Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä Grizzly puhuu nyt asiaa. Kun pelataan, pelataan yhtenä joukkueena ja kun häröillään, häröillään joukkueena. Hyvänä esimerkkinä eilinen, kun liityin vastapuolelle Grizzlyn ja Juliuksen seuraan Tehranissa. Tiesin heti kun päädyin vastapuolen joukkueeseen, että kohta tulee kaks snipua mun perääni ja niinhän siinä kävi. Eihän siitä pelistä tuu mitään kun kaks jahtaa yhtä ja yks kahta. Jonkun aikaa kissa ja hiiri leikkiä jaksoi, mutta sitten Grizzly kutsui squadiin. No eihän se tohelointi tähän loppunu, mutta hauskaa oli. Ja sehän on pääasia :D

Ei tosiaankaan loppunu tuo tohelointi, vieläkin olin singolla ampumassa sitä sun taloo paskaks olettaen et oot syntyny sinne pekoniis kun julius huomaa ja rupee nauraa et prkl timangihan onki jo meiän squadissa :D Muutenkin tuo tutun pelikaverin liittyminen vastapuolelle tuntuu olevan pahasta, aina saa olla varomassa sitä yhtä tiettyä puukottajaa ja aina tulee itekki vähä jahattua niitä tageja :) Hankalaa tuosta tekee se seikka, että monesti porukka tietää miten meikäläinen liikkuu ja mistä mut yleensä löytää joissain mapeissa :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

IHANAA ku ihmisillä on asiaan kuin asiaan niin eriäviä mielipiteitä :) uskalla kissaa sanoa ku joku Ahti-allergikko69 tulee huutaan kuola suupielessä palstalle omaa absoluuttista totuuttaan kissoista ja sotkee samalla codinki keskusteluun. Tämä taas aukaisee COD4life:n tulehtuneet haavat... SIISTIÄ!

Ps. Ygrizzly, sut on helppo löytää.. Päästetään vaan camphater julius vaan irti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse huomasin myös eilen tuon kiertämisen. Mikään ei vois olla ärsyttävämpää kun kuulla ne omat sanat aina kun suunsa aukaisee :banghead:

Ite ainaki tykkään omissa Turtle Beachin P11-kuulokkeissa tuosta ominaisuudesta. Niissä tosin ei ole mitään viivettä tossa kiertämisessä ja ääni tulee todella selkeästi. Olin kyllä todella skeptinen kun tilasin luurit, että mitenhän tohon tottuu vaan eipä ollut alussakaan ongelmia tuohon eikä tarvinnut koskaan totutella. Varmasti tosin eri asia tällainen suunniteltu ominaisuus kuin tämä Sonyn (ilmeisesti) bugi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

kun häröillään, häröillään joukkueena.

Mitähän tää "häröily joukkueena" oikein tarkoittaa? Sitä että koko porukka snipuilee esim. teheranin motarilla tai gulf of omanin nostokurjissa vai jotain muuta? Mua ainakin henk.koht jurppii aina, jos omalla puolella saman tagin omaavat sällit tekee jotain ihan omiaan (siis häröilee) eikä osallistu peliin. Onneksi servun vaihto on tehty niinkin helpoksi...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Höhöö, varmaan ens viikolla tulee kotiin KoNNalta tilatut luurit, niin pääsee jauhamaan sitä itseään linjoille eikä tarvii olla enää mykkä! Parempi myöhään kun ei milloinkaan! ;)

Nyt on tuo AttackHeko alkanu pysymään räpylässä satunnaisia tolppien morjesteluita matalalennossa lukuunottamatta :D Vielä kun kyseisen hulilupterin sais pidettyä vakaana, jotta vois paukutella niitä raketteja oikeaan osoitteeseen.. Sen verran se kyllä vakaana pysyy, että gunneri saa konarilla kylvettyä lyijy-ylläreitä viholliselle, mutta kun itsekin haluaisin esim. lippujen luona antamaan tulitukea tankkeja vastaan... Noh, kaikkea ei voi saada heti, eli ei muutaku reeniä!

Nimim. Mun ohjastaman kopun kyytiin kannattaa suhtautua edelleen varauksella ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

[video=youtube;o8QrrInqLuA]http://www.youtube.com/watch?v=o8QrrInqLuA[/video]
Päivän naurut :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

juoksee erän alkaessa järkyttävää munaravia kopteriin, parhaassa tapauksessa nousee ilmaan vaikka joku olisi halunnut gunnerin paikalle, nousee sinne 600-800 metrin korkeuteen leijumaan ja hyppää kopterista pihalle kun jostain ihmeen syystä vihollisen jetti löysi hänet.
Ja tätä ennen hardcoressa tappaa pari omaa, jotka olisivat muuten ehtineet helikopteriin ennen häntä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko noi b2k mapit tosiaan tarkoitettu pelkkään perseilyyn? Raivostuttaa kun hyvän ja miellyttävän peliputken katkaisee joku lapsellinen conquest assault in gulf of oman tai muu vastaava trolli.
 
DICE korjaa VOIP:in maanantaina niin Sony rikkoo oman Wireless-headsettinsä heti keskiviikkona firmis-päivityksellä (oman mikin äänet kiertää omiin kuulokkeisiin, kutsutaan vissiin nimellä "sidetone"). :(

4.10 Update: Broke Playstation Headphone Functionality | PlayStation® Community Forums

Taivas varjele, miten voidaan bäfä-miestä näin lyödä. Hetkellinen hekuma vaihtui käsittämättömään nyrkkien pudisteluun. Ei tämä näin pitänyt mennä...mikä helvetin PC-miesten salajuoni tämä on? Ettekö nyt prkl näe, että kun minä ostan pelin niin maksan siitä täyden hinnan joka kerta...ei, en voi käyttää piraattia PS3:ssa...joten miksi minua rangaistaan tällaisella apinoinnilla?!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis en oo nyt iha kärryil... siis mitä sony on tekemäs niitte headseteille ???
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ole tekemässä mitään vaan viimeisimmän PS3 päivityksen yhteydessä tullut joku bugi, että oma ääni kuuluu itselle viiveellä.

Höystettynä helvetinmoisella häiriöäänellä. Lisäksi mikki on nyt jostain syystä päällä jatkuvasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitähän tää "häröily joukkueena" oikein tarkoittaa? Sitä että koko porukka snipuilee esim. teheranin motarilla tai gulf of omanin nostokurjissa vai jotain muuta? Mua ainakin henk.koht jurppii aina, jos omalla puolella saman tagin omaavat sällit tekee jotain ihan omiaan (siis häröilee) eikä osallistu peliin. Onneksi servun vaihto on tehty niinkin helpoksi...

Varmaan squadina tarkoitti ja meidän kohalla tuo apinointi tapahtuu yleensä sillonku oman joukkuuen sankarit haluaa baserapettaa vastustajan aloitteliat rage quittiin jonka seurauksena ainakin oma mielenkiinto siirtyy tähän perseilyyn, kun kyllähän 8-10 ukkoakin aloitteliat voi raiskata sinne baseen ei siinä 2-4 miestä kaivata (samalla toivotaan et joku onnellinen pääsee jostain läpi ja sais jotakin tekemistä) :eek:

Omakin pinna palaa kyllä sillon jos normi tiukan pelin aikana tulee huomattua turhan useasti jokin tietty makkaran paistaja(t) jossain hevonkuusessa raapimassa kiveksiään, piutpaut välittäen voitetaanko vai hävitäänkö ni sillon joutuu HC.n puolella ne telottamaan ja normi puolella jotenkin koittaa paljastaa ne viholliselle :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Huh huh! Olis vissii syytä pitää pieni tauko pelailusta. Sen verran V***********************aa että seuraavalla kerralla varmaan lentää ohjain litteän lcd:n läpi.

Tänään kyllä tuntui siltä ettei saanut ketään hengiltä eikä pelaamisesta tullut muutenkaan mitään. Kaikki ryhmät (medic, engineer yms.) on nyt pelattu läpi, tankeilla läpi myös. Lopuille olen yrittänyt keräillä pisteitä pikkuhiljaa. Olen myös yrittänyt kerätä jokaiselle aseelle Service Starin, mutta menee hermot noihin paskoihin aseisiin. Mikä idea siinä muuten on että kun kenttä vaihtuu niin asekin vaihtuu? Muutaman(sata) kertaa on käynyt niin että pelin päättyessä mulla on vaikka P90 ja sit seuraavan alkaessa on yhtäkkiä vaihtunu joku s**tanan UMP-45, josta mulla on 6 service staria. Siinä menee tapot vaan hukkaan. :D

Se on myös aivan ************ siistiä kun spawnaat johonkin ja vihu sattuukin olemaan selän takana. Eikö tuohon vois tulla jotain parannusta? !"#!"#!"#!"#!""#¤"##¤¤&#¤&#¤!#"¤!&"%"#¤!
Ja yks asia vielä. Miks vihut pääsee toisen "tukikohtaan"? Eihän tossa oo mitään järkeä että helikopteri kyttää siinä vieressä ja kun lähet suihkarilla liikkelle niiin sekunnin päästä räjähtää.

Anteeksi nyt vaan nämä itkut, mutta.... Tiedätte tunteen! :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja yks asia vielä. Miks vihut pääsee toisen "tukikohtaan"? Eihän tossa oo mitään järkeä että helikopteri kyttää siinä vieressä ja kun lähet suihkarilla liikkelle niiin sekunnin päästä räjähtää.


Itellä alko kans tänään kiehumaan tuon kanssa canalissa. Olin Z11W lähössä ja juuri pääsin spwnaamaan kopteriin niin saman tien kuolin kun se yks kyttäs siinä little birdin kanssa ja kopteri ei räjähtäny ja sitte yks vihuista otti sen. Tästä se mukavuus sitte alkokin kun vihuilla oli 3 vatkainta basen yllä pörräämässä ja niillä lentäjillä tais olla tappoja yhteensä jotaki 70. Onneks sain sen yhen mulkun ammuttua iglalla alas lopussa. Seki ehti vissiin 7 kertaa tappamaan minut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen ei oikein löytynyt hyviä matseja. Lähinnä oli sellaisia matseja että a) tiimi oli niin hyvä että vihollinen joutui camppimaan basessa b) ei tapahtunut mitään, kukaan ei vallannut lippuja, eikä oikein liikkunut kaan. Amerikkalainen pelaaja ystävä pyysi pelaamaan squad DM ja kun liityttiin niin oltiin 15-20 tikettiä jäljessä mutta sitten kun matsi päättyi niin tikettejä meillä oli 45 kpl. Seuraava matsi voitettiin. Tuosta huomasi että hyvällä tiimityöllä voitettiin.

Sitten vielä havaintoihin: 4x tähtäimellä kun katsoin ja huomasin että vihollinen pisti USAS ja frag yhdistelmällä päin niin se näytti ihan star wreckin valopallo iskulta :D Lisäksi peli on tehnyt poikkeuksellisen tilttauksen pelin alkaessa. Ei oikein muuta ole ilmennyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Alkanut peli ärsyttävästi tilttailemaan trophyjen synkkauksen jälkeen 'loading' kohtaan - muilla samaa ongelmaa?
 
Ylös Bottom