Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas joutunut joidenkin ääliöiden kanssa pelaamaan. Lievästi sanottuna ketuttaa, kun ei omasta squadista löydy yhtäkään pelaajaa jolla edes vähän älliä päässä. Esimerksi tässä eilen kun pelasin caspian porderissa rushia, reconilla siina ihan rauhassa ensin kaadoin porukkaa, kun ei kukaan huomannut missä olin, sitten pari idioottia supporttia päättää spawnata muhun ja alkaa ampumaan loputonta sarjaa siinä vieressä. Arvatkaas kuinka kauan meni ennen kun tuli mortaria ja pari tankkia niskaan? Kans mukavaa kun ajat jollakin ajoneuvolla johonkin ja vaihdat gunnerin paikalle (tänään esim. DPV jeepillä), niin tottakai sen squadilaisen on pakko spawnata siihen vehkeeseen ja ajaa se suoraan vastustajan takin eteen. Sori avautuminen, mutta menee kohta oikeesti hermot...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas joutunut joidenkin ääliöiden kanssa pelaamaan. Lievästi sanottuna ketuttaa, kun ei omasta squadista löydy yhtäkään pelaajaa jolla edes vähän älliä päässä. Esimerksi tässä eilen kun pelasin caspian porderissa rushia, reconilla siina ihan rauhassa ensin kaadoin porukkaa, kun ei kukaan huomannut missä olin, sitten pari idioottia supporttia päättää spawnata muhun ja alkaa ampumaan loputonta sarjaa siinä vieressä. Arvatkaas kuinka kauan meni ennen kun tuli mortaria ja pari tankkia niskaan? Kans mukavaa kun ajat jollakin ajoneuvolla johonkin ja vaihdat gunnerin paikalle (tänään esim. DPV jeepillä), niin tottakai sen squadilaisen on pakko spawnata siihen vehkeeseen ja ajaa se suoraan vastustajan takin eteen. Sori avautuminen, mutta menee kohta oikeesti hermot...

Tuttu tunne :mad: Itellä meni hermot kun käynnistin tänään pelin ja heti jäätyi latausruutuun. Myöhemmin parin roundin jälkeen lensin servulta ulos ja heti sen jälkeen peli jäätyi saving kohtaan. Päätin sitte lopettaa ettei hermot pala aivan loppuun.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa vilkuilin tappoja eri aseilla ja silmään paistoi yksi erikoisuus, jota en ole kyllä huomannut itse pelissä :O
löytyykö pelistä muka tälläinen pistooli?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa vilkuilin tappoja eri aseilla ja silmään paistoi yksi erikoisuus, jota en ole kyllä huomannut itse pelissä :O
löytyykö pelistä muka tälläinen pistooli?

Näin lukee kuvauksen lopussa: "This M1911 has been equipped with a Tactical Light and a Suppressor for DICE developers."
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa vilkuilin tappoja eri aseilla ja silmään paistoi yksi erikoisuus, jota en ole kyllä huomannut itse pelissä :O
löytyykö pelistä muka tälläinen pistooli?

Eikös tuo ole noita dicen nörttien aseita? Joskus aikoinaan joku niistä dicen sankareista onnistu mut tuollasella ampumaan danavakissa b lipulla. Jäi sillon mieleen kun oli erikoinen roipe yhdistelmä kaverin pistuulis :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harmi ettei sitä voi muut käyttää :mad:
kaksi suosikki attachmenttiäni samassa paketissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joko joku on keksinyt miten ton puukon saa sivaltamaan toisen puukotuksen jälkeen niin, että ei tarvitse esim. näpäyttää 2x nopeasti kolmiota eli vaihtaa asetta. Tavarat lentelee kun on kunnon rypäs vihollisia ja pääsee niiden selkään, mutta sitten unohtaa puukkojuhlan aikana tuon aseen vaihdon ja puukko vaan nousee uhkaavasti ylös ja tilanne ei pääty edes niinkuin psychossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pieni bugi havaittu (näiden monien satojen muiden joukkoon): sain eilen 500 puukotusta täyteen. Ruudulle pamahtaa knife service star (5) ja lisäksi väitti, että uusi dog tag olisi unlockattu (death tag, jossa on pääkallo, johon on keskelle ohtaa lyöty puukko).

Noh, menenpä tsekkaamaan uutta dog tagia battlelogista ja eihän siellä mitään näy. Olen tuon dog tagin kyllä pari kertaa muilta pelaajilta napannut eli se näkyy dog tagien joukossa, mutta se on edelleen lukittuna. Melee medal ilmoitetaan vaatimuksena, että tuon saisi.

Tuli myös löydettyä suosikki-PDW eilen: UMP-45. Betan jälkeen tuo tuntui niin tehottomalta ettei sitä tullut tässä kokoversiossa enää alun jälkeen käytettyä. Hyvinhän se pelaa. Parempi se ainakin on kuin PDW-R.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Twitter

We are going to deploy a new Server Patch to our PS3 Servers in 15 mins. You will be kicked but able to reconnect immediately

Nonni! Jospa siellä servuilla nyt pysyis paremmin kyydissä tän jälkeen. :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aamusta lähtien tainnut olla "hieman" ongelmia servujen suhteen. Normimapit toiminut ihan hyvästi, mutta sharqi ja kharg niin voi viineri. Siihen asti menee hyvin kunnes kuolet ja pam jumissa ollaan. :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Input-lagia tai ei, mutta ainakin toi tähtääminen on jotenkin viturallaan. Nimittäin kun joskus viikkoja sitten kokeilin pelata ilman aim-assistia niin pelasin lähes ainoastaan supportilla ja engineerillä, noiden classien kanssa tähtäämisessä ei ollut mitään vaikeuksia. Useita tunteja ilman assistia pelattuani rupesin assault/medicillä pelaamaan ja heti ensimmäisen vihollisen vastaan tullessa ei tähtääminen ollut enään lähelläkään mukavuus aluetta. Tähtäyksen herkkyys nousi maagisesti useita pykäliä ylöspäin ilman asetuksiin koskemista ja vihollisia ei saanut enää jyvälle ollenkaan. Jotenkin tuntuu siltä, että DICE on kussut jotain tähtäämiseen vaikuttavaa koodia ihan vaan huolimattoman asenteen vuoksi. Ainakaan pätsit ja muutkaan pelistä löytyvät pikku kämmit ei vakuuta uskomaan siihen, että DICEllä olisi parhaimmat datawelhot duunissa. Varmaan pajautelleet ja päät höyryssä copypastella xbox-version koodia pukattu plege versioon ja vähän käsi täristen muokattu koodia toimimaan pleikkarin ohjaimella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas joutunut joidenkin ääliöiden kanssa pelaamaan. Lievästi sanottuna ketuttaa, kun ei omasta squadista löydy yhtäkään pelaajaa jolla edes vähän älliä päässä. Esimerksi tässä eilen kun pelasin caspian porderissa rushia, reconilla siina ihan rauhassa ensin kaadoin porukkaa, kun ei kukaan huomannut missä olin, sitten pari idioottia supporttia päättää spawnata muhun ja alkaa ampumaan loputonta sarjaa siinä vieressä. Arvatkaas kuinka kauan meni ennen kun tuli mortaria ja pari tankkia niskaan?
Ihan omaa tyhmyyttäsi jäit siihen odottamaan rankaisua.. hälytyskellojen ois pitäny alkaa soimaan viimestään siinävaiheessa kun supot rupes pitään metelii. Vihut tod. näköisesti olivat muutenkin tietoisia sijainnistasi killcamin ansiosta..
järkevä recon vaihtelee paikkaa aina parin tapon välein
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nimittäin kun joskus viikkoja sitten kokeilin pelata ilman aim-assistia...

Njaah, ilmankos tulee jätkiltä kuokkaan. Työntääkö täällä suurin osa porukasta assistit päällä? Itse en ole aim assitancea käyttänyt sen jälkeen, kun MOH:ia pelatessa sain hate mailia ja haukkumista nuubieksi sen johdosta :eek: Mitä toki olinkin..
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Njaah, ilmankos tulee jätkiltä kuokkaan. Työntääkö täällä suurin osa porukasta assistit päällä? Itse en ole aim assitancea käyttänyt sen jälkeen, kun MOH:ia pelatessa sain hate mailia ja haukkumista nuubieksi sen johdosta :eek: Mitä toki olinkin..

Mulle on ihan sama onko ne päällä vai ei, yhtä huonosti osun. :D
 
Ylös Bottom