Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko BF3:ssa mahdollisuutta tehdä Strike at Karkandiin koko mapin konkkaa. En ole yhtään serveriä vielä löytänyt, missä olisi normaali conquest koko mapilla. Olisi niin hianoa pelata tätä muotoa koko mapilla, palauttaisi hyvin muistoja BF2 ajoilta :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko BF3:ssa mahdollisuutta tehdä Strike at Karkandiin koko mapin konkkaa. En ole yhtään serveriä vielä löytänyt, missä olisi normaali conquest koko mapilla. Olisi niin hianoa pelata tätä muotoa koko mapilla, palauttaisi hyvin muistoja BF2 ajoilta :)

Ei ole ainakaan PS3... Conquest assault on ainut vaihtoehto karkandissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko BF3:ssa mahdollisuutta tehdä Strike at Karkandiin koko mapin konkkaa. En ole yhtään serveriä vielä löytänyt, missä olisi normaali conquest koko mapilla. Olisi niin hianoa pelata tätä muotoa koko mapilla, palauttaisi hyvin muistoja BF2 ajoilta :)

Jos tarkoitat koko mapilla seitsemää lippua ja sitä teollisuusaluetta(?), niin se ei onnistu konsoleilla. PC-versiosta se löytyy, mutta Cq Assaultia sekin on. Konsoleilla isoin version on viidellä lipulla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli Onlinessa aivan huipulla 105 000 Pelaajaa Ps3. Nyt vaan 30 000 :( Ps3 on aina eniten pelaajia sitte Pc ja vähiten Xbox?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eilen oli Onlinessa aivan huipulla 105 000 Pelaajaa Ps3. Nyt vaan 30 000 :( Ps3 on aina eniten pelaajia sitte Pc ja vähiten Xbox?
Sunnuntain ruuhkan aiheutti aikaisemminkin mainittu double xp. Ja mitä sillä väliä vaikka PS3:lla olisi vähiten pelaajia?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sunnuntain ruuhkan aiheutti aikaisemminkin mainittu double xp. Ja mitä sillä väliä vaikka PS3:lla olisi vähiten pelaajia?

Ps3:lla on ja tulee aina olemaan eniten pelaajia. Oon miettiny että jos Battlefield ja Call Of Duty yhdistyis tulis: Call Of Battlefield: Black Company 3
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos tarkoitat koko mapilla seitsemää lippua ja sitä teollisuusaluetta(?), niin se ei onnistu konsoleilla. PC-versiosta se löytyy, mutta Cq Assaultia sekin on. Konsoleilla isoin version on viidellä lipulla.
Eihän Karkandissa muistaakseni ikinä ollutkaan Conquestia. Se viiminen lippu siellä mapin perälläkin oli ihan capittavissa. Todella harvoin jenkit koko mappia kuitenkaan saivat vallattua vaan MECit pääs aina jostain jonkun muun lipun valtaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ps3:lla on ja tulee aina olemaan eniten pelaajia. Oon miettiny että jos Battlefield ja Call Of Duty yhdistyis tulis: Call Of Battlefield: Black Company 3

Kyllä se taitaa olla niin että PC:llä niitä battlefieldiä pelaavia on kaikkein eniten. Kaikki ei vain jaksa koko aikaa olla jauhamassa.

Jos nyt pidettäs nämä kaks erillään toisistaan. Vaikka näyttää pahasti siltä että DICE on ottamassa mallia CoDista...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiinnostaako millainen sotilas todella olet? Psyopsresearch.com sivustolla voi osallistua tutkimukseen josta saa sitten palautteen ja arvion persoonallisuudesta ja sen suhteesta tyyliin pelata battlefieldiä. Eihän tätä kannata vakavasti ottaa, mutta väitän että kyllä sieltä joitain yhtäläisyyksiä omaan pelityyliin löytyy ;)

Itse kokeilin tuota ja koe tarjosi tälläistä tulosta:
radarchart.php
Esim tuo Intellect/Imagination on aika tosi:
Intellect/Imagination - Also known as "Openness to experience". People scoring high on this trait are more inventive and curious, while people with lower scores tend to be more consistent or cautious. We think this trait might show itself on the Battlefield with high scorers trying out more different classes and guns, while lower scorers specialize more in one load-out. Another theory is that lower scorers might be more prone to play a more traditional recon or sniper role.
781 SPM puhuu puolestaan, 31'llä eri aseella mastery dog tagit ja reconilla vähiten service stareja ja silläkin suurin osa hankittu jollain PDW'llä riehumalla.

Edit:
Ps3:lla on ja tulee aina olemaan eniten pelaajia. Oon miettiny että jos Battlefield ja Call Of Duty yhdistyis tulis: Call Of Battlefield: Black Company 3
Ei kiitos :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse kokeilin tuota ja koe tarjosi tälläistä tulosta:
radarchart.php
Esim tuo Intellect/Imagination on aika tosi:

781 SPM puhuu puolestaan, 31'llä eri aseella mastery dog tagit ja reconilla vähiten service stareja ja silläkin suurin osa hankittu jollain PDW'llä riehumalla.

Kai sillä reconillakin voi niitä stareja olla vaikka tuo ominaisuus korkeat pisteet saisikin (minulla Assault, Engi 9 tähteä, Support 7 ja Recon 8). Näkisin sen jopa niin että se jolla on enemmän service stareja reconilla saisi enemmän pisteitä tästä osa-alueesta, koska recon vaatii kokeilunhalua ja "uteliaisuutta" että sillä viitsii yrittää pelata objectivea. Samalla lukisin pelkällä M16A3:lla pelaavat (ketään haukkumatta) samaan sakkiin vuorilla hiippailijoiden kanssa...

Tosin minullakin on suurin osa recon-pisteistä PDW-aseilla, kiväärit kun ovat todella surkeita, tai paljon harjoittelua (ja taitoa) vaativia jos haluaa hiippailla sataa metriä lähemmäs objectivesta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tosin minullakin on suurin osa recon-pisteistä PDW-aseilla, kiväärit kun ovat todella surkeita, tai paljon harjoittelua (ja taitoa) vaativia jos haluaa hiippailla sataa metriä lähemmäs objectivesta.
Juuri tuon takia pelaan itsekin reconilla usein PDW'llä, koska kiväärit todellakin ovat aika huonoja. Tosin SKS'ää ja jotain M40A2'sta red dotilla ja straight pull boltilla oon nyt viime aikoina kokeillut ihan hyvällä menestyksellä, mutta ei siinä ole sitä samaa fiilistä kuin BC2'ssa, missä M24'lla pystyi vetää etulinjassa ihan helposti.

Lisäksi reconin varustearsenaali on hieman orpo. Spawn beacon on todella hyvä idea paperilla, mutta käytännössä homma vähän kusee kun smurffit laittaa sen päästäkseen uudelleen paistamaan makkaraa jos kuolema korjaa. PDW-reconina sitä sentään saa käytettyä oikeeseen tarkoitukseensa. Samoin T-UGS ja MAV ovat korvaamattomia esim. Métrossa, ja SOFLAM on engineerien ystävä Khargissa, mutta kun harva käyttää niitä hyvin. Ja noi ilmaukset oli nyt yksinpelailun pohjalta; tiiän, että KFIN-seurassa ja kaveriporukalla niitä käytetään oikein.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kai sillä reconillakin voi niitä stareja olla vaikka tuo ominaisuus korkeat pisteet saisikin (minulla Assault, Engi 9 tähteä, Support 7 ja Recon 8). Näkisin sen jopa niin että se jolla on enemmän service stareja reconilla saisi enemmän pisteitä tästä osa-alueesta, koska recon vaatii kokeilunhalua ja "uteliaisuutta" että sillä viitsii yrittää pelata objectivea. Samalla lukisin pelkällä M16A3:lla pelaavat (ketään haukkumatta) samaan sakkiin vuorilla hiippailijoiden kanssa...

Tosin minullakin on suurin osa recon-pisteistä PDW-aseilla, kiväärit kun ovat todella surkeita, tai paljon harjoittelua (ja taitoa) vaativia jos haluaa hiippailla sataa metriä lähemmäs objectivesta.

radarchart.php


Jep meikälläkin Intellec/Imagination noin korkealla, vaikka Reconilla eniten tähtösiä, mutta on minun SPM:nkin kohtuullisen korkea 571, juurikin agressiivisen pelaamisen takia. Recon tapponikin ovat suurimmalta osin M98b:llä, M40:llä sekä Magnumilla. Toki monesta muustakin kivääristä tähtönen löytyy.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kiinnostaako millainen sotilas todella olet? Psyopsresearch.com sivustolla voi osallistua tutkimukseen josta saa sitten palautteen ja arvion persoonallisuudesta ja sen suhteesta tyyliin pelata battlefieldiä. Eihän tätä kannata vakavasti ottaa, mutta väitän että kyllä sieltä joitain yhtäläisyyksiä omaan pelityyliin löytyy ;)

Näytä liitetiedosto 9311



Mulle tuli tällainen tulos:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Hyvä.
Onkohan HC puoli kuosissa.
Ei tarvii enää pelata niitä 100 minuutin metroja joista lopulta lentää ulos kun oma tunkee viidennen kerran kaalinsa tulilinjalle.

Voi kun edes koittaisivat niitä minimapittomia hc pelejä laittaa.
Vuokrapuolelta niitä löytyy mutta ne on aina 0/24 kun katsoo.
Sama suomalaiset HC pelit, tyhjää täynnä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä


Sopii hyvin, mikäli se tulee tarkoittamaan lisää panostuksia pelinkehitykseen. Kuten jatkuvaa päivittämistä ja kk-hintaan sisältyviä DLC-paketteja. Mielellään myös enemmän dedikoituja servereitä. Pääasia on kuitenkin itse pelaamisen olevan jatkossakin ilmaista. Premium-jäsenyys niille, jotka haluavat vielä vähän enemmän.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Taas tänää sattu vi**umaine admini. Team killasin hänet vahingossa granulla siitä se patonki poika veti herneet nenään ja sain bannit. Sit lähetin sille viestiä, että se oli vahinko ja hän kirjoittas vähän servun sääntöjä näkyviin. Ja siitä se vetäs hirveet pultit ja haukku mut pystyy ja syytti hänen pelin sabotonista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itellä tuli tällaista tulokseksi:

radarchart.php


Olenpas älykäs. :D

(sarkasmia, paska tulos)

Tuo mikään paska ole...vaikee noista on lähteä arviota tekemään. Et ole esim. tällaisissa ympyröissä niin puhelias kuin esim. minä...sen tuosta voisi ainakin ymmärtää.
 
Ylös Bottom