Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Coaxial LMG tai HMG, proximity scan ja thermal= voittajan valinta. Tuolla coax-kk:lla on näppärä viimeistellä tappo, jos ammut murkulan vähän ohi.
Tällä kombolla pärjää hyvin yleensä ilman gunneriakin, tosin BtK-mapeissa tuntuu kyllä hankalammalta selvitä edes jollain statseilla ilman tykittäjää. Tottakai jos osaava porukka sattuu vastaan niin se on hyvää yötä.

Oli tossa uudenvuoden kulmilla jonkun random-venäjänpojan kanssa oikeen hauskat ja tehokkaat pari rundia. Tankilla ja kopterilla mentiin, tankkia osasi korjata tarpeen tullen ja kopterikin pysyi hyppysissä oikeen hyvin.

Mulla on sama setti, mut ei naurata ku vastassa on 2 x osaavaa tankkikuskia+gunneria. Eihän tossa paljon gunneri omassa tankissa auta, mutta silloin pitäis olla pikkuisen apuja omalta tiimiltä. Sit ku itse insinöörillä yrität auttaa omia tankkeja niin ne ei edes huomaa/anna vastapalvelusta kun vihun tankista on päästy eroon. Sinne mä jään vihun tankkimiehistöä + muita fiksuja vihuja vastaan. Sillä harvoin vihun tankit ihan yksin liikkuvat, vaan aina on pari jalkamiestä messissä, tai sit 3tankissa. Kuten hyvänä esimerkkinä meidän KONNA, fffeijo+joku kolmas prosoturi. Sit vielä pojilla on sellainen tiimi missä on myös toinen KFIN tankki squadi. SE ON POT LOJOT MEIKÄLLE SIINÄ VAIHEESSA!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on sama setti, mut ei naurata ku vastassa on 2 x osaavaa tankkikuskia+gunneria. Eihän tossa paljon gunneri omassa tankissa auta, mutta silloin pitäis olla pikkuisen apuja omalta tiimiltä. Sit ku itse insinöörillä yrität auttaa omia tankkeja niin ne ei edes huomaa/anna vastapalvelusta kun vihun tankista on päästy eroon. Sinne mä jään vihun tankkimiehistöä + muita fiksuja vihuja vastaan. Sillä harvoin vihun tankit ihan yksin liikkuvat, vaan aina on pari jalkamiestä messissä, tai sit 3tankissa. Kuten hyvänä esimerkkinä meidän KONNA, fffeijo+joku kolmas prosoturi. Sit vielä pojilla on sellainen tiimi missä on myös toinen KFIN tankki squadi. SE ON POT LOJOT MEIKÄLLE SIINÄ VAIHEESSA!

Eipä sitä yksin kyllä osaavaa squadia/tiimiä vastaan tosiaan pärjää, pääset lipulle vaunulla niin lennät ilmaan kymmenessä sekunnissa. Randompeleissä yleensä kyllä. Enpä kfiniläisiä vastaan ole vielä tankilla pelannut, uskon kyllä että tulee kylmää kyytiä jos apuja ei tule.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jotain hyvää sentään BF3:en smurffigunnereissakin on. Multa ei nimittäin ole IKINÄ pöllitty tankkia, jos olen kuskina mennyt korjaamaan. Ei siis yhtäkään kertaa. On siis tankeilla ja apc:eillä joku 1000+ tappoa yhteensä. Pari kertaa joku on toki hypännyt kuskin paikalle, mutta vain tuhotakseen vihollisen tankin yms. jottei me menetetä tankkia. Sitten ihan kiltisti vaihtanut gunneriksi, kun vaara on ohi. Ei uskoisi kyllä kun selailee Battlelogin foorumeita yms. BF2:ssa ei ikinä missään tilanteessa voinut hypätä ulos tankista korjaamaan ilman, että joku vie sun Abrahamin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuolla battlelogissa oleva quick match filtteri on myös ps3:lle käytössä? Vai voiko sitä käyttää vain pc pelaajat

Battlelogista peleihin liittyminen on mahdollista vain PC'llä, konsoleilla pääset itse konsolista liittymään peleihin - quick match mahdollisuus löytyy PS3'lla kohdasta multiplayer.

Tämä sotilas pitää jonkunverran taukoa tantereelta. Tuli viime viikolla puntilla ihmeteltyä mojovaa rannesärkyä, tänään kävin lääkärissä ja sieltä paljastuikin jännetupentulehdus. Nähdään kentällä sitten joskus! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omien havaintojeni mukaan BF3:n satunnaiset tiimikaverit tukevat yleensä ihan kiitettävästi tankilla ajelua. En tiedä sitten ovatko Assignmentit vaikuttaneet positiivisesti vai mikä, mutta tuntuu että viime aikoina satunnaisetkin pioneerit ovat tankkiani korjanneet jos tarvetta on ollut. Toisaalta gunnerit hyppäävät kyydistä äkkiä jos otetaan osumaa. Sama pätee myös helikoptereihin; little birdiin löytyy usein korjaaja mutta Viperistä hyppää heti ampuja pois kun "LOCK" alkaa vilkkua hudissa. Noita tankkivarkauksia oman gunnerin toimesta on omalle kohdalle sattunut korkeintaan muutamia, mutta toisaalta en yleensä jaksa omaa vaunuani nousta korjaamaan, vaan yritän voittaa taistelut ilman että tarvitsee korjata, tai sitten kuolen vaunun mukana.

Ihan eri juttuhan se on tuttujen kanssa pelata ja kommunikoida. Varsinkin osaavaa tankkimiehistöä vastaan on ikävää yrittää pärjätä pelkällä RPG:llä. Toisaalta olen minä pari RUN- tai KFIN-tagista isoa tankkia tuhonnut yksikseni IFV:llä ja disabloinut Venomin minigunilla :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Holy fuck duck
Mitä tapahtuu kun niin sanottu "Recon huora" vaihtaa esim supporttiin ?
(kun voittaa 1v1 tilanteissa aina (tai melkein) )

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Siinä muutama erä mitä pelailin. Lipulta toiselle juoksemista ja Gaymorejen laittelua :)

Jos sitä malttais pelata loppuviikon Supportilla tai jollain toisella classilla jossa on sitä tulivoimaa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ainakin kyseinen 100-level kotkapoika on pinnansa saanut boostaamalla, THC-KILLER-No1. Kaverilla vain n. 270h takana ja 100 maintenance-medalia. Kannattaa jättää moinen "sankari" omaan arvoonsa.
Jos mä jaksan tätä peliä niin kauan pelata, niin 100-level tulee vastaan joskus tuhannen tunnin kieppeillä, jos samalla spm-tahdilla saa pelattua, mitä tähänkin saakka.




Joo ihan hanurista oli koko THC tuntui pelaavan kimppaan tai boostasi jonkun Unknown_SpeOps 100 colonel kanssa :confused:
Nyt viime päivinä huomannut, että monet tuon tason hemmot harrastaa tuota pistekikkailua. Alkaa menettää merkityksensä kohta tuo leaderboards :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelaako co-op:a kukaan? Just kun sain sen revolverin unlocattua niin toinen lähti pois ja silloin saavutukset jää vissiin saamatta kun näyttää etten sitä mp412 olisi saanut. Ei millään meinaa päästä pelaamaan uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt keittäää!!!! Peli jäätyy koko ajan! Mikä on vialla???

Joo, jäätyilee myös mulla aika-ajoin. Jumia ilmeni niin yksinpelikampanjan aikana kuin nyt myös verkon puolella, on joskus jäänyt jumiin jo valikon/levelin lataamiseenkin. Pleikan virtanapista pitää sammuttaa koko toosa. Jos illan pyhittää sotatantereelle, niin kyllä melkein kerran jumi tulee kylään...

Tänään tuli ensimmäistä kertaa outo "bugi": esim. snipun tai jonkun kk:n tähtäimet "hävisivät". Juostessa pyssy heilui oikein ruudulla, mutta kävellen tai tähtäämällä näyttää siltä, kuin solttu nostaisi aseen pään yläpuolelle, eikä ampumisesta luonnollisestikaan tule mitään, tai ainakaan tähdättyjä laukauksia on turha yrittää. Pistooliin kun vaihtaa, niin se näkyy oikein. Ja monet muutkin aseet (esim. Famas) näkyi oikein. Menee yli hilseen...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, jäätyilee myös mulla aika-ajoin. Jumia ilmeni niin yksinpelikampanjan aikana kuin nyt myös verkon puolella, on joskus jäänyt jumiin jo valikon/levelin lataamiseenkin. Pleikan virtanapista pitää sammuttaa koko toosa. Jos illan pyhittää sotatantereelle, niin kyllä melkein kerran jumi tulee kylään...

Tänään tuli ensimmäistä kertaa outo "bugi": esim. snipun tai jonkun kk:n tähtäimet "hävisivät". Juostessa pyssy heilui oikein ruudulla, mutta kävellen tai tähtäämällä näyttää siltä, kuin solttu nostaisi aseen pään yläpuolelle, eikä ampumisesta luonnollisestikaan tule mitään, tai ainakaan tähdättyjä laukauksia on turha yrittää. Pistooliin kun vaihtaa, niin se näkyy oikein. Ja monet muutkin aseet (esim. Famas) näkyi oikein. Menee yli hilseen...

Mulla kävi myös kerran niin että kun aseella tähtää niin se nostaa sen suorille käsille :D Oikeastaan koskaan ei muuten jumi vaikka pitkään pelaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä puuduttava yksinpeli, vai mitä mieltä olette? Yleensä single onnistuu edes luomaan jonkinmoista viilinkiä onlinea varten. Thunder Runissa mennään tällä hetkellä. Toivottavasti online tuntuu sitten entistäkin paremmalta paskan campaignin jälkeen. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli ensimmäistä kertaa outo "bugi": esim. snipun tai jonkun kk:n tähtäimet "hävisivät". Juostessa pyssy heilui oikein ruudulla, mutta kävellen tai tähtäämällä näyttää siltä, kuin solttu nostaisi aseen pään yläpuolelle, eikä ampumisesta luonnollisestikaan tule mitään, tai ainakaan tähdättyjä laukauksia on turha yrittää. Pistooliin kun vaihtaa, niin se näkyy oikein. Ja monet muutkin aseet (esim. Famas) näkyi oikein. Menee yli hilseen...
Tuo on ihan tunnettu bugi QBU88:n ja MG36:n kanssa B2K mapeissa. Normimapeissa ne toimii normaalisti. Tuo tullaan korjaamaan seuraavaan patchiin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä puuduttava yksinpeli, vai mitä mieltä olette? Yleensä single onnistuu edes luomaan jonkinmoista viilinkiä onlinea varten.

Kyllä useamman kohdalla taitaa vain olla niin, ettei yksinpeliin ole vielä edes koskettu, vaikka pelitunteja olisi jo päälle 100. Battlefield on perinteisesti puhdas verkkopeli. Modern Combat ja Bad Companyt ovat tästä linjasta poikenneet. Jälkimmäisen kohdalla sen jaksoi vetää läpi lähinnä hauskan huumorin kuljettamana. Turhan yksiulotteisia ja suoraviivaisia rakentaakseen mitään elämää suurempaa tarinaa, ja siksi niin merkityksettömiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On kyllä puuduttava yksinpeli, vai mitä mieltä olette? Yleensä single onnistuu edes luomaan jonkinmoista viilinkiä onlinea varten. Thunder Runissa mennään tällä hetkellä. Toivottavasti online tuntuu sitten entistäkin paremmalta paskan campaignin jälkeen. :)

Kyllä useamman kohdalla taitaa vain olla niin, ettei yksinpeliin ole vielä edes koskettu, vaikka pelitunteja olisi jo päälle 100. Battlefield on perinteisesti puhdas verkkopeli. Modern Combat ja Bad Companyt ovat tästä linjasta poikenneet. Jälkimmäisen kohdalla sen jaksoi vetää läpi lähinnä hauskan huumorin kuljettamana. Turhan yksiulotteisia ja suoraviivaisia rakentaakseen mitään elämää suurempaa tarinaa, ja siksi niin merkityksettömiä.
Itse pelasin yksinpelin kertaalleen läpi ennenkuin moninpeliin edes koskin. Oli kyllä omasta mielestäni varsin pelattava ja kiinnostavakin kampanja varsinkin loppua kohden. Hardilla uutta läpipeluuta vetäessä ei kyllä kirosanoja säästelty. Ei siinä kyllä tarinaan tai mihinkään muuhunkaan voinut keskittyä jos halusi pysyä hengissä.

Bad Company 1:sen tarina on kyllä kaikkein paras huumorinsa takia. Bad Company 2:sen tarina myös hyvä, mutta 1:sen huumoria kaipasin kovasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä useamman kohdalla taitaa vain olla niin, ettei yksinpeliin ole vielä edes koskettu, vaikka pelitunteja olisi jo päälle 100. Battlefield on perinteisesti puhdas verkkopeli. Modern Combat ja Bad Companyt ovat tästä linjasta poikenneet. Jälkimmäisen kohdalla sen jaksoi vetää läpi lähinnä hauskan huumorin kuljettamana. Turhan yksiulotteisia ja suoraviivaisia rakentaakseen mitään elämää suurempaa tarinaa, ja siksi niin merkityksettömiä.

Itse en ole ollenkaan yksinpeliin koskenut. Moninpeliäkin jo 132 tuntia tahkottu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko sillä leaderboardilla koskaan edes ollut mitään merkitystä? :eek:

Olishan se kiva, mutta katellaan..

Mun mielestä olisi tosi kiva työpäivän ratoksi katsoa tilastoja ja "the Wall of Fame" taulukoita. Mihin tulisi kaikenlaisia ennätyksiä, esim. kaukaisin headshot, pisin killstreak, "kuolemattomuus"eli tapat paljon mutta et saa itse kuolla. Olishan noita vaikka kuinka paljon. Mutta.....mutta! leaderboard huarien takia tällaiset ei koskaan onnistu, sillä apinoiden on pakko vaan aina huijata, cheatata tai boostata! Kuvastaa hyvin tämän hetken yhteiskuntaa. HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ! Jos muuten en tota saa niin varastan tolta! Se jolta varastetaan on hikoillua ja rehkinyt persväli hiessä oman nautinnon eteen.

Enää ei missään tunneta käsitettä ihan vaan huvikseen ja täähän voisi olla hauskaakin. Ei perkele, EI! Mun on pakko olla parempi kuin muut. Ja jos taidot ei riitä niin sit kusetetaan ja pilataan kaikkien muidenkin elämä. Myönnän, välillä tulee itsellekin kateus, että jätkät on jo lvl sitä ja sitä, eikä mulla ole edes tana aikaa pelata kuin sen mitä 5kk tyttöni antaa myöten, eli vähän. Mut sit ku saan sen hetken ja mulla on ohjain kädessä, kuulokkeesta Bomitus huutelee käskyjä ja mä vaan failaan niin pakko myöntää, että aivan sama tilastoille sillä täähän on hauskaa! Saan hetkeksi ajatukset arjesta edessä vipeltävään tulevaan ruumiiseen.

Joten yrittäkää nyt PERKELE nauttia ja pitää hauskaa edes joskus! Ja opetelkaa nauttimaan myös muiden onnistumisista! PEACE & LOVE, mates!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelikokemus parani huomattavasti kun sai kopuihin auki Below Radarin.
Nyt voi rauhassa vetää niin että kypärät tärisee.

DICE voisi pikaisesti patchata ton helvetin kopterin päälle spawnaamisen
Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun on saanut kuulan nuppiin pilotin paikalle heti alussa.
Loppupelin vietänkin sitten itkossa ja annan tk-jantterille kuulaa
 
Ylös Bottom