Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on mielestänne hyvä SPM lukema? Meikäläisellä oli alkuun 275, mutta nyt noussut jo 420.



~400 on aika keskiverto, 500 paremman puolelle mentäessä alkaa olemaan jo hyvä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en tajua noita jotka pelaa näin hyvää peliä vain saadakseen hyvät statsit ja kerätäkseen trophyt.. Tälläsestä pelistä kuuluu nauttia ja unohtaa tilastot. Mä olen pelannu lähes tulkoon Engineerillä koko ajan, alkuun vain tuli kokeiltua eri aselajit. Yritän pelata mahdollisimman realistisesti ja noudattaa tehtäviä. Ärsyttää kaikki noi sniperitkin kun hyökkäävät lipuille, kun niidenhän pitäisi olla siellä takalinjassa antamassa tulitukea hyökkääville pelaajille jne. Kaikilla on tehtävänsä tässäkin pelissä. MAGissä tämä toimii loistavasti.

Sitten kysymys. Mulla on nyt Javelin, ja sillä pitäisi pystyä ottamaan myös lentokone/helikopteri tähtäimeen, mutta ei onnistu. Saan vain maalla kulkevat kulkuneuvot. Miksei saa lentokoneita tms, vaikka aseen kuvauksessa näin sanotaan?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä tuo spm pahemmin pääse nousemaan kun randujen kanssa pelailee.
Yleensä ne pelit päätty 0-200 tai 200-0 ja kun spawkill ei vaan kiinnosta niin pisteet jää useimmiten pieniksi vaikka tuloslistojen paremmalla puoliskolla keikkuukin.

Missäs kaikki KFIN sällit oikein luuraa?
~330 tuntia hakannut menemmään ja alle kymmeneen tyyppiin törmännyt. Kuitenkin pitäisi muutama sata PS3 pelaajaa olla liikkeellä.
Ette kai te vaan siellä softin puolella ole "terveyttä regeneroimassa"?

Ärsyttää kaikki noi sniperitkin kun hyökkäävät lipuille, kun niidenhän pitäisi olla siellä takalinjassa antamassa tulitukea hyökkääville pelaajille jne.

Et voi olla tosissasi?
Snipujen tulituki?
Pistoollilla saa enemmän aikaiseksi siellä lipulla kuin jonkun 500 metrin päässä löhöävän keltanauhahemmon snipu pystyy antamaan.
Eilen pääsiin sellaiseen sakkiin että ei helvetti.
4-6 tyyppiä makasi spawnin linjalla radionsa vieressä eikä liikahtanut koko pelin aikana.
Tuli "vahingossa" pari hutia niiden suuntaan
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mä en tajua noita jotka pelaa näin hyvää peliä vain saadakseen hyvät statsit ja kerätäkseen trophyt.. Tälläsestä pelistä kuuluu nauttia ja unohtaa tilastot. Mä olen pelannu lähes tulkoon Engineerillä koko ajan, alkuun vain tuli kokeiltua eri aselajit. Yritän pelata mahdollisimman realistisesti ja noudattaa tehtäviä. Ärsyttää kaikki noi sniperitkin kun hyökkäävät lipuille, kun niidenhän pitäisi olla siellä takalinjassa antamassa tulitukea hyökkääville pelaajille jne. Kaikilla on tehtävänsä tässäkin pelissä. MAGissä tämä toimii loistavasti.

Sitten kysymys. Mulla on nyt Javelin, ja sillä pitäisi pystyä ottamaan myös lentokone/helikopteri tähtäimeen, mutta ei onnistu. Saan vain maalla kulkevat kulkuneuvot. Miksei saa lentokoneita tms, vaikka aseen kuvauksessa näin sanotaan?

Koska jonkun pitää ensin maalata se lentohärveli soflamilla tai tankin kolmos paikalta. Pelkkä javelin ei riitä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Missäs kaikki KFIN sällit oikein luuraa?
~330 tuntia hakannut menemmään ja alle kymmeneen tyyppiin törmännyt. Kuitenkin pitäisi muutama sata PS3 pelaajaa olla liikkeellä.
Ette kai te vaan siellä softin puolella ole "terveyttä regeneroimassa"?

Kenties kaikki KFIN-platooneissa olevat eivät käytä KFIN-tagia? Itse käytän VB-tagia vaikka olenkin yhdessä KFIN-platoonissa jäsenenä. :cool:

PS. BF Propaganda Project | BATTLEFIELDO
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Missäs kaikki KFIN sällit oikein luuraa?

Ette kai te vaan siellä softin puolella ole "terveyttä regeneroimassa"?

Siellähän me :D Ainakin minä siis.. Justiinsa kokeilin ekat 3 peliä HC:ta ja ihan naurettavaa touhua on, kun aivastat vihua kohti ni kaveri kuolee tai vihu mulkoilee sua ni putoot tonttiin :eek: Pumattakaan tankeista ja kopuista.. Normi tyyliin pelaamalla sivusta kiertämällä taakse ja 1-2 osumalla tankki säleiks ja triple killi taulussa, eihän siinä saa vastustaja edes mahkuja puolustautua prkl, itestä nyt puhumattakaan jos kimpussa on 2 inssiä ni kerkiä ees takamusta raaputtaa kun jo lapiodaan hiiliä alakerrassa.. Ja HC:n puolella taida ees mitään IT aseita tarvia ku koput kolisee kenttään ilman guidettejakin :D Ja M9:llä metrossa tupla tappo 1 luodilla jostain n.50m????

Taidan pysyä norminpuolella, siel joutuu sentään vähän hikoileen ennenku vihut on kuollu ja tankit romuttamolla :p

Ylläolevat on vain minun mielipiteitä joten älkään kovin kauheasti niitä innostuko kommentoimaan :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Missäs kaikki KFIN sällit oikein luuraa?
~330 tuntia hakannut menemmään ja alle kymmeneen tyyppiin törmännyt. Kuitenkin pitäisi muutama sata PS3 pelaajaa olla liikkeellä.
Ette kai te vaan siellä softin puolella ole "terveyttä regeneroimassa"?
aika moni varmaan pelaa softcorea, koska HC ei ole niinkään toimiva tässä mitä se oli BC2.. :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä se nappi otsaan tankkiin juostessa omalta tiimiltä paljon houkuttele. Sen verran porukka valittaa ajoneuvojen takia teamkillaamisesta että se riittää jo yksinään pitämään meikäläisen SC-puolella.
Sitten kun saadaan koko omasta basesta suoja-alue friendly fireä vastaan niin täältä tullaan. Ei olisi varmaan kovin paha lisätä tuommoinen pikku juttu peliin. Tervetuloa softin puolelle:)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen tuli taas mieleen, että ois ihan kiva saaha sinne omaan baseen joku suoja-alue ettei vihu pääsis raiskaamaan niitä maassa olevia tankkeja/jettejä/kopuja. Pikkasen meinas kyrsiä kun eilen pääsin khargissa kopun lentäjäks(onko se nyt veli venäläisten puoli kun lähetään sieltä maalta) niin samantien oli kopun hp:t 50%:ssa ja kun sen ilmaan sai niin ne tippu jo jonnekkin 20% ja sit kateltiinkin uuestaan spawni ruutua. Sama jätkä tuhos meiän jetit sinne kiitotielle jonka jälkeen jäi pyörimään siihen meiän basen päälle et saa tehä saman kohta uuestaan. Kyllä sen sai siitä lähtemään kun hyppäs basen AA-tykkiin, mutta kun ei jaksanu siellä ite kauaa istua niin varmaan meni kohta jatkamaan tuhotöitään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tälläsestä pelistä kuuluu nauttia ja unohtaa tilastot. Mä olen pelannu lähes tulkoon Engineerillä koko ajan, alkuun vain tuli kokeiltua eri aselajit. Yritän pelata mahdollisimman realistisesti ja noudattaa tehtäviä.

Itse nautin pelistä eniten kun pelaan tasapuolisesti kaikilla classeilla, toissapäivänä tuli yhdessä pelissä täyteen miljoona pistettä jokaisella classilla.

Rajapyykin saavuttamiseen meni kullakin classilla aikaa seuraavasti (bf3stats.comin mukaan):
Assault: 54 tuntia
Engineer: 55 tuntia
Support: 55 tuntia
Recon: 72 tuntia

Nuo lukemat kertovat classien tasapainosta jo aika paljon. Reconilta uupuu muiden classien pisteautomaatit, eikä soflamien ja beaconeiden vaikutus näy kuin ehkä voittotilastoissa. Kaikilla classeilla pelaaminen on kuitenkin aina ollut hauskaa, kunhan vain löytää sen oman peli-iltaa piristävän "juttunsa", olkoon se sitten rautatähtäimet pulttilukoissa, claymore-jeepit, EOD-boteilla hurjastelu tai savukranaateilla rushiminen.

Eniten tässä pelissä hämmästyttää se kuinka 300 tunnin jälkeenkin opit joka ilta uusia asioita, unlockkaat uusia härpäkkeitä ja kohtaat niin hauskoja ja/tai uskomattomia tapahtumia, että on heti ollut pakko tarkastaa videotallennuksen olleen varmasti päällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa äskein tuli pelattua Karkand conquestia ja snipu otti pari kertaa minut ja tiesin missä se oli. Se oli sen korkean kerrostalon luona C:n lähellä jonne pääsee vain MAVilla. Joku oma oli laittanut viereiseen mutta matalampaan kerrostaloon spawnpointin. Tämä vihollinen sain minut ensimmäisellä kerralla. Sitten toisella kerralla sain tuon vihollisen. Sitten vihollinen spawnasi uudelleen ja sain hänet maihin. Tämä vihollinen ei enää ilmestynyt katolle. Tulin katolta alas ja olin menossa C:lle niin tapasin tuon saman kaverin kolmannen kerran alhaalla lipulla ja kolmannen kerran sain hänet maihin. Erä kuitenkin päättyi melko nopsaan tuon jälkeen ja jäin vielä puollustamaan C:tä.

Myös yksi matsi tuli pelattua Gulf of Omanissa mutta vihollinen kun menetti lipput C:lle asti rupesi spawnikillaamaan. Muistaakseeni puoli vihollisen tiimiä ronskisti ajoi sinne meidän tukikohtaan.

Vielä muutama vinkki:
- Kannattaa varmistaa mitä squad specificationeja tiimi käyttää. Ei kannata käyttää kahta samaa specificiä koska se ei tietääkseeni auta sen enempää.*
- Jos olet squadleader niin muista merkata Rushissa hyökättävä M-COM siis se kummalle haluat squadisi hyökkäävän. Tästä sinä ja tiimi kaverisi saatte pisteitä jos torjutte vihollisia kyseisen m-comin alueella ja viritätte sen. Sama pätee conquestiin.
-Kannattaa vaihdella asustetta kentän mukaan.

*Saa todistaa vääräksi
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

aika moni varmaan pelaa softcorea, koska HC ei ole niinkään toimiva tässä mitä se oli BC2.. :/

Niinpä. Mielestäni hyvä optimi olisi pelimuoto, jossa: 100% (normicore) health, friendly fire jalkaväelle päällä ja ajoneuvoille pois, ei minimappia, ei spottausta, ei fragiammuksia; edit: niin ja ei health regeniä. Tässä pelissä kuolee niin nopeasti jo normicoressakin, että HC:n 60% health on liian vähän, ja ajoneuvojen teamkillaus ärsyttää. Tulisivatpa ne customserverit jo konsoleillekin!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja Health regen ehdottomasti pois!.. muutkin pääsee nauttimaan lääkeistä kuin sinä itse :/

tuosta tulikin mieleen..
Jos ootte pelannu koskaan sellasta peliä ku Americas Army, niin sellaisen revive homman ku tähän peliin sais.. <3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jep, tollanen ois smurffeille pakollinen ei ainakaan nostelis mua keskellä pahinta tulitaistelua ahtaissa tiloissa. :rolleyes:

OT: Tiukkaa tavaraa tää med kitit, seinätkin kaatuu.

[video=youtube;yuEIoRvKsxg]http://www.youtube.com/watch?v=yuEIoRvKsxg[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niinpä. Mielestäni hyvä optimi olisi pelimuoto, jossa: 100% (normicore) health, friendly fire jalkaväelle päällä ja ajoneuvoille pois, ei minimappia, ei spottausta, ei fragiammuksia; edit: niin ja ei health regeniä. Tässä pelissä kuolee niin nopeasti jo normicoressakin, että HC:n 60% health on liian vähän, ja ajoneuvojen teamkillaus ärsyttää. Tulisivatpa ne customserverit jo konsoleillekin!

Ei todellakaan. Onneks on tosiaan HC ja Normi erikseen, niin ei tarvii tommosta kuraa pelailla. HC toimii nyt ihan hyvin. Eniten ärsyttää vaan jatkuvat TK-tapot, niin tahalliset kuin tahattomatkin. Minimap ei kyllä kuulu HC:hen, mutta johan tuohon on tottunut, niin enpä siitä enää välitä. Onpa spottauksesta edes jotain hyötyä HC:n puolella (BFBC2:ssa ei jaksanu aina laittaa pausea kattoakseen sieltä kartasta spotattuja vihuja).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

miten kikkailla? eikös loppu tulos olisi aivan sama suorittaako mitalin/service starin heti vai kerääkö varastoon? 10 servicie staria, kulutat niihin saman verran aikaa ampumalla suoraan tai keräämällä ja ampumalla kaikki kerralla niin eikös tuo spm ole aivan sama kulutetun ajan jälkeen. näkyy vaan piikkinä jos joku niitä viitsii kerätä? Sovitaan että keräät a) 10h aikana 10 mitalia ja nuo kymmennen mitalia viimeisen 2 minuutin aikana B) 10h tunnin aikana 10 mitalia tasaisesti 1 tunnissa. Eikös silloin 10h jälkeen spm ole aivan sama kummallakin tavalla?



mutta kait loppu tulos on ihan sama. ei ymmärrä... aamu toimet kesken, voipi johtua siintä?
Itselläni ainakin toimii, sillä saan pidettyä ihan pelaamalla SPM'ni siinä 678 paikkeilla ja sitten kun monta mitalia läjähtää kerralla, niin se nousee siitä. Tuo 678 taitaa olla oma normaalilla pelaamisella saatu raja, sillä en saa sitä oikein tuosta nousemaan ilman kikkailua ja oishan se 700 ihan kiva lukema, vaikkei statsit nyt niin tärkeitä ole. Enemmän niihin voittoihin keskityn. :/
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No tässä on suurin minkä oon nähny ja ei ole boostimalla hommattu (tosin rank vasta 22 joten laskee varmasti ? )
Stats & Progression - Datsick_Jack - Battlelog / Battlefield 3

Ehkä se tuollakin vielä laskee, yhdeksän tuntia on sen verran lyhyt peliaika. Tässä on ainakin boostaamatta saatu, tosin PC:llä: Stats & Progression - LoveMus1C - Battlelog / Battlefield 3. Kyseessä kuuluisa (o_O) DJ, venäjäläinen heppu, jota näkee usein amerikkalaisten YouTube-persoonien videoissa :).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

HC:n huonoin puoli on Friendly fire, siitä ei tietääkseni tule mitään rangaistusta? En ole ainakaan huomannut. Teammaten ampumisesta pitäisi kuolla itse, eikä toisinpäin.
 
Ylös Bottom