Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos co-opeissa assaultille tai reconille minkäänlaista hyödykettä? Harvemmin itse engineerinä pelaan, ellei ole suomalais-squadi esim. Tehran Highwayssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos co-opeissa assaultille tai reconille minkäänlaista hyödykettä? Harvemmin itse engineerinä pelaan, ellei ole suomalais-squadi esim. Tehran Highwayssa.

Reconin M39 vastaa MK11 ja SVD:tä, ja assaultille saa KH2002- ja G3-kiväärit. KH on mielestäni yksi parhaista rynkyistä, G3:a en ole vielä avannutkaan. KH2002 on pelkkä pursketuli, mutta se on pirun tarkka. G3:ssa on pienempi lipas, mutta se on tehokkaampi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos omistan B2K:n Konsolilla saanko sen PC:lle ilmaseks?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oot siis aktivoinut online passin? Sen jälkeen haet täältä koodin: https://1943redemption.battlefield.com/index.php ja meet PSN Store --> redeem codes.

Joo muttakun meen tonne paikkaaan ja laitan e-mailin ja salasanan ni se sanoo näin: "In order to collect a Battlefield 1943 voucher you must first redeem your Battlefield 3 Online Pass for PlayStation®3.
Please redeem your Online Pass, and try again" Mutta oon jo tuon Online passin aktivoinu enkä silti saa sitä? :confused::confused:
 
Marvel: Onhan se Online Pass varmasti lunastettu juuri sillä PSN-tunnuksella, jolla yrität tuota BF1943:a saada? Se ei riitä, että OP on jollain konsolin PSN-tunnuksella.

Update! Entä onhan PSN-tunnuksesi linkitetty EA-tunnukseesi?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä jos vaikka lahjotan sulle oman koodini? Meinaan hommasin tuon 1943:n jo silloin kun se storeen muinoin tuli.

Et laitahan privaa jos et saa toimimaan.

Edit. Koodi lahjotettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä jos vaikka lahjotan sulle oman koodini? Meinaan hommasin tuon 1943:n jo silloin kun se storeen muinoin tuli.

Et laitahan privaa jos et saa toimimaan.

Jos oikein kauniisti pyytää, niin joku saattaa minultakin saada koodin. Tosin vasta vuodenvaihteen jälkeen, kun pääsen taas oman koneen ääreen (en muista salasanoja :3). Privaviestiä tulemaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuukauden tauon jälkeen taas parina päivänä pelailua. Pari havaintoa:

-IRNV joka oli entinen suosikkini... [oli ehkä vähän ylivoimainen myönnetään] ...on nerffattu aivan liian skeidaksi. Esim Damavant Peakin tunneleissa sillä ei tahdo nähdä mitään ja varsinkin kun alkaa tähtäämään niin kaikki on aivan sumua vaan pimeässä tunneleissa --> forget it. Eikös tämän pitäis just pimeissä paikoissa toimia...

-Välillä tosiaan tuntuu että saa tehdä entistä enemmän yksin töitä jos ei mene pelaamaan muiden KFINiläisten kanssa.

-Tactical light on oikea urbaani unelma. Mukava katsella välillä vihuja kun ovat ihan sokeina ja räiskivät minne vaan ja itse saa paukutella niitä rauhassa...

-Suositellaan myös M320:n asennuttamista aika-ajoittain. Itse kokeillut tätä parissa rundissa ja tuntuu olevan yllättävän tehokas. Muutenkin mediccinä saa suhteessa suuremmat pisteet reviveista kuin 'hiilaamisesta', ainakin pitkällä aikavälillä. Eli medic kitti vaihtoon ja tilalle M320.

-FAMAS on oikee 'VAMOS' eli taattu let's gou meininki päällä ja saletisti natsaa!

-Joulu on kivaa ja kinkku hyvää. :-)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos oikein kauniisti pyytää, niin joku saattaa minultakin saada koodin.

Täältäkin on koodi mahdollista saada. Ikuisesti tosin joutuu olemaan mulle kiitollinen ja vastapalveluksiakin tekemään* ;D
* Läppä läppänä, koodin kyllä voi saada
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihä tätä viitti onlinessa pelata kun lagaa ihan helvetisti. Muuten kyllä ihan hyvä.

E: Ongelma siis se, kun juoksen jonkin aikaa, niin tyyppi kelaa askeleita taaksepäin..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihä tätä viitti onlinessa pelata kun lagaa ihan helvetisti. Muuten kyllä ihan hyvä.

E: Ongelma siis se, kun juoksen jonkin aikaa, niin tyyppi kelaa askeleita taaksepäin..

Itselläni ei ole tuota ongelmaa, mutta pelaatko UK:n servuilla vai kenties langaton nettiyhteys käytössä?

Nii ja onko noita suomipelejä tulossa, tuppaa olee aika yksilöhommaa tuo randomien kanssa pelailu, kun toinen juoksee kaukana objectivesta ja toinen sitten taas snaippailee jossain, kun taas 3 lentelee jetillä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pukki toi sen mitä toivoinkin. Todellisena Battlefield2 ja BFBC2 veteraanina oli kyllä aivan huikeaa päästä vihdoinkin pelaamaan tätä peliä. B2K-lisäosan ostin luonnollisesti heti, Wake Islandissa vihollisten löytäminen erittäin vaikeaa mutta Karkand on sitä taattu itseään. Aivan huikea!

Helikopterilla ja hävittäjällä ajaminen aivan hirvittävän vaikeaa, saa nähdä mites tuosta selviytyy.

Nyt olen kerennyt testata kunnolla vasta Waken, Omanin ja Karkandin, joten piakkoin voisi perehtyä myös noihin täysin uusiin kenttiin. Suosituksia mihin ekana?

Itse pelissä tuo konekivääri bipodin kanssa taktisesti hyvään paikkaan on aivan ylivoimainen. Rakastuin ensisilmäyksellä, odotan kyllä innolla, kun pääsee kunnolla aukasemaan noita lisävarusteita.

Ainiin level3 ja kierroksen ykkösenä kaksi kertaa putkeen. ;)
 
Langaton netti löytyy.

Siinä syy.

Nyt olen kerennyt testata kunnolla vasta Waken, Omanin ja Karkandin, joten piakkoin voisi perehtyä myös noihin täysin uusiin kenttiin. Suosituksia mihin ekana?

Suosittelen operation metroa, joka oli betassakin. Sielä on konekiväärille puolustuksessa todella hyviä muutamia paikkoja, lisäilisitkö myös ' JippoPro ' PSN-tunnuksen kaveriksisi, niin mahdollisesti pelailtais :)

Niin ja tietääkö kukaan miten voisi pelaamista kuvata ilmaiseksi, ilman esimerkiksi minkään dazzlen ostoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Langaton netti löytyy.



Ei välttämättä, koska itselläni ainakin pelittää langattomalla ongelmitta. Mutta jos näin on niin kannattaa tarkistaa yleisesti nettiasetukset, koska luulisi tuollaisen olevan korjattavissa.

Opin pitämään MG36 kun siihen yhdistää foregripin ja extended magin, yllättävän hyvä ase vain juosta päälle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tossa joku sano että peli lagaa/pätkii ja se muka johtuu langattomasta netistä. Niin mullakin netti tulee kotia talon seinään ilmojenteitä lähimmästä puhelin mastosta ja siitä siitä wlaniin: wlanista joholla ps3 ja pc ja lagattomasti yhteen kannettavaan eikä mulla pätki yhtään.... tai kerran pätki vähän. ja sillon mullaainenkin pätkii kun mene us servulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei välttämättä, koska itselläni ainakin pelittää langattomalla ongelmitta. Mutta jos näin on niin kannattaa tarkistaa yleisesti nettiasetukset, koska luulisi tuollaisen olevan korjattavissa.

Itsellä myös tekee langattomalla tuota välillä. Mutta jos vaihtaa toiselle serverille niin ei mitään ongelmaa sitten toisella. Joskus taas kerran ottanut pakkia ja sitten pelannut aivan normaalisti. Joutuisko serveri liian suurelle rasitukselle...
 
Ylös Bottom