Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yksikään hyvä pelaaja ei käytä hyväkseen tätä glitchiä, ihan vain sen takia, että hyvän pelaajan on paljon hyödyllisempää olla maassa. Huonot ja keskinkertaiset pelaajat erikseen.
Sielläpähän pönötätte.
Voi jeesus mitä ideoita DICE:ltä taas.
Nojoo, kukin voi vetää tällaisista argumenteista omat johtopäätöksensä. En ainakaan itse näe mitään tarvetta sotkea tätä threadia tällä MAV-asialla. Ne ketkä haluavat voivat mennä sinne sinne EA:n foorumeille katsomaan miten "järkeväksi" keskustelu on siellä mennyt.
Meni vähän ohi. Mitä tarkoitit sillä omanarvontunnon kohottamisella? Tämä on keskustelua pelistä, MAV ja sillä leikkiminen on osa peliä.
EDIT: Pointti oli se, että huono tai keskinkertainen pelaaja nousee MAVilla sinne tielle ja vetää 15/0. Hyvä pelaaja vetää maassa sen saman ja samalla valtaa lippuja, sekä auttaa tuhoamaan vihun ajoneuvoja SOFLAMilla. Eli pelaa joukkuepeliä. Ymmärrätkö?
Huumorimatsit erikseen. Ei minua henkilökohtaisesti haittaa ollenkaan jos joku siellä leikkii.
Totta ja se itseasiassa helpottaa voittamista, kun viholliset ovat lippujen sijaan katoilla kurkkimassa. Sitten kun omat tekevät sitä, niin se onkin hieman paskempi homma.Ja ei, en ymmärrä tuota MAVin kuljetusmahdollisuuden mollaamista. Mun mielestä tuo on hauska lisä peliin, joka ei edelleenkään ole tarkoitettu simulaattoriksi. Joten se on ihan sama vaikka kuskaisi sillä mavilla hummerin sinne ylös ja ajelisi ees sun taas. Itsellä noin 160 tuntia takana ja vielä kertaakaan en ole törmännyt sniipperiin joka olisi dominoinut squadillaan koko matsia sen takia, että ne on päässyt jonkun talon katolle ihmettelemään muiden juoksentelua. Ei Metrossa, eikä muussakaan kentässä..
Voiko tuossa Battlefield 3 Ps3 Multiplayer Versiossa kaatua kerrostalo? Kaverilla kuulemma oli kaatunut (hänellä on Pc versio) mutta en tiedä uskoakko koska se valehtelee aika usein
Voiko tuossa Battlefield 3 Ps3 Multiplayer Versiossa kaatua kerrostalo? Kaverilla kuulemma oli kaatunut (hänellä on Pc versio) mutta en tiedä uskoakko koska se valehtelee aika usein
Oon miettiny, että voiko viholisen miinoja purkaa engineerillä?
Tai sitten c4 räjähteitä?
Hienoahan se olisi jos miinoja saisi kerättyä "omaan taskuun" ja asennella jos miinat loppuu.
Sinänsä aika harvassahan noi tilanteet on mutta jos tilanne sallisi purkailun niin oishan tuo hyödyllistä tietää
Oon miettiny, että voiko viholisen miinoja purkaa engineerillä?
Tai sitten c4 räjähteitä?
Hienoahan se olisi jos miinoja saisi kerättyä "omaan taskuun" ja asennella jos miinat loppuu.
Sinänsä aika harvassahan noi tilanteet on mutta jos tilanne sallisi purkailun niin oishan tuo hyödyllistä tietää
Kaatuuko Caspian Borderissa se pylväs?