Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Etsi assignments ja sieltä famasi. Tais riittää 10 elvytystä ja 10 parantamista eli kannattaa pelata lääkintämiehellä.

Opettakaas mua noiden dog tagien kanssa? Siis saanko toisen pelaajan dog tagin kun puukotan sitä takaapäin, ja menettääkö se vihollispelaaja sen? Jos saitte mitään selvää kertokaas mulle. Kiitos jo etukäteen

Jos HEKO pilotilla & Gunnerilla toimii vähänkään yhteistyö & Järkevät "Perkit" sitä ei saa alas millään muulla kuin JIHAD Jetillä

Kuten sanoin, sitten on jotain tiimissä vikaa jos se heko ei sieltä taivaalta tipu. Ei tarvita kuin yksi tankki jossa 2 henkilöä ja helikopterin flaret/muut härpäkkeet voidaan ampua puolenyön aikaan raketteina taivaalle. Jetilläkin saa taitavampi pilotti tiputettua kopterin helposti kun käyttää vain sitä kk:ta joka kyllä löytyy jokaisesta jetistä. JOS kuitenkin käytätte hiitsiikkereitä niin sitten se on "voi voi ja kättä housuun" ja kopteri sankarille enemmän pisteitä ja itkeminen foorumeilla voi jatkua :p

Jos HEKO pilotilla & Gunnerilla toimii vähänkään yhteistyö & Järkevät "Perkit" sitä ei saa alas millään muulla kuin JIHAD Jetillä

Kyllä sen kopun alas saa jetillä ilman turhia törmäilyjä jos saa monta luotia upotettua siihen kerralla, jolloin siihen pitäis siihen kopuun tulla disabled. Sitten käy vain kääntymässä, uusi sarja konekiväärillä ja avot. Toki taitavalla kopukaksikolla homma vaikeutuu huomattavasti, mutta ei se mikään mahdottomuus ole. Nimimerkillä 7 service staria jeteillä.

Ja eihän sitä jihadiksi voi kutsua, kun ne jetit jää yleensä ehjiksi niissä törmäilyissä. :D

Ja eihän sitä jihadiksi voi kutsua, kun ne jetit jää yleensä ehjiksi niissä törmäilyissä. :D
Yhden ainoan kerran on joku saanut mun hekoon törmätessä tapon... Silloinkin se olin MINÄ :cool: Mahto kyllä jihadhinttiä ketuttaa. En oikeasti ymmärrä miksi pitää mennä sillä jetillä lentelemään, jos on ihan pakko vetästä heloa päin saamatta edes pisteitä siitä. Kaikkein oudointa on rushissa A-10:llä jihadoivat. Sillä ei saa pisteitä muutenkaan, saati sitten suicidestä.

Se mun jökäävä tähtäys näytti johtuvan siitä, että modeemin asetuksissa olin vahingossa pistänyt jonkun ihme filtterin päälle, mikä katsoo luotettujen ipeiden listasta, että päästääkö plegen läpi. Se sitten hidasti sitä yhteyttä, niin ettei osunut millään.

Kyllä sen kopun alas saa jetillä ilman turhia törmäilyjä jos saa monta luotia upotettua siihen kerralla, jolloin siihen pitäis siihen kopuun tulla disabled. Sitten käy vain kääntymässä, uusi sarja konekiväärillä ja avot. Toki taitavalla kopukaksikolla homma vaikeutuu huomattavasti, mutta ei se mikään mahdottomuus ole. Nimimerkillä 7 service staria jeteillä.

Kerran tai kaksi olen kuolla hekon kyytiin jetin takia, ja taisteluhekoissa olen viettänyt yhteensä n. 15 tuntia. Tähän ei siis lasketa törmäilijöitä. Jettien konetykki on niin tehoton hekoa vastaan, että disablointikin on keskiverrolle jettipilotille aika hankalaa yhdellä hyökkäyksellä; näitä nimim. 7 jet service stareja on (onneksi) aika vähän :). Jos hekokuski vähääkään tajuaa omaa parastaan, niin tämä kyllä väistää riittävän matalalle tai muuten piiloon kun luodit alkavat kolisemaan. Ja onhan se vähän hekokuskissakin vikaa jos erehtyy liian korkealle jettien armoille :).

Se mun jökäävä tähtäys näytti johtuvan siitä, että modeemin asetuksissa olin vahingossa pistänyt jonkun ihme filtterin päälle, mikä katsoo luotettujen ipeiden listasta, että päästääkö plegen läpi. Se sitten hidasti sitä yhteyttä, niin ettei osunut millään.

Jahas, tarkastappas mikä se filtteri sananmukaisesti oli. Kiinnostaa tieto täälläkin.

Yleisempää kyllä on, että se oma assaultti juoksee siitä vierestä eikä tee mitään joka on vähintään yhtä ärsyttävää kun pääsee tapahtumaan useesti peräkkäin. Välillä vaan huomaa että sen omat "kostaa" mulle kun en oo niitä nostamassa siihen tiheimpään luotisateeseen vaan mieluummin jätän ne sinne makaamaan kun että tapata itteni siihen samaan kohtaan

Edit: Hyvä etten oo ainut jolla tuntuu ettei mihinkään taas vaihteeks osu, luulin et vika oli vaan itessä. Toivottavasti Dice löytää tuon ohjauksen vian pian ja saisivat vaikka seuraavaan pätchiin korjattua. Tahtoo päästä käyttämään agogia niin että sillä osuu myös liikkuviin kohteisiin.

Mä väittäisin kanssa että tuo tähtäys on jotenkin vaikeammaksi, ei enää meinaa saada porukkaa hengiltä kuin vaunuilla..

Tosta revivestä vielä tarkennusta viestiini. Kysyin, että jos liput ei kulu niin silloin on iha sama elvyttää tyhmissäkin paikoissa ja tuntuu ottavan aika kaukaakin joten nurkan takaa elvytys toimii. En puhunut onko se sen kummemmin kannatavaa vaan esimerkkinä käytin.

Jahas, tarkastappas mikä se filtteri sananmukaisesti oli. Kiinnostaa tieto täälläkin.
Tuo on mun Netgearissa nimellä Wireless Station Access List. Sieltä olin pistäny vahingossa tuon listan päälle.
Heti tuon asetuksen poistamisen jälkeen vetäsin 13-0 Frogfootilla :cool: Ja kyllä se famaskin toimii nyt.

Kysymys ei varmaan tänne kuulu:

Mikä on suomiversion bles? (tuota b2k ostoa ajatellen)
Koska en tiedä onko omani suomiversio...

Mä väittäisin kanssa että tuo tähtäys on jotenkin vaikeammaksi, ei enää meinaa saada porukkaa hengiltä kuin vaunuilla..

Ei meinaa enää vaunuillakaa osua -_- Hekoja lukuun ottamatta kaikki tuntuu tykinkestävältä :confused: Tai sitten taistelu väsymys on vieny voiton eikä jaksa keskittyä siihen mitä tekee..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Eilisestä sen verran vielä, että päästiin jo vähän maistelemaan KFIN VS FIN taisteluja. Kaverilla oli aikasta paljon enemmän tiimiläisiä ja kotkia, mut saatiin pelit muutaman lipun tappioiksi. Meidän puolella KFIN-läiset valtasivat kuitenkin todella vahvasti oman puolen pistepörssin ja vihunkin leirissä oltais oltu suht korkealla. Peleissä mukana oli: pate79, Timbish ja Lollerman. Vihuilla tuttuja nimiä: Allu0, Berdu ja Spraitti.

Näytti meikä vievän AIM KING:n 128% osumaprosentilla :D *sillä laitoin tämän ku yleensä en osu mihinkään, eli kohtalon ivaa perkele!*

Tulin jossain vaiheessa teän peleihin ja meno oli kyllä mahtava.
Jos muistan oikein olin vastapuolella seikkailemassa.

Hyvää uv:ta kfin porukalle *thumbs up

Valittelin tähtäyksestä, mutta laitoin sitten hdmi-kaapelin ja johan auttoi :) 3 pelissä heti kaikissa mvp2 mitalli! Hirveesti vaikutti tarkkuuteen ja pelituntumaan. :)

Loistavaa vuotta 2012 kaikille!
[video=youtube;alr0yOkk1o8]http://www.youtube.com/watch?v=alr0yOkk1o8&feature=g-u&context=G245032eFUAAAAAAAJAA[/video]

Vittumaiset kopteristit pitää saada alas, kyrsii välillä jos liian taitava pöristelijä sielä taivaalla. nämä suihkukonemiehet yleensä vaan lentelee toisten samanlaist
ensa kera ja harvoin harmia. Ampukaa ne kopterit maan kamaralle, liian taitavissa käsissä se tappaa. Joku vastalääke. Hyvää 2012 !

Nii, ja ei liikaa tosissaan vaikka käry käykin, sen pitääkin käydä.

Ylös Bottom