Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.

Kun sä kerta perustelet sun statseilla pelin paskuutta niin kävin piruuttani niitä kattomassa. Voin kertoa salaisuuden: Otat uudeksi asenteeksi "PTFO" ja peli maistuu paljon paremmalta. Pelkkä K/D ei tee kenestäkään hyvää pelaajaa ja hyödyllistä joukkueelle.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelkkä K/D ei tee kenestäkään hyvää pelaajaa ja hyödyllistä joukkueelle.

Älähän ny, mun peli perustuu siihen et pidän kohteella paljon melua ilman vaimentimia ja näin houkuttelen vihut koloistaan jolloin normi squadin aimbotti voi rauhas ne napsia pois :p K/D nousee ainakin yhel squadi kaveril koko ajan ja se on joukkueellekki hyödyks siin samal, ku nostelee meitä syöttejä henkii tilanteen jälkeen :D

Mutta päivitykseen palaten itelki notkahti kaikki käyrät alamäkeen parin viikon ajaks, pieni korjaus pelityyliin ja suosikki aseisiin ja aseiden lisälaitteisiin ja taas on käyrät ylös päin :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hahaa! Sieltä ne tuli. Kuuluisat K ja D. Eli sua vituttaa, kun et pääse myllyttämään n00beja 25-5 tuloksella, vaan pistävät mokomat takaisinkin. Eikö peli ole parempi nyt kun se on tasapainoisempi? Hyvät ovat vielä hyviä, huonot ovat vielä huonoja sillä erotuksella, että eivät enää niin selkeästi ole huonoja. Tulee tasaisempia vääntöjä ja porukka tykkää pelata.

Oma k/d on aivan paska, 1.3, mutta SPM yli 500 :smoke:. Ennen patchia k/d oli 1.3, mutta SPM oli jossain 400 huitteilla. Jotain on tapahtunut omassa pelityylissä parempaan suuntaan tämän myötä, joten peili käteen tai vaihda peliä.

Tsekkasin kanssa rattipaan statsit, ja olipa kylä oudon alhainen K/D verrattuna SPM:ään kun vielä miettii sitäkin faktaa, että kaveri ei taida olla mikään sniputtaja. Kaverilla melkein sama K/D kuin meikäläisellä, mutta SPM lukemat rutkasti alempana. Mutta kukin tavallaan, kuhan pelataan objectiveä. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Katsoinpas huvikseni noita maailman kärkitilastoja, ni pakko kysyä et miten ihmeessä joku saa ylläpidettyä 1900 SPM:ää, kusetuksen makua, tai sit mä olen vaan kateellinen:p Itselläni se pyörii 250-370 välillä, riippuen siitä pelaanko pari päivää kaveriporukalla (korkeampi) vai yksin randomien kans (alhaisempi). Ja onneks nuo viralliset servut tuli takaisin ni randominakin viitsii taas pelata. Eikä nyt et tuo nyt hirveästi minua liikuttaa, mut onhan tuo melkonen SPM, esim. vaikka pelkkinä tappoina se olis 19 kpl minuutissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Katsoinpas huvikseni noita maailman kärkitilastoja, ni pakko kysyä et miten ihmeessä joku saa ylläpidettyä 1900 SPM:ää, kusetuksen makua, tai sit mä olen vaan kateellinen:p Itselläni se pyörii 250-370 välillä, riippuen siitä pelaanko pari päivää kaveriporukalla (korkeampi) vai yksin randomien kans (alhaisempi). Ja onneks nuo viralliset servut tuli takaisin ni randominakin viitsii taas pelata. Eikä nyt et tuo nyt hirveästi minua liikuttaa, mut onhan tuo melkonen SPM, esim. vaikka pelkkinä tappoina se olis 19 kpl minuutissa.

Kusetusta kusetusta, joskin jonkun 1000 SPM:n ylläpitäminen on mahdollista, mutta se kyllä vaatii jo ihan mukiinmenevät taidot. ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saatta se sitten olla verkko-operaattorin vaihdossa vika jos kerran peli ei ole enemmistön mielestä muuttunut.
JA se PTFO on helvetin vaikeata kun kuolee jatkuvalla syötöllä.
Kai se on sitten koitettava softin puolella kuinka hyvin siellä peli toimii. :(
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älähän ny, mun peli perustuu siihen et pidän kohteella paljon melua ilman vaimentimia ja näin houkuttelen vihut koloistaan jolloin normi squadin aimbotti voi rauhas ne napsia pois :p K/D nousee ainakin yhel squadi kaveril koko ajan ja se on joukkueellekki hyödyks siin samal, ku nostelee meitä syöttejä henkii tilanteen jälkeen :D

Mutta päivitykseen palaten itelki notkahti kaikki käyrät alamäkeen parin viikon ajaks, pieni korjaus pelityyliin ja suosikki aseisiin ja aseiden lisälaitteisiin ja taas on käyrät ylös päin :)

Mehän puhutaan samasta asiasta, hyödyksi voi olla monella tavalla. Pelkkä K/D:n tuijottaminen ei ole mikään hyvän pelaajan ja pelisuorituksen mittari niinkuin Rattari tuntuu olettavan.

Peliin kuuluu myös lippujen/m-comien valtaaminen/puolustaminen. K/D:lla ei ole mitään väliä jos siitä murehtii ja huolehtii pelaamalla ja pyörimällä pelin ulkopuolella. IMO Paljon hyödyllisempi pelaaja on objektia pelaava 0.5 K/D:lla pelaava jantteri joka oikeasti yrittää pelata objektia käymällä valtaamassa lippua, herättämässä kanssapelaajia yms. yms. Kuin 3 K/D:lla pelaava puskissa pelin ulkopuolella lymyilevä haahuilija joka pelaa TDM:mää muiden pelatessa kohdetta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Peliin kuuluu myös lippujen/m-comien valtaaminen/puolustaminen. K/D:lla ei ole mitään väliä jos siitä murehtii ja huolehtii pelaamalla ja pyörimällä pelin ulkopuolella. IMO Paljon hyödyllisempi pelaaja on objektia pelaava 0.5 K/D:lla pelaava jantteri joka oikeasti yrittää pelata objektia käymällä valtaamassa lippua, herättämässä kanssapelaajia yms. yms.Kuin 3 K/D:lla pelaava puskissa pelin ulkopuolella lymyilevä haahuilija joka pelaa TDM:mää muiden pelatessa kohdetta.

Mites 3 K/D:n pelajaa joka pelaa objektivea? Useimmin ne liput vallataan eka vihut tappamalla eikä kuolemalla :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites 3 K/D:n pelajaa joka pelaa objektivea? Useimmin ne liput vallataan eka vihut tappamalla eikä kuolemalla :cool:

Niinhän se menee, pointti olikin varmaan siinä ettei se K/D merkkaa mitään jos sen tekee pelin ulkopuolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hahaa! Sieltä ne tuli. Kuuluisat K ja D. Eli sua vituttaa, kun et pääse myllyttämään n00beja 25-5 tuloksella, vaan pistävät mokomat takaisinkin. Eikö peli ole parempi nyt kun se on tasapainoisempi? Hyvät ovat vielä hyviä, huonot ovat vielä huonoja sillä erotuksella, että eivät enää niin selkeästi ole huonoja. Tulee tasaisempia vääntöjä ja porukka tykkää pelata.

Eikös tää just todista sen, että pelistä on tehty huonompi hyville pelaajille? Jos huono pelaaja yhtäkkiä patchin jälkeen alkaa pärjäämään ja hyvällä menee huonommin, niin kyllä jotain turhaa on tapahtunut. Tasapainoinen peli on silloin, kun hyvä pelaaja on hyvä ja huono pelaaja on huono.

Omassa tilanteessa en kyllä ymmärrä. Kd-ratio ja spm ovat nousseet hitusen, mutta kuolee jatkuvasti "noobeihin". Kotkat ei niin pahasti tuota ongelmaa. Muutenkin nämä "noobit" ovat aika usein kärkisijoilla, vaikka ennen patchia niillä ei sinne ollut kauheesti asiaa. Mä sanoisin, että se menee niin, että hyvät pelaajat ovat nyt ainakin hitusen huonompia ja huonot pelaajat huomattavasti parempia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös tää just todista sen, että pelistä on tehty huonompi hyville pelaajille? Jos huono pelaaja yhtäkkiä patchin jälkeen alkaa pärjäämään ja hyvällä menee huonommin, niin kyllä jotain turhaa on tapahtunut. Tasapainoinen peli on silloin, kun hyvä pelaaja on hyvä ja huono pelaaja on huono.

Omassa tilanteessa en kyllä ymmärrä. Kd-ratio ja spm ovat nousseet hitusen, mutta kuolee jatkuvasti "noobeihin". Kotkat ei niin pahasti tuota ongelmaa. Muutenkin nämä "noobit" ovat aika usein kärkisijoilla, vaikka ennen patchia niillä ei sinne ollut kauheesti asiaa. Mä sanoisin, että se menee niin, että hyvät pelaajat ovat nyt ainakin hitusen huonompia ja huonot pelaajat huomattavasti parempia.

Mulle yks hailee mitä joku K/D ratio tai muu on. Kunhan hauskaa piisaa ja täyskahelit adminit pysyvät ruodussa tai poissa jaloista.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten tuo Creeping Death tehtävä suoritetaan?

Puhut siis assignmentsista?

Siihe tarvitaan:
* 50 headshots
* 50 spot assists
* 5 knife kills

Tuo spottaus on helppo. Menet normi matsiin lennät MAVilla ja painelet selectiä kun näet vihollisia. Nuo kaksi muuta on aika perus hommia mitkä tulee kun on pelannut matseja jonkin verran.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tilastoistahan tuon näkee.
Patchin jälkeen on K/D:n nousu taittunut ja kulkee täällä hetkellä alaspäin.
Myös tappojen määrää seuraava käyrä nousee hitaammin.
Patch 1.5 tasoitti pelaajien välisiä eroja.
Näkeehän sen jo pelin lopulla taulukostakin.
Ennen siellä oli niitä 25-5 tuloksia enemmän. Nyt on aika paljon 25-16 ja vastaavia.
händikäppiä.

Omissa tilastoissa viivat ovat vaan noussut eteenpäin 28.3'sta eteenpäin jolloin patchi muistaakseni julkaistiin. Tupla XP viikonloppu kyllä näkyy aika selvästi tuossa SPM'ssä.

Tuosta K/D'sta kuitenkin täytyy muistaa se, että hyvän K/D'n omaava kuolee vähemmän -> tikettejä kuluu vähemmän. Konkassa se ei oikeen vaikuta jos vihollisilla on ticket bleedi puolellaan, mutta rushissa se on aika tärkeä juttu, sillä tiketit tippuvat siellä aina kun kuolee.

Katsoinpas huvikseni noita maailman kärkitilastoja, ni pakko kysyä et miten ihmeessä joku saa ylläpidettyä 1900 SPM:ää, kusetuksen makua, tai sit mä olen vaan kateellinen
Itseasiassa se SPM ei ole kovin vaikeaa pitää ylhäällä jos sen saa kerran korkeaksi, ellei sitten vietä aika paljon aikaa smurffaillessa.

Ne kartat missä on jettejä ratkaistaan pääosin ilmassa, siis näissä hieman tasokkaammissa peleissä, missä on osaavia jettilentäjiä. Jettejä voisikin hieman nerffata, niin peli olisi vielä parempi.
Pienenä jettihuorana pitää puolustautua kysymällä, että kuinka usein olet nähnyt sellaista pilottia, joka on oikeasti vaikuttanut pelin kulkuun? Suurin osa kun on sellaisia wnb-Maverickeja, jotka kruisailevat ilmassa, kiusaavat toisia jettejä heatseekereillä tai tekevät tuttavuutta erilaisten luonnonmuodostelmien tai rakennuksien kanssa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Älähän ny, mun peli perustuu siihen et pidän kohteella paljon melua ilman vaimentimia ja näin houkuttelen vihut koloistaan jolloin normi squadin aimbotti voi rauhas ne napsia pois :p K/D nousee ainakin yhel squadi kaveril koko ajan ja se on joukkueellekki hyödyks siin samal, ku nostelee meitä syöttejä henkii tilanteen jälkeen :D

Ja viel eilen illalla mua haukuttiin pädi huoraks, nytkö se on sit jo hyvä asia ;D Tuotakin vaan nykyään haittaa vähän tuo suppression efekti, sillä jos kohteella onkin enemmän vihuja niin silmät ovat usein sumeena jo viimeistään toisen vihun jälkeen. Tosin nyt kun löysin itselle sopivan load outin aseelle niin tuonkin osaa jo kompensoida aika hyvin, mutta saisi tuohon suppressioniin siltikin tulla reilu vähennys/hitaammin alkaisi vaikutus ja ennenkaikkea ettei naama menisi puuroon jos joku ampuu 5metriä sinusta ohi, vaan laukaukset tulisi saada ammuttua edes sinuun päin.

Saa muuten melko veikeitä tilanteita aikaseks kun ite pelaa assaultilla ja pysyttelee inssin lähettyvillä ja pistää tätä tarvittaessa henkiin. Muutama ilta sitten pelattiin seinessä ja yritettiin timantin kanssa mennä B lipulle jenkki basesta. Kuinkas ollakkaan vihujen tankki rymisteli vauhdilla meidän kohdalle ja tappaa timantin, noh siitä sitten pädit käteen ja kaveri henkiin. Timantti syöksyy salamana hitsipillin kanssa tankin kimppuun mutta kuolee ennenkuin saa tankin tuhotuksi asti--->kaveri henkiin. Timantti jatkaa hitsaamista ja kuolee lopulta tankin räjähdykseen jolloin nostan hänet vielä kolmannen kerran ja pääsemme molemmat jatkamaan rauhassa matkaa B lipulle kivoin lisäpistein :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pienenä jettihuorana pitää puolustautua kysymällä, että kuinka usein olet nähnyt sellaista pilottia, joka on oikeasti vaikuttanut pelin kulkuun?

Itse olen surkea jettilentäjä (eli harvoin saan muut jetit alas) mutta ainakin SC:ssä Jetillä ei kummosia taitoja vaadita että yksi jetti kääntää koko pelin, koska yksikään Tankki/jeeppi/heko ei ole turvassa.. lisäksi 3D spotting Helpottaa touhua huomattavasti. suurin osa matseista mitä olen Jetillä lennellyt(HUOM. Ilman osaavia vihu-jettejä) olen saanut pidettyä ajoneuvot kurissa niin että oman tiimin tankit on saaneet vyörytettyä liput hallintaan..
HC:ssa jetit on suht tasapainossa koska tankkien spottaaminen on vaikeaa
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En tiedä millaista se meno PC'llä on, mutta PS3'lla oon ainakin saanut rauhassa ajella tankilla tai jeepeillä jettimapeissa. Muistaakseni olen vain kerran saanut guided missilestä, koska jeepeissä ei saa mitään varoitusta lukituksesta. Ja myönnän sen, että vihollisen kaluston kurissapito ei ole kovin hankalaa jos tietää mitä tekee. CQ-jetillä saa tankin tuhottua yhdellä ohituksella, jos pääsee hyökkäämään takaa ja tankilla ei ole reactivea/smokea ja jeepit sekä kopterit ovat pelkkiä ilmaisia pisteitä. Yleensä vihun jeteistäkään ei ole kovin isoa haittaa, ellei siellä oikeasti ole sellanen pilotti kenellä jettitappojen määrä pyörii tuhannen yläpuolella.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itse olen surkea jettilentäjä (eli harvoin saan muut jetit alas) mutta ainakin SC:ssä Jetillä ei kummosia taitoja vaadita että yksi jetti kääntää koko pelin, koska yksikään Tankki/jeeppi/heko ei ole turvassa.. lisäksi 3D spotting Helpottaa touhua huomattavasti. Joka-ikinen matsi minkä olen Jetillä lennellyt(HUOM. Ilman osaavia vihu-jettejä) olen saanut pidettyä ajoneuvot kurissa niin että oman tiimin tankit on saaneet vyörytettyä liput hallintaan..
HC:ssa jetit on suht tasapainossa koska tankkien spottaaminen on vaikeaa
Rushissa Khargissa, Firestormissa ja Caspianissa varsinkin yleensä voittaa se puoli, kellä on parempi jettipilotti. Jos hyökkääjillä on huono pilotti, defenderien Frogfoot tuhoaa jok'ikisin tankin, jeepin, veneen ja hulilupterin vähintään 100 metriä ennen Mcomia. Siinä jää helposti vihollistiimi kiikaroimaan baseensa, kun yhtäkkiä ei olekkaan enää sitä tankkia millä huristella yms.

Hyökkääjillä harvemmin saa yhtä montaa tappoa A-10:llä, mutta voiton voi varmistaa tuhoamalla vihollisen Frogfootin ja sen yhden/kaksi tankkia mitä puolustajille on annettu. Toki maajoukot tekevät sen viimeisen työn (pommin plänttäys tai purkaminen), mutta jetti se kuitenkin pitää ainakin viholliset jalkaväkenä tankkien sijaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikös tää just todista sen, että pelistä on tehty huonompi hyville pelaajille? Jos huono pelaaja yhtäkkiä patchin jälkeen alkaa pärjäämään ja hyvällä menee huonommin, niin kyllä jotain turhaa on tapahtunut. Tasapainoinen peli on silloin, kun hyvä pelaaja on hyvä ja huono pelaaja on huono.

Omassa tilanteessa en kyllä ymmärrä. Kd-ratio ja spm ovat nousseet hitusen, mutta kuolee jatkuvasti "noobeihin". Kotkat ei niin pahasti tuota ongelmaa. Muutenkin nämä "noobit" ovat aika usein kärkisijoilla, vaikka ennen patchia niillä ei sinne ollut kauheesti asiaa. Mä sanoisin, että se menee niin, että hyvät pelaajat ovat nyt ainakin hitusen huonompia ja huonot pelaajat huomattavasti parempia.

En mä väittänytkään etteikö näin olisi. Mutta se, että hyvä pärjäisi huonommin, ei pidä paikkaansa, kuten moni täällä on todennutkin. Vaatii vain pienen muutoksen omassa pelissä, niin se hyvä pärjää aivan yhtä hyvin (ellei jopa paremmin) kuin ennenkin. Huonot pelaajat on nyt hiukan parempia, mutta en näkisi heidän olevan huomattavasti parempia kuin ennen. Tämä on mun mielestä tasapainoitusta. Ja mitä katselin omia pelejä, niin kyllä siellä pääsääntöisesti kotkan pojat ovat kärkisijat valloittaneet.

Se, että onko peli enää se Battlefield mihin on totuttu, on sitten toinen asia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itseasiassa se SPM ei ole kovin vaikeaa pitää ylhäällä jos sen saa kerran korkeaksi, ellei sitten vietä aika paljon aikaa smurffaillessa.

No sulla oli jo aika kova tuo SPM, mut jäi silti aika kauas tuosta mainitsemastani 1900 pojosta.
 
Ylös Bottom