Olishan se kiva, mutta katellaan..
Mun mielestä olisi tosi kiva työpäivän ratoksi katsoa tilastoja ja "the Wall of Fame" taulukoita. Mihin tulisi kaikenlaisia ennätyksiä, esim. kaukaisin headshot, pisin killstreak, "kuolemattomuus"eli tapat paljon mutta et saa itse kuolla. Olishan noita vaikka kuinka paljon. Mutta.....mutta! leaderboard huarien takia tällaiset ei koskaan onnistu, sillä apinoiden on pakko vaan aina huijata, cheatata tai boostata! Kuvastaa hyvin tämän hetken yhteiskuntaa. HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ! Jos muuten en tota saa niin varastan tolta! Se jolta varastetaan on hikoillua ja rehkinyt persväli hiessä oman nautinnon eteen.
Enää ei missään tunneta käsitettä ihan vaan huvikseen ja täähän voisi olla hauskaakin. Ei perkele, EI! Mun on pakko olla parempi kuin muut. Ja jos taidot ei riitä niin sit kusetetaan ja pilataan kaikkien muidenkin elämä. Myönnän, välillä tulee itsellekin kateus, että jätkät on jo lvl sitä ja sitä, eikä mulla ole edes tana aikaa pelata kuin sen mitä 5kk tyttöni antaa myöten, eli vähän. Mut sit ku saan sen hetken ja mulla on ohjain kädessä, kuulokkeesta Bomitus huutelee käskyjä ja mä vaan failaan niin pakko myöntää, että aivan sama tilastoille sillä täähän on hauskaa! Saan hetkeksi ajatukset arjesta edessä vipeltävään tulevaan ruumiiseen.
Joten yrittäkää nyt PERKELE nauttia ja pitää hauskaa edes joskus! Ja opetelkaa nauttimaan myös muiden onnistumisista! PEACE & LOVE, mates!