan lentäjä torjuu flareilla, toisen ottaa vastaan, kolmannen torjuu ja sitten onki taas health täynnä. :mad:

E: Tähän vielä osaava gunneri mukaan niin torjuvat vuorotellen kaikki...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa melkoista sontaa tuo HC Conquest. Tankit dominoi tuota mennen tullen ja eihän noita pistä paskaksi edes kolmella singon panoksella. Jos siis edes ehtii ampumaan niin monta ennen kuin tankki tappaa (yleensä ei). HC Rushia en edes viitsi kokeilla. Ei muutamalla engineerillä per joukkue saa mitään aikaiseksi, pitäisi olla vähintään puolet per joukkue jotta saa nuo tankit pois pelistä.

Se on 2 rakettia ja BANG! - Lika on poissa
Osumakohta on ratkaiseva. Ilmanottoon ja pohjaan kun töräyttää niin jo putoo.

Näyttäis toi RUSH vetävän noita puupäitä puoleensa.
Sen 180 tuntia pelailin konkkaa ja nyt siirryin RUSHin puolelle. Ja ero on kyllä huomattava. Ei konkan puolella nähnyt pahemmin noita 3-20 tuloksella veteleviä säippäreitä mutta ryysissä ne on ihan arkipäivää.
Karkand rush on jotain käsittämättömän hienoa, siellä on fiilis kohdillaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä tuo ryysi on hirveää täysin random porukassa. Muuten en tuota edes pelaisi yksin, mutta oli toi rush medal sen verran lähellä, että pakkohan se oli pois pokata. M-com defender ribbonkin enää Decorated-trophyn tiellä, 3 tappoa taisin saada kahdessa rundissa, mutta ei niin ei. Todella ärsyttävä, kämppäämiseen rohkaiseva ribboni :mad:.

Mutta kyllä perekele sai kaikkensa antaa, että 5 voittoa 5:stä sai väännettyä. En nyt sano, että koko tiimi olisi aivottomia apinoita ollut, mutta omaan squadiini ainakin sattui muutama niin ihmeellinen jantteri, että oksat pois. Tankit jätettiin spawniin, jeepit ajettiin useampaan kertaan kiviin, tikettien raksuttaessa kohti nollaa... Ja joka ikinen kerta m-comilla olin _aina_ yksin. Muutaman vihun sain yleensä nakeltua pois (kiitos USAS:in) ja ostettua tarpeeksi aikaa, että eivät ehtineet enää purkaa.

Olo tuntui niin yksinäiseltä ja veren maku suussa tuli pelattua, että ihan pahaa tekee. Ghost_FIN nimimerkkinen kaveri oli kyllä tiimissä, antoi omalla panoksellaan itsellekin lisää tarmoa yrittää. Terkkuja vain, jos tällä foorumilla kaveri pyörii.

Ehkä se m-com defu sieltä vielä tilille rapsahtaa, mutta täysin yksin en kyllä mokomaa pelimuotoa enää pelaa...
 
Hmm, eikös riitäkään että hitsipillillä sohii vihollisen kaverin hengiltä, en ainakaan sitä assignementiä saanut?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hmm, eikös riitäkään että hitsipillillä sohii vihollisen kaverin hengiltä, en ainakaan sitä assignementiä saanut?

Pitää vihun ajoneuvo saada sillä hitsipillillä POKS!


On kyllä tuskaa random-porukalla vetää sqdm-voittoja viisi, on...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itelläki uupuu nuo 5 SQDM voittoa. Kolmesti oon yrittäny ja lopputulos on ollu aina yhtä kauhea. Tuli nyt samalla aukastua tuo Second tierin engineer weapon. Turha. SG553 ja M4 huomattavasti käytännöllisempiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

M-com defender ribbonkin enää Decorated-trophyn tiellä, 3 tappoa taisin saada kahdessa rundissa, mutta ei niin ei. Todella ärsyttävä, kämppäämiseen rohkaiseva ribboni :mad:.

Aseta C4:set pommin viereen, Heti Kun alkaa vinkua niin POX!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

M-COM defender tuli ekalla yrityksellä ja kaverini sai sen samassa rundissa. Kenttä Op. Firestorm ja kylmästi vaan kytättiin kumpikin omaa laatikkoa. Itse olin kaikkein helpoimmassa paikassa siinä A-laatikon yläkerrassa. Kaveri sai oman ribbonin kun tikettejä oli n. 50 jäljellä. Eli vaivattomasti suoraan sanottuna. Mie sain 3 tappoo täyteen n. 40 tiketin kohdalla ja sitte hyytyi A:n hyökkäys. Odotin ja odotin... ei ketään. Vihu jäi poteroihin sinne alkurespalle ja tiketit sen kun hupenee. 10 jäljellä!! Silloin näen jotain lumoavan kaunista. Vihun MBT jyristelee kk:n ja tykin säestämänä kohti B:tä. Ja eikun asemiin... tässä vaihessa oli havaittavissa jännää kutinaa ja kihelmöintiä. Touhutippakin taisi näyttäytyä. No, tankki tulee kun tuleekin ihan B:n viereen, omat hyökkää puolustamaan ja minä kannustan pää punaisena vihua että plänti nyt prkl!!! Tankkikuski siivoa B:n, nopea vilkaisu, NOLLA TIKSUA JÄLJELLÄ, sitten kuuluu iiiihana elektroniikkapelin piipitys ja minä pamautan kaverille kokardin otsaan!!!! Peli loppui siihen ja makkaranpaistaja sai namia!!!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa melkoista sontaa tuo HC Conquest. Tankit dominoi tuota mennen tullen ja eihän noita pistä paskaksi edes kolmella singon panoksella. Jos siis edes ehtii ampumaan niin monta ennen kuin tankki tappaa (yleensä ei). HC Rushia en edes viitsi kokeilla. Ei muutamalla engineerillä per joukkue saa mitään aikaiseksi, pitäisi olla vähintään puolet per joukkue jotta saa nuo tankit pois pelistä.

Jos ei singolla saa pasaks niin sitten seenelkut käteen ja iholle. Niillä saa kerrasta, HC:ssa helpompi mitä normicoressa kun ei kuski nää sivuille/taakse. Lisäksi löytyy vielä miinat joihin vähän urpommat kuskit suhaa joka kerta.
Hekot/Jetit dominoi tankkeja mennen tullen. Kivi/paperi/sakset nääs.
Ryysissä tankkeja taitaa olla maks 1/puoli. Eli siellä niitä ei niin paljoo pyöri mitä conquestissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hekot/Jetit dominoi tankkeja mennen tullen. Kivi/paperi/sakset nääs.

No ei nyt ihan noinkaan. Toki jos tankissa on pelkkä kuski eikä gunneria (ilman CITV-paikkaa) niin sitten varmaan 90% tankki-heko taistelut päättyy hekoille. Yllättävän usein hekon saa kenttään tankin main gunillakin, mutta tällöin hekoa kuskaa joku smurffi tai muuten vain liikaa itseluottamusta nauttiva henkilö. Tankkiin kun sattuu edes jotenkin asiansa osaava miehistö niin hyvin usein 90% kohtaamisista vie tankki kun hekokuskilla on kädessään paperi ja tankki heittää sakset tiskiin. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ei nyt ihan noinkaan. Toki jos tankissa on pelkkä kuski eikä gunneria (ilman CITV-paikkaa) niin sitten varmaan 90% tankki-heko taistelut päättyy hekoille. Yllättävän usein hekon saa kenttään tankin main gunillakin, mutta tällöin hekoa kuskaa joku smurffi tai muuten vain liikaa itseluottamusta nauttiva henkilö. Tankkiin kun sattuu edes jotenkin asiansa osaava miehistö niin hyvin usein 90% kohtaamisista vie tankki kun hekokuskilla on kädessään paperi ja tankki heittää sakset tiskiin. :)

Ja tähän tapaukseen löytyy hekolla kiveksi TV missile ;)

Kerran sattu Khargin konkassa vastaan tuommonen osaava tankki crew. Hankalia vastuksia ne kieltämättä oli. 2 kertaa ne tiputti ennenkuin tuli hiffattua et nyt on ekaa kertaa CITV+guided shell vastassa. Tämän jälkeen sitten keskityttiinkin kaverin kanssa ko. tankin tuhoamiseen. lopputulos tais olla 4-3 meidän ( heko) hyväksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tähän tapaukseen löytyy hekolla kiveksi TV missile ;)

Kerran sattu Khargin konkassa vastaan tuommonen osaava tankki crew. Hankalia vastuksia ne kieltämättä oli. 2 kertaa ne tiputti ennenkuin tuli hiffattua et nyt on ekaa kertaa CITV+guided shell vastassa. Tämän jälkeen sitten keskityttiinkin kaverin kanssa ko. tankin tuhoamiseen. lopputulos tais olla 4-3 meidän (heko) hyväksi.

Se, että siellä on CITV+guided shell ei välttämättä tee osaavaa, ehkä tietoisia korkeintaan. Pitkällehän tollakin jo pääsee ja varmasti saa alas enemmistön kopukuskeista, joilla ei ole mitään järkeä päässä sen vispilän kanssa heiluessa. Ite en oo vielä ripauksen vajaan 15h tankissa pönötyksen aikana saanut kertaakaan TV Missilestä niskaan ja varmaan on alle kymmenen kertaa mitä oon kopuihin räjähtänyt. Ennemmin ne kuolemiset on tullut useamman engineerin keskittyessä pelkästään minuun (3-4) jolloin tuossa vaiheessa on aika orpo olo kun tankin kk:n teho jalkaväkeä vastaan on mitä on.

Hekothan dominoisi tankkeja jos ne vaan leijuisi tankin päällä, mutta paikallaan leijuvat hekot on aika helppoja saaliita muulle väelle. 4-3 tuskin vielä mitään puhdasta dominointia on. Tossakin jos tankin crew olisi heti alusta lähtien keskittynyt pelkästään teidän hekoon (mistäpä minä oikeastaan tiedän mihin ne on siellä keskittynyt :D) heti startissa niin numerot voisivat olla ihan toisenlaiset. Hekolla ei kovin hirveästi ole saumaa jos lukko tulee suurin piirtein heti nousun jälkeen ja siihen guided niskaan. Pitää lentää joko niin korkealla, ettei CITV:llä saa lukittua, tai sitten niin matalalla, että tulee muuta murkulaa niskaan joka suunnalta. Ja toki tankki tarvitsee paljon tukea myös jalkaväeltä. Veikkaan, että hekotkin arvostavat jettien työtä taivaalla ihan samalla tavalla. :)

All in all, mun mielestä tällä hetkellä ajoneuvobalanssi on suht hyvässä jamassa. Keskusteluistakin sen voi jo päätellä kun toisessa keskustelussa väitellään siitä, kuinka ylivoimaisia hekot/tankit on ja toisessa keskustelussa puolustetaan omia ajoneuvoja ylivoimaisen toimivina muita vehkeitä vastaan. Karu todellisuushan on se, että todelliseen dominointiin vaaditaan vastapuolelle lauma smurffeja ja osaamattomia olmeja, jotka eivät juuri osaa valita oikeita työkaluja tilanteisiin. Levitetään lippujen ympäristöt täyteen miinoja kun taivaalla dominoi heko tai juostaan stingerit ja iglat olalla kun tankki kurmottaa jalkaväkeä. :)

Itsekin tässä alkanut vähän opetella hekolla lentämistä ja muuten pysyy heko hanskassa ihan hyvin, mutta välillä on sopivan lentokorkeuden kanssa hakemista. Ja pitäähän se tuntea miten arkkivihollisen kulkine toimii ja liikkuu eri tilanteissa. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se, että siellä on CITV+guided shell ei välttämättä tee osaavaa, ehkä tietoisia korkeintaan. 4-3 tuskin vielä mitään puhdasta dominointia on. Tossakin jos tankin crew olisi heti alusta lähtien keskittynyt pelkästään teidän hekoon (mistäpä minä oikeastaan tiedän mihin ne on siellä keskittynyt :D) heti startissa niin numerot voisivat olla ihan toisenlaiset. Hekolla ei kovin hirveästi ole saumaa jos lukko tulee suurin piirtein heti nousun jälkeen ja siihen guided niskaan. Pitää lentää joko niin korkealla, ettei CITV:llä saa lukittua, tai sitten niin matalalla, että tulee muuta murkulaa niskaan joka suunnalta.

Normaalisti nuo tankit on on pelkkä suupala ja ilmasta expaa hekolle( ainakin kun osaavan gunnerin kanssa lentelee), kun ne kovimmat vastustajat on siellä ilmassa. Tarkoitin tuolla, että ko. rundilla oli ensimmäistä kertaa tankki vastassa joka pelotti. Ja joutu kovasti painimaan sen kanssa, jos erehty yhtään huolimattomasti lentämään niin oli lukko päällä heti. Eli ei se 4-3 ollut dominointia, kumpaankaan suuntaan.

All in all, mun mielestä tällä hetkellä ajoneuvobalanssi on suht hyvässä jamassa.)
+1

Edit. Lisätään nyt vielä sen verran, että smurffien kanssa ei oo tullu lennettyä kun muutaman kerran, ja ei varmaan tarvitse mainita että silloin on joko kuutamolla joko a) pilotti tai b) gunneri. Suurin osa ajasta kaverin kanssa, ja alkaa olemaan työskentely saumatonta. Käytännössä tonttiin ei tulla kuin fintsun lentovirheestä tahi siitä, että vastustajan jetti törmää. Tosin on niitäkin eriä kun siellä ilmassa ei kestä 30s pidempään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olipa illalla pelit! Ensimmäisen kerran oli ohjain lentää kartanolle. Spottaan hyvissä ajoin vihut, pääsen ensimmäisenä avaamaan tulen, mutta 99% häviä taistelun. Välillä oma jätkäni boostaili kesken juoksun niin ku ois joku jeeppi vauhdilla tuupannu. Pisteitä tuli hyvin roundeista, mutta tilastot jotain 0-9 ei mieltä ylentäneet. Tankin gunnerinakin vaikka vihu ois näyttänyt seisovan paikallaan niin ei perkele kuollu millään. Itsellä ei tarvi kuin pikkuisen kurkata ja ollaan potlojot!

Viimeiset kaksi sessiota olleet tällaisia. Käytännössä millään ei saa porukkaa hengiltä, itse tunnun tippuvan yhdestä kudista. Oisko jostain lagista kyse vai mistä... Parhaimmillaan vihu on kököttänyt paikallaan ja oon ajan kanssa tähtäilly sitä. Piste loistavasti keskikropassa niin ei perkele! Kaveri ehtii pyörähtää ja ampua mut!! Ennen tuli tappoja todellakin helpommin, nyt scar-h:lla en saa ketään hengiltä!?!?

Illalla uusiksi.. Periksi ei anneta ja anteex bad hair day kitinä!

EDIT:

Mikä surullisinta niin katselin omia statseja ja osuma prosentit ovat nousseet hurjasti, mut tulos on huonontunut :) RPG:n on noussut eilisen jälkeen 19% -> yli 35%. Ja onhan nuilla ammuttu, joten ei ole kyse siitä, että pari kutia sinne tänne muuttais 10% suuntaan tai toiseen.. Toisin sanoen, entistä hämmentyneempi..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kyllä oli hiukan omituisuutta:
Sharqi Peninsulassa hyppärin rakennus työmaalla toisesta rakennuksesta toiseen. En kokonaan onnistunut pääsemään toiselle puolelle mutta en pudonnutkaan ja sitten tuli You made suicide.
Pudottauduin vihun perään samasta kohtaa mistä vihu lähti ja sitten tuli taas You made suicide. Toivotaan tulevassa patchissa DICE korjaa tuon ongelman.

Oli ihan jees menoa ja tuli avattua samalla eilen uutta kalustoa. Engineerillä pelaan ja olen jonkun aikaa taas assault. Avaan nuo regonin tarvikkeet myöhemmin. Olen vain huommannut että oikeasti medicille olisi tarvetta.

Joku vihu teki niin että se meni meidän spawni laitteen viereen ja ainakun sieltä joku tuli niin se ei kyllä kauaa pelannut.

Tuossa vielä sen verran että onkohan tuo squadi juttu tulossa seuraavassa patchissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tästähän on tullu pahempi kun mw2-mw3. Niitä paljon mukavampi pelaa kun tätä, tässä on enemmän ilmassa tavaraa kun yhessäkään mw:ssä ja vielä maassa ei ei ei.. Aivotonta toimintaa vaikka itse pelaankin tätä joskus mut mä oonkin aivoton:)

bf2 oli todella paljon paree peli!! Noista videoista mitä tääl on julkastu ni huomaa miten aivotonta mättöö tää on. Ei mulla muuta..

Tässä kuuluukin olla taivaalla ja maalla tavaraa. Vaikka tässä onkin enemmän, niin isommista kartoista ei hekot sinua helposti löydä ja niillä ei ole mitään automaatti tähtäystä (kuten tuossa toisessa pelissä), vaan pilotin/gunnerin pitää itse sieltä maastosta löytää kohteensa.

E: Eikä ole kyllä kokoajan päätöntä menoa. Tietenkin noihin videoihin on otettu ne intensiivisimmät kohtaukset taistelukentiltä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aseta C4:set pommin viereen, Heti Kun alkaa vinkua niin POX!
Ja vain aloittelija juoksee suoraan comille vetämättä sinne ensin singolla tai kranaatilla.
M-COM on pelin paras alue ottaa itselleen niindä räjähdetuhoajan nauhoja.
Rush on kyllä loistavaa uusissa mapeissa. Niin paljon kämppereitä ja kun jättäytyy taktisesti vihollisen spawiin voi rauhassa naputella hyökkääjiltä lippuja pois. Muutaman spawn pisteet kun opettelee löytämään niin loppupelin voikin istua samassa paikassa ja poistaa ilmestyvät viholliset suorilta jaloilta. Tuli jopa cheater viesti kun jyräsin spawnin takaa varastetulla tankilla hyökkääjien niskaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja vain aloittelija juoksee suoraan comille vetämättä sinne ensin singolla tai kranaatilla.
M-COM on pelin paras alue ottaa itselleen niindä räjähdetuhoajan nauhoja.
Rush on kyllä loistavaa uusissa mapeissa. Niin paljon kämppereitä ja kun jättäytyy taktisesti vihollisen spawiin voi rauhassa naputella hyökkääjiltä lippuja pois. Muutaman spawn pisteet kun opettelee löytämään niin loppupelin voikin istua samassa paikassa ja poistaa ilmestyvät viholliset suorilta jaloilta. Tuli jopa cheater viesti kun jyräsin spawnin takaa varastetulla tankilla hyökkääjien niskaan :D



Miten tuosta toiminnasta voi saada jotain tyydytystä? Ei pysty ymmärtämään menee täysin samaan kategoriaan BaseRapettamisen kanssa, kyllähän peli tuon toiminnan mahdollistaa mutta on se silti aivan hanurista. Ei mitään tekemistä taidon kanssa. Kyllähän kouluttamaton apinakin osaa odottaa ja tähdätä samaa pikseliä ja odotella että porukkaa syntyy samaan kohtaan.
Oletko koskaan miettinyt miksi kaikki eivät pelaa tuolla tyylillä? Olisi varmaan ihan v***n makeita ja eeppisiä matseja.
Jokainen tyylillään..
 
Ylös Bottom