Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään taas peli tilttasi trophy synkronoinnin jälkeen. Jotkut sanovat että se johtuu siitä että levyke on likainen mutta ainakaan omalla kohdalla se ei siitä voi johtua. Otin levykkeen ulos ja vilkaisin, en nähnyt jäljen jälkeä levykkeessä. Toivotaan että DICE saa korjattua ongelman.

mulla teki tuota kans, mulla korjaantu sillä, että otin pleikasta automaattisen nettiin kirjautumisen pois päältä ja kirjauduin vasta bf3 menussa.. ja tästä tuli muuten mieleen, et pääsin tänään ekaa kertaa tiimiin missä oli useita suomalaisia, ja ai sitä juhlaa kunnes n. kahden minuutin pelin jälkeen "connection to EA was lost" :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään jääty pitkästä aikaa kesken pelin kun kopulla lenteli. Pahoittelut grizzlylle mikäli kopu otti tuntumaa tantereehen. :p

Ihemettelin siinä maassa vähä aikaa et mitä se raine ny puuhaa ku ei vastaakkaa, ja eikös herni vaa käytä tilantee hyväksee ja teurasta koko kopun siihen smawilla :D

Tänään taas peli tilttasi trophy synkronoinnin jälkeen. Jotkut sanovat että se johtuu siitä että levyke on likainen mutta ainakaan omalla kohdalla se ei siitä voi johtua. Otin levykkeen ulos ja vilkaisin, en nähnyt jäljen jälkeä levykkeessä. Toivotaan että DICE saa korjattua ongelman.

Kokeiles pelata jotai toista peliä välillä, tai vaa starttaat sen toisen pelin, itellä tuntuu tuo ainaki auttavan. Jotkut täällä sano et se tyhjentää plegen välimuistin tai jotai.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, mua ainakin ketuttaa tämmöset välillä konkkaa ja välillä rushia servut. Miksi hitossa sielä filttereissä on sitten se valinta mistä voi valita mit' haluaa pelata jos ne pelimuodot menee kumminkin sekaisin. Ainakin eilen oli näin, nyt en ole vielä pelimasiina ehtinyt pistää päälle.

edit. siis toissa päivänä, oli näköjään vuorokausi päässyt vaihtumaan :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, mua ainakin ketuttaa tämmöset välillä konkkaa ja välillä rushia servut. Miksi hitossa sielä filttereissä on sitten se valinta mistä voi valita mit' haluaa pelata jos ne pelimuodot menee kumminkin sekaisin. Ainakin eilen oli näin, nyt en ole vielä pelimasiina ehtinyt pistää päälle.

Sama täällä. Toissapäivänä tuntui olevan näin jokaisella serverillä missä tuli pelattua. Myös B2K-mappeja heitettiin naaman eteen, vaikka olin filtteröinyt ne pois.

Nyt tosin tuli huomattua, että ainakin "SERVER12345" -tyyppisillä servuilla oli pelkkää konkkaa, niin kuin pitikin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä tässä servujen uudistamisessa on nyt ongelma ja miksi siitä pitää parkua?

Kukaan ei pakota pelaamaan servulla jossa pyörii pelimuodot sekaisin. Server browserin kautta näkee mitä mappeja ja mitä pelimuotoja servulla pyörii. Eli en minä ainakaan joudu pelaamaan TDM:mää tahtomattani vaikka niitäkin pyörii joillain servuilla "oikeiden" pelimuotojen seassa. Ei se silti minua häiritse vaikka tälläisiä servuja on mukana, ne pelaa jotka tykkää. Saatiinpahan lisää vaihtoehtoja mikä ei ole koskaan huono asia, paitsi tietenkin sellaiselle joka ei osaa (lue viitsi) kuin painaa nappia matchmakingissa.

Itte olisin toivonut vielä yhden rotaation servuille lisää, konkkaan small maps only. Voisi konkkaakin pelata välillä...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niinpä niin, hyvä ja hyvä uudistus. Voisivat sitten samalla poistaa filttereistä sen vaihtoehdon mitä haluaa pelata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Niinpä niin, hyvä ja hyvä uudistus. Voisivat sitten samalla poistaa filttereistä sen vaihtoehdon mitä haluaa pelata.

Siellä voi valita myös tietyn mapin, ei se yksi mappikaan siellä servulla pelkästään pyöri. Miten tuo eroaa siitä että konkan valittuasi seuraava runi saattaakin olla rushia?

Toiset arvostavat ja käyttävät myös hyväksi valinnanvapautta. Kun servut tulevat vuokralle valhtoehtoja tulee paaaaaljon lisää, mikä on pelkästään positiivista. Tulee olemaan erillaisia sääntöjä, erillaisia mappirotaatioita ja yhden mapin servuja.

Opetelkaa käyttämään server browseria niin ongelmia ei ole ja saatte sitä mitä tilaatte. Ettepähän ole US- tai Asia-servuilla lagihuoraamassa silloin, se matchmaking kun saattaa heittää teijät vaikka Australialaiselle servulle paskalla mäihällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa mutta omasta mielestä jos kerta on laitettu ruksitus vaihtoehdot mitä pelimuotoa haluaa pelata niin johan nyt on helvetti jos peli onkin jotain muuta mitä on valinnut, ei siinä ole mitään puolusteltavaa. Takapakki on uudistus ottanut.
Vähän sama kun jos maitopurkin sisältö olisikin vaikka piimää.
Oikeestaan mua se nyt niin haittaa, periaate kymysys.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lähinnä uudistuksessa ärsyttää eniten ettei hc-puolelle ole tarjolla samaa mitä normipuolelle. Eli servereitä vanhaan malliin.

Joukossa mielestäni voisi olla serverit "all maps" ja pelimuotona joko CQ tai Rush.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä tässä servujen uudistamisessa on nyt ongelma ja miksi siitä pitää parkua?

Itse kyllä tykkään että tuli lisää vaihtoehtoja, mutta yksi ongelma on se, että tyhjiä normiservuja ei enää löydy. Eli klaanimatsit täytyy varmaan unohtaa privaservujen saapumiseen asti, ellei sitten halua pelata useampaa pelimuotoa sekaisin.

Tonzy, level 51 kotkalla ei ole kultaisia siipiä, vaan ruskeat kainalot. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä se "custom" vaihtoehto tarkoitaa siellä sever flitterissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kokeiles pelata jotai toista peliä välillä, tai vaa starttaat sen toisen pelin, itellä tuntuu tuo ainaki auttavan. Jotkut täällä sano et se tyhjentää plegen välimuistin tai jotai.

Ei toimi tuokaan. Ennen Battlefieldin aloittamista oli jäänyt toisen pelin levyke laitteeseen ja starttasin vahingossa sen. En oikein usko että tuo psn kirjautuminenkaan vaikuttaa tuohon tilttaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tossa oli jonkun videossa käytössä AK-74M ja siinä underslungina M26. Sen innoittamana otin kokeiluun, ja huh huh, että on kyllä huippusetti!
AK:n lähes olematon rekyyli auttaa pudottamaan ukkoa pitemmillä matkoilla, ja lähitaistelussa käyttöön M26. Vakuutan, että toimii! :)

Joo "massikka" on aivan loistava lähitaistelussa!

Tänään taas peli tilttasi trophy synkronoinnin jälkeen. Jotkut sanovat että se johtuu siitä että levyke on likainen mutta ainakaan omalla kohdalla se ei siitä voi johtua. Otin levykkeen ulos ja vilkaisin, en nähnyt jäljen jälkeä levykkeessä. Toivotaan että DICE saa korjattua ongelman.

Mulla tulee tota samaa kanssa. Tosin noin 2 kertaa kuussa, joten ei oo häiriöksi asti... ei muuta ku pleke uudestaan tulille vaan ja pelaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itekki oon hiukan oppinut jo lentelemään noilla, varsinkin Frogfootilla saan hyvää jälkeä tehtyä.
Mites Tonzy sun mielipide noin jettiexperttinä, oonko ihan noobi, kun käytän Heat Seekereitä? Pääosin tulee käytettyä koptereitten tiputteluun, ja joskus myös surkeitten jettikuskien tiputteluun.

Jos pelkkää rushii pelailet, niin silloin ne heatseekerit eivät ole niin paha synti, mutta konkassa mitään pahempaa ei olekaan kuin heatseekerit jeteissä.

Ymmärrän, että heatseekerit on helppo aloituspiste aloittelijoille, sillä itsekin käytin niitä alussa, mutta kannattaa opetella tuhoamaan kaikki kopterit ja muut jetit sillä konekiväärillä. Heatseekerit antaa liian paljon aikaa viholliselle hypätä ulos, sillä muistaakseni niistä molemmista jää 9 % viholliselle jäljelle ja ne on helppo torjua ECM'llä ja below radarin avulla, kun taas tarkka sarja konekiväärillä ei jätä viholliselle lainkaan aika hypätä ulos, ellei vihollisella ole jotkut superrefleksit.

Itse suosittelisin varsinkin tuohon rushiin guided missileä (mikäli olet unlockannut sen), koska sillä kameralla on helppo spottailla jalkaväkeä, jotka on sitten helppo napsia konekiväärillä. Rocket podit on suunnattu hieman konkan suuntaan, koska tankit tuhoutuu helposti Frogfootilla ja Thunderboltilla ilman niitä. Ite käytän tuota guided missileä myös konkassa, koska rocket podit on hieman epätarkkoja ja niiden kanssa on aina se riski, että olet halaamassa jotain tolppaa ja juuri sen kameraspottailun takia myös.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos pelkkää rushii pelailet, niin silloin ne heatseekerit eivät ole niin paha synti, mutta konkassa mitään pahempaa ei olekaan kuin heatseekerit jeteissä.

Ymmärrän, että heatseekerit on helppo aloituspiste aloittelijoille, sillä itsekin käytin niitä alussa, mutta kannattaa opetella tuhoamaan kaikki kopterit ja muut jetit sillä konekiväärillä. Heatseekerit antaa liian paljon aikaa viholliselle hypätä ulos, sillä muistaakseni niistä molemmista jää 9 % viholliselle jäljelle ja ne on helppo torjua ECM'llä ja below radarin avulla, kun taas tarkka sarja konekiväärillä ei jätä viholliselle lainkaan aika hypätä ulos, ellei vihollisella ole jotkut superrefleksit.

Itse suosittelisin varsinkin tuohon rushiin guided missileä (mikäli olet unlockannut sen), koska sillä kameralla on helppo spottailla jalkaväkeä, jotka on sitten helppo napsia konekiväärillä. Rocket podit on suunnattu hieman konkan suuntaan, koska tankit tuhoutuu helposti Frogfootilla ja Thunderboltilla ilman niitä. Ite käytän tuota guided missileä myös konkassa, koska rocket podit on hieman epätarkkoja ja niiden kanssa on aina se riski, että olet halaamassa jotain tolppaa ja juuri sen kameraspottailun takia myös.
On mulla tuo eka service star jeteille jo kohta auki, ja pelailen konkkaa pääosin. Tuntuu vain, että en saa koskaan mitään tuhottua noilla rocket podseilla. Myöskin kopujen tiputtelu pelkällä KK:lla on täyttä tuskaa, koska yksi sarja ei koskaan riitä. Guidoa en ole edes testannut.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On mulla tuo eka service star jeteille jo kohta auki, ja pelailen konkkaa pääosin. Tuntuu vain, että en saa koskaan mitään tuhottua noilla rocket podseilla. Myöskin kopujen tiputtelu pelkällä KK:lla on täyttä tuskaa, koska yksi sarja ei koskaan riitä. Guidoa en ole edes testannut.

Itellä ei nyt kovin paljoa jeteistä kokemusta ole, mutta minä ainakin ammun eka rocket podit kopua päin ja sitten kk'lla perään - putoaa helposti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä ei nyt kovin paljoa jeteistä kokemusta ole, mutta minä ainakin ammun eka rocket podit kopua päin ja sitten kk'lla perään - putoaa helposti.

En osu niillä rocket podseilla kopuun sitten mitenkään. Aina menee ohi.
 
En osu niillä rocket podseilla kopuun sitten mitenkään. Aina menee ohi.

Ite yritän arvioida minne suuntaan kopu menee ja sitä osuu tai ei osu. Voithan toki ampua kk'lla ja hetken päästä uusi sarja kopuun. Vaatii vain harjoittelua. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom