Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän se tässä toimi, bemari on op. BC2:ssa toimi hienosti ja kentätkin sopi paremmin. Tietysti sitten helppo voittaa jos saa pari kaveria mukaan..
Joo, no onnistuhan toi viimein, meinasi ohjain kyllä tosin mennä uusintaan pariinkin otteeseen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa on Weekly Poll -äänestys käynnissä (sivun alalaidassa), jossa kysytään suppressionista. Käykää herrankiesus äänestämässä, koska tällä hetkellä johtaa:

"I like it in every way"

:eek:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa on Weekly Poll -äänestys käynnissä (sivun alalaidassa), jossa kysytään suppressionista. Käykää herrankiesus äänestämässä, koska tällä hetkellä johtaa:

"I like it in every way"

:eek:

Yritin samaa tuossa pari sivua aiemmin vinkata, mutta selkeästi se suppression ei ole niin paha kuin täällä siitä mutistaan... eipä se kyllä itseäkään kauheasti haittaa. Pientä säätöä ja se olisi just fine.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlelogissa on Weekly Poll -äänestys käynnissä (sivun alalaidassa), jossa kysytään suppressionista. Käykää herrankiesus äänestämässä, koska tällä hetkellä johtaa:

"I like it in every way"

:eek:
"Like it but too much ATM" on kumminkin vain 4% jäljessä. Saattavat silti tehdä sille jotain, vaikkei olisikaan johdossa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

"Like it but too much ATM" on kumminkin vain 4% jäljessä. Saattavat silti tehdä sille jotain, vaikkei olisikaan johdossa.
Siis kyllähän DICE on jo ilmottanut, että tämä tällähetkellä oleva suppressioni on vain testi ja sitä tullaan pienentämään ensi pätsissä.

Aika jännää muuten, että DICEn devaajat itse luulevat tietävänsä pelistään niin helvetisti (pelaajia enemmän), vaikka testaavat itse peliä ehkä 5 tunnin ajan, jos sitäkään. Alan Kertzkin sanoi, että suppression on nyt täydellinen. Kyseinen herra kuitenkin pelannut peliä vain 37 tuntia Progression - Demize99 - Battlelog / Battlefield 3. On toki mahdollista, että hänellä on joku yksityisempi account josta kukaan ei tiedä mitään, mutta tuskinpa kuitenkaan.

Varsinkaan aseista eivät tunnu DICEllä tietävän mitään. Sen huomasi hyvin siitä accessories guidesta tai mikä lie (se missä neuvottiin eri aseen lisäosien comboja mitkä toimivat hyvin). Pari hyvääkin siellä oli, mutta pari ihan surkeaa, joita ketkään eivät käytä. Täten on todella huvittavaa, ett DICE aikoo julkaista virallisen guiden pelille, joka ei tietenkään ole ilmainen. Guidea mainostettiin sillä, että se tekee lukijoistaan parempia pelaajia. Yllä mainittujen pointtien mukaan tuskin kannattaa edes ajatella kyseisen opuksen (tai mikä lie) ostoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis eihän noi niitten publa tunnit kerro paljonko ne pelejään takoo. Eiköhän ne pelaa suurimman osan peleistään aina suljetuilla pelin kehitys ja testi servuillaan, pelaten ja testaten tulevia muutoksia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis eihän noi niitten publa tunnit kerro paljonko ne pelejään takoo. Eiköhän ne pelaa suurimman osan peleistään aina suljetuilla pelin kehitys ja testi servuillaan, pelaten ja testaten tulevia muutoksia.
Mutta voidaan varmaan ihan rehellisesti sanoa, että suurin osa DICEläisistä on kohtuu huonoja pelaajia. Kuuntelenko mielummin Demizen vinkkejä vai LevelCapin? Jälkimmäinen vie voiton ehdottomasti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Demize katsoo tilastoja (=faktaa, ei mutua) asebalanssia säätäessään. Tietysti ominaisuus kuten suppression on niin paljon monimutkaisempi säädettävä, ettei sitä ihan puhtaalla tilastomatikalla saada kuntoon.

Suppressionin lisäksi tämän hetkisessä balanssissa minua ihmetyttää iglan ja stingerin käyttökelvottomuus. Lukitusmatka on naurettavan pieni ja tuntuu lisäksi bugaavan harva se päivä. Ilmakalusto saa raiskata kaikkea muuta ihan surutta, jos omalta puolelta ei kelvollisia pilotteja löydy (riippuu tietysti mapista).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aika jännää muuten, että DICEn devaajat itse luulevat tietävänsä pelistään niin helvetisti (pelaajia enemmän), vaikka testaavat itse peliä ehkä 5 tunnin ajan, jos sitäkään. Alan Kertzkin sanoi, että suppression on nyt täydellinen. Kyseinen herra kuitenkin pelannut peliä vain 37 tuntia Progression - Demize99 - Battlelog / Battlefield 3. On toki mahdollista, että hänellä on joku yksityisempi account josta kukaan ei tiedä mitään, mutta tuskinpa kuitenkaan.

Siis tottakai Dicen herroilla on yksityisemmät peliprofiilit. Eihän ne noilla tunnetuilla pelatessaan saa varmaan hetkeäkään rauhaa, kun jengi tulee puukottamaan tai muuten vain trollaamaan.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö ruotsin pojat osaa koodata vai mikä mättää kun Soflam/CITV priorisoi maalattavia kohteita päin helvettiä. Em vehkeillä maalaillessa peli priorisoi kohteen lukituksen renkailla ja teloilla liikkuviin vehkeisiin koko ruudun leveydeltä eikä tähtäinristikon keskikohdalla ole mitään virkaa; vihollisen kopteri saa rauhassa lentää n. 50m päässä kun sen takana on n. 100m päässä tyhjä jeeppi. Kikkailemalla pitää ottaa kopteri lukitusalueen reunaan, ja kaikki muut vehkeet sen ulkopuolelle, jos haluaa oikean kohteen maalata ilmasta. Myös panssarivaunun guido osoitti tänään luotettavuutensa kun vastaan tuli maalattu vihollisen panssarivaunu jonka takana oli tyhjä jeeppi. Kyseinen aparaatti rupesi lukittamaan itseään siihen tyhjään jeeppiin. Paskoja vehkeitä tana. Tollasilla vehkeillä pitäis viellä maalata 521 kohdetta onnistuneesti osumien kera ennen kun pääsee eläkkeelle kyseisestä touhusta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eikö ruotsin pojat osaa koodata vai mikä mättää kun Soflam/CITV priorisoi maalattavia kohteita päin helvettiä. Em vehkeillä maalaillessa peli priorisoi kohteen lukituksen renkailla ja teloilla liikkuviin vehkeisiin koko ruudun leveydeltä eikä tähtäinristikon keskikohdalla ole mitään virkaa; vihollisen kopteri saa rauhassa lentää n. 50m päässä kun sen takana on n. 100m päässä tyhjä jeeppi. Kikkailemalla pitää ottaa kopteri lukitusalueen reunaan, ja kaikki muut vehkeet sen ulkopuolelle, jos haluaa oikean kohteen maalata ilmasta. Myös panssarivaunun guido osoitti tänään luotettavuutensa kun vastaan tuli maalattu vihollisen panssarivaunu jonka takana oli tyhjä jeeppi. Kyseinen aparaatti rupesi lukittamaan itseään siihen tyhjään jeeppiin. Paskoja vehkeitä tana. Tollasilla vehkeillä pitäis viellä maalata 521 kohdetta onnistuneesti osumien kera ennen kun pääsee eläkkeelle kyseisestä touhusta.

Niinpä. Lisäksi tässä mättää se että tyhjiin ajoneuvoihin yleensä voi lukittaa. Tyhmää että helpotetaan esimerkiksi vihollisen tankkien ja hekojen baseen tuhoamista, eikä enää voi väistää kohti tulevaa ohjustakaan hyppäämällä ulos ajoneuvosta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on pelin paras snipu? Tai ei välttämättä paras mutta omasta mielestänne?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on pelin paras snipu? Tai ei välttämättä paras mutta omasta mielestänne?

Tällä hetkellä suosikkina M40A5, jossa PK-A 3,4x, straight pull bolt ja laser sight. Onnistuu aggressiivinen pelityyli ja se vaan tuntuu ja näyttää niin hyvältä :cool: Esim. L96 vaan tuntuu oudolta ja ladatessa se keikkuu oudosti. Ei pääse samanlaiseen "rytmiin".
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on pelin paras snipu? Tai ei välttämättä paras mutta omasta mielestänne?

Tällä hetkellä suosikkina M40A5, jossa PK-A 3,4x, straight pull bolt ja laser sight. Onnistuu aggressiivinen pelityyli ja se vaan tuntuu ja näyttää niin hyvältä :cool: Esim. L96 vaan tuntuu oudolta ja ladatessa se keikkuu oudosti. Ei pääse samanlaiseen "rytmiin".

SV98 on minun suosikkini, PK-A:n ja straight pull boltin kanssa. L96:ssa on patchin jälkeen ollut bugi jossa ainakin rauta- punapiste- ja holotähtäimiä käyttäessä osumapiste on jonkin verran tähtäyspisteen yläpuolella. M40A5:n bullet dropista en ole missään vaiheessa tykännyt, mutta se on totuttelukysymys. M98B on tehokkain mutta tuntuu selvästi kankeammalta kuin SV98.

Odotan kyllä innolla millainen ase Close Quartersin mukana tuleva JNG-90 on. Vielä kun Armored Killissä tulisi Sakon TRG :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, kyllä vois ton tyhjien ajoneuvojen maalautumisen poistaa, mut en kyllä haluis että ohjukset vois väistää ulos hyppäämällä, koska sit niistä tulis käyttökelvottomia.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, kyllä vois ton tyhjien ajoneuvojen maalautumisen poistaa, mut en kyllä haluis että ohjukset vois väistää ulos hyppäämällä, koska sit niistä tulis käyttökelvottomia.

Tällä tarkoitin lähinnä ilma-ajoneuvoja, esimerkiksi Javelinin ei tarvitsisi osua tyhjään helikopteriin... Maa-ajoneuvot ovat asia erikseen, niissä ulos hyppäämällä väistäminen olisi liian helppoa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tällä tarkoitin lähinnä ilma-ajoneuvoja, esimerkiksi Javelinin ei tarvitsisi osua tyhjään helikopteriin... Maa-ajoneuvot ovat asia erikseen, niissä ulos hyppäämällä väistäminen olisi liian helppoa.

Ok. Asia porkkana :)
 
Ylös Bottom