Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sinne mentiin jahtaan tageja, ei s-tac- tappoja.

No okei, kasvatetaan quit-%, kun tagit sain korjattua. kerran kuitenkin pääsin jo käsissäni pitää s-tacia, mutta erä loppu kesken :(

Oisit kyllä itsekin kokeillut s-tac saada tapon, nälkä kasvaa syödessään ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No okei, kasvatetaan quit-%, kun tagit sain korjattua. kerran kuitenkin pääsin jo käsissäni pitää s-tacia, mutta erä loppu kesken :(

Oisit kyllä itsekin kokeillut s-tac saada tapon, nälkä kasvaa syödessään ;)
Perkele pojat on päässy jo lähelle:) Kertokaa jos saatte tapon moisella ihmeellä. Itsekkin himoitsen moista saavutusta, koska tavoitteena on saada vähintään tappo kaikilla pelin jalkaväen aseilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitää taas vähä purnata. :D
Kävin tuossa kurkkimassa noita videoita ja esim. katsoessa aphexin jotain uutta rush videota tuli vaan taas sellainen olo, että what?!?
Kaverit lakoo melkein aseella kun asella tsup tsup vaan. Itse saan laittaa aina (hienoista kärjistystä) lippaallisen menemään että vastustajan henki lähtee.
No tasan ei käy onnenlahjat.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitää taas vähä purnata. :D
Kävin tuossa kurkkimassa noita videoita ja esim. katsoessa aphexin jotain uutta rush videota tuli vaan taas sellainen olo, että what?!?
Kaverit lakoo melkein aseella kun asella tsup tsup vaan. Itse saan laittaa aina (hienoista kärjistystä) lippaallisen menemään että vastustajan henki lähtee.
No tasan ei käy onnenlahjat.

Niinp... Sitä kun muistais aina tähdätä edes siihen yläkroppaan saatika päähän! Valitettavan usein tähtäin vaan valuu jostain syystä sohottamaan kohti vihun jalkoja jolloin saa työntää sen puoli lippaallista ylimääräistä... :rolleyes:

Ps. Pikkasenko Ruhoo lesos eilen saamistaan dogtageista, tuli kuvailtuna tilanne sanatarkasti!!! :D Pitää käydä potkimassa sitä nilkoille kostoks! :p Emmää kateellinen oo, mut...

Aika kova porukka muuten edustamassa meitä EuroBF turneeseen! Tainnut jokaiselta ottaa melkoista tukkapölinää jossain välissä! Onnea ja menestystä poijjaat! Voitto kotiin sit, ja tilannetietoja tänne tai omaan kansioon yhteisön puolelle!!! :)
 
Pitää taas vähä purnata. :D
Kävin tuossa kurkkimassa noita videoita ja esim. katsoessa aphexin jotain uutta rush videota tuli vaan taas sellainen olo, että what?!?
Kaverit lakoo melkein aseella kun asella tsup tsup vaan. Itse saan laittaa aina (hienoista kärjistystä) lippaallisen menemään että vastustajan henki lähtee.
No tasan ei käy onnenlahjat.

Se on varmaan se epäreilu etu mitä saan kun pelaan mokkulanetillä. ;)

Lukiessani näitä kommentteja eilisen developer-metsästyksistä olen ihan kiitollinen että saalistin omat dev dog tagit jo viime vuoden puolella, ja ihan ilman helpotuksia. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Double XP Event: July 2-8th for Premium, July 2-4 for non premium.

Kyllä, double XP kokonaisen viikon ajan premium jäsenille. Näin ainakin lukee main menun viestissä oikealla ylhäällä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Täytyy nyt kysellä ihan itsensäkehittämis tarkoituksella..

Millä sensitivityillä pelaatte? Ja onko Aim assist päällä vai pois?

Itse pelaan herkkyyden ollessa 4 pykälää minimistä koska muuten huidon oikealta ja vasemmalta ohi. Pääosumat ovat kuitenkin tosi harvassa, vaikuttaisikohan tuo Aim assistin päällä olo siihen että tulee enemmän räiskittyä jalkoihin ja keskivartaloon?
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Double XP Event: July 2-8th for Premium, July 2-4 for non premium.

Kyllä, double XP kokonaisen viikon ajan premium jäsenille. Näin ainakin lukee main menun viestissä oikealla ylhäällä.
Hyi mitä paskaa. Ensin eivät osaa tehdä peliinsä tarpeeksi leveleitä (loppuu ihan just kesken vaikka pitänyt yhdessä välissä abööt 2kk tauon). Ja nyt antavat vielä näitä helvetin tuplaäkspeeviikonloppuja ja nyt jopa koko viikon. Haluavat nähtävästi pelaajat mahdollisimman nopeasti muiden pelien kimppuun. Kyllä CoDin julkasijat kiittävät... En yhtään ihmettelisi jos joku vetäisi tuon viikon aikana nollasta korkeimpaan ränkkiin...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kaikkia ei onneksi kiinnosta levelit tai tagit, vaan itse peli.
Kunhan keskittyisivät enemmän bugien poistoon olisi kiva.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Double XP Event: July 2-8th for Premium, July 2-4 for non premium.

Kyllä, double XP kokonaisen viikon ajan premium jäsenille. Näin ainakin lukee main menun viestissä oikealla ylhäällä.
Rupee lähtee Dicellä lapasesta koko tupla äxpaskapee touhu. Pelkkää naperoitten voitelua, että vonkaisivat premiumin isin tai äiskän rahoilla.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelasin yhellä serverillä Rush - muodolla Operation Metrossa. Olin saanu varmaan jo yli 60 tappoo kunnes erehdyin ottamaan Rpg:n ja mut bännättiin servulta :mad:
 
Rupee lähtee Dicellä lapasesta koko tupla äxpaskapee touhu. Pelkkää naperoitten voitelua, että vonkaisivat premiumin isin tai äiskän rahoilla.

Näinpä! Mää en vaan ymmärrä miks tähän pitää tunkea kaikki mahdolliset härpäkkeet ja lirpukkeet joilla sitten kalastetaan pelaajia. Peli pitäisi olla jokaiselle samanlainen ja prkl jos mä ostan maksullisen pelin niin täytyyhän sen olla samanlainen kuin kaikille muillekkin, eikä puskettais jotain tupla-, triplaäxpee viikkoja ulos. Mä vaan odotin tältä peliltä paljon enemmän kuin se loppujen lopuksi oli. Silti sitä jaksaa hakata - ihme kyllä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään pelasin yhellä serverillä Rush - muodolla Operation Metrossa. Olin saanu varmaan jo yli 60 tappoo kunnes erehdyin ottamaan Rpg:n ja mut bännättiin servulta :mad:

Et sitten muistanut:

Nyt miun täytyy muistaa et mitä mie en saa käyttää. Mie en saa käyttää SMAWii, sit mie en saa käyttää RPG:tä, enkä MASSii tahi SPASsii, sit mie en saa käyttää ceenelkkukelkkuu...

Vintiöt mie en saa - YouTube
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sellainen servu kuin KALA. Huijareita koko p*s*kat. Suomiservu ja hävettää pelata tuollaisella servulla. Jengi glichaa/huijaa/ surutta.

Eli toisin sanoen, jos haluatte hävitä kokoajan huijareille niin tuonne. Mutta muutoin pitäisi koko jengi heittää pois PSN:stä
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tänään ollut vaikea päivä hygos? Tuossa alkuillasta olit käymässä servulla ja taisi olla vihhaa ilmassa. Jos tietyillä servuilla tulee näinkin paha mieli niin suosittelen suosiolla vaihtamaan servua.

Ei ollut tarkoitus tänne laittaa linkkiä, mutta nyt vaan satuit kirjoittamaan niin olkoot.

Laitetaan nyt se battlereporttikin ennen kun sitä joku kysyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Sellainen servu kuin KALA. Huijareita koko p*s*kat. Suomiservu ja hävettää pelata tuollaisella servulla. Jengi glichaa/huijaa/ surutta.

Eli toisin sanoen, jos haluatte hävitä kokoajan huijareille niin tuonne. Mutta muutoin pitäisi koko jengi heittää pois PSN:stä

Tällaisessa tilanteessa kannattaa mainita miten jengi on huijannnut tai glitchannut. Jos kyseessä on tuo Allun mainitsema canals matsi, niin faktaa olisi kiva saada selville. Muuten voi antaa itsestään ehkä huonon kuvan tällai yleisesti.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei ei tilanne on ihan eri. Tuo kanaali on meidän servulta ja KALA on joku täysin muu. Ei sekoiteta asioita keskenään. Enkä täysin varma ole videon ääninäyttelijöistä. Päättelin vain pääroolin olleen hygosilla.
 
Ylös Bottom