Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

EDIT:
Appropoo. Sulla näyttää olevan battlelogissa ainoastaan tuo 'markka1' -acco joka on arvatenkin se jolla Premiumia ei ole ostettu? Jos näin niin kokeilepa linkata battlelogiin myös se PSN-ID, jolla Premium + CQ on ostettu. Josko sitten ilmaantuisivat näkyviin...?

Juu täytyy käydä kokeilemassa. Thänks!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla käy aina seinessä kun meen sinne valikkoon missä voi muokata classeja nii koko peli tilttaa ja pittää käynnistää konsoli uuelleen onko teillä käyny nuin
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla käy aina seinessä kun meen sinne valikkoon missä voi muokata classeja nii koko peli tilttaa ja pittää käynnistää konsoli uuelleen onko teillä käyny nuin
Joo tosiaan Seinen on aika rikki. Kun pelattii tuo Kfin semifinaali RUN/smur vastaan (FF voitti :)) , niin itellä jääty mappia ladatessa ja ainakin 5 muuta tyyppiä jäätyili kesken matsin. Ja tosiaan yleensä se mulla jäätyy valikoissa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla käy aina seinessä kun meen sinne valikkoon missä voi muokata classeja nii koko peli tilttaa ja pittää käynnistää konsoli uuelleen onko teillä käyny nuin

Jep. Noin viikko sitten liityin kavereitten peliin seinessä ja moi ehti sanoa niin peli jäätyi valikkoon. Liityin takaisin ja vähän ajan päästä koko squadilla jäätyi peli samaan aikaan. Todella harvoin mulla on jäätynyt. Ehkä noin kuusi kertaa.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Muistelisin, että joku linkitti tänne jokunen kuukausi sitten videon, jossa pelaaja 1 ajeli kharg islandissa tankilla squadkaverinsa ajoneuvon perään tämän ammuskellessa helikoptereita. Äskeisen vitutuksen puolelle kääntyneen pelisession vuoksi olis loistavaa nähdä tuo huikea ragepätkä uudestaan, mutta en perkele löydä sitä millään hakusanalla? :D

Edit. heti löytyi.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei saatu EA:n SUMMER SHOWCASEssa paljoa uutta infoa tulevista BF3 laajennuksista. Pieni pätkä näytettiin Armored Killin Tank Superioritystä jossa taistellaan yhden lipun hallinnasta pelkillä tankeilla, sekä uutta karttaa Armored Shield (sijoittuu vissiin Venäjälle, jokohan jenkit End Gamessa pääsevät Moskovaan :rolleyes:) joka näytti lähinnä Caspian Borderin uusintaversiolta.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oli aika laimee BF3 esittely. Kertoivat lisäosista (B2K, CQ, Armored Kill, Aftermath, End Game). Hätäseen 15 sekunttia uutta pelikuvaa. And thats about it. Eivät voineet edes kertoa mitä tuo tämän kuukauden premium kalenterin bonus content drop sisältää. Kuitenkin jotain, että saat valita yhden päivän millon haluat tupla äxpeet!!
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuitenkin jotain, että saat valita yhden päivän millon haluat tupla äxpeet!!
Kerrottiinko siinä onko tuo käytettävä sen kyseisen kuun aikana, vai voiko sen käyttää vaikka 2015, jos niin haluaa? Ajattelin vaan, että en haluaisi nyt ennen 145 rankkia (colonel 100) käyttää yhtään tupla xp. Sitten voi ottaa jonkun hyvän päivän ja pistää tuplaäkspeet päälle ja nousta leaderboardsilla ceequuta pelaten :p
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pieni pätkä näytettiin Armored Killin Tank Superioritystä jossa taistellaan yhden lipun hallinnasta pelkillä tankeilla, sekä uutta karttaa Armored Shield (sijoittuu vissiin Venäjälle, jokohan jenkit End Gamessa pääsevät Moskovaan :rolleyes:) joka näytti lähinnä Caspian Borderin uusintaversiolta.

Kenttänä Armored Shield, muistuttaa Caspian Borderia ja pelimuotona Tank Superiority. Tarkoittaa viittä tankkia molemmilla puolilla ja tehtävänä hilata oma lippu salkoon kentän keskeltä löytyvään lipputankoon. Käytännössä kyseessä on pelimekaanisesti "kukkulan kuninkaasta". Tankki ei respaa linjojen taakse vaan suoraan toiminnan keskelle ja myös jalkapatikassa voi kulkea. Uusi pelimuoto voi flopata nopeasti tai olla mukavaa vastapainoa, saa nähdä.

Gamespotin kaverit kertovat saman suu vaahdossa:

[video=youtube;G-RQZPOJX7E]http://www.youtube.com/watch?v=G-RQZPOJX7E[/video]
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Minua sais lisäillä kaverilistalle jos ketään kiinnostaa. ID: JZoona
Surkea pelaamaan mutta ihmeitä voi tapahtua ;)
Mikki löytyy, mutta kun ääni :D

Sori tönköstö viestistä, surkea kirjoittamaan viestejä :o
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi assigmentti mis pitää ampuu 350 metrin headshotti ja mul on nyt siin 189 ja oon nyt ampunu pari headshottii ja se ei mee yhtää eteenpäi
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toi assigmentti mis pitää ampuu 350 metrin headshotti ja mul on nyt siin 189 ja oon nyt ampunu pari headshottii ja se ei mee yhtää eteenpäi
Sun pitäis ampua 350m pitkä headshotti ei kerryttää headshot metrejä. Se näyttää pisimmän headshotin minkä olet ampunut eli tuo 189m.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kenellekkään muulle käynyt niin, että "puukotus-animaatio" on jo alkanut ja sitten kun olet vihun morannut, kuolet itse vihun moraan. Elikkä vastapuolen pelaaja painoi moraus näppäintä täsmällään samaan aikaan kun minä..!? Mappina oli Noshar Canals, ja pelimuotona TDM.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko jollain tietoa miksi BF3statsin ja Battlelogin accuracy-tiedot eroavat aika paljon toisistaan? Esim. itselläni on Battlelogin puolella accuracy 12.1 % ja BF3statsin puolella 14.96 %
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onkos kenellekkään muulle käynyt niin, että "puukotus-animaatio" on jo alkanut ja sitten kun olet vihun morannut, kuolet itse vihun moraan. Elikkä vastapuolen pelaaja painoi moraus näppäintä täsmällään samaan aikaan kun minä..!? Mappina oli Noshar Canals, ja pelimuotona TDM.

Oliko sulla low hp jolloin kuolit vihollisen sivallukseen vai kuolitko animaatioon? Eli vihollinen sivalsi sua, mutta olit aloittanut puukotusanimaation jo, joten kuolit vasta animaation loputtua.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Onko jollain tietoa miksi BF3statsin ja Battlelogin accuracy-tiedot eroavat aika paljon toisistaan? Esim. itselläni on Battlelogin puolella accuracy 12.1 % ja BF3statsin puolella 14.96 %

Näyttävät laskevan shotit ja hitit eri lailla; battlelogissa sulla on 116 268 osumaa (mikä 12.1% accuracylla tarkoittaa 960 893 laukausta). Bf3-stats taasen kertoo, että osumia on 406 668 ja laukauksia kaiken kaikkiaan 2 717 620.

Eli tuntuu siltä, että bf3-stats jotenkin laskee yhteen sellaisia laukauksia ja osumia, joita "natiivi" profiili ei. Tai sitten bf3 -statissa on vain bugi :)
 
Ylös Bottom