Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No sulla oli jo aika kova tuo SPM, mut jäi silti aika kauas tuosta mainitsemastani 1900 pojosta.
1900 on ihan mahdottomuus boostaamatta. Harvalla boosterillakaan nähnyt noin suurta SPM:ää. Aidoksi SPM:äksi suurin mahdollinen pyörinee 1000 paikkeilla. Tuossakin varmaan 24/7 Metroa tai Canals TDM. Itsellä pysynee tässä 700 paikkeilla ja ihan tyytyväinen. Eipä ole Metroakaan vähään aikaan tullut nölffättyä.
 
Saatta se sitten olla verkko-operaattorin vaihdossa vika jos kerran peli ei ole enemmistön mielestä muuttunut.
JA se PTFO on helvetin vaikeata kun kuolee jatkuvalla syötöllä.
Kai se on sitten koitettava softin puolella kuinka hyvin siellä peli toimii. :(

Ei oo yhtään hankalaa. HC:a pelaan ja ei ole yksi taikka kaksi kertaa kun on 2-3 MCOM attacker ribbonia + MVP plakkarissa ja k/d näyttää erän lopussa 5/20. Eikä homma ole sen kummoisempaa konkassakaan. Niin joo, mun SPM on vain 410 ja ollut koko ajan noususuhtanteessa jokaisen pätsin aikana ja jälkeen. :cool:
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuollasta melkein kahden tonnin spm:mää ette varmasti saavuta ellette boostaa

Itseasiassa se SPM ei ole kovin vaikeaa pitää ylhäällä jos sen saa kerran korkeaksi, ellei sitten vietä aika paljon aikaa smurffaillessa.
No jos se tuota luokkaa on ( 1900 ) niin saa kyllä melkonen pro olla
Mutta joo semmosen perus spm:män ( 400-800 ? ) pitää helposti :)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pienenä jettihuorana pitää puolustautua kysymällä, että kuinka usein olet nähnyt sellaista pilottia, joka on oikeasti vaikuttanut pelin kulkuun? Suurin osa kun on sellaisia wnb-Maverickeja, jotka kruisailevat ilmassa, kiusaavat toisia jettejä heatseekereillä tai tekevät tuttavuutta erilaisten luonnonmuodostelmien tai rakennuksien kanssa.

Joka kertahan noita näkee kun pelaa, ei tietenkään joka servulla. Viimeisin klaanimatsi meni "pilalle" koska meidän jettimiehet raiskasivat kaiken ja peleistä tuli vähän tylsiä.

Ehkä jettejä ei tarvisi nerffata, mutta konsoleille voisi lisätä MAA:n konkkamappeihin. Sehän voisi vaikka korvata yhden tankin per puoli vaikkapa Firestormissa, saataisiin samalla maan kamaralle enemmän jalkamiehiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pienenä jettihuorana pitää puolustautua kysymällä, että kuinka usein olet nähnyt sellaista pilottia, joka on oikeasti vaikuttanut pelin kulkuun? Suurin osa kun on sellaisia wnb-Maverickeja, jotka kruisailevat ilmassa, kiusaavat toisia jettejä heatseekereillä tai tekevät tuttavuutta erilaisten luonnonmuodostelmien tai rakennuksien kanssa.

Heatseekereistä on patchin jälkeen jopa hyötyä. Jos haluaa ilmaherruuden niin molemmille jettikuskeille heatseekerit käyttöön. Helppo ottaa vihun jetit yksi kerrallaan taivaalta alas, koska flaret eivät enää katkaise lukitusta. Vaikka toisen jetin heatseekerit menisivätkin ohi niin toisen osuvat varmasti, kunhan odottaa sekunnin siitä kun jetti on ruikannut flaret. Aika paljon tulee napsittua alas jettejä ihan yksinkin heatseekereillä. Tämä osa oli kyllä helvetin hyvä patchissa. Enää ei tarvitse niin paljon lentää sitä saatanan sirkulaa taivaalla.

Raivostuttavimpia matseja ovat sellaiset, jossa omat jettikuskit ovat niin paskoja etteivät ne saa vihollisen jettejä kuriin: kopterit tulee alas, tankit räjähtelee jne. Tässä vaiheessa jos nappaat jetin ja joko saat ammuttua jetit alas tai vähintään pidät ne kiireisinä, niin ei nämä samat aiemmin jeteillä lentäneet smurffit kuitenkaan saa haettua niitä lippuja sillä aikaa. Mitäs sitten teet tässä tilanteessa? Ulos jetistä ja hakemaan lippuja, jolloin vihollisen jetit alkaa taas raiskaamaan maakohteita vai jäät sinne jetin puikkoihin pitämään niitä vihollisen jettejä kurissa?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Heatseekereistä on patchin jälkeen jopa hyötyä. Jos haluaa ilmaherruuden niin molemmille jettikuskeille heatseekerit käyttöön. Helppo ottaa vihun jetit yksi kerrallaan taivaalta alas, koska flaret eivät enää katkaise lukitusta. Vaikka toisen jetin heatseekerit menisivätkin ohi niin toisen osuvat varmasti, kunhan odottaa sekunnin siitä kun jetti on ruikannut flaret. Aika paljon tulee napsittua alas jettejä ihan yksinkin heatseekereillä. Tämä osa oli kyllä helvetin hyvä patchissa. Enää ei tarvitse niin paljon lentää sitä saatanan sirkulaa taivaalla.
Mitäh? Mulla ainakin patchin jälkeen mennyt niin, että jos vihu pistää lukituksen aikana flaret, lentää heatseeker persiiseen, vaikka odottaisin flarejen hälvenevän. Tullut kantapään kautta opittua, että aina pitää ottaa kokonaan uusi lukitus noissa tilanteissa. En tiedä, onko tuo jossain vaiheessa korjattu vai bugittaako tämä vain mulla, kun en ole viikkoihin jaksanut edes testata, vaan olen ihan suosiolla ottanut aina uuden lukituksen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäh? Mulla ainakin patchin jälkeen mennyt niin, että jos vihu pistää lukituksen aikana flaret, lentää heatseeker persiiseen, vaikka odottaisin flarejen hälvenevän. Tullut kantapään kautta opittua, että aina pitää ottaa kokonaan uusi lukitus noissa tilanteissa. En tiedä, onko tuo jossain vaiheessa korjattu vai bugittaako tämä vain mulla, kun en ole viikkoihin jaksanut edes testata, vaan olen ihan suosiolla ottanut aina uuden lukituksen.

Hmm. Mä käytän sekä tykkiä että ohjuksia ilmataisteluissa. Oon tainnut tehdä niin, että vaihdan tykistä ohjuksiin siinä vaiheessa kun nään flarejen lentävän. Kun saan lukon niin ne myös osuu.

Voi se toki olla noin kuten sanot, mutta toisaalta, ehkä olet vaan hosunut? Hosumalla kun ei tule kuin kusipäisiä kakaroita. ;)

Aika paljon porukka myös käyttää nykyään ECM Jammeria. Ne on varsinkin helppo saada alas ohjuksilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitäh? Mulla ainakin patchin jälkeen mennyt niin, että jos vihu pistää lukituksen aikana flaret, lentää heatseeker persiiseen, vaikka odottaisin flarejen hälvenevän. Tullut kantapään kautta opittua, että aina pitää ottaa kokonaan uusi lukitus noissa tilanteissa. En tiedä, onko tuo jossain vaiheessa korjattu vai bugittaako tämä vain mulla, kun en ole viikkoihin jaksanut edes testata, vaan olen ihan suosiolla ottanut aina uuden lukituksen.

Flaret eivät enää katkaise lukitusta, mutta silti pitää odottaa muutama sekunti ennen kuin ampuu ohjukset, sillä flarejen vaikutus kestää noin kolme sekuntia. Monta kertaa sen olen huomannut kun helikopterissakin ohjukset lentävät mihin sattuu jos ne ampuu liian nopeasti. Nyt se hermopeli kannattaa; jos pääsee yllättämään vihollisen hyvistä asemista, kannataa lukitus pitää niin kauan että vihu laittaa flaret, ja ampua vasta reilusti sen jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Aika paljon porukka myös käyttää nykyään ECM Jammeria. Ne on varsinkin helppo saada alas ohjuksilla.
Miksi kukaan käyttäisi ECM:ää jeteillä? Se nimittäin toimii laukaistua ohjusta vastaan vain 5% ajasta. Toki se on vain laitteen toissijainen toiminto, mutta koptereillahan se toimii suurimman osan ajasta.

Eipä kyllä flaretkaan toimi lähes koskaan. Lukitus -> ohjus -> flare -> osuma -> ulos -> suicide. Enpä nykyään käytäkkään muuta kuin flareja ja niitäkin vain dogfightissa air radarin sekottamiseen. Miksihän sekään toimii. Rushissa ainakin porukka heittää aina flaret ja katoavat air radarista. Ei ole vielä konkassa tullut samaa vastaan, tiedä sitten onko tuo vain joku rushi jettien oma juttu vai peräti bugi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hmm. Mä käytän sekä tykkiä että ohjuksia ilmataisteluissa. Oon tainnut tehdä niin, että vaihdan tykistä ohjuksiin siinä vaiheessa kun nään flarejen lentävän. Kun saan lukon niin ne myös osuu.

Voi se toki olla noin kuten sanot, mutta toisaalta, ehkä olet vaan hosunut? Hosumalla kun ei tule kuin kusipäisiä kakaroita. ;)

Aika paljon porukka myös käyttää nykyään ECM Jammeria. Ne on varsinkin helppo saada alas ohjuksilla.

ECM oli ennen patchia paljon parempi kuin flaret. Se toimi kuten pitikin ja sillä sai peitettyä itsensä hetkeksi vihollisen tutkasta. Patchin jälkeen ECM on toiminut vain about 40 % ajasta, joten vaihdoin takaisin flareihin.

Miksihän sekään toimii. Rushissa ainakin porukka heittää aina flaret ja katoavat air radarista. Ei ole vielä konkassa tullut samaa vastaan, tiedä sitten onko tuo vain joku rushi jettien oma juttu vai peräti bugi.
Flarejen ei ainakaan pitäisi peittää tutkaa. Veikkaisin, että sun vastustaja vain on laskeutunut sen verran matalalle, että below radar on kytkeytynyt päälle, jolloin vastustaja ei näy sun tutkassa.

Mutta silti edelleen guided missile/rocket pod > heatseekerit. Guidolla jeepeistä saa ilmaset (mahdolliset) 410 pojoo. Jos kk'lla on vaikeuksia saada jettejä alas, niin lennä aina sen verran matalalla ettei sua näy tutkassa ja mene silloin vastustajan taakse. Sitten ammu muutama "varoituslaukaus" perään. Siinä kohtaan kaikki yleensä alkavat hieman panikoida ja kääntävät jettinsä selän sua päin ja kääntävät jompaankumpaan suuntaan. Sitten asetat vain tähtäimen hieman sen vastustajan eteen ja nappi pohjaan. Helpot tapot, sillä vastustaja harvoin ehtii reagoida siihen.

Jos vastustaja ehtii hypätä ulos pelialueen yllä, niin sitten ammun tai roadkillaan sen maasta riippuen siitä millainen maasto on.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Flarejen ei ainakaan pitäisi peittää tutkaa. Veikkaisin, että sun vastustaja vain on laskeutunut sen verran matalalle, että below radar on kytkeytynyt päälle, jolloin vastustaja ei näy sun tutkassa.
Ei vaan me lenneltiin siellä niin pilvissä, ukko heittää flaret ja katoaa air radarista. Heitän sitten itekkin ja huomaan, että sekin menettää mun sijainnin. Toimii joka kerta käytti tuota sitten minä tai vihollinen, ilmassa tai maan lähellä.

Ja huom nuo viholliset ketkä tuota ovat käyttäneet ovat aina olleet jotain kokeneita jetteilijöitä (jotain 2000-10000 tappoa).
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Saa muuten melko veikeitä tilanteita aikaseks kun ite pelaa assaultilla ja pysyttelee inssin lähettyvillä ja pistää tätä tarvittaessa henkiin. Muutama ilta sitten pelattiin seinessä ja yritettiin timantin kanssa mennä B lipulle jenkki basesta. Kuinkas ollakkaan vihujen tankki rymisteli vauhdilla meidän kohdalle ja tappaa timantin, noh siitä sitten pädit käteen ja kaveri henkiin. Timantti syöksyy salamana hitsipillin kanssa tankin kimppuun mutta kuolee ennenkuin saa tankin tuhotuksi asti--->kaveri henkiin. Timantti jatkaa hitsaamista ja kuolee lopulta tankin räjähdykseen jolloin nostan hänet vielä kolmannen kerran ja pääsemme molemmat jatkamaan rauhassa matkaa B lipulle kivoin lisäpistein :)

Viikon parhaita hetkiä :cool: Tuossa jos jossain oli tiimipelaamista parhaimmillaan. Only in Battlefield.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei vaan me lenneltiin siellä niin pilvissä, ukko heittää flaret ja katoaa air radarista. Heitän sitten itekkin ja huomaan, että sekin menettää mun sijainnin. Toimii joka kerta käytti tuota sitten minä tai vihollinen, ilmassa tai maan lähellä.

Ja huom nuo viholliset ketkä tuota ovat käyttäneet ovat aina olleet jotain kokeneita jetteilijöitä (jotain 2000-10000 tappoa).
A-10'n ECM näytää flareilta, siitä siis lentää soihdut ulos kun laukaisee ECM'n. Käytännössä se toimii silti kuten pitääkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Flaret eivät enää katkaise lukitusta, mutta silti pitää odottaa muutama sekunti ennen kuin ampuu ohjukset, sillä flarejen vaikutus kestää noin kolme sekuntia. Monta kertaa sen olen huomannut kun helikopterissakin ohjukset lentävät mihin sattuu jos ne ampuu liian nopeasti. Nyt se hermopeli kannattaa; jos pääsee yllättämään vihollisen hyvistä asemista, kannataa lukitus pitää niin kauan että vihu laittaa flaret, ja ampua vasta reilusti sen jälkeen.
Kokeilin tätä ja heatseekerit toimi sen kolmen sekunnin jälkeen. Voisin melkein vannoa, että olen patchin jälkeen usein odottanut viisikin sekuntia ilman tulosta. Noh, tärkeintä että toimii nyt niin kuin pitääkin.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli äsken ennen näkemätön lagipiikki. Vaikutti siltä, että ainoastaan meidän squad (nisu ja kumppanit) jäätiin jumittamaan paikoilleen, sillä joku tuli sen aikana pistämään moran perseeseen ja yleinen härdelli jatku ympärillä. Omaan ruutuun ilmesty oikeeseen yläkulmaan oranssi kolmio jonka sisäpuolella oli seinästä irti vedetty töpseli... :B Jotain outoa pelissä oli muutenkin havaittavissa, sillä fps oli sulavaa vaikka servu oli täynnä. Onkohan servut saanu päivityksen vai mitähelvettiä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli äsken ennen näkemätön lagipiikki. Vaikutti siltä, että ainoastaan meidän squad (nisu ja kumppanit) jäätiin jumittamaan paikoilleen, sillä joku tuli sen aikana pistämään moran perseeseen ja yleinen härdelli jatku ympärillä. Omaan ruutuun ilmesty oikeeseen yläkulmaan oranssi kolmio jonka sisäpuolella oli seinästä irti vedetty töpseli... :B Jotain outoa pelissä oli muutenkin havaittavissa, sillä fps oli sulavaa vaikka servu oli täynnä. Onkohan servut saanu päivityksen vai mitähelvettiä.

Itellä käyny pari kertaa tuo sama. Kerran jollaki todennäköisesti kävi tuo sama kun siihen pysty spawnaaman, mutta vihut ei voinu ampua sitä ja mulla oli helppo homma napsia ne 3 kaveria siittä jotka ihmetteli sitä. :D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli äsken ennen näkemätön lagipiikki. Vaikutti siltä, että ainoastaan meidän squad (nisu ja kumppanit) jäätiin jumittamaan paikoilleen, sillä joku tuli sen aikana pistämään moran perseeseen ja yleinen härdelli jatku ympärillä. Omaan ruutuun ilmesty oikeeseen yläkulmaan oranssi kolmio jonka sisäpuolella oli seinästä irti vedetty töpseli... :B Jotain outoa pelissä oli muutenkin havaittavissa, sillä fps oli sulavaa vaikka servu oli täynnä. Onkohan servut saanu päivityksen vai mitähelvettiä.

Suicide auttaa... Pari kertaa on itsellekin tullut tämä viime viikon aikana. Se antaa hienosti loppumattoman lippaan ja SV98:lla onnistuu sarjatuli.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä helvettiä tässä SQDM:ssä on ajateltu? Se kuka ehtii eka sinne ajoneuvon luo, voittaa koko ***** matsin. Yhtähyvin voit lähteä pelistä jo siinä vaiheessa.

Enhän mä tota muuten pelaisi, mutta se yks ribbon.
 
Mitä helvettiä tässä SQDM:ssä on ajateltu? Se kuka ehtii eka sinne ajoneuvon luo, voittaa koko ***** matsin. Yhtähyvin voit lähteä pelistä jo siinä vaiheessa.

Enhän mä tota muuten pelaisi, mutta se yks ribbon.

Eihän se tässä toimi, bemari on op. BC2:ssa toimi hienosti ja kentätkin sopi paremmin. Tietysti sitten helppo voittaa jos saa pari kaveria mukaan..
 
Ylös Bottom