Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nuo ammuslaatikot on kyllä tosiaan harvinaista herkkua...hiukan onnex nuo squad ammot pelastaa tilannetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Gulf of Omanissa oli kyllä viime yönä sellaset pelit, että ihan sydämmen päälle otti. Miksi kudit ei mene portaiden kaiteista läpi? Että tuli huudettua niille kaitelle 3 aikaan yöllä. Toinen juttu kun oltiin niin rankasti tappiolla, niin ihmettelin miksei muita joukkuelaisia näy kuin oma squadi. Eikös ne kaikki muut kököttänyt siellä helvetin nosturin puomilla. Takkiin tuli ja hermot meni :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Voi jeesus mitä ideoita DICE:ltä taas.

Yksikään hyvä pelaaja ei käytä hyväkseen tätä glitchiä, ihan vain sen takia, että hyvän pelaajan on paljon hyödyllisempää olla maassa. Huonot ja keskinkertaiset pelaajat erikseen.

Sielläpähän pönötätte.

Nojoo, kukin voi vetää tällaisista argumenteista omat johtopäätöksensä. En ainakaan itse näe mitään tarvetta sotkea tätä threadia tällä MAV-asialla. Ne ketkä haluavat voivat mennä sinne sinne EA:n foorumeille katsomaan miten "järkeväksi" keskustelu on siellä mennyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voi jeesus mitä ideoita DICE:ltä taas.

Discussion of BF3 Weapon Accessories, and their Futures! : battlefield3

Tuossa tuo alkuperäinen, mikä tuossa sinun mielestä on vikana?

Nojoo, kukin voi vetää tällaisista argumenteista omat johtopäätöksensä. En ainakaan itse näe mitään tarvetta sotkea tätä threadia tällä MAV-asialla. Ne ketkä haluavat voivat mennä sinne sinne EA:n foorumeille katsomaan miten "järkeväksi" keskustelu on siellä mennyt.

Meni vähän ohi. Mitä tarkoitit sillä omanarvontunnon kohottamisella? Tämä on keskustelua pelistä, MAV ja sillä leikkiminen on osa peliä.

EDIT: Pointti oli se, että huono tai keskinkertainen pelaaja nousee MAVilla sinne tielle ja vetää 15/0. Hyvä pelaaja vetää maassa sen saman ja samalla valtaa lippuja, sekä auttaa tuhoamaan vihun ajoneuvoja SOFLAMilla. Eli pelaa joukkuepeliä. Ymmärrätkö?

Huumorimatsit erikseen. Ei minua henkilökohtaisesti haittaa ollenkaan jos joku siellä leikkii.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Meni vähän ohi. Mitä tarkoitit sillä omanarvontunnon kohottamisella? Tämä on keskustelua pelistä, MAV ja sillä leikkiminen on osa peliä.

EDIT: Pointti oli se, että huono tai keskinkertainen pelaaja nousee MAVilla sinne tielle ja vetää 15/0. Hyvä pelaaja vetää maassa sen saman ja samalla valtaa lippuja, sekä auttaa tuhoamaan vihun ajoneuvoja SOFLAMilla. Eli pelaa joukkuepeliä. Ymmärrätkö?

Huumorimatsit erikseen. Ei minua henkilökohtaisesti haittaa ollenkaan jos joku siellä leikkii.

Jos huono tai keskinkertainen pelaaja vetäisee tuossa kentässä motarin päältä 15-0 tuloksen, niin tervetuloa mun squadiin koska tahansa. Valitettavasti näin ei kuitenkaan tapahdu, vaan näiden "pro"snipujen räveltäminen on luokkaa 3-0, koska snipaaminen on tehty kohtuullisen vaikeaksi tässä pelissä. Mikä muuten estää snipua sohimasta soflamilla tuolta ylhäältä? Ja harvemminpa nuo muutenkaan lipuilla juoksentelee, jos 12x ballistic on asennettu kivääriin kiinni..

Ja ei, en ymmärrä tuota MAVin kuljetusmahdollisuuden mollaamista. Mun mielestä tuo on hauska lisä peliin, joka ei edelleenkään ole tarkoitettu simulaattoriksi. Joten se on ihan sama vaikka kuskaisi sillä mavilla hummerin sinne ylös ja ajelisi ees sun taas. Itsellä noin 160 tuntia takana ja vielä kertaakaan en ole törmännyt sniipperiin joka olisi dominoinut squadillaan koko matsia sen takia, että ne on päässyt jonkun talon katolle ihmettelemään muiden juoksentelua. Ei Metrossa, eikä muussakaan kentässä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja ei, en ymmärrä tuota MAVin kuljetusmahdollisuuden mollaamista. Mun mielestä tuo on hauska lisä peliin, joka ei edelleenkään ole tarkoitettu simulaattoriksi. Joten se on ihan sama vaikka kuskaisi sillä mavilla hummerin sinne ylös ja ajelisi ees sun taas. Itsellä noin 160 tuntia takana ja vielä kertaakaan en ole törmännyt sniipperiin joka olisi dominoinut squadillaan koko matsia sen takia, että ne on päässyt jonkun talon katolle ihmettelemään muiden juoksentelua. Ei Metrossa, eikä muussakaan kentässä..
Totta ja se itseasiassa helpottaa voittamista, kun viholliset ovat lippujen sijaan katoilla kurkkimassa. Sitten kun omat tekevät sitä, niin se onkin hieman paskempi homma. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko tuossa Battlefield 3 Ps3 Multiplayer Versiossa kaatua kerrostalo? Kaverilla kuulemma oli kaatunut (hänellä on Pc versio) mutta en tiedä uskoakko koska se valehtelee aika usein :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko tuossa Battlefield 3 Ps3 Multiplayer Versiossa kaatua kerrostalo? Kaverilla kuulemma oli kaatunut (hänellä on Pc versio) mutta en tiedä uskoakko koska se valehtelee aika usein :confused:

Ei voi. Kokonaan sortuvat rakennukset on yksikerroksisia ja niitäkin on vähemmän kuin Bad Company kakkosessa. Kerrostaloista sortuvat ulkoseinät, mutta runko jää pystyyn.
En oikein ymmärrä DICE:n väitteitä siitä, että kun pelimoottorina on Frostbite 2, pitäisi paikkojen tuhoutumisen sun muun toimia paremmin kuin esim BC2:sessa. Mun mielestä asia ei ole näin.
 
Voiko tuossa Battlefield 3 Ps3 Multiplayer Versiossa kaatua kerrostalo? Kaverilla kuulemma oli kaatunut (hänellä on Pc versio) mutta en tiedä uskoakko koska se valehtelee aika usein :confused:

Ehkä sun kaveri tarkoitti yksinpeliä, eikä moninpeliä?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oon miettiny, että voiko viholisen miinoja purkaa engineerillä?:confused:
Tai sitten c4 räjähteitä?

Hienoahan se olisi jos miinoja saisi kerättyä "omaan taskuun" ja asennella jos miinat loppuu.

Sinänsä aika harvassahan noi tilanteet on mutta jos tilanne sallisi purkailun niin oishan tuo hyödyllistä tietää
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oon miettiny, että voiko viholisen miinoja purkaa engineerillä?:confused:
Tai sitten c4 räjähteitä?

Hienoahan se olisi jos miinoja saisi kerättyä "omaan taskuun" ja asennella jos miinat loppuu.

Sinänsä aika harvassahan noi tilanteet on mutta jos tilanne sallisi purkailun niin oishan tuo hyödyllistä tietää


Kyllähän ne voi purkaa, hitsipilli vaan pitää olla käsittääkseni mukana eikä niitä omaan taskuun saa. Parempi vaan jysäyttää singolla ne miinat, koska miinojen keräämisestä et saa pisteitä toisinkuin räjäyttämisestä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oon miettiny, että voiko viholisen miinoja purkaa engineerillä?:confused:
Tai sitten c4 räjähteitä?

Hienoahan se olisi jos miinoja saisi kerättyä "omaan taskuun" ja asennella jos miinat loppuu.

Sinänsä aika harvassahan noi tilanteet on mutta jos tilanne sallisi purkailun niin oishan tuo hyödyllistä tietää

Ei niitä pysty keräilemään. Helpompaa kun räjäyttää vihollisen miinat kranaateilla tai c4:llä. Ja saa paremmin pisteitäkin tuosta vihollisen räjähteiden tuhoamisesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse puran miinat ajamalla tankilla niiden yli.. K/D ratio vähän kärsii, mutta mitäpä en tiimini eteen tekisi. Kiva tietää, että niitä voi noinkin purkaa?!!

SA INT 2/98 Sodankylä! Siellä tehtii miehistä poikia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuo T-UGS oikeen toimii?? Siis välillä vihollinen näkyy, mutta välillä ei. Onko se joku bugi vai...?

Ja yks juttu... mikä pointti siinä on, että yhteen aseeseen saa kiinni 11 erilaista tähtäintä (12 jos sniper)? DICE:lla menny vähä överiks?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se on ihan skriptattu nykyään. Se kaatuu konkassa lähellä pelin loppua ihan itsestään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vihollisen miinat voi kerätä pois engineerillä jolla on hitsipilli. C4:set voi kerätä käsittääkseni vain support luokalla. Caspianin torni kaatuu pelin lopussa automaattisesti, sitä ei voi kaataa itse.
 
Ylös Bottom