Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ärsyttää myös silloin, kun on esim 8 suomiukkoa samalla puolella, joista 5 puhuu keskenään, mutta 3 istuu lukitussa squadissa keskenään. Ei oo pakko pelaa / puhua meidän kanssa, mutta pistää ihmettelemään. Varsinkin kun kyseiset jantterit pelaa Team Finlandin riveissä eikä osaa sitten pelata tiimin kanssa. Ihmeellisiä nää salaseurat. :rolleyes: Noh pitäkää squadinne, eipä enää tässä vaiheessa kiinnostaisikaan heille höpötellä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa yhtenä iltana oli ihan kiitettävästi suomalaisia servun molemmin puolin. Pidin team voippia päällä mutta en muista oliko mikki miten päällä. Ikäväkseni jouduin huomaamaan että teamvoippia päällä pitämällä joutuisin kuuntelemaan jatkuvaa kirosanatulvaa ja muuta peruspimppiragea. Siirryin suosiolla täyspainotteisesti moitteettomasti toimivaan salaseuraan siemailemaan konjakkia...
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa yhtenä iltana oli ihan kiitettävästi suomalaisia servun molemmin puolin. Pidin team voippia päällä mutta en muista oliko mikki miten päällä. Ikäväkseni jouduin huomaamaan että teamvoippia päällä pitämällä joutuisin kuuntelemaan jatkuvaa kirosanatulvaa ja muuta peruspimppiragea. Siirryin suosiolla täyspainotteisesti moitteettomasti toimivaan salaseuraan siemailemaan konjakkia...

Yhdyn Alluun ja vinkuapinoihin, laitonta se voi olla. Niin olen minäkin
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, enpä itsekään moista kuppikuntatouhua ymmärrä kun kerran publaa pelataan.. :rolleyes: Ellei sitten reenata tiettyjen tyyppien kanssa ja halutaan pitää squadi lukittuna, ettei siihen tuu ylimääräisiä pööpöileen. Sen toki ymmärrän. Kaikkia ei voi aina miellyttää, eikä pidäkään.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mul ei kyl netti toimi vähää aikaa pleikal että pystyykö siinä pelata jotai bottei vastaa offlines tai voiko ees pelata niit mappei, koska saan netin varmaa toimii vasta parin viikon päästä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mul ei kyl netti toimi vähää aikaa pleikal että pystyykö siinä pelata jotai bottei vastaa offlines tai voiko ees pelata niit mappei, koska saan netin varmaa toimii vasta parin viikon päästä.

Ei ole mahdollista mikään noista. Co-op tarvitsee myös nettiyhteyden.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuossa yhtenä iltana oli ihan kiitettävästi suomalaisia servun molemmin puolin. Pidin team voippia päällä mutta en muista oliko mikki miten päällä. Ikäväkseni jouduin huomaamaan että teamvoippia päällä pitämällä joutuisin kuuntelemaan jatkuvaa kirosanatulvaa ja muuta peruspimppiragea. Siirryin suosiolla täyspainotteisesti moitteettomasti toimivaan salaseuraan siemailemaan konjakkia...

Salaseuraan siemailemaan konjakkia, jossa odottaa täysin samanlaista peruspimppiragea ja siitä huolehtii minun lisäksi kaksi muuta henkilöä.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

siis pystyykö co oppia pelaa vaan netis vai voiko sitä pelata kahdella ohjaimella`?
 
Kyllä mää tykkään siinä vakkari squadissa höpöttää siitä kuinka paska olen, mitä en osaa tai sitten oman- tai vastustajan tiimin saamattomuutta, välillä voimasanoja käyttäen. Sitten jos oikein alkaa nuo asiat vitutt@maan menen mahdollisimman korkealle ja pistän teltan pystyyn. Mitään en siellä saa tehtyä mutta onpahan rauhallista ja muu tiimi saa olla raiskattavana.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos pelaa kaverin kanssa niin aina squadi lukkoon. Tosi nättiä kun kaveri hyppää korjaamaan tankkia ja random tiimiläinen hyppää sisään eikä tajua painua mäkeen.
 
Eihän team voippia ole pakko pitää päällä, mutta ei squadiakaan tarvitse lukita. Tietääkseni älämölö ei kuulu toiseen squadiin vaikka ragettajalla olisikin team päällä (jos siis itsellä ei ole). Itse tulee squad pidettyä lukossa lähinnä silloin kun odotellaan jotakuta mukaan. Pimppiragea minun suustani joutuu kuuntelemaan lähinnä se vakiporukka, oudompien kanssa yritän olla siistimmin. :p Harmi ettei mute toimi kunnolla, monesti joutuu yksikseen pelatessa saksan, ranskan tai espanjan tehokurssille.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän team voippia ole pakko pitää päällä, mutta ei squadiakaan tarvitse lukita. Tietääkseni älämölö ei kuulu toiseen squadiin vaikka ragettajalla olisikin team päällä (jos siis itsellä ei ole). Itse tulee squad pidettyä lukossa lähinnä silloin kun odotellaan jotakuta mukaan. Pimppiragea minun suustani joutuu kuuntelemaan lähinnä se vakiporukka, oudompien kanssa yritän olla siistimmin. :p Harmi ettei mute toimi kunnolla, monesti joutuu yksikseen pelatessa saksan, ranskan tai espanjan tehokurssille.

Kyllä mulla ainakin tulee läpi jos joku höpöttelee koko tiimille...vaikka mulla on asetuksissa valittuna ryhmä-VOIP. Toisinaan on pakko laittaa squadi lukkoon...mutta joka kerta aukeaa kunhan suomalainen laittaa viestiä, että avaa nyt perkeleen jätkä squadi :)

p.s. Paras ulkomaalainen on mikitön ulkomaalainen ;)
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Harmi ettei mute toimi kunnolla, monesti joutuu yksikseen pelatessa saksan, ranskan tai espanjan tehokurssille.

...mikä on kiusallista etenkin silloin kun kuulet oman nimesi mainittavan useaan otteeseen, muttet ymmärrä mitä puhutaan :) Tällälailla kävi itselle joku aika sitten kun kaksi saksalaista jannua puhuivat selkeästi meikäläisestä. Oman saksan sanavaraston rajoittuessa Korkkareista opittuun (zum teufel! :D ) en oikein edes äänenpainoista tai omista suoritteistakaan kyennyt päättelemään mistä oli kymysys....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Törmäsinpäs äsken Omanissa kuolemattomaan heppuun, oli A-lipulla ryöminyt kahden kaatuneen puun alle, eikä siihen osunut millään. Heppu itse kyllä pystyi ampumaan kaikki hengiltä, mutta sille ei käynyt mitään, vaikka näit selvästi, että veri lentää päästä.. Tuskin kuitenkaan mikään yleinen glitchi, ku voisin kuvitella et ne puut on aika vaikea kaataa sillälailla.. Mieletön Chuck Norris oli kumminki:D
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ne on nuo DICEn puut vähän tuollaisia... Hassuja. Muistan hyvin BFBC2:n Vietnam-lisurin Operation Hastings -taulussa olleen taikametsän. Tänne, suht' harvaan metsään kun meni kaveri istuksimaan niin se piti henkilökohtaisesti käydä puukko kourassa sieltä poistamassa, tuliaseisiin turvautuminen kun johti vain luotien kimpoamiseen puiden rungoista ja lehvästöstä. Kyseinen metsän reuna oli konkassa siinä temppelilipun (B?) ja A-lipun (?) välissä. Onneksi kuitenkin sen verran sivussa ja huono paikka, ettei sitä porukka hirveästi hyödyntänyt. Ei ainakaan niin, että hermot olisi mennyt.
 
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Höh, itse odotin jo dinomodea, mutta kai tuollainen Close Quartersin ja Armored Killin risteytys kelpaa ihan hyvin varsinkin konsoleilla. Erityisesti kuitenkin kiinnostaa nuo varustetut siviiliajoneuvot. Joku konekiväärillä varustettu Lada olis kova sana :D

Ja ne kartat sais oikeasti olla vähän erikoisempia kuin tähän asti, niin olisi mielenkiintoisempaa pelata.
Noi halkeamisten hyödyntämiset ja hyödyntämättä jättämiset vaikuttaa ainakin ihan mielenkiintosilta.
Mut eihän tossa vielä kaikkea paljastettu, se loppuhuipentuma voi ehkä silti vielä olla raptorit ja T-Rexit :D:p
 
Ylös Bottom