Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aijjaa no sitte ymmärrän ton sun pointin.

Toi hevonkuusi oletus johtu siitä et luulin et se spottaa vaan kapula kädessä, eli mav > t-ugs.

Näköjään tuli taas opittua jotain uutta, eli riittää et tiputtaa mavin jonnekki kiven taakse laittaa kapulan taskuun ja lähtee "baanalle".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heittäkääs vähän vinkkiä meikäläiselle. Korkkasin bäfän tänään ja todella vaikean oloista, kun ei ole minkäännäköisiä härpäkkeitä auki. Lippujen perässä olen juossut, mutta tappaminen tuottaa vähän vaikeuksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

:mad:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Koko tiimi saa luvan haistaa pitkän pskn. Kattokaa nyt mitä sontaa!!! Voiko joku nyt ystävällisesti kertoa, että haen mihin tahansa servuun, niin miksi aina joudun tuollaiseen joukkueeseen, joka ei välitä objectivesta pskn vertaa??? :mad:

Kun melkein poru pääsi kun tänään pelasin. Oma tiimi ei tee mitään, EII MITÄÄN!!! Huusin lobbyssä sitten jossain välissä: JOS OBJECTIVE EI KIINNOSTA NIIN MENKÄÄ NYT PRKL PELAAMAAN TDM:ÄÄ JA JÄTTÄKÄÄ MIEDÄT OIKEAT PELAAJAAT RAUHAAN SENKIN *****, ***** *********, ******** ********. MENKÄÄ NYT VAIKKA ******* ****** ******** ************. :mad:

Tai ei nyt ihan, mutta melkein :D

Mulla ainakin meni pelistä maku. Mua ei kiinnosta enää W/L yhtään. Se oli ainoa johon pelissä panostin, joten vois sanoa, että nyt ei oo enää mitään tavotteita. Kiitos vaan kaikille niille hyypiöille, jotka eivät pelaa peliä, niinkuin sitä kuuluisi. Minä pelaisin sokkona paremmin! Voisin kirjoittaa tähän postaukseen niin rumaa tekstiä, että se varmaan poistettaisiin. :mad:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Viihdettähän tämä on, ja jos tuntuu joltain muulta niin suosittelen pelaamisen lopettamista.


Jos vielä kerran takerrun ja totean, että toi sun lause on todella ristiriitainen. Viihde suhteessa sun tekstiin, eli kierros toisensa jälkeen ryömit lempipaikkaasi josta on helppoa USAS:lla teurastaa.. Siis mitä vi..tua!?! :) Jokaisella on oikeus omaan hauskuuteen, ja sun teksti paljasti just ne asiat mistä mä toivoisin päivityksillä päästäisiin eroon. Jos nyt heitän tähän NHL pelisarjojen vertauksen, eli en kuulu niihin pelaajiin jotka vääntävät jollain varmalla bugirannarilla illasta toiseen. Mut jokainen tyylillään..

En ole muutenkaan jaksanut sen kummemmin ottaa kantaa USAS:iin, mut omasta mielestäni aseessa on jotain vikaa verrattuna muihin. Pelkästään se kertoo jo kaiken oleellisen ku kaikki siihen turvautuvat hädän tai kokemansa vääryyden perusteella.. Jos USAS:ia ei lasketa niin muuten aseet pelissä on todella hyvässä tasapainossa, eli lähinnä mennään makuasioilla. Enkä sen takia koe, että jäisin jostain paitsi jos usas nerfataan. Päin vastoin porukan on taas keksittävät muut keinot pärjätä pelissä. Joka taas takaa parempia pelejä etenkin Basaarissa ja metrossa.


Ja todellakin nautin pelistä sekä pelaamisesta.. Enkä koe kuolevani sen useammin usasiin ku mihinkään muuhun aseeseen. Lisäksi arvostan sellaisia pelaajia jotka ovat ottaneet mainitsemasi 2000 tappoa, vaikka pistoolilla tai M4A1. Noin niin kuin esimerkkinä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heittäkääs vähän vinkkiä meikäläiselle. Korkkasin bäfän tänään ja todella vaikean oloista, kun ei ole minkäännäköisiä härpäkkeitä auki. Lippujen perässä olen juossut, mutta tappaminen tuottaa vähän vaikeuksia.

1. Kokeile eri hahmoluokkia ja kokeile mikä on sinulle paras.
2. Muista suojautua.
3. Pysy tiimiläisten/ryhmäsi mukana.
4. K/D ratiosta ei tarvitse välittää se ei kerro kuinka hyvä pelaaja on.
5. Tutustu pikku hiljaa karttoihin ja etsi erilaisia reittejä.
6. Älä ole ennalta arvattava. Vaihtele etenemis reittiäsi säännöllisesti ja yritä uusia taktiikoita
7. Jaa resursseja. [Support] Elvytä. [Assault] Asenna liiketunnistimia. [Recon] Korjaa. [Engineer]. Spottaa viholliset [Paina select kun tähtäät näkemääsi tankkia jne. Pätee kaikkiin luokkiin]
8. Tankki ei hajoa yhdesta osumasta joten ei heti tarvitse hypätä pois.
9. Rush matsissa kannattaa yrittää virittää M-COMit vaikka tiimiläiset cämppisivät.
10. Älä jää cämppiään. Pelissä on vain 12 pelaajaa joten vaikutusta on pelin sujuvuuteen.
11. Älä mene vihollinen spawnille kärkkymään.
12. Spawnaa suoraan esim. Jetiin. Pelissä 12 pelaajaa tiimissä joten jos jäät vain odottelemaan Jetiä niin tiimi ei välttämättä pysy etenemään.
13. [B2K only] Viiden lipun conquestissa juokse ainoastaa kahden lipun välillä. Tehokasta.
14. Jos rautatähtäin on huono niin nopeiten saat red dotin tai vastaavan Grand Bazaar conquestista.
15. Ei kannata välittää vaikka pelit eivät alkuun suju. Pikku hiljaa se kehitys kasvaa.

Siinä nyt jonkun verran vinkkejä. Kannataa myös jotain guideja katsella youtubesta.
 
Tasaset tiimit, ku kattoo tiimien pelaajien rankkeja. 8D

vähän kävi matoa kyllä sääliksi, oltiin tosin vähän aikaa sitten vaihdettu squadin kanssa ns. häviävälle puolelle, ei sitä raaski jatkuvasti pomppia. Oli kyllä äärimmäisen tylsät pelit tänään, ei oikein tasaisia matseja saatu aikaiseksi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

vähän kävi matoa kyllä sääliksi, oltiin tosin vähän aikaa sitten vaihdettu squadin kanssa ns. häviävälle puolelle, ei sitä raaski jatkuvasti pomppia. Oli kyllä äärimmäisen tylsät pelit tänään, ei oikein tasaisia matseja saatu aikaiseksi.


No jäi aikaa sentään harjotella miten EI pidä jeteillä lentää kun jahdataan samaa vihua :p Ja monia muita miten EI pidä menetellä hetkiä :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

:mad:
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3
Battle Report - Battlelog / Battlefield 3

Koko tiimi saa luvan haistaa pitkän pskn. Kattokaa nyt mitä sontaa!!! Voiko joku nyt ystävällisesti kertoa, että haen mihin tahansa servuun, niin miksi aina joudun tuollaiseen joukkueeseen, joka ei välitä objectivesta pskn vertaa??? :mad:

Kun melkein poru pääsi kun tänään pelasin. Oma tiimi ei tee mitään, EII MITÄÄN!!! Huusin lobbyssä sitten jossain välissä: JOS OBJECTIVE EI KIINNOSTA NIIN MENKÄÄ NYT PRKL PELAAMAAN TDM:ÄÄ JA JÄTTÄKÄÄ MIEDÄT OIKEAT PELAAJAAT RAUHAAN SENKIN *****, ***** *********, ******** ********. MENKÄÄ NYT VAIKKA ******* ****** ******** ************. :mad:

Tai ei nyt ihan, mutta melkein :D

Mulla ainakin meni pelistä maku. Mua ei kiinnosta enää W/L yhtään. Se oli ainoa johon pelissä panostin, joten vois sanoa, että nyt ei oo enää mitään tavotteita. Kiitos vaan kaikille niille hyypiöille, jotka eivät pelaa peliä, niinkuin sitä kuuluisi. Minä pelaisin sokkona paremmin! Voisin kirjoittaa tähän postaukseen niin rumaa tekstiä, että se varmaan poistettaisiin. :mad:

Sultahan asiallista tekstiä tulee. Elä välitä W/L ratiosta ja yritä tulla smurffien kanssa toimeen jos ei suomalainen peliseura kiinnosta. Turha tänne tulla purkamaan kiukkua.
 
No jäi aikaa sentään harjotella miten EI pidä jeteillä lentää kun jahdataan samaa vihua :p Ja monia muita miten EI pidä menetellä hetkiä :D

Voi veljet, olis taas pitänyt saada kaapattua pari videota, poikkeuksellisen paljon fail-hetkiä mahtui päivään. Erityisen vaikeaa oli kopulla lentely, ei se kuljetuskopu näköjään taivukkaan takaisin nousuun siitä väistösyöksystä samalla tavalla kuin muut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voiko joku nyt ystävällisesti kertoa, että haen mihin tahansa servuun, niin miksi aina joudun tuollaiseen joukkueeseen, joka ei välitä objectivesta pskn vertaa??? :mad:
Jos et edes viitsi etsiä kunnollista peliseuraa, niin et ole kyllä ansainnutkaan yhtään parempia joukkuetovereita
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

vähän kävi matoa kyllä sääliksi, oltiin tosin vähän aikaa sitten vaihdettu squadin kanssa ns. häviävälle puolelle, ei sitä raaski jatkuvasti pomppia. Oli kyllä äärimmäisen tylsät pelit tänään, ei oikein tasaisia matseja saatu aikaiseksi.

Oli siinä Henemus mun seurana yhden mapin mutta loikkasi sinne teidän puolelle heti kun tilaa oli. Päätin lähteä ennekuin tuli AlabamaBigSnaken tyyliset smurffiketutukset päälle. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vähän vinkkiä, että miten tätä kuuluu pelata.

[video=youtube_share;7IJfptU2mGA]http://youtu.be/7IJfptU2mGA[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla ainakin meni pelistä maku. Mua ei kiinnosta enää W/L yhtään.

Älä huolehdi, ei se kiinnosta ketään muutakaan täysjärkistä. W/L ei kerro pelaajan hyvyydestä mitään, K/D antaa enemmän infoa siitä asiasta (ei koske usas-miehiä :D).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älä huolehdi, ei se kiinnosta ketään muutakaan täysjärkistä. W/L ei kerro pelaajan hyvyydestä mitään, K/D antaa enemmän infoa siitä asiasta (ei koske usas-miehiä :D).
Metsään meni!.. KDR Saa hieman painoarvoa vasta kun SPM hyvä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älä huolehdi, ei se kiinnosta ketään muutakaan täysjärkistä. W/L ei kerro pelaajan hyvyydestä mitään, K/D antaa enemmän infoa siitä asiasta (ei koske usas-miehiä :D).

Kyllä pelaan mielummin porukassa, jossa eniten kiinnostaa voittaminen ja vain voittaminen. Nänä k/d-lukujen perässä hiihtäjät ovat juuri niitä yksinäisiä susia, joita ei nappaa objektit niinkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älä huolehdi, ei se kiinnosta ketään muutakaan täysjärkistä. W/L ei kerro pelaajan hyvyydestä mitään, K/D antaa enemmän infoa siitä asiasta (ei koske usas-miehiä :D).

tätä nyt jo moni muukin sano, mutta W/L on se joka kertoo optko pro vai not ;)

Ja kyllähän mää olen koittanu parempaa peliseuraa ettiä. Nyt ainakin tähän mennessä on tulut lisäiltyä tosi monta HYVÄÄ bf3 pelaajaa. Mutta nyt kun kutsun heitä partyyn niin eivät liity :(
 
Ylös Bottom