Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja se on siis yli 1,5h asentanut? (Tuon edellisen viestini asennusajan logiikalla). Tietääkseni tuon storesta ladatun kanssa saa ilmaiseksi B2K lisärin? Vai oliko se silloin aluksi vain tuo tarjous? Itse hölmönä ostin tuon kaupasta ja sitten kirosin ja kovaa, kun huomasin sen olevan samanhintainen storessa, ilmaisine lisäreineen.

Edit: Noh jätä se sitten yöksi. Eiköhän se asennu aamuksi. Tosin korruptunutta tai keskenjäänyttä asennusta kannattaa jo odottaa, kun aamulla käyt tsekkaamassa.

Ihan tarjouksena oli pelin julkaisun aikana. Ei tietääkseni ole enää voimassa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Löytyi TAAS aivan järjettömän ylivoimainen paikka käyttää seuraavaa yhdistelmää: M249, Bipod, Extented Mag (...ja joku tähtäin jos haluu :D)

Näytä liitetiedosto 8354

Eli mappina toimii Grand Bazaar ja Base nro. 1. Heti lähtöasetelmista näkyy, että spawnit ovat tien kummassakin päässä ja M-Comit siinä välissä.
Paikka toimii Defender-puolella. Juuri ennen B-Mcomia on Defender-spawnista katsottuna tien oikeassa laidassa suurehko kasa valkoista betonia/soraa tms. (ei näy kuvassa). Siihen päälle kun asettaa bipodin niin näkee suhteellisen hyvin Attacker-spawniin. Siitä sitten spottailemaan ja odottamaan, että attackerit yrittävät edetä kohti m-comeja ja päitä voikin poimia ihan nätisti. Huomasin tämän kohdan vasta aivan matsin lopulla ja 18-1 statseilla komea lopetus tekstiin ''Your team won''.

Olen jo aiemmin tässä ketjussa kertonut myös samanlaisesta ''telttailu''-paikasta Seine Crossingissa. Ei ihme, että joku on kironnut kirjoituksessaan, että Defendereillä on ylivoima suhteessa Attackereihin, (toistaen sanaa: PERKELE! :D) Valitettava tosiasia...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Bäfää itsellä takana nyt 14h~ niin se on kyllä sanottava että tällä hetkellä omasta mielestä Maailman "parhain" peli. Tietty pieniä vikojakin löytyy mutta niitä on kaikissa peleissä.

Semmoista kysyisin että onko muilla ollut semmosta ongelmaa että yhtäkkiä äänet häviävät ? :eek: (Tarkennettuna, oman aseen äänet vain kuuluvat!)

Ja semmoinen asia pistää raivostuttamaan kun juuri on liittynyt peliin ja heti tulee näytölle : "Your Team Lost".. Mutta eipä tuo nyt maailmaa kaada ja tällä asialle tuskin voi mitään tehdä (?).

Usas 12:kin tuntui aluksi todella ylivoimaiselta, mutta sittenkun pääsi peliin "sisään" niin rupesihan sitä Usas12 miehetkin kaatumaan!

Mutta Rattoisia pelihetkiä kaikille ja Hyvää uuttavuotta! ( Ja saa lisäillä PSN:ssä kaveriksi jos peliseura kiinnostaa! Mikkiä ei ole vielä, mutta on hankinnan alla! Nimimerkki on Skraappa )
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Semmoista kysyisin että onko muilla ollut semmosta ongelmaa että yhtäkkiä äänet häviävät ? :eek: (Tarkennettuna, oman aseen äänet vain kuuluvat!)

Juu tapahtuu itselle lähes joka ikisessä matsissa. Se on bugi, ei mitään vakavaa. Äänet palautuvat kun kuolee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No itsellä se tulee vain satunnaisesti , ja palautuukin nopeasti. Saisivat silti korjata tuon! Mutta onneks ei ole mitään isompia bugeja. (Ainakaan itse en ole törmännyt.)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kirjoitin usas:ista, ettei se oli niin kovin ylivoimainen. Kyllä silti meni perkele hermot tänä aamuna kun rainerufin , helidude73 ja pzodzopin kanssa pelailtiin.

Kenttänä toimi granz bazaar ja CQ. Häviöhän sieltä tuli, mutta oikeasti melkeinpä joka toisella vastapuolen nysveröltä löytyi Usas -.- Kyllä rupesi oikeasti helvetisti keittämään, kun kuule usasia kokoajan ja lopulta omassa kallossa, ihan sama minne menit niin usasi mies hyppelee paikalle, jäi kyllä pelistä paska maku suuhun tuosta Usas:ista, mutta hauskat pelit kuitenkin suomikavereiden kanssa !

Jokaisella colonelilla oli Usas käytössä:

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
 
Eilen kirjoitin usas:ista, ettei se oli niin kovin ylivoimainen. Kyllä silti meni perkele hermot tänä aamuna kun rainerufin , helidude73 ja pzodzopin kanssa pelailtiin.

Kenttänä toimi granz bazaar ja CQ. Häviöhän sieltä tuli, mutta oikeasti melkeinpä joka toisella vastapuolen nysveröltä löytyi Usas -.- Kyllä rupesi oikeasti helvetisti keittämään, kun kuule usasia kokoajan ja lopulta omassa kallossa, ihan sama minne menit niin usasi mies hyppelee paikalle, jäi kyllä pelistä paska maku suuhun tuosta Usas:ista, mutta hauskat pelit kuitenkin suomikavereiden kanssa !

Jokaisella colonelilla oli Usas käytössä:

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Tämähän ei ollut suomalainen, mutta kokenut pelaaja kumminkin. Sen kanssa tankilla rälläiltiin Canaalissa ja ykskään helikopteri ei ilmassa minuuttia kauempaa pysynyt. Tulee itelle hyvä mieli kun tiimityötä tajuavat tehdä muutkin kuin FIN-, KFIN- ja RUN-tagin omistajat. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen kirjoitin usas:ista, ettei se oli niin kovin ylivoimainen. Kyllä silti meni perkele hermot tänä aamuna kun rainerufin , helidude73 ja pzodzopin kanssa pelailtiin.

Kenttänä toimi granz bazaar ja CQ. Häviöhän sieltä tuli, mutta oikeasti melkeinpä joka toisella vastapuolen nysveröltä löytyi Usas -.- Kyllä rupesi oikeasti helvetisti keittämään, kun kuule usasia kokoajan ja lopulta omassa kallossa, ihan sama minne menit niin usasi mies hyppelee paikalle, jäi kyllä pelistä paska maku suuhun tuosta Usas:ista, mutta hauskat pelit kuitenkin suomikavereiden kanssa !

Jokaisella colonelilla oli Usas käytössä:

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Kymmenen Colonelia joista:

Abunomaru Usas-12. Tapot 24 ko. aseella.
elmes80 Usas-12. Tapot 13 tuolla.

Muilla ei ollut specsien mukaan USAS suurimpien surmantuottajan listoilla.


Eli, ei ollut mun mielestä läheskään joka toisella USAS:ia. ;) Toki paska ase, mutta alkaa jo niin lujaa kyllästyttämään tämä usas keskustelu, ettei mitään järkeä. Koittakaa nyt keksiä joku toinen puheenaihe. Vaikka magnumin ylivertaisuudesta muihin käsiaseisiin tai ihan mistä vain. Ei väliä. Lähes joka toisella sivulla on jonkin sortin ruikutusta tästä kusiluikusta.
Asia joka korjataan [toki miksi realistista asetta nerffata?!] seuraavassa päivityksessä, on turha kitisemisen aihe.


Jos näistä ei lähde henki IRL, niin ei sitten mistään. Miksi siis nerffata realistinen tuntuma.? ..just my 2c.
[video=youtube;cQYp9fOJ9VI]http://www.youtube.com/watch?v=cQYp9fOJ9VI[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Puhutaan vaikka tankkien ja muitten vekottimien thermal opiikasta :D USASia pääsee piiloon jos haluaa mut tuolta optiikalta se on jo vaikeempaa..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kymmenen Colonelia joista:
Eli, ei ollut mun mielestä läheskään joka toisella USAS:ia. ;) Toki paska ase, mutta alkaa jo niin lujaa kyllästyttämään tämä usas keskustelu, ettei mitään järkeä. Koittakaa nyt keksiä joku toinen puheenaihe. Vaikka magnumin ylivertaisuudesta muihin käsiaseisiin tai ihan mistä vain. Ei väliä. Lähes joka toisella sivulla on jonkin sortin ruikutusta tästä kusiluikusta.
Asia joka korjataan [toki miksi realistista asetta nerffata?!] seuraavassa päivityksessä, on turha kitisemisen aihe.


Jos näistä ei lähde henki IRL, niin ei sitten mistään. Miksi siis nerffata realistinen tuntuma.? ..just my 2c.
[video=youtube;cQYp9fOJ9VI]http://www.youtube.com/watch?v=cQYp9fOJ9VI[/video]
Hohhoijaa. Onkohan pelissä yhtään asetta, jolla ei lähde henki IRL? Mä en usko että jollain M60:lla tarvitsee kovin monta kertaa losauttaa perusjantteria että se putoaa, pelissä x kertaa kuitenkin. Jos vaikka unohdettaisin toi realismi-näkökulma, kun ei tämä mikään simulaattori ole.

Mulle on ihan sama tehdäänkö USASille jotain/mitään, fragiammukset on silti epätasapainossa eikä toimi niinkuin on tarkoitus (low dmg, high suppression).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Asia joka korjataan [toki miksi realistista asetta nerffata?!] seuraavassa päivityksessä, on turha kitisemisen aihe.
Tämä on peli ja pelissä tasapaino on realismia tärkeämpää. Jos realismia lähdettäisiin hakemaan, niin kaikilla aseilla voisi tappaa jopa yhdellä osumalla. Mutta kieltämättä on mennyt vähän yli tuo itku tästä aseesta. Itse en ole huomannut kuolevani USASiin yhtään useammin kuin muihin aseisiin, vaan itse asiassa todella harvoin. Pelaan tosin boxilla, joten ehkä tuo ei ole niin suosittua siellä puolella. Itse en ole asetta edes unlockannut vielä.

Hyvä vaan että nerffaavat, mutta toivottavasti eivät tee siitä täysin käyttökelvotonta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pisti miettimään sitä että jos ja kun/ehkä ps4 ilmestyy ensi vuoden puolella mitä tapahtuu bf3 pelaja määrälle ps3 puolella. Kyllä se pitäs olla silleensä että ps4 kävisi ps3 pelit ja ps3 ja ps4 voisi pelata toisiaan vastaan. Oli mullakin aiheeseen liittyvää asiaa. Minua ihmetyttää joidenkin pelaajien peliäly. Tänään Konkassa metrossa vihut valtas meidän cafeen ( oltiin ru) ne ei mee valtaa takas jos menee ja sadaan takas juoksevat pois eivätkä jää ehtimään mahdollisia vihujen antenni laatikko spawneja. Kun eivät jää 10s kuluttua ollaanjo menetetty se.
 
Pisti miettimään sitä että jos ja kun/ehkä ps4 ilmestyy ensi vuoden puolella mitä tapahtuu bf3 pelaja määrälle ps3 puolella. Kyllä se pitäs olla silleensä että ps4 kävisi ps3 pelit ja ps3 ja ps4 voisi pelata toisiaan vastaan. Oli mullakin aiheeseen liittyvää asiaa. Minua ihmetyttää joidenkin pelaajien peliäly. Tänään Konkassa metrossa vihut valtas meidän cafeen ( oltiin ru) ne ei mee valtaa takas jos menee ja sadaan takas juoksevat pois eivätkä jää ehtimään mahdollisia vihujen antenni laatikko spawneja. Kun eivät jää 10s kuluttua ollaanjo menetetty se.

En nyt ymmärtänyt mitään tuosta viestistä... Mutta sen sanon että ei se ps4 vielä ensi vuonna tule.

Tämä viikko onkin sitten mennyt yövuorossa, joten perheellisenä ei ole ollut mitään toivoa päästä koneella. Mutta jos taas pe-iltana pääsisi vähän konkkaa pelaamaan :p jos muuten löytyy muita yö-aikaan hc:ta pelaavia, niin saa lisätä ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tulee itelle hyvä mieli kun tiimityötä tajuavat tehdä muutkin kuin FIN-, KFIN- ja RUN-tagin omistajat. :)
Taitaa meidän FF olla aliedustettu tiimi? Tosiaan KFINejä ja RUNeja näkee aika usein ja kovaa vastusta antavat. Pitää ostaa mikki tässä piakkoin, niin pääsee kunnolla suomijannujen kanssa pelailee.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitaa meidän FF olla aliedustettu tiimi? Tosiaan KFINejä ja RUNeja näkee aika usein ja kovaa vastusta antavat. Pitää ostaa mikki tässä piakkoin, niin pääsee kunnolla suomijannujen kanssa pelailee.

[FF]:n pelaajille on iskenyt taisteluväsymys, joten edustaminen on jäänyt vähän vähemmälle. Omalla kohdallani kyllästymispiikki iski noin sadan pelitunnin kohdalla, kun kaikki kentät on pelkkää kaupunkia. BC 2:sta jaksoi pelata lähes 600h erilaisten kenttien vuoksi (talvikentät <3). Jos ensi vuonna saataisiin sitten rintamakarkurit kiinni ja rivit kuntoon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tuosta nerffaamisesta vielä, niin pyydetään DICE:ä kehittämään uus pelimuoto jossa nakellaan toisia pienillä kivillä. Näin ollen ei tarttis aseisiin koskea, koska kivistä tulis kaikille ihan yhtä iso mustelma :D.
Onhan tua USAS ihan perseestä, mut kai se kuuluu pelin luonteeseen et oikeissa käsissä kunnon tykki tappaa talossa ja puutarhassa. Ja jossaanvaiheessa se sieltä avautuu kaikillle kuitenkin joten ammutaan takasin kun pystytään :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja tuosta nerffaamisesta vielä, niin pyydetään DICE:ä kehittämään uus pelimuoto jossa nakellaan toisia pienillä kivillä. Näin ollen ei tarttis aseisiin koskea, koska kivistä tulis kaikille ihan yhtä iso mustelma :D.
Onhan tua USAS ihan perseestä, mut kai se kuuluu pelin luonteeseen et oikeissa käsissä kunnon tykki tappaa talossa ja puutarhassa. Ja jossaanvaiheessa se sieltä avautuu kaikillle kuitenkin joten ammutaan takasin kun pystytään :)

Ja sitten kun tulee lumikenttä, niin lumipalloihin saa sitten laittaa kiviä sisälle, niin voi saada pikkuisen enemmän vahinkoa aikaiseksi.
Ritsa olis kans tosi kiva.

Ps. sulla on oikea asenne USAS:in suhteen! " Ja jossaanvaiheessa se sieltä avautuu kaikillle kuitenkin joten ammutaan takasin kun pystytään :)" Propsit tästä!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun pelitaidoilla ja pelitunneilla... Usas aukeaa noin 2017 loppuvuodesta.. :) Taidan valita jonkin toisen tavan edetä..

Ja tähän itkuviestiin lisätäkseni olen tullut siihen tulokseen, että olen kaikesta yrittämästä huolimatta tämän(2011) vuoden paskin BF3 pelaaja, ja toivon tähän muutosta vuodelle 2012. Parasta asiassa on se, että ei voi kuin parantaa. PERKELE!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mun pelitaidoilla ja pelitunneilla... Usas aukeaa noin 2017 loppuvuodesta.. :) Taidan valita jonkin toisen tavan edetä..

Ja tähän itkuviestiin lisätäkseni olen tullut siihen tulokseen, että olen kaikesta yrittämästä huolimatta tämän(2011) vuoden paskin BF3 pelaaja, ja toivon tähän muutosta vuodelle 2012. Parasta asiassa on se, että ei voi kuin parantaa. PERKELE!

Äh ei ole olemassa paskoja pelaajia...Kaikki on just niin hyviä kun on tarpeen. Mut ainakin toi sun optimismi on todella bueno !!:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaksa enää tuota itkua noista pyssyistä, hyvä vaan jos jotkut aseet ovat parempia kuin toiset! Ja jos V*tuttaa USAS (Joka on kyllä elämäänsä kyllästyneille r**kkareill* tehty pyssy) niin ota itse käyttöön ja räimi kaverilta nenä p*rseeseen. Enää ei kyllä tiedä mitään mitä taistelukentillä tapahtuu kun tuli tuo Skyrim haettua toissa päivänä ja takana 18h pelaamista.
 
Ylös Bottom