Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tässä voi tehdä oman privaatti servun? Millä keinoin voi pelata klaanipelejä jos servua ei saa aikaiseksi?

Ei saa privaservuja konsolille ainakaan vielä. Dice on kertonut, että julkaisussa ei tule privaservuja. Toivottavasti tarkoittaa, että myöhemmin saadaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ekasta rohkenen olla eri mieltä. En millään kykene uskomaan että BF2 olisi paremman näköinen. Oletkos tietoinen että nykytelevisioilla on nämä suositellut katseluetäisyydet? Minullakin 42" Full-HD telkkari, mutta sitä katselen ihan suosiolla ainakin kolmen metrin päästä. Ihan vain silmieni ja näkökykyni parhaaksi.

Samaa mieltä. Vielä kun pelissä on todella kirkkaita valaistusefektejä niin silmät kipeytyvät välillä hyvinkin äkkiä. Mielestäni moninpelin grafiikat ovat Killzone 2 ja 3 jälkeen parhaat PS3:lla. Lisäksi hahmoanimaatiot ovat todella hienosti tehtyjä, ja niitä tulikin tänään ihasteltua pelikavereiden kanssa kesken ryysipelin :). Ainoa suurempi ongelma on ruudunpäivitysnopeus, joka juuri mainitussa rush-matsissa Op. Firestormissa tuntui olevan 15-20 fps siinä vaiheessa kun ympäristö alkoi olla tuhoutunutta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Latasin act of valor dogtagit USA acol mutta kuten arvasin eihän ne ilmestyny tolle mun pääaccountille, no mut tulipahan seki testattuu.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täällä myös yksinpelin vaikeustaso tuntuu aivan järkyttävän kovalta. Hardilla en pääse ekaa varsinaista tehtävää läpi kun koko ajan napsuu headshottia, oli suojassa tai ei ja mitä tahansa tekikin. Laakista vainaa. Aattelin sillon ensin että taitaa hardilla jäädä pelaamatta sitten. Vaihdoin normille ja alusta tietysti kun ei lennosta voi helpottaa. Sama tehtävä ja sama kohta kun lankaa seurattua pitäisi päästä LMG:lle sillalle. Napsuu taas aivan yliluonnollisia headshotteja ja taas laakista vainaa. Tuossa kohti ei ainakaan minulla ollut mitään eroa normilla ja hardilla. Ukko kestää koko ajan vain yhden osuman, kun taas aivan tehtävän alussa, ekassa ammuskelussa huomasi vielä eron. Kummallakaan sitä ei vaan pääse läpi. Jää tällä menolla yksinpelit pelaamatta jos ei tuohon tule korjausta.

HC servereitä olisi kiva jos olisi enemmän. Nyt meinaa olla melkein pakko pelata normia jos moninpeliä yleensä aikoo pelata.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täällä myös yksinpelin vaikeustaso tuntuu aivan järkyttävän kovalta. Hardilla en pääse ekaa varsinaista tehtävää läpi kun koko ajan napsuu headshottia, oli suojassa tai ei ja mitä tahansa tekikin. Laakista vainaa. Aattelin sillon ensin että taitaa hardilla jäädä pelaamatta sitten. Vaihdoin normille ja alusta tietysti kun ei lennosta voi helpottaa. Sama tehtävä ja sama kohta kun lankaa seurattua pitäisi päästä LMG:lle sillalle. Napsuu taas aivan yliluonnollisia headshotteja ja taas laakista vainaa. Tuossa kohti ei ainakaan minulla ollut mitään eroa normilla ja hardilla. Ukko kestää koko ajan vain yhden osuman, kun taas aivan tehtävän alussa, ekassa ammuskelussa huomasi vielä eron. Kummallakaan sitä ei vaan pääse läpi. Jää tällä menolla yksinpelit pelaamatta jos ei tuohon tule korjausta.

HC servereitä olisi kiva jos olisi enemmän. Nyt meinaa olla melkein pakko pelata normia jos moninpeliä yleensä aikoo pelata.

Njaah. Ei tuon mun mielestä mikään kovin hankala tehtävä ollut. Kyllähän sitä pari kertaa joutu yrittämään, mutta aika kivuttomasti se menee. Jätkä vaan proneen siihen sillalle ja rupeaa napsuttelemaan niitä neljää paikkaa mihin vihut juoksee koko ajan jemmaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tämän päivän loistavuus oli Caspianin A:lla. Vihollinen oli tankin kanssa ja oma engineer vahingoitti sitä tankkia. Minun eteen ilmestyi juuri sopivasti sen lipun oma tankki ja kerkesin mennä sen sisään ja samalla hajoittaa sen toisen tankin.

Highway level ei laginut tänään. Tosin tälläkertaa katosi valikot,kartat, viholliseen ei osunut ja kaiken huipuksi kombat knife ei pelannut (tämä kävi toisessa vaiheessa) ja lisäksi en päässyt palaamaan peliin koska nuo valikot menivät. Vihollinen hoiteli minut ja lopetin matsin. Tänään ollut jopa tasokkaita matseja josta olen iloinen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Lueskelin tossa getsatisfaction battlefield 3 topicceja. Taitaa jotain muutakin kun meikäläistä ketuttaa melkolailla suuresti ettei konsolipelaajalla oikein ole mitään hyötyä olla Battlelogissa frendejä. Kunnei se kerpele voi olla mahollista syncata PSN tilin kanssa. Kun EA tili on kuitenkin. :mad:Toivottavasti tekevät asialle jotain ja pian. Ei kiinnosta yhtään nakutella yksitellen niitä kaveripyyntöjä vielä tuolla PSN:ssä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Liian helppoa oli taas suomitiimillä. Siltikin siellä vastustajien ykkösenä oli suomalainen. Ja vielä sopivalla nickillä. Oli se kyl hullujenhullu, mut parempi kuin me. ;)

Mut kaatui sit taas vaihteeksi. Röökin kautta uudelle servulle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen hieman pettynyt tämän pelin moninpelikarttoihin… mielikuvituksettomia. Kaipaisi lisää rakennuksia BC2:n tyyliin. Onhan tässäkin rakennuksia mutta ne on vitin tylsiä eikä tarjoa sissille suojaa. Isoja peltihalleja/betonitaloja joissa on yksi väliseinä tai muutama kontti. Entäpä Grand Bazaar, Operation Metro ja Seine Crossing conquest-karttoina!? Rushissa toimivat ihan mukavasti mutta konkassa meinaa mennä sinkohipaksi. Operation Firestormille 10 pistettä ja papukaijamerkki. Muita isompia karttoja ei ole hirveästi viitsinyt pelata lagin takia. Mielenkiinnolla odottelen Back to Karkand -packia, uusia karttoja minulle kaikki.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...

Highway level ei laginut tänään...

Servereihin on tehty tosiaan tänään jotain fixausta, mikäli on BF3:n Facebook-sivua uskominen. Itsellänikään ei laginut tuo Tehran Highway, että leikö korjanneet nyt tuon ongelman? Sen Facebook-päivityksen jälkeen ei myöskään tullut yhtään "Connection lost" -erroreita. Tai sitten olin vain onnekas. Pystyin jopa liittymään kaverin peliin kaverilistalta. Ennen tuli tuolla tapaa liittymällä melkein heti peliin päästyäni tuo error.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

nyt rupee kyl tympäsee toi jalkojen välkkyminen seinien läpi, ei pysty menemään seinän viereen mahalleen ettei jalat näy rakennuksesta ulos. eilenki menin op firestormin siel konkka A lipun varastossa makuulle nii eikö sieltä tule joku jantteri ja ammu mut tiiliseinän läpi ku jalat välkky ulkona.

tänää tuli vähä turhanki helppoja pelejä, mitä nyt viimesessä metrossa tuli kunnon mähinöitä, mut piti siitä sit lähtee kesken pois. nyt ruennu kattoo tuolta battlelogista noita battle reportteja ja huomannu et melko useesti siel oma nimi komeilee parhaimpana assaulttina :) tuossa linkki peliin josta tuli yhteesä iha mukavat pojot
Battlelog / Sign in
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyviä matseja, kiitos kanssapelanneille! Meni aika tiukille tossa Damavand Peakissa rush, kun meillä oli pari tikettiä jäljellä ja viimeinen M-Com jäljellä. Sain just viritettyä sen pommin, ennenkuin tiketit meni nolliin. Ja tottakai hirveet mähinät siinä M-Comin edessä :p Joku meijän squadista ihmettelikin ääneen, et "ai me voitettiinkin tää erä" :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hyviä matseja, kiitos kanssapelanneille! Meni aika tiukille tossa Damavand Peakissa rush, kun meillä oli pari tikettiä jäljellä ja viimeinen M-Com jäljellä. Sain just viritettyä sen pommin, ennenkuin tiketit meni nolliin. Ja tottakai hirveet mähinät siinä M-Comin edessä :p Joku meijän squadista ihmettelikin ääneen, et "ai me voitettiinkin tää erä" :D

Ite olin sillä vastaikkaisella puolella ja kerkesin jo ilmaan hyppiä, että oma tiimi voitti juuri KFIN-tiimin :D Mutta sitten iski se valtava pettymys ko ruutun rävähti "your team lost". :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään tuli pelattua yksi parhaista kierroksistani (mcomien räjäytysten valossa).
Elikkäs sain siinä ace merkin vai mikä se tässä nyt on.
Poksautin kaikki m comit paitsi yhen ja sen yhen poksautti mun kaveri.
Se kierros meni yksin kertaisesti näin:
-ekana menin nyppälle ajoneuvolla mistä näkyi ekoill m comit ja siitä jouksin päättömästi ja ei pysähtymättä a:lle sitte b:lle.
- toka vaihe samalla lailla kun eka.
-vasta kolmannessa eli vikassa vaihessa vihut alko puollustaa.
Kd oli tämän jälkeen 7/14 johtuen vikasta vaiheesta. Vikassa vaiheessa tuli kaikki kuolemat ja 6 tappoo.
Ja kierros kesti noin 10min.

Tossa joku mainihti noista katselu matkoista.
Jostakin luin että optimaalisin katselu matka on 46 tuumasella ois 4,6m ja 32 3,2m jne.
Näin muistaakseni se meni.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas tänään sai lähteä tympiintyneenä BF3:n seurasta, kun tiimikaverit eivät tehneet mitään ja häviötä pukkasi kokoajan (10/14 matsia häviöitä) ja lopuksi PSN heitti ulos. :mad: Suomipeleihin liittyessäkin minut heitetään yleensä vastapuolelle jolloin turpaa tulee vielä kovempaa, kuin random servussa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ite olin sillä vastaikkaisella puolella ja kerkesin jo ilmaan hyppiä, että oma tiimi voitti juuri KFIN-tiimin :D Mutta sitten iski se valtava pettymys ko ruutun rävähti "your team lost". :(

Haha :D Saatiin räväkkä alku, mut vikoille M-Comeille mentäessä kone hyyty ja pahasti.. Noi matsit on kyllä tosi pienestä välillä kiinni. Täytyy kyllä todeta, että kun KFIN-miehiä on tiimissä squadi tai pari, niin on siinä vastapuoli kyllä helisemässä! :p Tullu huomattua molemmin puolin :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Rudin kanssa taisin pelailla tossa iltasella, oli kyll semi hyvät matsit vaikka meinas parissa rundissa. Vaikka joissain kohtaa puolustavana m-comit katosi aika äkäseen ja ihmeellinen sekasorto koko ajan. Vikassa oli paras kun päästiin sinne nosturin päälle istumaan. Sais vielä tän nielurisatulehduksen mäkeen niin sais ääntäkin ulos mikkeihin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

nyt rupee kyl tympäsee toi jalkojen välkkyminen seinien läpi,
Ja samoin se, että esim heität healtpackin seinää päin, niin menee seinästä läpi, joskus jopa uppoaa asfaltin alle.


Mikähän mättää kun ei toi koodi edes toimi minkä tuolta saa... :E
Jaa, luulin että se on mun kohalla henkilökohtaista :D Ei toiminut mullakaan.

Lisäilin vähän ylös tältä topicilta näitä PS3 accountteja (vähän näitä KFININ kovanaamoja, mm Execta, echou xKonnaa jne ;)), jotta pääsis KFIN äijien kaa pelailemaan :D Joten älkää ihmetelkö jos tulee k-pyyntöjä :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tossa joku mainihti noista katselu matkoista.
Jostakin luin että optimaalisin katselu matka on 46 tuumasella ois 4,6m ja 32 3,2m jne.
Näin muistaakseni se meni.

Ei sitä ihan noin voi sanoa. Ei se oo muusta kiinni ku että mihin se silmä on tottunu. Mulla on 92" mitä tuijotan, niin ei ihan pysty toteuttaan tuolla "laskukaavalla" katseluetäisyyttä. Katseluetäisyys on mulla 5m ja tuntuu että ois saanu hommata sen 100" kankaan...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei sitä ihan noin voi sanoa. Ei se oo muusta kiinni ku että mihin se silmä on tottunu. Mulla on 92" mitä tuijotan, niin ei ihan pysty toteuttaan tuolla "laskukaavalla" katseluetäisyyttä. Katseluetäisyys on mulla 5m ja tuntuu että ois saanu hommata sen 100" kankaan...

Ukot tais puhua siitä "optimaalisesta" katseluetäisyydestä, itekki sillon aikoinaan tykkiä laitettaessa jollain nettilaskurilla laskeskelin sen tulevan taulun kahtomisvälimatkan ja koon.

Edit: Tai en minä tiiä, vetäkää kännisen horinat toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D
 
Ylös Bottom