Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Holy fuck duck
Mitä tapahtuu kun niin sanottu "Recon huora" vaihtaa esim supporttiin ?
(kun voittaa 1v1 tilanteissa aina (tai melkein) )

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Siinä muutama erä mitä pelailin. Lipulta toiselle juoksemista ja Gaymorejen laittelua :)

Jos sitä malttais pelata loppuviikon Supportilla tai jollain toisella classilla jossa on sitä tulivoimaa





Joo-o on meinaan aika mahtavasti pelit kulkenut mustalla kotkalla :D Itse saa vain haaveilla tuollaisista statseista tai jopa toivoa et vastustaja olisi sokea :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olishan se kiva, mutta katellaan..

Mun mielestä olisi tosi kiva työpäivän ratoksi katsoa tilastoja ja "the Wall of Fame" taulukoita. Mihin tulisi kaikenlaisia ennätyksiä, esim. kaukaisin headshot, pisin killstreak, "kuolemattomuus"eli tapat paljon mutta et saa itse kuolla. Olishan noita vaikka kuinka paljon. Mutta.....mutta! leaderboard huarien takia tällaiset ei koskaan onnistu, sillä apinoiden on pakko vaan aina huijata, cheatata tai boostata! Kuvastaa hyvin tämän hetken yhteiskuntaa. HINNALLA MILLÄ HYVÄNSÄ! Jos muuten en tota saa niin varastan tolta! Se jolta varastetaan on hikoillua ja rehkinyt persväli hiessä oman nautinnon eteen.

Enää ei missään tunneta käsitettä ihan vaan huvikseen ja täähän voisi olla hauskaakin. Ei perkele, EI! Mun on pakko olla parempi kuin muut. Ja jos taidot ei riitä niin sit kusetetaan ja pilataan kaikkien muidenkin elämä. Myönnän, välillä tulee itsellekin kateus, että jätkät on jo lvl sitä ja sitä, eikä mulla ole edes tana aikaa pelata kuin sen mitä 5kk tyttöni antaa myöten, eli vähän. Mut sit ku saan sen hetken ja mulla on ohjain kädessä, kuulokkeesta Bomitus huutelee käskyjä ja mä vaan failaan niin pakko myöntää, että aivan sama tilastoille sillä täähän on hauskaa! Saan hetkeksi ajatukset arjesta edessä vipeltävään tulevaan ruumiiseen.

Joten yrittäkää nyt PERKELE nauttia ja pitää hauskaa edes joskus! Ja opetelkaa nauttimaan myös muiden onnistumisista! PEACE & LOVE, mates!

Olet asian ytimessä, kellä on paras spm, k/d jne. kuka on se yyberlipputankomies? Tilastot toimii loistavasti kun valitsee/tarkastelee vain kaverilistalla olevien pelaajien saavutuksia. Riittää ainakin mulle, sunnuntaipelailijalle. Overall leaderboards on my hairy a s s...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä tänään taas sujunut, liikaa kotkaa vastassa. Tosin huomasin taas, miten voimasuhteet muuttuu kopterien hallitessa matsia. Pari kertaa tankilla muutamat liput vallattuani ja viperiin kuoltuani piti aloittaa pienimuotoinen epäonnistunut Jihad lentolaitteita vastaan. Aikani kun Op.Firen kallioilta iglalla sihtailin, oli tiimi ottanut n. 70 tikettiä takaisin.
No matsi kumminkin hävittiin, ja tappojahan iglalla ei tullut yhtään, disable taisi tulla kerran. Sama se melkein olisi heitellä kranuja kopteria kohti. Saa noilla kyllä vähän sekaannusta aikaan, mutta samalla oma peli menee pelkäksi sihtailuksi.
Ei kyllä jaksa vaivautua enää, täytyy jatkaa jalkamiehenä jos ei tankilla natsaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pakko kysyä, että millä taktiikalla pelaat reconilla? Sulla on nimittäin aika korkea SPM reconilla. Pelaatko HC vai Normi?

"Agressive" recon on "tyyli"
normicorea pelailen conquestia ja rushia
Camppiminen ei ole mun homma ollenkaa lipulta lipulle ja mcomilta toiselle
ja siinä välis tulee aina muutama headshot snipulla :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään sai ihan hyvät pelit Caspianissa kun kaipajo ja timantti olivat toisella puolella. Jonnekkin 80-70 ticketin tienoille tais olla vaan sellasta muutaman ticketin eroo kun kummallakin puolella porukka valtaili niitä lippuja. Kuitenkin voitta saatiin ja tuli tehtyä oma piste-ennätyskin Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Nyt kyllä täytyy itekkin myöntää, että engineer on vaan pelin paras klassi varsinkin konkassa. Muilla klasseilla melko pulassa jos sieltä joku tankki rymistelee vastaan (supportilla on kyl ne c4 mut jos tankilla proxi käytössä niin turhapa sinne on yrittää niitä kylkeen pistämään). Nyt joulunpyhät ite pelasin suomalaisten kanssa ja suurimmaksi osaksi juuri engineerillä ja spm rupesi nousemaan melkoista vauhtia, kun se assaultilla pelatessa oli jämähtänyt siihen 500 tienoille. Harmittavaa tuosta engineerin ylivoimaisuudesta tekee sen, että ite tykkäisin pelata eniten assaultilla (kuten pisteistä näkeekin:D) mutta eipä sillä assaultilla kannata pelata metroa ja bazaaria lukuunottamatta juurikaan missään mapissa konkkaa pelatessa koska ajoneuvoille ei voi tehdä mitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla mennyt sekaisin nuo musiikit mitkä tulee joko voitosta tai häviöstä pelin lopussa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No matsi kumminkin hävittiin, ja tappojahan iglalla ei tullut yhtään, disable taisi tulla kerran. Sama se melkein olisi heitellä kranuja kopteria kohti. Saa noilla kyllä vähän sekaannusta aikaan, mutta samalla oma peli menee pelkäksi sihtailuksi.
Ei kyllä jaksa vaivautua enää, täytyy jatkaa jalkamiehenä jos ei tankilla natsaa.
Tää on kyllä valitettavan totta. Mun reilusta 11k taposta yhteensä 55 kpl on noilla AA-singoilla. Stingerillä 88min ja 11 tappoa...Nykyään ei saa enää noitakaan vähiä, kun flaret on kaikilla ja porukka osaa lentää. Se nerffaus ei ainakaan auttanut asiaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään sai ihan hyvät pelit Caspianissa kun kaipajo ja timantti olivat toisella puolella. Jonnekkin 80-70 ticketin tienoille tais olla vaan sellasta muutaman ticketin eroo kun kummallakin puolella porukka valtaili niitä lippuja. Kuitenkin voitta saatiin ja tuli tehtyä oma piste-ennätyskin Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Nyt kyllä täytyy itekkin myöntää, että engineer on vaan pelin paras klassi varsinkin konkassa. Muilla klasseilla melko pulassa jos sieltä joku tankki rymistelee vastaan (supportilla on kyl ne c4 mut jos tankilla proxi käytössä niin turhapa sinne on yrittää niitä kylkeen pistämään). Nyt joulunpyhät ite pelasin suomalaisten kanssa ja suurimmaksi osaksi juuri engineerillä ja spm rupesi nousemaan melkoista vauhtia, kun se assaultilla pelatessa oli jämähtänyt siihen 500 tienoille. Harmittavaa tuosta engineerin ylivoimaisuudesta tekee sen, että ite tykkäisin pelata eniten assaultilla (kuten pisteistä näkeekin:D) mutta eipä sillä assaultilla kannata pelata metroa ja bazaaria lukuunottamatta juurikaan missään mapissa konkkaa pelatessa koska ajoneuvoille ei voi tehdä mitään.

Oltais voitettu, ;) mutta päätti pleikkari jäätyä just tossa 70 ticketin paikkeilla. :mad:


Mulla mennyt sekaisin nuo musiikit mitkä tulee joko voitosta tai häviöstä.

Ne nyt tulee miten sattuu. Välillä ei tuu musiikkia lainkaan, joskus se tulee 2-3 sekunnin ajan ja jne.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogin statsien K/D ratio ihmetyttää. esim. K = 6015 ja D = 4951, antaa K/D ratioksi 1.215. Vertailuna K = 2982 ja D = 2219, antaa 1.344...En ymmärrä miten tässä jäkimmäisessä Battlelogin mielestä on parempi K/D ratio.
 
Battlelogin statsien K/D ratio ihmetyttää. esim. K = 6015 ja D = 4951, antaa K/D ratioksi 1.215. Vertailuna K = 2982 ja D = 2219, antaa 1.344...En ymmärrä miten tässä jäkimmäisessä Battlelogin mielestä on parempi K/D ratio.

Ihan vaan jakamalla tapot kuolemien määrällä. Vaikeaa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onhan se hirveää basuunaa ku karttojen välissä kaikki KFIN kurkot lyöttäytyvät samaan tiimiin. Jäin Karhujen ja Imarxuksen kanssa up yours toiseen tiimiin. Pojat vyöryivät 2tankilla rinta rinnan, raineri tolskas jeepillä tankkien suojassa ja kopu kylvi tuhoa taustalla. Aika nopeaa tajusin, että parilla tyypillä ei tota nelikkoa tuhota, joten ainoa mahdollisuus oli vetää tankilla kentän rajoja pitkin kaukaisille lipuille missä ei ollut vastarintaa. Hauskuus hävis pelaamisesta aika nopeasti. Naurun hörähdykset tulivat siitä ku Raineri roadkillas mut pariin otteeseen perkuleen Jeepillä. Kerran pääsin jopa hallitusti ampumaan, mut en osunut tarpeeksi hyvin. :) Joten peruuttavan Jeepin uhriksi.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Thaimaalaista kaveriani lainaten: You suck very much
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

"Agressive" recon on "tyyli"
normicorea pelailen conquestia ja rushia
Camppiminen ei ole mun homma ollenkaa lipulta lipulle ja mcomilta toiselle
ja siinä välis tulee aina muutama headshot snipulla :)

On kyllä asialliset statsit röllille, varsinkin kun kyseessä on normimoodi jossa pitää osata tähdätäkin. Onko mitään vinkkejä tuohon sniputtamiseen, kun en itse sitä tunnu osaavan kuin kohtalaisesti/huonosti?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onhan se hirveää basuunaa ku karttojen välissä kaikki KFIN kurkot lyöttäytyvät samaan tiimiin. Jäin Karhujen ja Imarxuksen kanssa up yours toiseen tiimiin. Pojat vyöryivät 2tankilla rinta rinnan, raineri tolskas jeepillä tankkien suojassa ja kopu kylvi tuhoa taustalla.
Jihad-jeeppi. Sulla ei tosin näyttäisi olevan vielä C4 auki, joten kipin kapin supportiksi. Kopteri voi kylläkin olla ongelmallinen normissa, kun sut on niin helppo spotata. Mutta tarpeeksi pitkä koukkaus ja tarpeeksi monta C4:sta (itse laitan yleensä 5kpl, kun reactive armour torjuu vähintää yhden), niin kyllä pitäisi tankkien poksua. Ja yrittäminenkin on mielestäni hauskempaa, kuin että jollain singolla roimisi epätoivoisena.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jihad-jeeppi. Sulla ei tosin näyttäisi olevan vielä C4 auki, joten kipin kapin supportiksi. Kopteri voi kylläkin olla ongelmallinen normissa, kun sut on niin helppo spotata. Mutta tarpeeksi pitkä koukkaus ja tarpeeksi monta C4:sta (itse laitan yleensä 5kpl, kun reactive armour torjuu vähintää yhden), niin kyllä pitäisi tankkien poksua. Ja yrittäminenkin on mielestäni hauskempaa, kuin että jollain singolla roimisi epätoivoisena.

Pitää tänään jatkaa supporttina oloa. Eihän tosta enää puutu kuin vajaat 3000pst. En ole hirveästi perehtynyt supportin aseisiin, mut sain lisäosan mukana ton type 88 LMG:n. Onko toi mistään kotoisin.

Nykyään olen ihastunut tohon M4A1:seen, eli jonka saa viimeisenä engineerin aseista. Onko noilla eri AKS/M4 aseilla muuta eroa kuin range ja firemode:t? Variaatiota tuntuu olevan jos jonkinlaista.

Eilisistä peleistä vielä sen verran, että koko meidän squadi oli heitetty toiseen tiimiin, ja timbish& co meidän ex-tiimiin? Ei ole eka kerta kuin mua pomputellaan tiimistä toiseen. Voiko tolle tehdä jotain?!? En puhu nyt eilisistä peleistä vaan yleensä, että ärsyttävää kun heitetään vekeen tiimistä jossa oma tekeminen menee nappiin muun tiimin kanssa.

Ja Timbish:lle: Kyllä mulla noita DOG TAG:jä riittää :) Olis pelkkä pyytäminen riittänyt, ei aina tarvis tappaa! Sain kuitenki erässä kuitattua kalavelkoja myös toiseen suuntaan :) Jumatsukka, aina kun oli tuhonnut pojilta LAV:n niin Timbish korjas mun helyt omaan taskuun...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hoksasimpas eilen, että laittamalla miinat vihun tankin päälle ne pamahtaa kun tankki pysähtyy. Pääsin kiertämään tankin taakse, singosta murkulat loppu eikä hitsipillikään ollut repussa. Miinat esiin ja asettelin niitä tankin alle etu- ja takaosaan, mutta kun tankki lähti liikkeelle niin ehdin vielä heittämään kaksi miinaa sen päälle. Alla olleet miinat eivät sanoneet mitään (:confused:), mutta kun tankki ajoi kiveen ja pysähtyi niin sitten tuli noutaja. :cool:

Tuli taas puristettua ohjainta Wakessa illan kähämysä. Tuntui meidän squad (minä, pate ja MikeKowski) olevan ainoat, jotka yrittivät aktiivisesti M-COM:lle. Omat kykki joko basessa porukalla ihmetellen tai sitten ajettiin Amtrakia jonnekin hyökkäysaluelle talon sisään jumiin kun sitä olisi tarvittu suojaamaan M-COM:lle pyrkiviä urheita sotureita. Hyppäsin yhdesti tuollaisen talon sisään runtatun Amtrakin puikkoihin ja väänsin sen väkisin ulos sieltä kun se oli jotenkin jumissa niin eiköhän joku oma supportti ollut laittanut siihen C4:t kylkeen ja kun päästiin talosta ulos niin TK paukkuu. Varmaan koitti olla ovela ja tehdä ansaa vihuille, mutta ei helvetti joku roti tuohon uunoiluun!

Kirosin myös taas tuota Waken ekan vaiheen jälkeen tulevaa tankkispawnia kun siihen spawnaa se tankki niin nopeasti, että perääntyvät puolustajat saa sen heti matkaansa. Toki tuo naurattaa aina kun itse puolustaa, mutta hyökkääjänä pikkasen harmittaa ajoittain. Voisivat mun puolesta vähän tuota rukata vaikka niin, että se tankki spawnaisi toiselle puolelle sitä ekaa pätkää eikä sinne sillan eteen.

Välillä tuntuu, että paremmat pelit saa aikaiseksi <30 rankin pelaajien kanssa kuin kotkien (ellei sitten pelaa tutussa squadissa, mutta ei silläkään aina kuuhun mennä) kanssa kun nämä tulokkaat jaksaa sentään vielä yrittää eikä sorru niin helposti peeloiluun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;nEBLzO5LQLQ]http://www.youtube.com/watch?v=nEBLzO5LQLQ[/video]

PC-puolelta kuultua: 64 pelaajan matsit ovat sekasortoisia eikä tiimipelistä ole tietoakaan. 30-40 pelaajaa pidetään yleisesti ottaen juuri sopivana määränä. Pleikkapuolella 24 pelaajaa on mielestäni ihan riittävästi, kunhan se serveri vaan on täynnä. Turhan paljon puolitäysiä CQ-servuja ollut viime aikoina. Toisaalta voisivat jonkin verran lisätä niitä servuja, joissa on normimapit ja B2K-mapit yhdessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt on tuska takana. Aukes tänään SV98 Reconille ja semit saa nyt luvan painua hevon hlvttiin :D:D

Nyt kun vielä saa SOFLAM:in auki, niin eiköhän ala tulemaan pisteitä vähän tehokkaammin.

Ja jos ei suju niin tilalle vaan toi M1014 mikä aukes kans justiinsa. Sillä voi nostaa vähän mielialaa kun ei asiat mene niinku haluis. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyppäsin yhdesti tuollaisen talon sisään runtatun Amtrakin puikkoihin ja väänsin sen väkisin ulos sieltä kun se oli jotenkin jumissa niin eiköhän joku oma supportti ollut laittanut siihen C4:t kylkeen ja kun päästiin talosta ulos niin TK paukkuu. Varmaan koitti olla ovela ja tehdä ansaa vihuille, mutta ei helvetti joku roti tuohon uunoiluun!
Niin, vihollisen Amtraciahan ei saa kaapattua, eli siihen ei pääse sisään. Että sikäli ei kovin hyvä ansa.

Pitää tänään jatkaa supporttina oloa. Eihän tosta enää puutu kuin vajaat 3000pst. En ole hirveästi perehtynyt supportin aseisiin, mut sain lisäosan mukana ton type 88 LMG:n. Onko toi mistään kotoisin.
Kyllä noi kaikki supportin aseet asiansa ajaa, kunhan muistaa laittaa bipodille ne. Ne aloitusaseet on itseasiassa todella hyvä rynkynkorvikkeitakin, kunhan niille saa gripin. Rautatähtäimet on usein melko karuja kyllä, mutta nopeestihan ne tähtäimet aukeaa.

Nyt kun vielä saa SOFLAM:in auki, niin eiköhän ala tulemaan pisteitä vähän tehokkaammin.
SOFLAMilla ei kyllä saa juuri mitään pisteitä, ainakaan verrattuna MAViin. Pro tip: MAVia ei tarvitse lentää koko ajan, vaan sen voi parkkeerata esim. laatikkotalon katolle, ja sit lähteä sinne poimimaan niitä punaisia täpliä. Toimii siis pysäköitynä normi-TUGSina.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Recon-keskusteluun liittyen tällainen video, en tosin ole riittävästi perehtynyt että tietäisin päteekö videon väittämä vain PC:llä jolla tähtääminen on helpompaa.

[video=youtube;t3-v1Fu0F8Q]http://www.youtube.com/watch?v=t3-v1Fu0F8Q&feature=g-u&context=G21e961dFUAAAAAAAMAA[/video]

Bad Company kakkosessa aggressive recon oli mielestäni hauskin ja jopa tehokkain pelityyli, kun ajoneuvotkin pystyi tuhoamaan C4 heittämällä. Lisäksi tietenkin pulttilukkokiväärit olivat huomattavasti tehokkaampia kuin BF3:ssa, jossa reconia tulee pelattua oikeastaan vain SKS:llä tai all-kit aseilla (tai HC:ssä pulttilukkoisilla). Itselläni kun tuo tarkkuus ei riitä aina pääosumiin ja pistoolitkin tuntuvat tehottomammilta kuin BC2:ssa.
 
Ylös Bottom