Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

C4:set voi kerätä käsittääkseni vain support luokalla.
Tämän takia support on aika hyvä kit, jos aiot tankilla huristella. Näet nimittäin heti, jos joku vihollinen on heittänyt c4:sen tankkiisi. Monta kertaa ehtinyt hypätä ulos ja pistää kuulan kalloon ihan vain tuon "Hold square to pick up" ilmoituksen takia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuo T-UGS oikeen toimii?? Siis välillä vihollinen näkyy, mutta välillä ei. Onko se joku bugi vai...?

(pistin saman uusiks ku näemmä meni ohi :D)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ohhoh, tuli TDM:ssä tasapeli, eli kummatkin tiimit sai 100 tappoa samaan aikaan. Ruudulla luki YOUR TEAM LOST ja taustalla soi voittomusiikki. :D Ainakin oman tiimin pisteiden perusteella olisi pitänyt tulla voitto, mutta tähän ei näemmä ole ollenkaan koodattu mahdollisuutta tasapeliin. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaatuuko Caspian Borderissa se pylväs?


Kaatuupa hyvinki:rolleyes: Olinpa joskus tankin kanssa päivystämässä siinä pylvään lähistöllä ja kohta alko kuulumaan ihme rätinää ja vinguntaa. Noh se pylväshän se siinä tuppas kaatumaan minun ja tankin päälle sillä seurauksella että kuolema korjasi. Oli muuten aika huvittava ja hämmentynyt olo sen jälkeen.:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tuo T-UGS oikeen toimii?? Siis välillä vihollinen näkyy, mutta välillä ei. Onko se joku bugi vai...?

Ja yks juttu... mikä pointti siinä on, että yhteen aseeseen saa kiinni 11 erilaista tähtäintä (12 jos sniper)? DICE:lla menny vähä överiks?


Ja monet tähtäimet melkein samanlaisia. Olisivat laittaneen erinlaisia panoksia vaikka. KK ukolle valojuovat niin näkee muut paremmin minne ammutaan. Haulikkoon tietysti dragon's breath panokset. http://www.youtube.com/watch?v=E8niD-n0lHk
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja monet tähtäimet melkein samanlaisia. Olisivat laittaneen erinlaisia panoksia vaikka. KK ukolle valojuovat niin näkee muut paremmin minne ammutaan. Haulikkoon tietysti dragon's breath panokset. DRAGON'S BREATH: 12 Gauge Flamethrower - YouTube

Pistää jo naurattamaan, kun ajattelee USAS'in tai Jackhammerin kanssa tuollaiset. Niistähän tulee haulikoiden sijaan liekinheittimiä :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähtäimien paljous johtuu siitä että molempien puolien aseisiin on tehty omat tähtäimet, mutta tarpeeksi pelaamalla saa käyttöön myös vastapuolen tähtäimet. Omasta mielstäni tässäkin asiassa peli suosii USA:a, koska venäläisten tähtäimet ovat paljon huonompia. Ja turhiahan suurin osa noista on ainakin itselleni, koska käytän aina red dottia, holoa tai rautatähtäimiä. Kiikarien kanssa tähtäilystä ei tule oikein mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tuossa muuten vaan katselua Alpha Trial - videoita ja puukotus on tuhottoman ruma julkaisuversiossa verratuna tuohon Alphaan. Tai siis niin... mitä mieltä olette?

Mielestäni Alphassa tuo puukotus näyttää olleen suhteellisen ''vahvan'' oloinen :O

Miksiköhän sitä sitten on menty muuttamaan?

varsinainen puukotus kohdasta 0:45 eteenpäin: [video=youtube;AMGFQ1DFQ8g]http://www.youtube.com/watch?v=AMGFQ1DFQ8g[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ehkä tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin että saako nuubituubiin savut miten? Pitääkö unlockata vai onko valmiina ??? Oon mielestäin nähnyt niitä käytettävän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oliko VOIP:in korjaamisesta tullut mitään uutta infoa lähiaikoina?

Minä olen käytännössä jo antanut periksi ja lopettanut voicen käyttämisen, koska se on niin pateettisen paska. Pätkii, pä*kii, p**kii, *ät*ii...

Tai sitten joku suuri humoristi kirkuu, beatboxaa ja röyhtäilee minkä kerkiää, mutta sitä toki kehittäjät eivät voi korjata :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen päivällä kun pelasin Kharg Islandia, yritti joku puukottaa sivusta, eli yritti lykätä puukkoa kurkkuun. Noh, tilanne menikin todella omituisesti, kun se puukottaja jäi maahan makaamaan minun luodeista ja sain pisteet kotio. Näkyi oikein ruudussa, kun annan ruutia vastapelurille.. Siis mitä helvettiä?! Onko kenellekkään muulle käynyt näin? Onko jonkin sortin counteri olemassa tähän?!

Ja toiseksi, tähän yhteyden pätkimiseen..
Käskettiin pingata [kiitos kaipajo] googlea pelin aikana,pingit pelasi hyvin, jotain 48ms-50ms oli vaihtelu ja aina kun peli katkesi, katsoin cmd ruutuun ja siellä luki iloisesti: " pyyntö aikakatkaistiin" kahden sarakkeen verran.

Noh, sama homma kun laitoin RJ-45 koneen perään ja pingasin.

Tracertin laitoin ja tällainen tulos:

seurataan reitti isäntään www1.anviaextra.anvia.fi [81.209.33.214]
enintään 30 siirräntävälillä:

1 3 ms 3 ms 3 ms 192.168.11.1
2 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
3 * * * Pyyntö aikakatkaistiin.
4 111 ms 29 ms 27 ms cs114.netikka.fi [81.209.4.114]
5 33 ms 28 ms 33 ms cs117.netikka.fi [81.209.4.117]
6 28 ms 28 ms 29 ms cs154.netikka.fi [81.209.4.154]
7 29 ms 28 ms 27 ms 192.168.196.17
8 29 ms 28 ms 28 ms www1.anviaextra.anvia.fi [81.209.33.214]

Seuranta suoritettu.


Otin operaattorille yhteyttä, veikkasi että buffalo kyykähtää jossain vaiheessa. Pitää ottaa toinen purkki käyttöön. Ja datahiiri kehui zyxel 660hn-f1z olevan hyvä.


Kai sitä pitää testata paremmalla purkilla, ei tätä sontaa kukaan jaksa. Toivottavasti olisi vain purkissa,eikä missään piuhoissa. Anvian 24/1 liittymänä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tuli aikalailla tyhmä olo. Joinasin suoraan selectistä kaverin peliin, kun olin päässsy sisään huomasin että mulla ei näkynyt panos- ja healttiruutua ollenkaan - ajattelin sen olevan joku bugi joten jatkoin pelaamista. Kuoleman jälkeen ei tullut vieläkään näkyville ja yritin tehdä kaikki mahdolliset vippauskonstit että olisin saanut sen näkyville. Sitten otin pikkulinnun ja silläkään ei noita oikean alakulman ikkunoita näkynyt, tuli siinä oltua aika pitkään vuoren takana kun vihollisheko sai ammuttua mun kopterin ulisemaan. Lopulta kuolin ja lähdin servulta koska servu oli 'buginen', mutta huomasin sitten kun menin server browseriin että servu olikin HC. :o

Terv. 145h moninpeliä takana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiitokset rainerufille päivän nauruista! :) Tosin täytyy paljastaa, että samalla tavoin kävi Rahikaiselle kun nyyppänä Bäfä kolmosta pelaili. Olin kanssa liittynyt jonkun kaverilistalaisen peliin. Hyppäsin muistaakseni jettiin ja päätin hetken pelailtuani että serveri bugaa, koska en päässyt kolmannen persoonan näyttöön. :o Myöhemmin opin, että tällainen ominaisuus on HC-moodissa eli ehkä sitä sitten oltiinkin sellaisella servulla...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt keittäää!!!! Peli jäätyy koko ajan! Mikä on vialla???
Onko kyseessä B2K mapit vai normit? nimimerkillä noissa B2K mapeissa jonkin sortin bugi että aina välillä ruutu jäätyilee ja ei taida dicen pojatkaan tietää mistä tämä johtuu :eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko kyseessä B2K mapit vai normit? nimimerkillä noissa B2K mapeissa jonkin sortin bugi että aina välillä ruutu jäätyilee ja ei taida dicen pojatkaan tietää mistä tämä johtuu :eek:

normimapit on kyseessä. Mä en jaksa enää kauaa!! Välillä pääsee peliin asti ja pelaan about tunnin ja peli jäätyy. Välillä peli jäätyy jo start-up:issa!! PERKELE!

EDIT: EA:lle mennyt tieto ongelmasta (<-- dicella ei tietääkseni ole omaa tukea). Taidan kyllä vähän jutella tuon Nordisk Filminkin kanssa...
 
Ylös Bottom