Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt pukkaa kyllä vähän outoa matskua. Mulla on AKS 74-u lukittuna, vaikka sain sen ensimmäisenä avatuksi. Oon jopa pelannutkin sillä ja tosi paljon. My soldier näyttää, että olen saanut sille tähtäimenkin avatuksi, mutta itse ase on lukittuna. Satunnaisin ajoin se on valittavissa, mutta vain kesken matsin. Sit luin vielä battlefield wikiä ja siellä mainittiin tuon aseen olevan käytössä alusta asti (siis engineerillä). Ja jostain kumman syystä mulla on jokaisen pelipäivän päätteeksi battlefeedissä maininta, että kyseinen ase on juuri avattu, mutta kun ei ole. wtf. Rasittavinta on se, että olen tuolla pelannut melko paljon, ja tällä hetkellä ehdoton suosikki ase.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^
Mulla näkyy tuolla battlelogissakin, että jotkut ribbonsit ovat saamatta vielä (esim squadrush ribbon), vaikka sen oon saanut jo.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Omalta kohalta hekumaalisimpia elämyksiä tänään on ollu (tänään uskaltauduin korkkaamaan pelin) niin ihan randomi servuilla siis tämä "find game" bla bla bla. Ite siellä jannuille jakamassa joko ammoja tai helupackeja niin peli jäätyy. Positiivista on se että en kyllä latenssia tai muuta vastaavaa oo pelissä saanu vastaan. Eiköhän tämä tästä! :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

^
Mulla näkyy tuolla battlelogissakin, että jotkut ribbonsit ovat saamatta vielä (esim squadrush ribbon), vaikka sen oon saanut jo.

Battlelog ei päivity nähtävästi aseiden osalta reaaliajassa. Mulla on itse pelin statseissa +90 puukotusta, mutta logissa näkyy ainoastaan 76 kpl. Eli eksaktit luvut joutuu vieläkin katsomaan pelin statseista. Mikä on aika perseestä. Toivottavasti tämä korjataan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rooroon kanssa pelattiin äsken squadina noin parituntinen sessio. Tekemisen meininkiä oli ja aika hyvällä prosentilla meidän tiimi voittikin matseja. Samalla mäkin sain mun säälittäviä W/L ja K/D ratioita nostettua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisiko huomenna kahen jälkeen halukkaita tulla pelaamaan mun kanssa?
Kyllä nytten yölläkin voin vielä pelata jos täällä joitakin vielä on :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olisiko huomenna kahen jälkeen halukkaita tulla pelaamaan mun kanssa?
Kyllä nytten yölläkin voin vielä pelata jos täällä joitakin vielä on :D

Kyllä siellä vielä muutama tetsaa. Pakko itse jo luovuttaa. Täytyy kattoo jos huomenna ehtis jo päivällä pelaileen. On meinaan ihana flunssa päällä. Kokoajan pitää pistää mikkiä mutelle kun yskittää, mutta eipähän tartte olla töissä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt pukkaa kyllä vähän outoa matskua. Mulla on AKS 74-u lukittuna, vaikka sain sen ensimmäisenä avatuksi.

Aksu aukeaa vasta viimeisenä inssin leluista niin että sitä voi koko ajan käyttää, siihen asti se on ainoastaan silloin käytössä kun pelaa Venäläisillä, samanlailla kuin kaikki muutkin alussa auki olevat aseet ovat joko Venäläisten tai jenkkien käytössä pelkästään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas jostakin päivityksestä mainittiin facebookin puolella. :)


"We will be rolling out updates that will affect PC, PlayStation 3 and Xbox 360 players. Maintenance begins at 2 AM PDT and will last until 3 AM PDT.

Battlelog and online multiplayer services for PC will be unavailable during this time. Online multiplayer services for PS3 and XBOX 360 may experience intermittent issues over the hour-long period. Sorry for any inconvenience – we’ll have you back in and playing as soon as possible!

We generally try to do maintenance Monday through Thursdays around this time so that as few people as possible are disrupted.

Also, if you'd like to check on the status of the servers you can do so here: Battlefield 3 - Server Status BETA - EA.com (Please note - this page is in beta)"
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rooroon kanssa pelattiin äsken squadina noin parituntinen sessio. Tekemisen meininkiä oli ja aika hyvällä prosentilla meidän tiimi voittikin matseja. Samalla mäkin sain mun säälittäviä W/L ja K/D ratioita nostettua.

Eilinen oli kyllä hienoa aikaa :) Kaksistaan pidettiin Kahrg Islandin A-lippua pitkän aikaa hallussa ja tappoja tuli yhteensä pitkälle yli toistakymmentä. Vihuja oli yhtäaikaa yrittämässä parhaimmilaan 4 tai 5 jalkamiestä, jeeppi, tankki ja helikopteri. Kahta miestä vastaan.. Silti saatiin tiimityöllä hyökkäys torjuttua!! Eli jos teillä ei vielä ole kavereita, niin että saatte squadin kasaan, äkkiä hankkimaan. Peli menee ihan uudelle tasolle kaverin/ kavereiden kanssa toimiessa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten tohon servulta pois lähtemiseen muuta tapaa kuin quittaaminen? Jos haluaa vaikka vaihtaa pelimuotoa matsin jälkeen, niin rasittaavaa venailla matsin jälkeen, että uus alkaa ja lähtee vasta sitten pois quittaamalla. Lisäks toi battlelogin quit prosentti käy aika isoksi. :confused:

Käsittääkseni tuosta ei tule quit-prosenttia jos lähtee pois servulta, ennen kuin peli on alkanut? Eihän siinä olisi mitään järkeä, kun ei kerran muutenkaan sieltä pääse pois ennen, kuin mappi on vaihtunut. Olenko väärässä?

EDIT: Mitä tuo "skill" tarkoittaa tuolla battlelogissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rudin kanssa taisin pelailla tossa iltasella, oli kyll semi hyvät matsit vaikka meinas parissa rundissa. Vaikka joissain kohtaa puolustavana m-comit katosi aika äkäseen ja ihmeellinen sekasorto koko ajan. Vikassa oli paras kun päästiin sinne nosturin päälle istumaan. Sais vielä tän nielurisatulehduksen mäkeen niin sais ääntäkin ulos mikkeihin.

Joo, muu tiimi sähelsi siellä jotain omaansa taas vaihteeks. Saatiin aika kovat statsit puolustaessa, muistaakseni 36-16 itellä ja sulla tais olla vielä enemmän :D Täytyy kyl mainita muillekkin, että Canalsissa kun on se nosturi (hyökkääjistä katsottuna vasemmalla), niin tosi hyvä snipupaikka, kun vielä muistaa sen radio beaconin laittaa sinne ylös. Kuolo korjas aika nopeasti sieltä sen jälkeen, kun se yks vähän suuttu ja latas rpgllä naattia niskaan :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EDIT: Mitä tuo "skill" tarkoittaa tuolla battlelogissa?

Se kertoo pelaajan taitotason. En kyllä tiedä mihin se perustuu. Omia "tärkeitä" statseja: Olen useimmiten top neljän joukossa, W/L 1,6, K/D 1,1 ja SPM +300. Silti skill level on 97, Pelin alkuvaiheessa oltiin yli 200.. :confused:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko muuten tohon servulta pois lähtemiseen muuta tapaa kuin quittaaminen? Jos haluaa vaikka vaihtaa pelimuotoa matsin jälkeen, niin rasittaavaa venailla matsin jälkeen, että uus alkaa ja lähtee vasta sitten pois quittaamalla. Lisäks toi battlelogin quit prosentti käy aika isoksi. :confused:

Mulla on semonen käsitys tuosta että jos lähtee spawnaamatta matsista niin ei se quits prosentti nouse. Mulla itellä 6% vaikka monesti tulee pelattua pari matsia ja sitten quitattua ja taas puolen tunnin päästä lisää. Niin että pitäis olla isompi jos ei tuo nuin toimis.

Huhhu, eipä antanu kovin ruusuista ensivaikutelmaa BF3.

Yksinpeliä pelasin pari ekaa tehtävää, ja semmosta ihan ookoo mättöä, mutta vain ok.

Moninpelissä grafiikat pudottivat leuan lattiaan melkolailla heti. Eivätkä positiivisessa mielessä. Pitääkö PS3:llakin peli jotenkin erikseen asentaa kovalevylle, sen aluksi tapahtuneen automaattisen asenuksen lisäksi? Aivan karsean näköinen multiplayer nimittäin oli, etenkin Tehran Highwayssa. Tekstuuritkin tarkentuvat viiveellä. Väittäisin että BF2 näytti aikoinaan selvästi paremmalta, ja ensivaikutelman perusteella ennen kaikkea tuntui paljon paremmalta. Vai eikö tekstuurien tarkkuus vain kestä katsomista 42" ruudulta reilun metrin etäisyydeltä?

No jospa se tästä hiljalleen. Todella paljon olen tätä peliä odottanut ja haluaisin siitä pitää. BF2 lisäreineen oli aikoinaan KOVASSA kulutuksessa, tässä vain kaikki tähtäämisesta alkaen tuntui kamalan vaikealta.

Minun mielestä peli näyttää kyllä hyvältä. Toki mulla ei oo ku 37" töllö ja kattelen sitä noin 3-3,5m päästä. Mutta jos oot toki sitä mieltä että BF2 näyttää paremmalta ja tuo graafinen loisto on ainut asia mikä peleissä kiinnostaa niin suosittelen pelaan sitten sitä. Tai jos tähtääminen tuntuu huonolta niin onneksi kohta tulee mw2, siinä luultavasti sitten onnistuu ne 360 headshotit sitten paremmin.

Se kertoo pelaajan taitotason. En kyllä tiedä mihin se perustuu. Omia "tärkeitä" statseja: Olen useimmiten top neljän joukossa, W/L 1,6, K/D 1,1 ja SPM +300. Silti skill level on 97, Pelin alkuvaiheessa oltiin yli 200.. :confused:

Ihmetyttää itekki tuon lasku kaava, suurinpiirtein samat statsit itellä ja skill nykyänsä 20. =D Aluksi oli myös täälä jotain +200.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tankkiin saatava lisäosa, canister shell, on kyllä älyttömän hyvä. Se muuttaa käytännössä tankin piipun todella isoksi haulikoksi, ja tappaa ekasta todella kauas, kyllä kaatuu porukkaa ja paljon.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilinen oli kyllä hienoa aikaa :) Kaksistaan pidettiin Kahrg Islandin A-lippua pitkän aikaa hallussa ja tappoja tuli yhteensä pitkälle yli toistakymmentä. Vihuja oli yhtäaikaa yrittämässä parhaimmilaan 4 tai 5 jalkamiestä, jeeppi, tankki ja helikopteri. Kahta miestä vastaan.. Silti saatiin tiimityöllä hyökkäys torjuttua!! Eli jos teillä ei vielä ole kavereita, niin että saatte squadin kasaan, äkkiä hankkimaan. Peli menee ihan uudelle tasolle kaverin/ kavereiden kanssa toimiessa.

Oliko tää se meidän kyhäämä KFIN Peli?.. (RUSH)

tänään uusiks klo. 16 ->
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minun mielestä peli näyttää kyllä hyvältä. Toki mulla ei oo ku 37" töllö ja kattelen sitä noin 3-3,5m päästä. Mutta jos oot toki sitä mieltä että BF2 näyttää paremmalta ja tuo graafinen loisto on ainut asia mikä peleissä kiinnostaa niin suosittelen pelaan sitten sitä. Tai jos tähtääminen tuntuu huonolta niin onneksi kohta tulee mw2, siinä luultavasti sitten onnistuu ne 360 headshotit sitten paremmin.

Yhdyn pelin ulkonäköön. Itsellä 46" töllö jota tuijotan noin 2,5m päästä ja hyvältä peli näyttää! Ja jos BF2 näyttää paremmalta, suosittelen vaihtamaan nostalogialasit oikeisiin silmälaseihin :p
 
Ylös Bottom