Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja noilla on jotain tekemistä tämän videopelin kanssa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos haluat pelata simulaatiota niin kokeile ARMA 2:sta.. Tämä peli ei ole eikä tule olemaan koskaan realistinen, koska Peleissä keskeisimpänä asiana on että kaikki aseet & kulkuneuvot ovat tasapainossa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos haluat pelata simulaatiota niin kokeile ARMA 2:sta.. Tämä peli ei ole eikä tule olemaan koskaan realistinen, koska Peleissä keskeisimpänä asiana on että kaikki aseet & kulkuneuvot ovat tasapainossa

Se ei taas oletusarvoisesti saisi tarkoittaa sitä, että kaikki vehkeet ovat identtisiä tekstuureja ja ulkokuoren mallinnusta lukuunottamatta, kuten BF:ssä ainakin jettien/tankkien kanssa on tehty.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos haluat pelata simulaatiota niin kokeile ARMA 2:sta.. Tämä peli ei ole eikä tule olemaan koskaan realistinen, koska Peleissä keskeisimpänä asiana on että kaikki aseet & kulkuneuvot ovat tasapainossa

Se ei taas oletusarvoisesti saisi tarkoittaa sitä, että kaikki vehkeet ovat identtisiä tekstuureja ja ulkokuoren mallinnusta lukuunottamatta, kuten BF:ssä ainakin jettien/tankkien kanssa on tehty.

En nyt noista jeteistä tiedä, mutta ainakaan LAV-25 ja BMP-2 eivät ole kovin hyvin tasapainossa... Mieluummin olisivat laittaneet BTR:n jokaiseen kenttää josta nyt löytyy bemari, niin molempien osapuolien APC:t olisivat suurinpiirtein tasapainossa. Toisaalta T-90 tuntuu ketterämmältä kuin Abrams, ja Abramsin kanuuna ei pysty ampumaan taaksepäin yhtä alas kuin T-90:n. Tasapaino on noita ensin mainittuja ja tietenkin taisteluhelikoptereita lukuun ottamatta mielestäni ihan riittävästi kohdillaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se ei taas oletusarvoisesti saisi tarkoittaa sitä, että kaikki vehkeet ovat identtisiä tekstuureja ja ulkokuoren mallinnusta lukuunottamatta, kuten BF:ssä ainakin jettien/tankkien kanssa on tehty.

No ei tuo kyllä pidä paikkaansa, sillä pelissähän on myös F35 joka ei todellakaan ole identtinen Flankerin ja Hornetin kanssa.

Pieniä eroja on myös tankeissa: Abramsilla ei pysty ampumaan yhtä hyvin taaksepäin kuin T90:llä.

Balanssi on kyllä pelissä aika ratkaiseva ja monilta osin DICE on kyllä hyvin onnistunut. Tosin tällä hetkellä esim. Viper ja Havoc eivät todellakaan ole balanssissa. Toinen on kuin kirurgin instrumentti ja toinen on kuin lentävä läskisika. Ylimääräinen paino Havocissa ei kuitenkaan järjenvastaisesti kuitenkaan tarkoita parempaa panssarointia. Tähänhän tosin tulee seuraavassa batchissa muutoksia, koska Havocin lento-ominaisuuksia muutetaan.

Hekon TV-missilelle saisivat kyllä tehdä jotain, koska sillä ei tällä hetkellä tee yhtään mitään. Se on täysin mahdoton ohjattava. Oma ehdotus on, että laittaisivat vaikka aivan helvetillisen latausajan (vaikka pari minuuttia) siihen, mutta ohjaus olisi yhtä helppoa kuin esim. COD MW2:n predator-missilessä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse en ymmärrä kuka tässä simulaatiosta on edes puhunut?
No siinä mielessä kun pistit härveleiden huippunopeudet niin ne varmasti olisi mallinnettu peliin jos se olisi simulaattori. Pelin tasapainon takia huippunopeudet on rajoitettu molemmilla vehkeillä 412mailiin/h (afterburnerilla).

Onko tässä muuten tankin murkuloilla joku lentomatkan aikana kasvava damage kerroin? Sillä eilen Caspianissa heti rundin alussa painoin tankilla jenkkibasesta kohti A:ta sitä isoa tietä pitkin, niin sinne tien päähän ilmesty kaukaisuuteen spotattu vihollisen tankki. Heitin perstuntumalta sinne päin ilman mitään zoomeja laukauksen ja tuli laakista disabled, toinen laukaus ja poks. Tuskin oli kaveri lähtenyt peruuttamalla matkaan, ja jos joku olisi sitä tankkia singolla losauttanu spawnissa niin sen matkan aikana olis ehtiny jo korjautua. Ei tullut ruutuun mitään räjähteen tuhoamisbonuksia niin ei ollut mikään peelokaan panostanut sitä C4:llä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hekon TV-missilelle saisivat kyllä tehdä jotain, koska sillä ei tällä hetkellä tee yhtään mitään. Se on täysin mahdoton ohjattava. Oma ehdotus on, että laittaisivat vaikka aivan helvetillisen latausajan (vaikka pari minuuttia) siihen, mutta ohjaus olisi yhtä helppoa kuin esim. COD MW2:n predator-missilessä.

Juu eipä sillä kaukana oleviin kohteisiin osu. Ite oon käyttäny sitä niin, että ku pyyhkästään kopterilla esim. tankin yli, ootan että tähtäin on tankin kohalla ja laukasen sen kummemmin ohjailematta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko tässä muuten tankin murkuloilla joku lentomatkan aikana kasvava damage kerroin? Sillä eilen Caspianissa heti rundin alussa painoin tankilla jenkkibasesta kohti A:ta sitä isoa tietä pitkin, niin sinne tien päähän ilmesty kaukaisuuteen spotattu vihollisen tankki. Heitin perstuntumalta sinne päin ilman mitään zoomeja laukauksen ja tuli laakista disabled, toinen laukaus ja poks. Tuskin oli kaveri lähtenyt peruuttamalla matkaan, ja jos joku olisi sitä tankkia singolla losauttanu spawnissa niin sen matkan aikana olis ehtiny jo korjautua. Ei tullut ruutuun mitään räjähteen tuhoamisbonuksia niin ei ollut mikään peelokaan panostanut sitä C4:llä.

Tuleekohan tankin ammuksilla katto-osumasta damage bonusta, kun lentorata laittaa murkulan osumaan epäsuorassa kulmassa? Singoillahan sitä ei ilmeisesti saa. Olen itsekin kyllä huomannut tuon efektin, varsinkin Firestormin valtatiellä tulee usein otettua matsia suoran päässä olevien tankkien kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli eilen jännä glitchi vastaan pelatessani conquestia Seine Crossingissa. Ryömin niitä c-lipun vieressä olevia, "ulkopuolella" sijaitsevia portaita ylös ja putosin johonkin pohjattomaan kuiluun.
Tähän tyyliin, eri kohta vain:
[video=youtube;2TsLtX2c57I]http://www.youtube.com/watch?v=2TsLtX2c57I[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuleekohan tankin ammuksilla katto-osumasta damage bonusta, kun lentorata laittaa murkulan osumaan epäsuorassa kulmassa? Singoillahan sitä ei ilmeisesti saa. Olen itsekin kyllä huomannut tuon efektin, varsinkin Firestormin valtatiellä tulee usein otettua matsia suoran päässä olevien tankkien kanssa.

En jaksa uskoo että tankin ammuksilla on katto-osumat..? En ainakaan ole muilla kuin guidella, ja lentävillä härpäkkeillä moisen huomannut. Mut takaa jos pääsee ampumaan ilman että vastustajalla on reaktiivipanssaria, niin kahdesta kudista vainaa. Olen alkanut epäilee että osuman kohdallakin on vaikutusta damageen, tornin juuri/torni tankeissa vaikuttaa helpommin ottavan damagea niin kuin sen oikeastikin pitää?! (Vai luokitellaanko tämä sitten kattodamageksi?)

Ei ole ennen näin hermoo riistänyt tämä peli. HC-pelimuoto!!! V**TU mitä p***AA, taas pääsin teamkillaamisen kohteeksi, Wake Islandiin rushissa kerkesin spawnaa heti pelin alkuun jenkkikopun gunnerin paikalle josta ilmeisesti kopukuski kaverinsa kanssa ei pitänyt, otti ja lenti laskuun jalkaväen spawnipaikan rantaan, ja minä ihmeissäni että WAT? käänsin katsetta oikeaan, kun huomaan oman jampan juoksevan rynkky laulaen päätäni kohti, kuolemahan siitä tuli ennen kuin kerkesin kissaa sanoa... Loppupeli menikin sitten näille teamipelaamisen sankareille kostaessa ja pilatessa heidän pelinsä! (Oisivat edes osanneet käyttää sitä kopua kunnolla vaan eiiihh...) Se on ihan ookoo, jos työnnän nokkani huonoon paikkaan ja omat sen vuoksi mut tappaa, mut näin niin #&¤?!!!

Eikö tohon hc-muotoon saisi jonkun systeemin, että jos TARKOITUKSEN mukaisesti oman tappaa niin lentäisi samointein pelistä??? Ton jos saisi pois niin kehtais enempikin hc:tä pelata.

Ainiin, liekkö battlelogissa jokin paikka josta näkee kaveripyynnöt tms.? Ja laitoin btw. hakemuksen login kautta KFIN 5 platooniin, mikäli sitä joku käsittelee!?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö tohon hc-muotoon saisi jonkun systeemin, että jos TARKOITUKSEN mukaisesti oman tappaa niin lentäisi samointein pelistä??? Ton jos saisi pois niin kehtais enempikin hc:tä pelata.
5TK:ta = kick.. oli tahallisia tai ei
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos haluat pelata simulaatiota niin kokeile ARMA 2:sta.. Tämä peli ei ole eikä tule olemaan koskaan realistinen, koska Peleissä keskeisimpänä asiana on että kaikki aseet & kulkuneuvot ovat tasapainossa

Tietääkseni MI-28 Havoc ja AH-1Z Viper ovat ihan tarkoituksella tehty erilaisiksi. Havocissa on uhrattu kääntyvyyttä pienen extrapanssarin takia. Se tasapaino kusee kyllä tällä hetkellä hieman pahasti, mutta sehän tullaan korjaamaan seuraavassa patchissa.

Sama juttu tuntuu olevan jeteissä. Hornetti ohjautuu (ainakin) mun käsissä paljon paremmin kuin Flanker, oli nopeus mikä tahansa ja se näkyy myös KPM'ssä (Hornet: 0.72, Flanker: 0.63). En siten tiedä kiihtyykö Flanker nopeammin vai onko siinä enemmän tulivoimaa vai onko siinä enemmän panssaria, mutta tuo on mielipiteeni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jumaleisson, et eilen leikkas kiinni kun pelailin hc rushia Timbishin kanssa. Muuten meni kivasti, mut heti ku timbish lopetti pelaamisen niin tämä ääliö MATOX74 pääsi vauhtiin. Ainakin puolenkymmentä kertaa teamkillas meikät basaarissa. Helppo pelata ku pitää vahtia omia ja vihuja. Spawnas kuollessaan meikän luo ja ampui selkään.. Squadin vaihtokaan ei auttanut, vaan kaveri seuras mukana. 0-8 saldo ku lopetin pelaamisen, läskinaamakaan ei ollu pelannu rundia loppuun. Pitkästäaikaa pääsee pelaan ja tällaisten kyrpien takia pelit jää kahteen roundiin.. Eikä nytkää paljon huvita pelailla!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelin on aikas mahdoton tietää tapatko omia tahallaan vai et?.. voit saada kuljetuskopterin kuskina tolpan halailusta vaikka samantien nuo 5TK:ta ja potkut servulta.. Kolme / Neljä TK:ta voi tulla helpostikkin vahingossa Infantry kentissä kun omat juoksee tulilinjan läpi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kostokierteeseen ei kannata tappomielessä lähteä vaan vaihtaa suosiolla serveriä jos apina jatkaa kiusaamista tai odottaa, että se saa monoa itsekseen. Useimmiten teamkillerit eivät älyä, että aiheuttavat joukkueelleen turhaa ticketlossia toiminnallaan. Siksi en itsekään jaksa alkaa omien kanssa nahistelemaan kun siitä vain aiheutuu tuplaten vahinkoa omalle tiimille.

Tuohon tarkoituksella tappamiseen vielä, että melko velho saa olla joka koodaa sellaisen rimpsun, joka satavarmasti tunnistaa tahallisen tk:n. ;)
 
Ylös Bottom