Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos co-opeissa assaultille tai reconille minkäänlaista hyödykettä? Harvemmin itse engineerinä pelaan, ellei ole suomalais-squadi esim. Tehran Highwayssa.
Yritän ladata tuota Battlefield 1943 netistä mutta se sanoo että "you must redeem Battlefield 3 Online pass" vaikka oon niin jo tehny mitä teen?
Oot siis aktivoinut online passin? Sen jälkeen haet täältä koodin: https://1943redemption.battlefield.com/index.php ja meet PSN Store --> redeem codes.
Jos omistan B2K:n Konsolilla saanko sen PC:lle ilmaseks?
Marvel: Onhan se Online Pass varmasti lunastettu juuri sillä PSN-tunnuksella, jolla yrität tuota BF1943:a saada? Se ei riitä, että OP on jollain konsolin PSN-tunnuksella.
Mitä jos vaikka lahjotan sulle oman koodini? Meinaan hommasin tuon 1943:n jo silloin kun se storeen muinoin tuli.
Et laitahan privaa jos et saa toimimaan.
Jos oikein kauniisti pyytää, niin joku saattaa minultakin saada koodin.
Eihä tätä viitti onlinessa pelata kun lagaa ihan helvetisti. Muuten kyllä ihan hyvä.
E: Ongelma siis se, kun juoksen jonkin aikaa, niin tyyppi kelaa askeleita taaksepäin..
Itselläni ei ole tuota ongelmaa, mutta pelaatko UK:n servuilla vai kenties langaton nettiyhteys käytössä?
Langaton netti löytyy.
Nyt olen kerennyt testata kunnolla vasta Waken, Omanin ja Karkandin, joten piakkoin voisi perehtyä myös noihin täysin uusiin kenttiin. Suosituksia mihin ekana?
Langaton netti löytyy.
Siinä syy.
Ei välttämättä, koska itselläni ainakin pelittää langattomalla ongelmitta. Mutta jos näin on niin kannattaa tarkistaa yleisesti nettiasetukset, koska luulisi tuollaisen olevan korjattavissa.