Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ennen patchia se oli todella hyvä mutta eiköhän seki pitäny kusta -_-

Ite kattelin youtubesta että mother of god tuollahan saa tankit heti matalaksi, mutta mitä sitä ******. Varmaan turhin vehe nuista unlockeista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tossa justiinsa aamukahvia hörpin ja eilis illan pelejä katselin ja yhtäkkiä WTF??? Ollut battlelogin mukaan eilen squad rushissa yhden erän Slidun kanssa. En kyllä todellakaan pelannut kyseistä matsia, kun oltiin eilen koko ilta/yö koko ajan samalla konkka servulla. Muutenkin 2 kertaa joskus kokeillut kyseistä peli muotoa, eikä nekään ollut canalsissa.Battle Report - Battlelog / Battlefield 3




Onkos muille käynyt koskaan vastaavaa että battlelogiin ilmestyy ihan ihme pelejä joissa ei todellisuudessa ole ollutkaan?

Ja viellä kerran EI, alkoholilla ei ollut osuutta asiassa tällä kertaa. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jiihaa!

Elämäni eka MVP ja secunda MVP ovat nyt totta :D Lähinnä kertoo mun squadin huonoutta kun meikän hyvyyttä..:)

Eilen paukahteli lähes koko ajan pelejä missä päästiin lähtötelineisiin, mut ei niistä irtä. Siinä sit hetki porukalla hypittiin ja quitin kautta takas menuun. Itse olen ollut todella onnekas kun pelaamastani ajasta ei juuri ole tarvinnut ongelmien kanssa kirota. Muutamana kertana vähän lagannut, mut muuten toiminut. Paitsi eilen.

Hitto, että on tuskallinen tuo "tapa hitsipillillä vihu" assi. Sen verran köpö ja aloittelija kun olen niin menee koko peli sekaisin. Toinen asia minkä olen huomannut, koska en saa tappoja kuin 2-7 per roundi niin olen keskittynyt lippuihin ja anti-tank. toimintaan. Noilla mä kerään tarvittavat pisteet roundeista ja saanut ihan kivasti top 4 sijoituksia, mut hatuttaahan se, että taistelutilanteissa se olen minä jonka päälle lunta heitetään ja kunnialaukauksia ammutaan.. ITS NOT FAIR!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jiihaa!

Elämäni eka MVP ja secunda MVP ovat nyt totta :D Lähinnä kertoo mun squadin huonoutta kun meikän hyvyyttä..:)

Eilen paukahteli lähes koko ajan pelejä missä päästiin lähtötelineisiin, mut ei niistä irtä. Siinä sit hetki porukalla hypittiin ja quitin kautta takas menuun. Itse olen ollut todella onnekas kun pelaamastani ajasta ei juuri ole tarvinnut ongelmien kanssa kirota. Muutamana kertana vähän lagannut, mut muuten toiminut. Paitsi eilen.

Oli suht kummallista toimintaa kun etsin serverihausta pelkkiä B2K-mappeja niin aina päästiin johonkin Metroon tai Teheraniin ja jumitettiin spawnissa. Vaihdettiin sitten siihen, että MikeKowski toimi koollekutsujana ja sitten päästiinkin pelaamaan niitä B2K-mappeja heti. Tässä vaiheessa sinä olit jo ehtinyt yksinesi Seinen varrelle. Kutsun tai pari heitin sulle, mutta en saanut sinulta vastakaikua. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa perjantai-iltana satuin pelaamaan ja olin juuri lopettamassa. Erä päättyi niin peli jäi jumiin siihen ruuttuun mikä tulee erän jälkeen mutta se ei liikkunut eikä tullut tekstiä että tiimi voitti. Mukava combobreaker tuohon moitteettomuuteen.

Olikos niin että jos oletetaan että pelaan hyvän erän erän pisteitä paljon yms. ja peli heittää minut ulos kesken matsin. Tallentuuko pisteet ja esim. avatut tavarat?
Ainakin BC2 muistaakseeni ei tallentanut.

Uutisista tuli bongattua tälläinen:
Battlefield 2143 hinted at with Easter Egg - Battlefield 3

Onko uudesta konsoleille tulevasta patchista kuulunut mitään?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli suht kummallista toimintaa kun etsin serverihausta pelkkiä B2K-mappeja niin aina päästiin johonkin Metroon tai Teheraniin ja jumitettiin spawnissa. Vaihdettiin sitten siihen, että MikeKowski toimi koollekutsujana ja sitten päästiinkin pelaamaan niitä B2K-mappeja heti. Tässä vaiheessa sinä olit jo ehtinyt yksinesi Seinen varrelle. Kutsun tai pari heitin sulle, mutta en saanut sinulta vastakaikua. :(
Jep, tätä on tapahtunut silloin tällöin. Ainakin eilen päivällä oli jotekin hukassa nuo euroserverit. Server Browserin kautta valikoiden kyllä pääsi pelaamaan, mutta "Quick match" ei toiminut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jiihaa!Hitto, että on tuskallinen tuo "tapa hitsipillillä vihu" assi.
On tullut huomattua että jos jotain tälläistä yrittämällä yrittää niin sitä ei todellakaan saa tehtyä. Suosittelen vaan pelaamaan normaalisti, Jossainvaiheessa pakosti löydät snipun tai pääset selkiin hitsaamaan

Olikos niin että jos oletetaan että pelaan hyvän erän erän pisteitä paljon yms. ja peli heittää minut ulos kesken matsin. Tallentuuko pisteet ja esim. avatut tavarat?

Ei tallennu
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli hyviä matseja rushissa - varsinkin Canalsissa. Otettiin päätehtäväks puolustajina saada konnan kopteria alas tunguskalla, mutta sitten konna pääs yllättämään C4'lla ja se tuhoutu. Mä sain sitten vuoron päästä tunguskan puikkoihin ja katon että konna juoksee ympärillä C4'set kädessä, hyppään järkevänä tunguskasta pois että saisin tapettua sen mutta prkl jätkä pöllii mun tunguskan! Tuli kyllä naurun hörinää squadin sisällä. :D
Lähin sitten yrittämään tuota 2 tappoa mortarilla joka vaadittiin assignmentsin aukasemiseen, pieni arviointi kartalle ja sain räjäytettyä konnan varastaman tunguskan. Tunguskaa ei kyllä millään meinaa saada hajalle kun ei edes yksi kokonainen sarja pikku linnulla riitä edes disabloitumiseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli suht kummallista toimintaa kun etsin serverihausta pelkkiä B2K-mappeja niin aina päästiin johonkin Metroon tai Teheraniin ja jumitettiin spawnissa. Vaihdettiin sitten siihen, että MikeKowski toimi koollekutsujana ja sitten päästiinkin pelaamaan niitä B2K-mappeja heti. Tässä vaiheessa sinä olit jo ehtinyt yksinesi Seinen varrelle. Kutsun tai pari heitin sulle, mutta en saanut sinulta vastakaikua. :(

Aikani täällä on rajattu :D eiku spawni episodien jälkeen yritin liittyä taisteluihin niin tuli kutsu on umpeutunut tjsp.. Sit kerran pääsin johonkin matsiin niin tiimissä oli pelkästään ruotsia hölöttäviä hemmoja ja eikä tietoakaan bomista, joten ajattelin lähteä taistelemaan sinne minne vaan pääsin.. Paskat pelit, mut tulipahan pelattua.

Ruvennut älyttömästi ärsyttämään se, että tankkeihin mennään yksin eikä edes yritetä saada pelaajaan gunnerin paikalle.. Itse tykkään just pelata gunnerina, mut jotenki ei nappaa yksin lähteä pelastamaan maailmaa. Mikään ei ole niin tehokasta kun hyvä kuski-gunneri parivaljakko tankissa. Pisteiden tuloa ei voi estää, paitsi hyvin organisoitu anti-tank porukka.

No, mut hymyä! Olet minun tähtäimessä..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Tuo onkin mahtava ominaisuus.
Ei meinaan ole varmaankaan kahden käden sormet, saati sitten lisäksi vielä kahden jalan varpaat yhteenlaskettuna ne kerrat, jona olen joutunut "kickatuksi" pihalle. Lost connection to ea servers tms tulee harva se kerta.. Pisteitä on ollut ihan muutamasta sadasta, useaan tuhanteen ja välillä avattu tsysteemeitä aseisiin/ajoneuvoihin, kunnes huomaan raapivani nahkaa ranteista, kun niin v*tuttaa kun konsoli katkaisee yhteyden. Ja samaan matsiin pääsee heti, kun vain joinaa..

Perkeleen wlan [jos se sitten siitä johtuu]. Ei ole mahdollisuutta laittaa RJ-45 sellaista kymmentä metriä.. Tai on, mutta sen paikalleen runkuttaminen eestaas ei sovellu tähän talouteen sitten millään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Kyllä mulla tallentui tuossa lauantai-iltana. Samaan kähinään ei vaan saa joinata uudestaan, muuten se nollaa pisteet. En tiiä vaikuttiko se kun kerkes just tulemaan ylennys ennen kun yhteys EA:han katkesi.
Battlelog

Ps. Taisin tossa saada Konnan ja Alabaman tipautettua Khargissa taivaalta ryntäyskiväärillä. Olo oli kuin muurahaisella suurennuslasin alla kun kipitin konttia ympäri helikopteri perässä. Hätäsesti roiskastu lippaallinen kohti ohjaamoa ja kopteri putos. :eek: Perään vielä ammuin kranun kopterin viereen niin sain Alabamankin hengiltä! Aijaija. Onnistumisesta innostuneena koitin hävittäjällä saada samaisen parivaljakon alas taivaalta. Tasokkaasti ohi ammuttu sarjan päätteeksi lensin vahingossa kopteria kylkeen.. tulihan se alas noinkin. Sen jälkeen olikin ihan hyvä poistua pelistä kun yhteys katkes.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkohan jotain päivitystä menossa ku ei pääse mihikään servuun pelaamaan. Vai onko vika minun laitteissa....
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli hyviä matseja rushissa - varsinkin Canalsissa. Otettiin päätehtäväks puolustajina saada konnan kopteria alas tunguskalla, mutta sitten konna pääs yllättämään C4'lla ja se tuhoutu. Mä sain sitten vuoron päästä tunguskan puikkoihin ja katon että konna juoksee ympärillä C4'set kädessä, hyppään järkevänä tunguskasta pois että saisin tapettua sen mutta prkl jätkä pöllii mun tunguskan! Tuli kyllä naurun hörinää squadin sisällä. :D
Lähin sitten yrittämään tuota 2 tappoa mortarilla joka vaadittiin assignmentsin aukasemiseen, pieni arviointi kartalle ja sain räjäytettyä konnan varastaman tunguskan. Tunguskaa ei kyllä millään meinaa saada hajalle kun ei edes yksi kokonainen sarja pikku linnulla riitä edes disabloitumiseen.

Nauru vaa loppu siihen ku kuulin et konna olikin se viejä eikä joku oman puolen sankari :D
Tuohon statsien tallentumiseen jos lentää servulta ulos, niin itellä se joskus näyttää tallentavan ne pojot ja joskus taas ei. Toissa iltana tuli saatua 2 kertaa sama service star aseelle kun ei statsit tallentunu ku lensin servulta pihalle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

TDM ottelussa caspian borderissa yks tyyppi sai tilastot 27-0. 3 p90 tappoo ja 24 MAV tappoo,lol. Onkos MAV OP??? itte kun en ole avannut...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

TDM ottelussa caspian borderissa yks tyyppi sai tilastot 27-0. 3 p90 tappoo ja 24 MAV tappoo,lol. Onkos MAV OP??? itte kun en ole avannut...

Kaveri on mennyt jonnekin ovelaan paikkaan ja ottanut tuo lentolaitteen käyttöön ei nyt ainakaa omalla kohdalla ole huomannut että olisi OP.

[video=youtube;8r6MgpK3c1k]http://www.youtube.com/watch?v=8r6MgpK3c1k[/video]

[video=youtube;u5VX-L3JI9M]http://www.youtube.com/watch?v=u5VX-L3JI9M[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän tuo 24 MAV tappoa ole juuri verrattuna yhteen erään metrossa missä kaveri paukutti 47-1 MAV tappoa. Rush muoto ja lähdin servulta toiseksi viimeisten m-comien aikana, kun marginaalinen vitutuskäyrä alkoi kiehua yli.
Muutenkin taisi olla juuri aikaisempi peli jossa paukuttelin jetillä Caspianissa ja ihana connetction lost ilmaantui ruudulle. Vitutus taattu kun 5k jetti exptä, kymmenkunta vechile disapled ja destroyed ribbonia, sekä 20 minuutin intessiiviset jetti ajat valuvat kankkulan kaivoon. Tulipa ainakin sadatettua Suomen jokainen kirosana 4 kertaa putkeen ennätys ajassa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huhhuh. Oli tiukka peli seine crossingissa :D Battlelog / Sign in Itelle varmaankin paras rundi tappomäärältään. btw lisätkääs pleikkarille Pakkolasku , hedsettiä ei löydy mut hankinta listalla sekin :rolleyes:

Siltikin hukkasit 61.32 skill leveliä
aijjaijjai
Se on sellasta kun naabien kanssa pelaa.:D
Kauhulla odotellaan joulua.
 
Ylös Bottom