Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Ihme vinkumista taas aseista, tankeista ja muista härpäkkeistä. Nyt tää peli on aika hyvin balanssissa kaikilta osin, mikään laitteista ei ole liian ylivoimainen edes kovallakaann tekijällä. Ennen tätä päivitystä tankilla sai yksin kylvää tuhoa ihan täysin rauhassa, kunhan vain varmisti ettei kukaan pääse heittää C4 kylkeen. Nyt se melkein vaatii gunnerin ampumaan jalkaväkeä, jos haluaa pärjätä kentillä.
Kovat kopteri kuski/gunneri saa tuhottua oikealla taktiikalla. Jossain Kharg Islandin rushissa on tullu muutama kerta ärräpäitä herättävä kopu vastaan. Lentävät niin matalalla, että kopterin below the radar estää iglan lukituksen. Taktiikan muutos. Otat RPG ja ammut erittäin helppoon kohteeseen, kun jäävät leijumaan niin matalalle. Nyt kertalaakista tuhoutuu kopu RPG:stä. Jos sekin tuntuu vaikealta ampua kopteriin ennakkoon, niin tankin CITV tai reconilla otat soflamin ja maalaat kopun. Aivan räjähdysmaisesti on kasvanu Javelineiden käyttö, joten melko varmaa, että joku ampuu silloin sen alas.
Sananen näillekin, jotka valittavat adminien potkuista: Pelatkaa servereillä joiden nimet ovat tyyliin: SERVER11058 tai 57930PGM. Ne ovat edelleenkin EA:n virallisia servereitä, joissa on täysin defaultti säännöt ja kukaan ei varmasti potki teitä pois. Taitaa löytyä jokaisesta pelimuodosta tuon nimisiä. Sen takia yleensä rushissa valitsen tuollaisen serverin, koska liian usein tulee vastaan sellainen serveri, jossa ticketit on tuplattu/triplattu. Ne päättyy oikeastaan aina assaultin hyväksi. Mun mielestä rushin defaultti säännöt on just oikeassa balanssissa, niin assaultin kuin defencen osalta. Tuota tickettien tuplausta ei taida näkyä edes server browserista, ellei ole serverin nimeen laitettu kuvausta?
Ihme vinkumista taas aseista, tankeista ja muista härpäkkeistä. Nyt tää peli on aika hyvin balanssissa kaikilta osin, mikään laitteista ei ole liian ylivoimainen edes kovallakaann tekijällä. Ennen tätä päivitystä tankilla sai yksin kylvää tuhoa ihan täysin rauhassa, kunhan vain varmisti ettei kukaan pääse heittää C4 kylkeen. Nyt se melkein vaatii gunnerin ampumaan jalkaväkeä, jos haluaa pärjätä kentillä.
Kovat kopteri kuski/gunneri saa tuhottua oikealla taktiikalla. Jossain Kharg Islandin rushissa on tullu muutama kerta ärräpäitä herättävä kopu vastaan. Lentävät niin matalalla, että kopterin below the radar estää iglan lukituksen. Taktiikan muutos. Otat RPG ja ammut erittäin helppoon kohteeseen, kun jäävät leijumaan niin matalalle. Nyt kertalaakista tuhoutuu kopu RPG:stä. Jos sekin tuntuu vaikealta ampua kopteriin ennakkoon, niin tankin CITV tai reconilla otat soflamin ja maalaat kopun. Aivan räjähdysmaisesti on kasvanu Javelineiden käyttö, joten melko varmaa, että joku ampuu silloin sen alas.
Sananen näillekin, jotka valittavat adminien potkuista: Pelatkaa servereillä joiden nimet ovat tyyliin: SERVER11058 tai 57930PGM. Ne ovat edelleenkin EA:n virallisia servereitä, joissa on täysin defaultti säännöt ja kukaan ei varmasti potki teitä pois. Taitaa löytyä jokaisesta pelimuodosta tuon nimisiä. Sen takia yleensä rushissa valitsen tuollaisen serverin, koska liian usein tulee vastaan sellainen serveri, jossa ticketit on tuplattu/triplattu. Ne päättyy oikeastaan aina assaultin hyväksi. Mun mielestä rushin defaultti säännöt on just oikeassa balanssissa, niin assaultin kuin defencen osalta. Tuota tickettien tuplausta ei taida näkyä edes server browserista, ellei ole serverin nimeen laitettu kuvausta?