Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ahhhh talvimappi. Se ois kyllä aika tyylikästä että pääsis toho 1:15 kohan vuoren hupulle sniputtaa.

Äärimmilleen viety kommunikaatio tärkeä osa peliä. Helpottaa kummasti kun tietää missä vihut menee. Esim tankki B talon vieressä, heko klo6 alapuolella, heko klo9 ylhäällä, kaksi vihua b:een vastapäisessä parakissa jne. Suurin osa mikillisistä foorumilaisista tämän varmaan jo tiesikin. Tässä näyte äärimmilleen viedystä kommunikaatiosta. Video sisältää suomalaisia kirosanoja.

[video=youtube;7SeMEBiiYZY]http://www.youtube.com/watch?v=7SeMEBiiYZY&feature=youtu.be[/video]

Ei muuta kuin hyvät kesän loput kaikille ja nähdään kentällä :D

Aivan hirveetä kuraa taas ollu parina päivänä ja iltana tuo meno, kun bugaa ja lagaa niin maan keleesti. Ensinnäkin framet on (aikalailla sama missä servuilla) avg. 20fps. Input lagia on hiukan ilmaantunut, vaikka meni pitkä ajanjakso ettei ollut sitäkään. Lisäksi vissiin jotain mokkulahinaajia peleissä ku ei mee osumat perille, vaikka ampuis monta kutia m26:lla vartaloon ja päähän ja sama homma monella muullakin aseella, jonka jälkeen vihu vaan teilaa sinut kylmän viileästi. Ihme bugailuakin on ollut mitä en oo ennen ees nähnyt. Eilen nakkasin naatin Zibassa A-lipun läheisyydessä olevalle parvekkelle, josta se sitten tippu muka kaiteen (sehän on umpinainen) läpi niskaan ja eikun suicide. Tänään ampuin Scrabissa Gun Masterissa haulikolla kaveria ja mulle tuli suicide - merkkejä mistään naateista tai muistakaan räjähteistä näkyny vaan oli ns. ihan puhdas 1on1 -tilanne. Ihme skeidaa, pitää vissiin laittaa tauolle vähäksi aikaa. Lähinnä vaan ihmetyttää tuo, että ykskaks pyörii keskimäärin paljon huonommin ja lagaa hemmetisti. Omasta netistä se ei oo kiinni. Onko muilla samanlaisia onkelmia ollunna nyt?

Onko muilla samanlaisia onkelmia ollunna nyt?

Mä taisin olla hetken samassa squadissa sun kans bazaarissa?? Mulla ei ainakaan ollu mitään ongelmia, eikä lähi-aikoina ole ollut muutenkaan. Omanikaan ei ole tainnut edellisen patchin jälkeen jäätyä kertaakaan.

Hieman samoja tuntemuksia. En eilen mitään silmämääräistä lagaamista huomannut, mutta jotenkin oli nihkeätä suorittaa onnistuneita kaatoja. Paras oli Conq. domissa kun lyömme vihulaisen kanssa lähes päämme yhteen kulman takaa tultaessa. Minulla oli SKS ja vihulla vissiin ammusvyön vaihto kesken. Muutaman laukauksen vaihdoimme osumatta ennen kuin alkoi puukkohippa. Kerran kaksi kerkesin huotaista vihulaisen vielä tyhjentäessä pistoolin lipastaan, kunnes kuolen äkisti hänen puukkoonsa (tagit säilyi). Vasta kun olin kaatunut jo maahan tekee hän puukotusliikkeensä omassa kuvassani. Lisäksi taisin jossain lähitilanteessa ampua 100-varmasti kaksi laukausta vastaantulijan päähän ilman mitään vaikutusta ja kuollen sen jälkeen välittömästi. Muistan myös n. kuukausi sitten kun CQ oli juuri ilmestynyt ja pelasimme kaverin kanssa gun masteria eri puolilla. Kohtaamme äkisti käytävällä ja nasautan MK3A1:llä kaksi laukausta kupoliin ja sen jälkeen kaveri ampuu ja kuolen. Sanoin kaverille että on se ihmemies, kun ei kahdesta haulikon headshotista kuole. Kaveri vastasi etten minä edes kerinnyt yhtään laukausta ampua. Lisäksi pelasimme hänen kämpillään samassa modeemissa. Tällästä aina joskus ja en ole varma johtuuko omasta, vastapuolen vai servun yhteydestä.

Olen muuten tykästynyt todella paljon reconilla pelaamiseen CQ:ssa. Tugs jakaa pojoja solkenaan ja radio beacon medalia pukkaa. Lisäksi nää semiautomaattiset kiväärit ei paljoakaan häviä muille rynkyille tai konekivääreille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Juu vähän samaa ollu meikäläisellä, viime päivinä on saanu tyhjentää koko lippaan ja räiskiä perään vielä pistoolillakin ja silti vihu vaan jatkaa matkaa :D Sitten ku ite otat osumaa ni nirri onki millisekunnissa pois.. Voi toki johtua omasta surkeudestakin.. :rolleyes:

Tänään ampuin Scrabissa Gun Masterissa haulikolla kaveria ja mulle tuli suicide - merkkejä mistään naateista tai muistakaan räjähteistä näkyny vaan oli ns. ihan puhdas 1on1 -tilanne.?

Oliko kyseessä SPAS vai MK3A1? Jälkimmäinen on meinaa gun masterissa varustettu frag-ammuksilla, ja niillähän kykenee itsensä tappamaan. :p

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oliko kyseessä SPAS vai MK3A1? Jälkimmäinen on meinaa gun masterissa varustettu frag-ammuksilla, ja niillähän kykenee itsensä tappamaan. :p

Jälkimmäinenhän se oli. :D Enpä tiennytkään tuota. Ei oikein oo haulikoista kokemuksia muutenkaan kovin paljoa, kun en niitä oikein itse piä minnää. Assujen takia joutunu tosin pakosta
käyttämään sen mitä tarttenu.

[video=youtube;IeEe4FFQgpE]http://www.youtube.com/watch?v=IeEe4FFQgpE&feature=player_embedded[/video]

Pienimuotoinen haastattelu Armored Killistä, jossa mainitaan mm. kaikkien neljän mapin nimet (Jotka ovat siis Bandar Desert, Alborz Mountain, Armored Shield ja Death Valley) ja muuta tietoa. Skipatkaan suoraan kohtaan 1:38 ellei ranskan kieli suju.

Äärimmilleen viety kommunikaatio tärkeä osa peliä. Helpottaa kummasti kun tietää missä vihut menee. Esim tankki B talon vieressä, heko klo6 alapuolella, heko klo9 ylhäällä, kaksi vihua b:een vastapäisessä parakissa jne. Suurin osa mikillisistä foorumilaisista tämän varmaan jo tiesikin. Tässä näyte äärimmilleen viedystä kommunikaatiosta. Video sisältää suomalaisia kirosanoja.

Kieltämättä olisi voinut vähän parempia ohjeita antaa kopun sijainnista... mutta sitten ei olisi saanut hyviä nauruja, joten tarkempi ohjeistushan olisi itse asiassa ollut karmea virhe! :D

Kieltämättä olisi voinut vähän parempia ohjeita antaa kopun sijainnista... mutta sitten ei olisi saanut hyviä nauruja, joten tarkempi ohjeistushan olisi itse asiassa ollut karmea virhe! :D

Nyt kun tuo eilinen irfa.. infernaalinen vitutuksen multihuipennus rupeaa olemaan jo unohdettu, niin asialle pystyy jopa nauramaan :)

Videoltahan ei käy ilmi millaista rundia sen säksättimen kanssa vedettiin. 360 astetta varmaan pari kertaa ja sellaisia kiukkuisia vasen - oikea vetoja etsien kohdetta. Samalla kun toinen huutaa korvaan MITÄSÄTEETMITÄSÄTEET?? :D Ja sitä tärinää jatkui vielä paaaaaljon sen jälkeen kun oltin tultu tonttiin.

Nyt kun tuo eilinen irfa.. infernaalinen vitutuksen multihuipennus rupeaa olemaan jo unohdettu, niin asialle pystyy jopa nauramaan :)

No jos tässä on tavoitteena tutuksen jälkeiset naurut niin tervetuloa vaan Alabama meikäläisen gunneriks! :D Pitäis naurattaa vielä seuraavana päivänäkin ;)

Täähän ei ollut mulle osoitettu, mutta muistuipa mieleen, että tuli kerran tapettua gun masterissa itsensä SPASilla. Gun masterissahan siinä on buckshot, joten joten... Kai siinä jonkunlainen lagipiikki tullut ja jotenkin oma hitboxi joutunut omien pellettien eteen.

Huhhuh on kyllä hommaa avata näitä uusia assignmentteja. Assault ja support avattu ja saanut aika paljon tahkoa. Engiltä puuttuu viel tuo destroy 5 air vehicles with at launchers joka tuntuu olevan aika buginen jostain syystä. Varmaan yhdeksän kopteria tiputettua rpg/smaw mutta näyttää 3/5. Kukaan avannut jo nuo kaikki? Harmi ettei noista edes saa mitään järkevää mutta pakkohan ne on koittaa avata ;)

Huhhuh on kyllä hommaa avata näitä uusia assignmentteja. Assault ja support avattu ja saanut aika paljon tahkoa. Engiltä puuttuu viel tuo destroy 5 air vehicles with at launchers joka tuntuu olevan aika buginen jostain syystä. Varmaan yhdeksän kopteria tiputettua rpg/smaw mutta näyttää 3/5. Kukaan avannut jo nuo kaikki? Harmi ettei noista edes saa mitään järkevää mutta pakkohan ne on koittaa avata ;)
Ite tein loppuun nuo assignmentit joitaki päiviä sitten. Ne 5 air vehicleä tuhotaan niin,
että kaveri ottaa tankilla lukon ja sinä pudotat javelinilla, tai niin minä tein :D
Aika kuraa nuo palkinnot mitä saa verrattuna siihen kuin paljo tappoja pitää saada,
varsinki tossa viimesessä assignmentissä. Vaihtasivat edes aseita mihin noita saa.

Huomaa taas tämän autobalancen mahtavuuden, kun eilen illalla Jacko_Wackon servulla nämä Deviljout sun muut rankaisivat vastapuolta kunnolla Métrossa. Minä ja joku muu squadissani taidettiin olla ainoat suomalaiset koko tiimissä ja seuraavassa erässä autobalance olikin siirtänyt meidät sinne muiden suomalaisten puolelle. Nopeestihan se Firestormi sit päättyikin. :D

Kuukauden tauon jälkeen eilen muutamia pelejä ja kylläpäs maistuu taas kuin hullulle puuro! Lisää lisää pitää saada, mutta kun on tulessa tuhat muutakin rautaa ei tälle jää riittävästi aikaa. Viikolla ilmestynyt Armored Killin traileri kyllä puhalsi tähän uutta tuulta ja vimmalla odotellaankin syyskuun DLC-päivitystä. Siellä on isot välimatkat ja arvatenkin juuri sellaiset kilvanajot tiedossa kuin voidaan hyvin 24 pelaajalla kuvitella järjestyvän.

Uusi pelimuoto "Tank Superiority" herättää nyt kysymyksiä. Trailerin alussa tästä nähdään kuvaa ja siellä leijuu yläilmoissa myös taistelukopterit. Onko tässä jaossa jokaiselle jotakin ja odotettavissa olisi näin eeppisintä aavikkosotaa koskaan?

Lyhyt analyysi tulevasta lisäpaketista:

[video=youtube;4Cf_zXba80Y]http://www.youtube.com/watch?v=4Cf_zXba80Y[/video]

Kyllä on idiootteja täynnä servot kun pelaa päivällä. Pitää jatkaa tapaa pelata keskellä yötä niin jonnet nukkuu. Isoissa mapeissa puolet tiimistä ilmassa ja loput sniputtelee kilsan päästä eikä edes tapa yhtään vihua huoh. Puhumattakaan, että alkaa olla pelin suurin ongelma ettei pelit ole koskaan tasaisia.

Kyllä on idiootteja täynnä servot kun pelaa päivällä. Pitää jatkaa tapaa pelata keskellä yötä niin jonnet nukkuu. Isoissa mapeissa puolet tiimistä ilmassa ja loput sniputtelee kilsan päästä eikä edes tapa yhtään vihua huoh. Puhumattakaan, että alkaa olla pelin suurin ongelma ettei pelit ole koskaan tasaisia.

Suunnista suomi servuille ;)

Huomaa taas tämän autobalancen mahtavuuden, kun eilen illalla Jacko_Wackon servulla nämä Deviljout sun muut rankaisivat vastapuolta kunnolla Métrossa. Minä ja joku muu squadissani taidettiin olla ainoat suomalaiset koko tiimissä ja seuraavassa erässä autobalance olikin siirtänyt meidät sinne muiden suomalaisten puolelle. Nopeestihan se Firestormi sit päättyikin. :D

Wackon serveri vallattu suomalaisten toimesta! :) Ei montaakaan ulkomaalaista pelaajaa mahtunut serverin "omistajan" lisäksi eilen illalla kun pelailtiin siellä!!! :D

Ylös Bottom