Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistähän voisi johtua, että ennen tuntui tähtäys hyvin "sileältä" mutta nyt pienen tauon jälkeen on hyvin vaikea osua, kun tähtäin ei vain liiku tasaisesti. Meinaan, että ennen vain pistin tähtäimen vihun kohdalle ja ammuin, helppoa. Nyt menee helposti vihusta yli tai jää vähän vajaaksi yms. Yritin kikkailla sensitivityn kanssa, mutta hitaalla se on tommoinen jäykkä, nopealla nopeasti jäykkä, jos ymmärrätte yhtään mitä selitän. En oikeastaan ole saanut 1vs1 tilanteissa kuin pari tappoa. Oikeastaan vain silloin onnistuu, kun pääsen yllättämään (tdm toimii tässä hyvin). Tuntuu että kaikki joulunaabitkin ownaa mut 100-0 kun en osaa tähdätä. Ja huom. alla on noin 150h peliaikaa, eli tuskin on mun taidosta nyt kiinni. Eikä tuo lagiltakaan vaikuta, koska servut joihin olen joinannut, ovat olleet täysillä palkeilla, eikä ukkelit kuminauhaile yms.


Aivan kuin olisin omia ajatuksia lukenut. Vaikka en ole maailman kovimpia tekijöitä tässä pelissä, mut viime päivinä tähtääminen on ollut tuota edella mainittua. Mikäli vihu ei ole paikoillaan ja yllätetty niin käytännössä häviän 100-0 taistelut. Tähtääminen on yhtä tuskaa, kun taas esim. COD, MW3:ssa ei ole mitään ongelmaa, saati sitten Killzonet yms. Liikkuviin vihuihin osuminen, saati tappaminen on lähes mahdotonta. En ole viitsinyt asiasta aiemmin edes kirjoittaa, koska tasoni takia ajatukseni olisi heti tuomittu. Eilenkin aloin jo karttamaan 1vs1 tilanteita tähtäämisen takia.

Asetuksiakin ole kokeillut vaihtaa TV:stä sekä ps3:sta, saati sitten sensitiveä. Ei vaikutusta.. Jatkan harjoituksia. Ja myönnän, että minussakin on paljon vikaa mutta en millään usko siihen, että vihun tasosta riippuen olen aina se joka vetää lyhimmän tikun. Eikä nää ole sellaisia tana..perkl! asioita, jotka aiheuttavat pulttailua peleissä, lähinnä vaan mieltä askarruttavia asioita.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä USAS on mahtava ase. Itsellä muutama vaille 1000 killiä kohta usasilla ja ase on hyvä varsinkin rushissa. Täytyy vaan pitää huoli että selän taakse ei pääse ja katsella minimappia missä vihulainen menee. Usasi on hyvä esim. paikoissa missä on enemmän suojaa itselle ja sen kanssa ei kannata mennä avomaastoon. Kyllä sillä frageillä ampuu aika kauaskin jos vihulainen ei liiku. usasilla lahtaa hienosti 2-3 äijjän rykelmät niin että tärinä soi ja hienosti vihulaiset lentelee välillä kymmeniämetrejä ilmaan...:)
 
Aivan kuin olisin omia ajatuksia lukenut. Vaikka en ole maailman kovimpia tekijöitä tässä pelissä, mut viime päivinä tähtääminen on ollut tuota edella mainittua. Mikäli vihu ei ole paikoillaan ja yllätetty niin käytännössä häviän 100-0 taistelut. Tähtääminen on yhtä tuskaa, kun taas esim. COD, MW3:ssa ei ole mitään ongelmaa, saati sitten Killzonet yms. Liikkuviin vihuihin osuminen, saati tappaminen on lähes mahdotonta. En ole viitsinyt asiasta aiemmin edes kirjoittaa, koska tasoni takia ajatukseni olisi heti tuomittu. Eilenkin aloin jo karttamaan 1vs1 tilanteita tähtäämisen takia.

Asetuksiakin ole kokeillut vaihtaa TV:stä sekä ps3:sta, saati sitten sensitiveä. Ei vaikutusta.. Jatkan harjoituksia. Ja myönnän, että minussakin on paljon vikaa mutta en millään usko siihen, että vihun tasosta riippuen olen aina se joka vetää lyhimmän tikun. Eikä nää ole sellaisia tana..perkl! asioita, jotka aiheuttavat pulttailua peleissä, lähinnä vaan mieltä askarruttavia asioita.

Itse huomannu myös tuon tähtäyksen tökkimisen. Itellä kaikkein pahin tökkiminen tapahtuu MG36:lla. Kirjaimellisesti pelaamisesta ei tule mitään kun liike on tökkivää ja osumat menee sen takia mihin sattuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä USAS on mahtava ase. Itsellä muutama vaille 1000 killiä kohta usasilla ja ase on hyvä varsinkin rushissa. Täytyy vaan pitää huoli että selän taakse ei pääse ja katsella minimappia missä vihulainen menee. Usasi on hyvä esim. paikoissa missä on enemmän suojaa itselle ja sen kanssa ei kannata mennä avomaastoon. Kyllä sillä frageillä ampuu aika kauaskin jos vihulainen ei liiku. usasilla lahtaa hienosti 2-3 äijjän rykelmät niin että tärinä soi ja hienosti vihulaiset lentelee välillä kymmeniämetrejä ilmaan...:)

Joo ja tähän kannattaa ottaa vielä pikkusen sellasta lupsakkaa kämppiä mukaan ja laulattaa haulikkoa 100 metrin päähän ihan varmuuden vuoksi ja kaikki jotka koittavat sinne käytävälle, kuolevat.

*PLAM*PLAM*PLAM*PLAM*PLAM*...Vähänkö kivaa hei XD
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo ja tähän kannattaa ottaa vielä pikkusen sellasta lupsakkaa kämppiä mukaan ja laulattaa haulikkoa 100 metrin päähän ihan varmuuden vuoksi ja kaikki jotka koittavat sinne käytävälle, kuolevat.

*PLAM*PLAM*PLAM*PLAM*PLAM*...Vähänkö kivaa hei XD

Niin viihdettähän BF 3 ja se pitää ottaa sellaisena eikä liian todesti vaikka dogtagin menetys välillä pistää ketuttamaan pariksisekunniksi...:). Juu kyllä siellä paikkoja on mihin kannattaa rushissa jäädä kämpäämään usasilla. Sinne ukkoa lentää aukkoihin kun pas..... Outo että viitsivät edes juosta aina saman kaavan mukaan. Ja eikö ruhshin tarkoitus ole juurikin voittaa ja puolustaa M-comeja. Siinä oikeissa paikoissa cämpääminen on yleensä tuonut voiton. Monesti olen itse pitänyt pystyssä m-comeja pelkällä kämpillä ja usasilla. Typeryyttä sinne on juosta luodin ruuaksi...:) ja olla taktisesti aivan liian kaukana m-comeista josain toissijaisessa paikassa hakemassa killejä. Seinessä tuli pelkästään 16 tappoa ensimäisien m-comien puolustuksessa ja 1 kuolema. Jantteri vaan juoksee luukusta sisään...:) nam, nam
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saako kaikki pistoolit moninpeliä pelaamalla ja millä leveleillä vai pitääkö jotain muuta tehdä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaljaa? Check.
Pizzaa? Check.
Donitseja? Check.
Limua? Check.

Battlefield 3?

dmb7ty.png


Saako kaikki pistoolit moninpeliä pelaamalla ja millä leveleillä vai pitääkö jotain muuta tehdä?

Tuonne kirjautumalla kautta saat M1911-pistoolin kaikkine variaatioineen käyttöösi. Suosittelen. Omasta mielestäni yksi pelin top tier -pistoleeroista.

http://gunclub.ea.com/us
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse huomannu myös tuon tähtäyksen tökkimisen. Itellä kaikkein pahin tökkiminen tapahtuu MG36:lla. Kirjaimellisesti pelaamisesta ei tule mitään kun liike on tökkivää ja osumat menee sen takia mihin sattuu.

Sain pelin asennettua ja pääsinpä pelaamaan.
MW3:sta pelanneena BF3 on ihan tuskaa. Ase hahmon kädessä painaa varmaan tonnin ja on kuin koittais ampua metrisellä jellyllä. Hahmon liikkuminen on yhtä ketterää kuin rymistelisi panssarivaunulla.
Ei mitään jakoa, että voisi ampua liikkeestä. Olen koittanut säädellä ohjaimen herkkyyttä.
Jeepissä olevalla ITKK:lla koitin ampua etäällä olevaa vihollista, joka myös oli paikallaan, niin tähtäintä ei saanut kohdistettua viholliseen. Tähtäin kun liikahti aina pari senttiä hipaisusta.
Välillä tuntuu, että eikö tuo kone jaksa pyörittää peliä vai mistä tahmaisuus johtuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy tunnustaa et itekkin nyt parina iltana lukeutunu noihin smurffeihin ja leikkiny vähä recon klassilla ja sen tavaroilla. Pisteitähän sieltä ei oo hirveenä ropissu enkä oo tiimille ollu hyödyllinen, mutta välillä ainakin minun mielestä ihan mukava ottaa rennommin eikä aina vaan painaa siellä eturintamassa lippujen väliä. Ja hauskoja sattumuksia sieltä on tuollakin lailla tullut vastaan kun squadissa ollu joku suomalainen joka ei oo itekkää sillo ottanu nii tosissaan :D


"Hae ny ne tagit tolta snipulta ku se kyttää ja väistelee tota mun mavia" :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Välillä tuntuu, että eikö tuo kone jaksa pyörittää peliä vai mistä tahmaisuus johtuu.
Varmaanki siitä että bäfä pyörii 30fps(tai ainaki pitäs) ja MW3 pyörii 60? fps
oot varmaaki tottunu tohon codin fps:ään
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse huomannu myös tuon tähtäyksen tökkimisen. Itellä kaikkein pahin tökkiminen tapahtuu MG36:lla. Kirjaimellisesti pelaamisesta ei tule mitään kun liike on tökkivää ja osumat menee sen takia mihin sattuu.

Itsellä taas SCAR-H ja G36C:llä hankalampi tähdätä kuin nyt uudella namullani UMP-45 ja FAMASILLA. UMP löytyi kun aloin avata Famasta assaultilla, pirun hyvä ase ja sopii omaan käteen paremmin kuin nuo em. engineerin aseet. Famas taas oli kyllä melko peto Damavand peakissä. En hirveästi vielä ole famasta käyttänyt, sillä ump ja G36C ovat olleet pääaseinani.

Sain juuri avattua viimeiset mp aseet engineeriltä, eli AKS ja M4A1:n ovatko nuo millaisia aseita yleensä?

Varmaan kiva lukea meikän hehkutuksia ku suurin osa on ohittanut tän vaiheen jo ajat sitten. :)

EDIT:

Käsittämätöntä, että vaihto engineeristä -> assaultiin sekä pääaseen vaihto voi vaikuttaa omaan peliin niin paljon!! Hitto vie, sillä nyt vihollisiin osuu ja pisteitä ropisee. Kerranki "pakkopullasta", eli FAMAS:n aukaisusta tulikin pelaamisen kulminaatiopiste. Kavereille medikkejä ja deffalla herättämiset antoivat ihan uuden perspektiivin pelaamiseen. HooraH!

EDIT 2:

Tohon Usas keskusteluun. Taitaa aseella olla maine pahempi todellisuutta, eli onhan tuo tuhovoimainen ase, mutta itse en kuole siihen sen enempää kuin muihinkaan aseisiin. Varmaan F2000 kuollut kaikista useimmiten. Toisaalta onhan toi USAS sellainen porkkanakin mitä odottaa, että pääsee itse kokeileen. Ja onhan tuolta kokeiltukin ku oon joltain kuolleelta sen vieny :D Enemmän mua ottaa päähän kuolla RPG:hen, joka ammutaan kadulla jalkoihin, mut makuasioita. Peace & Love!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tohon Usas keskusteluun. Taitaa aseella olla maine pahempi todellisuutta, eli onhan tuo tuhovoimainen ase, mutta itse en kuole siihen sen enempää kuin muihinkaan aseisiin. Varmaan F2000 kuollut kaikista useimmiten. Toisaalta onhan toi USAS sellainen porkkanakin mitä odottaa, että pääsee itse kokeileen. Ja onhan tuolta kokeiltukin ku oon joltain kuolleelta sen vieny :D Enemmän mua ottaa päähän kuolla RPG:hen, joka ammutaan kadulla jalkoihin, mut makuasioita. Peace & Love!

Itse odottelen enemmän SPEC OPS camoa, kuin USAS:a. Tolla SPEC OPS camolla pelaavat on rahtusen hankalampi spotata thermaleilla ja se on tullut itekin tankin main gunnerina pelaavana todettua. Tankista sen verran, että saisivat vähän eli ihan vähän buffata tuota gunnerin kk:a. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei hyvää päivää kun Eksutin riehu USAS'in kanssa Sharqissa. Okei, lähietäisyydeltä tulleet kuolemat ymmärrän kun kerran haulikko on kyseessä, mutta auta armias kun saat siltä turpaankin melko kaukaakin avaralla maalla kun et näe paskaakaan. Sitten juuri kun päätin ottaa USAS'in ite käyttöön vastavedoksi, niin puolet porukastahan oli jo lähtenyt serveriltä. :mad:

Edit: [video=youtube;wefQvp1wLvY]http://www.youtube.com/watch?v=wefQvp1wLvY[/video]
Harvinaisen tuttu tilanne? :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei hyvää päivää kun Eksutin riehu USAS'in kanssa Sharqissa. Okei, lähietäisyydeltä tulleet kuolemat ymmärrän kun kerran haulikko on kyseessä, mutta auta armias kun saat siltä turpaankin melko kaukaakin avaralla maalla kun et näe paskaakaan.
Rupesin ton kanssa tänään ekaa kertaa riehumaan ja frägien auettua alko kunnon karkelot. :) Ei siinä oo vastaantulijalla paljon mahiksia kun pistää napin pohjaan ja pitää silmät kiinni. Vähän kauemmaskin piti mennä ton kanssa ruiskimaan ni Sharqin TV aseman katolta sain naputeltua jonkun sieltä rakennustyömaalta kuoliaaks. :B
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aivan kuin olisin omia ajatuksia lukenut. Vaikka en ole maailman kovimpia tekijöitä tässä pelissä, mut viime päivinä tähtääminen on ollut tuota edella mainittua. Mikäli vihu ei ole paikoillaan ja yllätetty niin käytännössä häviän 100-0 taistelut. Tähtääminen on yhtä tuskaa, kun taas esim. COD, MW3:ssa ei ole mitään ongelmaa, saati sitten Killzonet yms. Liikkuviin vihuihin osuminen, saati tappaminen on lähes mahdotonta. En ole viitsinyt asiasta aiemmin edes kirjoittaa, koska tasoni takia ajatukseni olisi heti tuomittu. Eilenkin aloin jo karttamaan 1vs1 tilanteita tähtäämisen takia.

Asetuksiakin ole kokeillut vaihtaa TV:stä sekä ps3:sta, saati sitten sensitiveä. Ei vaikutusta.. Jatkan harjoituksia. Ja myönnän, että minussakin on paljon vikaa mutta en millään usko siihen, että vihun tasosta riippuen olen aina se joka vetää lyhimmän tikun. Eikä nää ole sellaisia tana..perkl! asioita, jotka aiheuttavat pulttailua peleissä, lähinnä vaan mieltä askarruttavia asioita.

Määki oon pelannu satoja tunteja bf2 ja 3, mut yht`äkkiä tähtääminen on mahdotonta? Ostin ison tv:n pienen tilalle ja luulin/en sen vaikuttavan asiaan. Sain ennen tätä tähtäys ongelmaa n. 10-20 killiä per peli ja olin useasti top3 joukossa, niin nyt on vaikeaa saada edes 6 tai sen verran mitä itse kuolee. Turhauttavaa. Kaikki asetukset rämplänny läpi, ei auta. Onko tässä, joku päivitys välissä vai mikä? En pärjää edes 1vs1 tilanteessa, vaikka ennen pärjäsin. Sensitive on nyt alhaalla, että on edes jotain mahdollisuutta osua, mutta kääntyminen on sitten hidasta tosiaankin, kuin panssarivaunulla. Kiitos
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse huomannu myös tuon tähtäyksen tökkimisen. Itellä kaikkein pahin tökkiminen tapahtuu MG36:lla. Kirjaimellisesti pelaamisesta ei tule mitään kun liike on tökkivää ja osumat menee sen takia mihin sattuu.

Älä käytä mg36:lla holotähtäintä, se ainakin lagaa tai jotain. En tiiä mikä bugi lie.

Muuten tuohon tähtäämiseen, toivottavasti dice löytää ratkaisun. Input lagi on ehkä surkein bugi, mitä peliin voi saada, varsinkin sen takia, kun betassa sitä ei ollut. Luulis olevan helppoa korjata, kun vertailee betaa tähän täysversioon. Tosin, dice ei tajua, että kaikilla on input lagia, jotkut eivät vaan tajua sitä tai sitten eivät halua tajuta (esim. youtubessa taisin videon nähdä, missä yritettiin todistaa, ettei ole input lagia. Kyseisellä tyypillä se taisi olla jopa pahempi kuin mulla :D). Kyllähän nykyisen tähtäyksenkin kanssa pystyy pelaamaan, mutta kyllä se pärjäämiseen silti vaikuttaa liian suuresti.

Antaisivat edes tilapäishelpotuksena deadzonen säätämisen. Sillä saisi tilanteeseen ees hieman helpotusta. Sitten pystyisivät ainakin hieman palauttamaan kunniaansa ja rauhoittamaan kansaa, kunnes korjaus löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;wefQvp1wLvY]http://www.youtube.com/watch?v=wefQvp1wLvY[/video]
Harvinaisen tuttu tilanne? :D

Yleisempää kyllä on, että se oma assaultti juoksee siitä vierestä eikä tee mitään joka on vähintään yhtä ärsyttävää kun pääsee tapahtumaan useesti peräkkäin. Välillä vaan huomaa että sen omat "kostaa" mulle kun en oo niitä nostamassa siihen tiheimpään luotisateeseen vaan mieluummin jätän ne sinne makaamaan kun että tapata itteni siihen samaan kohtaan

Edit: Hyvä etten oo ainut jolla tuntuu ettei mihinkään taas vaihteeks osu, luulin et vika oli vaan itessä. Toivottavasti Dice löytää tuon ohjauksen vian pian ja saisivat vaikka seuraavaan pätchiin korjattua. Tahtoo päästä käyttämään agogia niin että sillä osuu myös liikkuviin kohteisiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Määki oon pelannu satoja tunteja bf2 ja 3, mut yht`äkkiä tähtääminen on mahdotonta? Ostin ison tv:n pienen tilalle ja luulin/en sen vaikuttavan asiaan. Sain ennen tätä tähtäys ongelmaa n. 10-20 killiä per peli ja olin useasti top3 joukossa, niin nyt on vaikeaa saada edes 6 tai sen verran mitä itse kuolee. Turhauttavaa. Kaikki asetukset rämplänny läpi, ei auta. Onko tässä, joku päivitys välissä vai mikä? En pärjää edes 1vs1 tilanteessa, vaikka ennen pärjäsin. Sensitive on nyt alhaalla, että on edes jotain mahdollisuutta osua, mutta kääntyminen on sitten hidasta tosiaankin, kuin panssarivaunulla. Kiitos
Resoluution kun käy XMB:ssä pakottamassa 576p:een, niin tuo input lag katoaa; ainakin itseltäni. Grafiikkapuoli on toki karumpaa, mutta tuolla tähtäämisen viiveellä pelaaminen oli niin tuskaista, että pelaan mielummin karummalla resoluutiolla. Näin olenkin tehnyt lähes julkaisupäivästä lähtien, eikä terävämpiä grafiikoitakaan osaa enää kaivata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaljaa? Check.
Pizzaa? Check.
Donitseja? Check.
Limua? Check.

Battlefield 3?

dmb7ty.png




Tuonne kirjautumalla kautta saat M1911-pistoolin kaikkine variaatioineen käyttöösi. Suosittelen. Omasta mielestäni yksi pelin top tier -pistoleeroista.

EA Gun Club | A community for shooter fans!

Olen tainnut joskus kirjautua kun on M1911 ollut alusta asti. Muut pistoolit ilmeisesti tulee moninpeliä pelaamalla jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen tainnut joskus kirjautua kun on M1911 ollut alusta asti. Muut pistoolit ilmeisesti tulee moninpeliä pelaamalla jossain vaiheessa?

Joo tulee paitsi tuo rex pitää hommata coopin kauuta :)
e: Ainiin tuon M93R:n saa myöskin coopin kautta (arbiter korjas jo kiiiiiiiiiiiiiitooooooos)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom