Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan tuo ärsyttävää, mutta vielä ärsyttävämpää on se kun vihollinen hyppää tankista ulos, niin tapan sen ja siitä saisi ilmaisen tankin kunhan korjaisi sitä ensin hieman. Siinä sitten otan hitsipillin kouraan ja alan korjailemaan, niin ei kun sieltä omat smurffit tulee "WATCH OUT, ENEMY TANK!!!111" ja pamauttaa sen atomeiksi. Harmi, ettei pelissä ole mitään naamapalmu-animaatiota. Olisi käyttöä useasti.

Varmaan 90% pelaajista ei älyä kuinka tärkeää on jos saa kaapattua vastapuolen tankin.

Tuota mää en tosin ymmärrä, että vajotaan noiden teamkillaajien tasolle ja aletaan perseileen itekki. Eikö olisi fiksumpaa säästää nekin vähät tiketit?

Ja tuo, ettei pelata alottelijoiden/smurffien kanssa. Miksi? Miten ne koskaan saa kamoja auki tai oppii tavoille jos ei joku näytä esimerkkiä ja avaa sitä turpaansa ja anna rakentavaa palautetta. Helposti noihin hermo menee, mutta pitkäjänteisyys kantaa monesti hedelmää. Itse ainakin koen onnistuneeni jos aivoton smurffi saa ne kaksi hernettä törmäyskurssille ja saa aikaan alkuräjähdyksen pääkopassa.

Mutta onhan noita jonnejakin... :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Antakaas pikakurssi maalaamiseen.

Lähinnä kiinnostaa:

-millä kaikilla voi maalata?
-ketkä kaikki voivat ampua maalattuja kohteita?
-voiko maalattuun kohteeseen ammutun ohjuksen väistää?
-vaatiiko aina vähintään kaksi pelaajaa; toinen maalaa ja toinen ampuu vai voiko itse tehdä molemmat?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Antakaas pikakurssi maalaamiseen.

Lähinnä kiinnostaa:

-millä kaikilla voi maalata?
-ketkä kaikki voivat ampua maalattuja kohteita?
-voiko maalattuun kohteeseen ammutun ohjuksen väistää?
-vaatiiko aina vähintään kaksi pelaajaa; toinen maalaa ja toinen ampuu vai voiko itse tehdä molemmat?

-SOFLAMilla ja Tankin CITV stationilla.
-Javelinilla ja ajoneuvojen guided shelleillä.
-Voi.
-Voit varmaan itse maalata kohteen CITV stationilla ja vaihtaa kuskin paikalle ja ampua. Kaksi siinä olisi kuitenkin hyvä olla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vaihtoehtoina on recon ja soflam yhdistelmä maalaamiseen, maalattua kohdetta pystyy ampumaan tankilla jossa on siihen erityisesti varattu ohjus, tai sitten javelinmies enkka pystyy myös ampumaan maalattuun kohteeseen. Tankilla pystyy myös maalaamaan, mutta se pitää olla viritetty "tappiin" eli kaikki rojut pitää olla auki. Tuolloin tankkiin ilmestyy ylimääräinen maalaus- ja spottipaikka. Yleissääntönä se, että jos olet jonkin kohteen maalannu edellämainituilla tavoilla, kuka tahansa tiimistäsi pystyy lukitsemaan javelin tai tankkiyhdistelmällä siihen ja ampumaan sen alas. Muista maalauskeinoista en ole varma, kun nuo kevyemmät rojut ei ole olleet käytössä juurikaan. :D

EDIT:Myöhässä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Antakaas pikakurssi maalaamiseen.

Lähinnä kiinnostaa:

-millä kaikilla voi maalata?
-ketkä kaikki voivat ampua maalattuja kohteita?
-voiko maalattuun kohteeseen ammutun ohjuksen väistää?
-vaatiiko aina vähintään kaksi pelaajaa; toinen maalaa ja toinen ampuu vai voiko itse tehdä molemmat?


Tankki ja CITV on aika tappava yhdistelmä koptereita vastaan. Taas Javelinin voi viskata kuuseen kun ei sillä tee mitään. Eilen yritettiin porukalla ampua kopteria alas javelineilla ja yksikään kuti ei osunut vaikka kopteri pörräs vieressä. Kuti vain lensi menemään ja vähän ennen kopteria räjähti ja se siitä.

Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 Tässä viileteltiin tankilla Huhtoon kanssa ja koptereita tiputeltiin. Mikä sen makiampaa kuin kopteri pamahtaa taivaalla kuin ilotulitusraketti ja ruudussa alkaa pisteet vilisemään. Parhaillaan tais 4 jätkää pamahtaa taivaalle kerralla :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ihanaa ku muillakin on ollut kivoja tiimiläisiä :) itse koin aivan jäätävää peliä, sillä jo basessa ammuttiin omia. Peakissä yks taistelipari räjäytti varmaan 5krt putkeen meidän tankin ku mentiin tunneliin.. Onneks oma random squad pelas fiksusti ja voittoja tuli. Omat Pisteet jäi olemattomiksi teamkillaajien takia, sillä lopussa kukaan ei uskaltanu tulla tankkiini. Yhden roundin ajan oli tiimissä hyvä tankkikuski, joten sain pomppia gunnerin ja 3rd paikan välillä. Pisteitä satoi ja vihun tankit jäivät suosiolla niiden omaan baseen. Mut keskimääräistä paskemmat pelit!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas Javelinin voi viskata kuuseen kun ei sillä tee mitään. Eilen yritettiin porukalla ampua kopteria alas javelineilla ja yksikään kuti ei osunut vaikka kopteri pörräs vieressä. Kuti vain lensi menemään ja vähän ennen kopteria räjähti ja se siitä.
Javelin:ia parannetaan seuraavaan patchiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

-SOFLAMilla ja Tankin CITV stationilla.
-Javelinilla ja ajoneuvojen guided shelleillä.
-Voi.
-Voit varmaan itse maalata kohteen CITV stationilla ja vaihtaa kuskin paikalle ja ampua. Kaksi siinä olisi kuitenkin hyvä olla.

Kova jannu (sairaan nopee) saa olla jos käy CITV stationilla maalaamassa itelleen ja hyppää kuskin paikalle ampumaan sen ;) Ei kyllä, siihen ihan kaksi tarvii... toinen maalaa, toinen ampuu!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

CITV guided shell yhdistelmän tehoa pitäisi laskea.
Vastaavasti AP ammuksen tehoa koptereita vastaan nostaa.

Eilen täräytin täydestä vauhdista osuman vihollisen kopteriin ja disabled. Aim Botin käyttäjällä se olisi ollut laakista pask... valmista.
Onneksi oli sen verran momenttia osumassa että kopterijannut eivät saaneet sitä ehjänä korjattavaksi vaan sain myös ne tapot.

Jos joku rutisee että niitä ei saa tiputettua millään niin suosittelen että tutustutte paremmin itse niihin vehkeisiin. Know your enemy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

CITV guided shell yhdistelmän tehoa pitäisi laskea.
Vastaavasti AP ammuksen tehoa koptereita vastaan nostaa.

Eilen täräytin täydestä vauhdista osuman vihollisen kopteriin ja disabled. Aim Botin käyttäjällä se olisi ollut laakista pask... valmista.
Onneksi oli sen verran momenttia osumassa että kopterijannut eivät saaneet sitä ehjänä korjattavaksi vaan sain myös ne tapot.

Jos joku rutisee että niitä ei saa tiputettua millään niin suosittelen että tutustutte paremmin itse niihin vehkeisiin. Know your enemy.

Ei sitä kyllä mihinkään tarvitsi minun mielestä laskea. tarvii kuitenkin kahen miehen yhteistyön (jota ei kyllä random pelaajien kanssa usein löydy). taitava kopu kuski jolla on ECM jammeri ja osaa liikkua oikein, on pirun hankala tiputtaa vielläkin.

Jos sitä tehoa tiputettaisiin niin että vaatisi 2 osumaa guided shellillä, niin menisi noilla lukitus/lataus ajalla hivenen käyttökelvottomaksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mutta overall tuo lista näytti mun silmiin ihan hyvältä. Katsotaan nyt sitten miten korjaukset menee. Vai korjataanko korjaukset seuraavassa korjaavassa päivityksessä.

Hei, onko tuohon päivityksen ajankohtaan jotain tietoa, vai onko se mennyt minulta ihan ohi..?
 
Mutta overall tuo lista näytti mun silmiin ihan hyvältä. Katsotaan nyt sitten miten korjaukset menee. Vai korjataanko korjaukset seuraavassa korjaavassa päivityksessä.

Hei, onko tuohon päivityksen ajankohtaan jotain tietoa, vai onko se mennyt minulta ihan ohi..?

Eikös tämä päivitys pitänyt tulla ensikuun aikana...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä recon tekee siinä vaiheessa kun vaunu on ottanut osumaa?
Laittaa siihen spawnipisteen?
Kyllä se on niin että jos aikoo ajoneuvoilla melskata niin se on sitten engineerillä vedettävä.

Jos olen tankkikuski jollain muulla kuin engineerillä, niin tilanteen rauhoituttua hyppään vaunusta ja nappaan lähimmän kuolleen engin kitin jotta voin korjata vaunua. Monesti olen ainakin Wakessa pysynyt tällä taktiikalla pitkiä aikoja tunguskalla hengissä; sillä on helppo saada sinkomies/het hengiltä ennen tuhoutumista ja vihollista harmittaa vielä enemmän, kun killcamissa näkyy kitin vaihto ja vaunun korjaus ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kova jannu (sairaan nopee) saa olla jos käy CITV stationilla maalaamassa itelleen ja hyppää kuskin paikalle ampumaan sen ;) Ei kyllä, siihen ihan kaksi tarvii... toinen maalaa, toinen ampuu!

En ollut tuosta ihan varma, kun en ole itse kokeillut, mutta ajattelin että siinä saattaisi ehtiä. Kiitos korjauksesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvän nettipelin fiiliksen pilaa kyllä tuo mikkisekoilu. Onko kaikilla täällä tuo ongelma että mikit pätkii (etenkin jos monen kaverin kanssa pelaa)? Lobbyssa toimii joskus ihan ok.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kova jannu (sairaan nopee) saa olla jos käy CITV stationilla maalaamassa itelleen ja hyppää kuskin paikalle ampumaan sen ;) Ei kyllä, siihen ihan kaksi tarvii... toinen maalaa, toinen ampuu!

Kerran kokeilin SOFLAM'illa ja tankin guided shellillä yksin ampua koptereita alas ja kyllähän mä yhen sain alas. Nopeutta ja pientä tuuria se vaatii. :D

Näytä liitetiedosto 8422

Kuvaa aika täydellisesti BF3'sta. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En ollut tuosta ihan varma, kun en ole itse kokeillut, mutta ajattelin että siinä saattaisi ehtiä. Kiitos korjauksesta.

Epätoivoisena eilen kokeilin, ei onnistunut :) tuntui loogiselta vaihtoehdolta ku yksin pyöritin kolmea paikkaa. Voin sanoa, et hiki haisi hytissä ja sohvalla. Mitäpä en tekis tiimin ja voiton eteen!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvän nettipelin fiiliksen pilaa kyllä tuo mikkisekoilu. Onko kaikilla täällä tuo ongelma että mikit pätkii (etenkin jos monen kaverin kanssa pelaa)? Lobbyssa toimii joskus ihan ok.

Vaihtelevasti. Usein kolmeen pekkaan toimii ongelmitta, neljäs kun tulee paikalle alkaa samalla ongelmat eli pätkiminen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvän nettipelin fiiliksen pilaa kyllä tuo mikkisekoilu. Onko kaikilla täällä tuo ongelma että mikit pätkii (etenkin jos monen kaverin kanssa pelaa)? Lobbyssa toimii joskus ihan ok.
Riippuu ihan servusta. Joskus toimii hyvin, vähän pätkii mutta vain harvoin, joskus se taas pätkii niin paljon että toinen ei saa mitään selvää ja pitää vaihtaa servua. Ja ihan vain 1 kaverin kanssa olen pelaillut.
 
Ylös Bottom