Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sainpas yhden virstanpylvään suoritettua loppuun. Kaikki medalit hankittu!! Ei siinä mennytkään kun ihan liian pitkään. Ärsyttävimmät oli ehdottomasti squad deatmatch ja M-COM defender medalit. SQM oli ihan täyttä tuskaa hommata randomien kanssa. Ja tuo M-COM defender oli sen takia tyhmä, kun piti ihan laskea vihollinen virittämään pommia. Ois voinu ampua jo parikymmentä metriä aikasemmin ne alas. Tosin yleensä laitoin M-COM kiinni C4, kun joku tuli virittämään: BOOOM!!

Nyt voiskin keskittyä hommaamaan erilaisia dogtageja. Muutama maksettu puuttuu: "Hags was here" ja "todo list" ei tunnu olevan kellään käytössä. Dicen jätkistä vallium tuntuu vain pelaavan ja sekin ei pidä enää dev-teamin dog tagia. Muutenkin alkaa kaikilla aseilla olla 500-tapon lista ihan hyvällä mallilla. Muista dog tageista vois ottaa Deviljoun ja artzin mun puukotuslistalle. Deviljoulta kultaset siivet ja artzilta jet servicet, jos se tulee joskus jetistä maahan. Tää ei oo sitten mitään henkilökohtaista jätkät :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jahas...tänään vasta huomasin että M26 mass:sta on tullut ihan järkyttävän OP tykki. En tosin ite oo moista edes käyttänyt, kun assaultilla on vielä suurin osa aseista lukitsematta. Kauankohan Ruottin pojilla menee että saavat patchattua ton ja muutaman muun pikkuvian? Toivottavasti ei sentään kuukausia! :D

Hyvä jos heinäkuussa.
Pelolla odotellaan mitä "herkkua" sieltä seuraavaksi tarjotaan.
Eikös DICE hoitanut tuota BC2 peliäkin vähän samaan tapaan, patchataan kaikki mikä ei ole rikki ja katsotaan mitä tulee.

IMHO darttia maailmalle niin paljon kun putkesta mahtuu.
Eipähän tarvitse katsella turhaan vilkkuvia hitmarkkereita, suppressionin nimellä kulkevan aivopierun johdosta kaikkialle muualle kuin ristikon keskelle meneviä kuulia ja random pääosumia (välillä tulee maailman paras Socom 4 mieleen noista nuppiosumista)

Hyvän pelin pilasivat.
USAS oli ainoa ongelma.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Uusi smurffi ilmoittautuu peliin. Paluu FPS pelien pariin sitten America´s Armyn jälkeen, joka oli ihan kurko. Millä servulla pääisi pelaamaan ultra realistisilla asetuksilla ja mielellään kunnon teami peliä? Onko teami pelit jollain privaatti servulla passun takana, jossa teami työskentely toimii kunnolla?
Suosituksia kunnon mikille pleikkariin? Äänet tulevat ulos laadukkaan kotiteatterin kautta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Uusi smurffi ilmoittautuu peliin. Paluu FPS pelien pariin sitten America´s Armyn jälkeen, joka oli ihan kurko. Millä servulla pääisi pelaamaan ultra realistisilla asetuksilla ja mielellään kunnon teami peliä? Onko teami pelit jollain privaatti servulla passun takana, jossa teami työskentely toimii kunnolla?

Suomalaista peliseuraa tiimiorjentoidulla otteella löytyy KFIN hakusanalla pelin serveri browserissa. Meillä on FPH:n public-serverillä ollut huikeita matseja ja mikrofonit ovat saaneet laulaa jatkuvasti, joten serveriä voisi suositella. Ultra-realistisia asetuksia on turha hakea mistään, peliähän tämä vain on ja ollakseen mielekästä vaatii se kompromisseja siellä sun täällä. Kuitenkin ilman minimappeja ja spottauksia mennään, joten sissitkin ovat täällä kotonaan. Huumoria ja kovaa tempoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sainpas yhden virstanpylvään suoritettua loppuun. Kaikki medalit hankittu!! Ei siinä mennytkään kun ihan liian pitkään. Ärsyttävimmät oli ehdottomasti squad deatmatch ja M-COM defender medalit. SQM oli ihan täyttä tuskaa hommata randomien kanssa. Ja tuo M-COM defender oli sen takia tyhmä, kun piti ihan laskea vihollinen virittämään pommia. Ois voinu ampua jo parikymmentä metriä aikasemmin ne alas. Tosin yleensä laitoin M-COM kiinni C4, kun joku tuli virittämään: BOOOM!!

Nyt voiskin keskittyä hommaamaan erilaisia dogtageja. Muutama maksettu puuttuu: "Hags was here" ja "todo list" ei tunnu olevan kellään käytössä. Dicen jätkistä vallium tuntuu vain pelaavan ja sekin ei pidä enää dev-teamin dog tagia. Muutenkin alkaa kaikilla aseilla olla 500-tapon lista ihan hyvällä mallilla. Muista dog tageista vois ottaa Deviljoun ja artzin mun puukotuslistalle. Deviljoulta kultaset siivet ja artzilta jet servicet, jos se tulee joskus jetistä maahan. Tää ei oo sitten mitään henkilökohtaista jätkät :D
Pitänee alkaa tarkkailla selustaa tästä lähtien enemmän. Hanki itse omat service tähtöset :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jaaha tankeilla ei voi näköjään enää paljon ajella, kun se tuhotaan niin helposti.

Ei voi kyllä aina sanoa samaa, noilla suomi servuilla kun on ollut rush pelejä niin tankit ja btr:t saa listiä porukkaa ihan kaikessa rauhassa eikä kukaan tee mitään koko asialle ja ihmetellään miks ei pärjätä ja sama pätee helikoptereihin, ennenkun ite otat engineerin ja tuhoat ne. Johtuuko sit siitä että aika paljon pyörii ulkomaalaisia noilla servuilla joilla ei ole tiimipelistä mitään hajua, välillä ihan huvittaa että pitääkö oikeesti kaikki tehdä itse.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei voi kyllä aina sanoa samaa, noilla suomi servuilla kun on ollut rush pelejä niin tankit ja btr:t saa listiä porukkaa ihan kaikessa rauhassa eikä kukaan tee mitään koko asialle ja ihmetellään miks ei pärjätä ja sama pätee helikoptereihin, ennenkun ite otat engineerin ja tuhoat ne. Johtuuko sit siitä että aika paljon pyörii ulkomaalaisia noilla servuilla joilla ei ole tiimipelistä mitään hajua, välillä ihan huvittaa että pitääkö oikeesti kaikki tehdä itse.
Yleensä jos olen defenderinä, ei vihollisen tankit pääse lähellekään M-COMeja. Paskaks vaan, armoa ei anneta. Frogfootilla siis. Attackerilla taasen harvemmin saa paljoakaan A-10:llä aikaseksi, ku vihuilla ei ole mitään tuhottavaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täh? Kyllä assault ja engineer on nykyään entistä parempia aseiden osalta. Recon on ollut aina huonohko. Support oli ennen patchia hädin tuskin ok, mut patchin jälkeen lähes pakko käyttää bipodia tai siirtyä suosiolla all-kit -aseisiin.

Taitavat osaavat käyttää sniperia ja supportia team:ssa niin että rynnäkkökiväärin kertalaukaukset ovat hyödyttömiä riippuen tähtäimestä. Häviää siis sniperille. Support käyttää aina massiivista asetta estäen tarkkuuden käytön assaultilta. Assaultilla ja engineeriltä toki löytyy vaihtoehtoja mistä valita. M16A3 heavybarrel voisi olla hyvä. A91 myös. Vakio jokapaikan aseet ainakin assaultilla. Sitten on vielä nämä Famas ja F2000.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hanki itse omat service tähtöset :p

Vasta 10 servicet on hommattu. En mä ihan niin Top Gun ole tuossa lajissa, siksi mä oon varannu palkintokaapista paikan sun servicetähtösille. "Watch your six!!"
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ei kai tähän voi olla jotain hackeja konsoleilla? Niin omituisia tapahtui äsken kun pelailin. Ekana metrossa ampui headshotteja muhun joku viisi kertaa putkeen f2000:lla kaukaa ja seuraavassa mapissa tuhos mun tankin yhdellä kraanatilla. Enkä usko, että oli C4 tankissa kun rullasin Caspianissa spawnista suoraa lipulle ja se heitti kranaatin siihen metrin päähän heti ku pysähdyin cappaamaan ja bum.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyvä jos heinäkuussa.
Pelolla odotellaan mitä "herkkua" sieltä seuraavaksi tarjotaan.
Eikös DICE hoitanut tuota BC2 peliäkin vähän samaan tapaan, patchataan kaikki mikä ei ole rikki ja katsotaan mitä tulee.

IMHO darttia maailmalle niin paljon kun putkesta mahtuu.
Eipähän tarvitse katsella turhaan vilkkuvia hitmarkkereita, suppressionin nimellä kulkevan aivopierun johdosta kaikkialle muualle kuin ristikon keskelle meneviä kuulia ja random pääosumia (välillä tulee maailman paras Socom 4 mieleen noista nuppiosumista)

Hyvän pelin pilasivat.
USAS oli ainoa ongelma.

USAS on tehokas ase ja niin kai sitten tuo massikin dartella. Itse vedän sitä rynkkylinjaa ja kestän kyllä ottaa turpaan kaikilta frag noobi dart virityksiltä. Serverin adminit päättää mitä käytetään. Mieluummin sa kukin ryynätä miten haluaa, vastustajan mielipahaksi. Kfin servereiden adminit voi myös kentällä näyttää linjan. Täytyy kehua kyllä Fin servujen linjaa. Veteraanit omilla osa-alueillaan voi aina ohjata teamien peliä vaikka reservistä nouseekin välistä uusia noobaajia ja darttaajia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ei kai tähän voi olla jotain hackeja konsoleilla? Niin omituisia tapahtui äsken kun pelailin. Ekana metrossa ampui headshotteja muhun joku viisi kertaa putkeen f2000:lla kaukaa ja seuraavassa mapissa tuhos mun tankin yhdellä kraanatilla. Enkä usko, että oli C4 tankissa kun rullasin Caspianissa spawnista suoraa lipulle ja se heitti kranaatin siihen metrin päähän heti ku pysähdyin cappaamaan ja bum.

Tuskin. Kaveri osasi vain ampua. Seuraavassa tapauksessa vihu luultavasti tuhosi maassa olevat c4:t / miinat, jolloin tankkisi lähti taivaan tuuliin kranaatin voimalla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

ASUSFrageilla, noobi (ja nyt mass dartelilla) on hyviä kadunlakaisijoita ja olisivat hyviä mikäli alunperin ainoastaan supportilla.
Ei massiivisissa aseissa olisi vikaa jos ne olisi profiloitu luokkakohtaisemniksi. Katutaistelussa voisi todeta että "vi..u em mitään saumaa päästä tonne noiden ohi. Mörssäri paikalle ja ota ASUSFrageilla sekä noobi ja mass"

Supportilla on mielestäni team pelissä suurin oikeus ampua vaikka koko talo alas. Kun tehokkaita nurkan siivoojia on jokaisen luokan käytössä niin se sitten tätä säätämistä mitä saa ja ei saa tehdä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli tässä yks päivä testattua kolmannesta persoonastaki tätä, kun tulin tankista ulos niin oli kuva kulma vaihtu itekseen ja ukko osotti aseella taivasta kohti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yleensä jos olen defenderinä, ei vihollisen tankit pääse lähellekään M-COMeja. Paskaks vaan, armoa ei anneta. Frogfootilla siis. Attackerilla taasen harvemmin saa paljoakaan A-10:llä aikaseksi, ku vihuilla ei ole mitään tuhottavaa.

Thunderboltillahan on tosi mukavaa lennellä kun kaikki puolustajat ovat niin pienellä alueella niin siinä saa helposti strafettuu jalkaväkee ja aina välillä joku epäonnekas puolustaja eksyy tankin kyytiin. Frogfootilla saa aina välillä etsiä niitä hyökkääjiä kun ne ei enää ota tankkei jne.

Vasta 10 servicet on hommattu. En mä ihan niin Top Gun ole tuossa lajissa, siksi mä oon varannu palkintokaapista paikan sun servicetähtösille. "Watch your six!!"
Kai mä voisin ihan sun kiusaks laittaa MVP3 dog tagin päälle :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen taas pelatessa tuli tankin kk-ampujana ollessa ihan erikoinen hud näkyviin, tällä kertaa kerkesin napata kuvan, ei tosin mitenkään hirmu tarkka mutta selvää saa kuitenkin. Onko muilla tullu tällästä?

 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen taas pelatessa tuli tankin kk-ampujana ollessa ihan erikoinen hud näkyviin, tällä kertaa kerkesin napata kuvan, ei tosin mitenkään hirmu tarkka mutta selvää saa kuitenkin. Onko muilla tullu tällästä?


Itellä tuo tulee melkein joka kerta tankilla ajaessa, olinpa sitten ajaja, gunneri tai CITV-ohjaaja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä tuo tulee melkein joka kerta tankilla ajaessa, olinpa sitten ajaja, gunneri tai CITV-ohjaaja.

Ai, mulla toi tuli nyt vasta toista kertaa. Tunteja takana tankilla kuitenki 15min vajaa 20h. Ekalla kertaa vilahti vaan muutaman sekunnin ajan, nyt toi pysy niin kauan kunnes zoomasin. Eipä tosta sinänsä mitään haittaa mutta senssi hidastu h**vetisti ku toi tuli ruutuun. Voin kuvitella miten ketuttais jos toi jäis jumiin ja senssi hidastuis ku ympärillä on puskat täynnä vihollisen smurffeja.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taitavat osaavat käyttää sniperia ja supportia team:ssa niin että rynnäkkökiväärin kertalaukaukset ovat hyödyttömiä riippuen tähtäimestä. Häviää siis sniperille. Support käyttää aina massiivista asetta estäen tarkkuuden käytön assaultilta. Assaultilla ja engineeriltä toki löytyy vaihtoehtoja mistä valita. M16A3 heavybarrel voisi olla hyvä. A91 myös. Vakio jokapaikan aseet ainakin assaultilla. Sitten on vielä nämä Famas ja F2000.

No nyt en kyllä tajunnut yhtään. Samalla tavalla rynkyt "estää tarkkuuden" konekivääreiltä kuin konekiväärit niiltä. Rynkyt suppressaa 7%, g3 10%. Konekiväärit suppressaa 7%, pkp, m240b ja m60 10%. Supportit ja reconit yleensä vielä ovat paikallaan ja kohtalaisen näkyvällä paikalla, niin niitä on vielä paljon helpompi ampua, kun taas assaultit ja engineerit voivat enemmän juosta, kun ei ole tarvetta bipodille tai paikallaan makaamiselle (geneerinen recon pelissä on kaukana kalliolla makaava idiootti, jotkut sentään tajuavat liikkua).
 
Ylös Bottom